Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сайыстың көрнекіліктері
МШОБ №3 орта мектеп
Математикалық - физикалық
көңілді тапқырлар сайысы
(9 сынып)
Пән мұғалімдері: Таяубергенова З.Н.
Математикалық - физикалық көңілді тапқырлар сайысы
Мақсаты: Математика - физика пәндері бойынша оқушылардың ауызша
есептей білуге, логикалық сұрақтарға жауап беруге,белсенділікке, жауабын талдай білуге, алған білімдерін жүйелеп, топтық сайыстарда білімдерін көрсетуге үйрету.
Тәрбиелік: Ұжымдық еңбектенуге, тапқырлыққа, табандылыққа,
ізденімпаздыққа, отансүйгіштікке, ұқыптылыққа, әдептілікке баулу,
Дамытушылық : Ой - өрісін, зейіндерін арттыру
Сайыстың көрнекіліктері: Зертханалық құралдар, Нақыл сөздер, алдын - ала
дайындалған жетондар, безендіру шарлары, карточкалар, плакаттар.
Сайыстың барысы:
І. Сайыстың ашылуы
ІІ. Сайыстың бөлімдері.
1. Сәлемдесу /топтар таныстыру, эмблема қорғау, ұрандары/
2. Үй тапсырмасы. /Топтардың дайындаған көрністері/
3. Сұрақ - жауап
4. Әдебиет маусымы. /Математика - Физика жайлы өлеңдер құрастыру
ІІІ. Сайыстың қорытындысы
Сайыстың жүрісі:
Сахнаға жүгізушілер шығып , оқушылар мен ұздарға сайыстың ашылуын айтады. Әділқазылар сайланып, таныстырылады.
1-Жүргізуші:
Уа халайық!
Бәріңе бірдей жар салайық,
Математика - Физика тілін үйренем деушілерге,
Математика - Физика тілін білмек ойы барларға,
Математика - физика құмарлығын арттыруға талпынушыларға
Бүгін болатын сайысымызды арнаймыз
ІІ жүргізуші:
Құрметті оқушылар мен ұстаздар. Бүгінгі Математика және Физика пәндері бойынша 9-шы сыныптар арасында өтілетін <<Көңілді тапқырлар сайысына>> қош келіпсіздер.
Сайыстың бөлімдері:
1. Сәлемдесу /топтар таныстыру, эмблема қорғау, ұрандары/
2. Үй тапсырмасы. /Топтардың дайындаған көрністері/
3. Сұрақ - жауап. /Логикалық сұрақтарға жауап беру/
4. Әдебиет маусымы. /Математика - Физика жайлы өлеңдер құрастыру
І жүргізуші:
Басталық ақыл - ойдың дара кешін
Халайық сендер бізге жақын келші
Математика ғылымына ұмтылшы
Сен егер кім екеніңді білгің келсе?
1. Сәлемдесу /топтар таныстыру, эмблема қорғау, ұрандары/
Мұнда әр топ таныстырылады, эмблемаларын қорғап, ұрандары айтылады.
<<Пифагор>>тобы, <<Сұңқар>> тобы, <<Эвклид>>тобы.
ІІ жүргізуші:
Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін математика
2. Үй тапсырмасы. /Топтардың дайындаған көрністері/
І жүргізуші:
Сонау - сонау алысқа,
Жүзсін десең кемелер,
Тылсым сырлар ғарышқа,
Ұшсын десең денелер,
Жасау үшін бәрін де
Математика - ғылым бұл
Жасау үшін бәрін де
Физика - ғылым бұл
Сондықтан да сондықтан
Сол ғылымның тілін біл.
3. Сұрақ - жауап /алдын ала дайындалған сұрақтарды әр топ таңдап алып кішкене уақыт беріліп, жауап береді/
Сұрақтар
1. А/ Ұзындығы 135 см, сымды біріншісі, екінші бөлігінен екі есе етіп екі бөлікке бөлген, әр бөліктің ұзындығын тап
Б/ Диномометрмен неі өлшейді. Және мына құралдардың қайсысы? Күштің түрлерін ата.
/45 см, 90см/
2. А/ Шолпанның барлық қойының 320-сы су ішіп жатыр, Қалғаны жайылып жүр, жайылып жүрген қойлар су ішіп жатқан қойлардың ширегіндей. Шолпанда барлығы қанша қой бар?
/400 қой/
Б/ 2л ыдысқа 1,8л су құйылды. Массасы 200г металл дене сол ыдыстағы суға батырылды. Судың көлемі өзгере ме? /жоқ өзгермейді, бірақ судың банкадағы деңгейі өзгереді/
3. А/ Бір баланың жасы үш жылдан соң бұрынғы жасынан 2 есе артық болады. Ол қанша жаста? /үште/
Б/ Мензурка қандай аспап? Онымен нені өлшейді? /Сұйық құятын аспап. Сұйықтың көлкмін анықтайды/
4. А/ Бес адам кездесіп қалып бір - бірімен қол алысып амандасты. Барлық қол алысу саны қанша? /10/
Б/ Заттың тығыздығын қалай анықтайды. Оны анықтау үшін қандай құралдарды пайданады? /Заттың массасын сол заттың көлеміне қатынасын алады. Таразы, ұзындық өлшегіш./
5. А/Алты метрлік бөренені 5 рет кесіп , тең бөліктерге бөлген, әр бөліктің ұзындығы қанша? //1 метр/
Б/ Деформация деген не? Мысал арқылы көрсет. /Денелердің өлшемі мен пішінінің өзгеруі. Шардың немесе доптың сығылуы, созылуы/
ІІ. Жүрізуші:
Білмеймін деп қысылма
Талабың болса бойыңда
Өнерлінің ырысы,
Жарқырап жатыр жолында
1. Әдебиет маусымы. /Математика - Физика жайлы өлеңдер құрастыру
І. Жүргізуші:
Шыдамды еңбек алғыр ой,
Көңілге оны тоқып қой.
Ғылымдардың патшасы,
Анық оны біліп қой,
- деп сайысымызды аяқтаймыз. Ойларыңыз толысып, математика - физика саласынан жетістікке жете беріңіздер. Зейін қойып, тыңдағандарыңызға рахмет.
Қорытынды: Әділ- қазылар жеңімпазды анықтап бағаларын береді. Топтарды марапаттап, сайыс аяқталады. Осы сайыстан бір әсер алды деп ойлаймыз.
Математикалық - физикалық
көңілді тапқырлар сайысы
(9 сынып)
Пән мұғалімдері: Таяубергенова З.Н.
Математикалық - физикалық көңілді тапқырлар сайысы
Мақсаты: Математика - физика пәндері бойынша оқушылардың ауызша
есептей білуге, логикалық сұрақтарға жауап беруге,белсенділікке, жауабын талдай білуге, алған білімдерін жүйелеп, топтық сайыстарда білімдерін көрсетуге үйрету.
Тәрбиелік: Ұжымдық еңбектенуге, тапқырлыққа, табандылыққа,
ізденімпаздыққа, отансүйгіштікке, ұқыптылыққа, әдептілікке баулу,
Дамытушылық : Ой - өрісін, зейіндерін арттыру
Сайыстың көрнекіліктері: Зертханалық құралдар, Нақыл сөздер, алдын - ала
дайындалған жетондар, безендіру шарлары, карточкалар, плакаттар.
Сайыстың барысы:
І. Сайыстың ашылуы
ІІ. Сайыстың бөлімдері.
1. Сәлемдесу /топтар таныстыру, эмблема қорғау, ұрандары/
2. Үй тапсырмасы. /Топтардың дайындаған көрністері/
3. Сұрақ - жауап
4. Әдебиет маусымы. /Математика - Физика жайлы өлеңдер құрастыру
ІІІ. Сайыстың қорытындысы
Сайыстың жүрісі:
Сахнаға жүгізушілер шығып , оқушылар мен ұздарға сайыстың ашылуын айтады. Әділқазылар сайланып, таныстырылады.
1-Жүргізуші:
Уа халайық!
Бәріңе бірдей жар салайық,
Математика - Физика тілін үйренем деушілерге,
Математика - Физика тілін білмек ойы барларға,
Математика - физика құмарлығын арттыруға талпынушыларға
Бүгін болатын сайысымызды арнаймыз
ІІ жүргізуші:
Құрметті оқушылар мен ұстаздар. Бүгінгі Математика және Физика пәндері бойынша 9-шы сыныптар арасында өтілетін <<Көңілді тапқырлар сайысына>> қош келіпсіздер.
Сайыстың бөлімдері:
1. Сәлемдесу /топтар таныстыру, эмблема қорғау, ұрандары/
2. Үй тапсырмасы. /Топтардың дайындаған көрністері/
3. Сұрақ - жауап. /Логикалық сұрақтарға жауап беру/
4. Әдебиет маусымы. /Математика - Физика жайлы өлеңдер құрастыру
І жүргізуші:
Басталық ақыл - ойдың дара кешін
Халайық сендер бізге жақын келші
Математика ғылымына ұмтылшы
Сен егер кім екеніңді білгің келсе?
1. Сәлемдесу /топтар таныстыру, эмблема қорғау, ұрандары/
Мұнда әр топ таныстырылады, эмблемаларын қорғап, ұрандары айтылады.
<<Пифагор>>тобы, <<Сұңқар>> тобы, <<Эвклид>>тобы.
ІІ жүргізуші:
Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін математика
2. Үй тапсырмасы. /Топтардың дайындаған көрністері/
І жүргізуші:
Сонау - сонау алысқа,
Жүзсін десең кемелер,
Тылсым сырлар ғарышқа,
Ұшсын десең денелер,
Жасау үшін бәрін де
Математика - ғылым бұл
Жасау үшін бәрін де
Физика - ғылым бұл
Сондықтан да сондықтан
Сол ғылымның тілін біл.
3. Сұрақ - жауап /алдын ала дайындалған сұрақтарды әр топ таңдап алып кішкене уақыт беріліп, жауап береді/
Сұрақтар
1. А/ Ұзындығы 135 см, сымды біріншісі, екінші бөлігінен екі есе етіп екі бөлікке бөлген, әр бөліктің ұзындығын тап
Б/ Диномометрмен неі өлшейді. Және мына құралдардың қайсысы? Күштің түрлерін ата.
/45 см, 90см/
2. А/ Шолпанның барлық қойының 320-сы су ішіп жатыр, Қалғаны жайылып жүр, жайылып жүрген қойлар су ішіп жатқан қойлардың ширегіндей. Шолпанда барлығы қанша қой бар?
/400 қой/
Б/ 2л ыдысқа 1,8л су құйылды. Массасы 200г металл дене сол ыдыстағы суға батырылды. Судың көлемі өзгере ме? /жоқ өзгермейді, бірақ судың банкадағы деңгейі өзгереді/
3. А/ Бір баланың жасы үш жылдан соң бұрынғы жасынан 2 есе артық болады. Ол қанша жаста? /үште/
Б/ Мензурка қандай аспап? Онымен нені өлшейді? /Сұйық құятын аспап. Сұйықтың көлкмін анықтайды/
4. А/ Бес адам кездесіп қалып бір - бірімен қол алысып амандасты. Барлық қол алысу саны қанша? /10/
Б/ Заттың тығыздығын қалай анықтайды. Оны анықтау үшін қандай құралдарды пайданады? /Заттың массасын сол заттың көлеміне қатынасын алады. Таразы, ұзындық өлшегіш./
5. А/Алты метрлік бөренені 5 рет кесіп , тең бөліктерге бөлген, әр бөліктің ұзындығы қанша? //1 метр/
Б/ Деформация деген не? Мысал арқылы көрсет. /Денелердің өлшемі мен пішінінің өзгеруі. Шардың немесе доптың сығылуы, созылуы/
ІІ. Жүрізуші:
Білмеймін деп қысылма
Талабың болса бойыңда
Өнерлінің ырысы,
Жарқырап жатыр жолында
1. Әдебиет маусымы. /Математика - Физика жайлы өлеңдер құрастыру
І. Жүргізуші:
Шыдамды еңбек алғыр ой,
Көңілге оны тоқып қой.
Ғылымдардың патшасы,
Анық оны біліп қой,
- деп сайысымызды аяқтаймыз. Ойларыңыз толысып, математика - физика саласынан жетістікке жете беріңіздер. Зейін қойып, тыңдағандарыңызға рахмет.
Қорытынды: Әділ- қазылар жеңімпазды анықтап бағаларын береді. Топтарды марапаттап, сайыс аяқталады. Осы сайыстан бір әсер алды деп ойлаймыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz