Ғұндар қаңлылар

Ежелгі Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы : Ғұндар
Сабақтың мақсаты:
- Халықтардың ұлы қоныс аударуығын негізін қалаушы ғұн мемлекетінің тарихы, құрылымы туралы баяндай отырып, оқушылардың тарихи санасын қалыптастыру, белсендігін арттыру.
Сабақтың түрі : аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік : карта, суреттер
Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру кезеңі (оқушыларды 2 топқа бөлу)
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Қаңлылардың егін шаруашылығы қалай дамыған?
- Қаңлылардың мал шаруашылығының өзіндік ерекшеліктері қандай?
- Қаңлылар мал шаруашылығы, егіншіліктен басқа тағы қандай кәсіпшілікпен айналысқан?
- Қаңлылардың шет елдермен сауа байланысы болғанын дәлелдейтін нәрселерді ата.
- Қаңлыларда мәдениеттің қандай түрлері жақсы дамыған?
Жаңа сабақтың жоспары:
- Ғұндар тарихының ерте кезеңі
- Б. з. б. 1мыңжылдықта қазіргі Монғолияның оңтүстігінен каспий өңіріне дейінгі Орталық Азияның кең-байтақ кеңістігін әр түрлі тайпалар мекендеген. Қытай деректерінде, «ғұн», атауы б. з. б. 3 ғасырдың аяғында пайда болған. «Ғұн» сөзі «гун руң, хун ю» т. б. атаулармен тберілген. Қытайлар ғұндардың басшысын «шаньюй» деп атаған.
- Ғұндар мемлекетінің құрылымы
- Қытай дерегінде ғұндардың күш-қуаты туралы: «ғұндардың құдіреттілігі сондай, олардың елшісі қолындағы шаньюйдің сенім таңбаларымен көрші елдерге барды, ол елдер бір мемлекеттен екінші мемлекетке шығарып салып, азық-түлікпен қамтамасыз етіп тұрды . . . » мдеп жазылған.
- Ғұн тайпаларының бірлестігі
- Б. з. б. 55 жылы Ғұн мемлекеті оңтүстік және солтүстік ғұндар болып екіге бөлінді.
- Ғұндар Қытайдың Хань әулетінің негізін қалаушы Лю-Банды да жеңіп, оларды өздеріне бағынышты етті. Сөйтіп, Байкал көлінен Тибет тауына дейін, Шығыс Түркістаннан Хуанхэ өзенінің орта ағысына дейінгі аралықта құдіретті Ғұн мемлекеті пайда болды.
Сабақты бекіту:
- Ғұндар туралы қандай деректерде айтылады?
- Ғұндар бағындырған тайпаларды картадан көрсет.
- Оқулықты пайдаланып, құдіретті Ғұн мемлекеті туралы әңгімеле.
- Қытайлар ғұндармен неге соғысты, ғұндар неліктен жеңілді, соғыстың салдарын айт.
І топқа тапсырма:
Көрініс:
Оқушыларды рөлдерге бөлу
І оқушы. Мөде шаньюй
ІІ оқушы. Дунху елінің патшасы
ІІІ оқушы. Елші
2-3 оқушы Мөде шаньюйдың кеңесшілері
ІІ-топқа тапсырма:
ВЕНН ДИОГРАММАСЫ
Ғұндар қаңлылар
Бағалау:
Үйге тапсырма: § 20. тест тапсырмаларын шешу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz