Сайыстың көрнекіліктері

МШОБ №3 орта мектеп
Математикалық -физикалық
көңілді тапқырлар сайысы
(9 сынып)
Пән мұғалімдері: Таяубергенова З. Н.
Математикалық -физикалық көңілді тапқырлар сайысы
Мақсаты: Математика -физика пәндері бойынша оқушылардың ауызша
есептей білуге, логикалық сұрақтарға жауап беруге, белсенділікке, жауабын талдай білуге, алған білімдерін жүйелеп, топтық сайыстарда білімдерін көрсетуге үйрету.
Тәрбиелік: Ұжымдық еңбектенуге, тапқырлыққа, табандылыққа,
ізденімпаздыққа, отансүйгіштікке, ұқыптылыққа, әдептілікке баулу,
Дамытушылық : Ой -өрісін, зейіндерін арттыру
Сайыстың көрнекіліктері: Зертханалық құралдар, Нақыл сөздер, алдын -ала
дайындалған жетондар, безендіру шарлары, карточкалар, плакаттар.
Сайыстың барысы:
І. Сайыстың ашылуы
ІІ. Сайыстың бөлімдері.
- Сәлемдесу /топтар таныстыру, эмблема қорғау, ұрандары/
- Үй тапсырмасы. /Топтардың дайындаған көрністері/
- Сұрақ -жауап
- Әдебиет маусымы. /Математика -Физика жайлы өлеңдер құрастыру
ІІІ. Сайыстың қорытындысы
Сайыстың жүрісі:
Сахнаға жүгізушілер шығып, оқушылар мен ұздарға сайыстың ашылуын айтады. Әділқазылар сайланып, таныстырылады.
1-Жүргізуші:
Уа халайық!
Бәріңе бірдей жар салайық,
Математика -Физика тілін үйренем деушілерге,
Математика -Физика тілін білмек ойы барларға,
Математика -физика құмарлығын арттыруға талпынушыларға
Бүгін болатын сайысымызды арнаймыз
ІІ жүргізуші:
Құрметті оқушылар мен ұстаздар. Бүгінгі Математика және Физика пәндері бойынша 9-шы сыныптар арасында өтілетін «Көңілді тапқырлар сайысына» қош келіпсіздер.
Сайыстың бөлімдері:
- Сәлемдесу /топтар таныстыру, эмблема қорғау, ұрандары/
- Үй тапсырмасы. /Топтардың дайындаған көрністері/
- Сұрақ -жауап. /Логикалық сұрақтарға жауап беру/
- Әдебиет маусымы. /Математика -Физика жайлы өлеңдер құрастыру
І жүргізуші:
Басталық ақыл -ойдың дара кешін
Халайық сендер бізге жақын келші
Математика ғылымына ұмтылшы
Сен егер кім екеніңді білгің келсе?
- Сәлемдесу /топтар таныстыру, эмблема қорғау, ұрандары/
Мұнда әр топ таныстырылады, эмблемаларын қорғап, ұрандары айтылады.
«Пифагор»тобы, «Сұңқар» тобы, «Эвклид»тобы.
ІІ жүргізуші:
Ақыл -ойды тәртіпке келтіретін математика
- Үй тапсырмасы. /Топтардың дайындаған көрністері/
І жүргізуші:
Сонау -сонау алысқа,
Жүзсін десең кемелер,
Тылсым сырлар ғарышқа,
Ұшсын десең денелер,
Жасау үшін бәрін де
Математика -ғылым бұл
Жасау үшін бәрін де
Физика -ғылым бұл
Сондықтан да сондықтан
Сол ғылымның тілін біл.
- Сұрақ -жауап /алдын ала дайындалған сұрақтарды әр топ таңдап алып кішкене уақыт беріліп, жауап береді/
Сұрақтар
- А/ Ұзындығы 135 см, сымды біріншісі, екінші бөлігінен екі есе етіп екі бөлікке бөлген, әр бөліктің ұзындығын тап
Б/ Диномометрмен неі өлшейді. Және мына құралдардың қайсысы? Күштің түрлерін ата.
/45 см, 90см/
- А/ Шолпанның барлық қойының 320-сы су ішіп жатыр, Қалғаны жайылып жүр, жайылып жүрген қойлар су ішіп жатқан қойлардың ширегіндей. Шолпанда барлығы қанша қой бар?
/400 қой/
Б/ 2л ыдысқа 1, 8л су құйылды. Массасы 200г металл дене сол ыдыстағы суға батырылды. Судың көлемі өзгере ме? /жоқ өзгермейді, бірақ судың банкадағы деңгейі өзгереді/
- А/ Бір баланың жасы үш жылдан соң бұрынғы жасынан 2 есе артық болады. Ол қанша жаста? /үште/
Б/ Мензурка қандай аспап? Онымен нені өлшейді? /Сұйық құятын аспап. Сұйықтың көлкмін анықтайды/
- А/ Бес адам кездесіп қалып бір -бірімен қол алысып амандасты. Барлық қол алысу саны қанша? /10/
Б/ Заттың тығыздығын қалай анықтайды. Оны анықтау үшін қандай құралдарды пайданады? /Заттың массасын сол заттың көлеміне қатынасын алады. Таразы, ұзындық өлшегіш. /
- А/Алты метрлік бөренені 5 рет кесіп, тең бөліктерге бөлген, әр бөліктің ұзындығы қанша? //1 метр/
Б/ Деформация деген не? Мысал арқылы көрсет. /Денелердің өлшемі мен пішінінің өзгеруі. Шардың немесе доптың сығылуы, созылуы/
ІІ. Жүрізуші:
Білмеймін деп қысылма
Талабың болса бойыңда
Өнерлінің ырысы,
Жарқырап жатыр жолында
- Әдебиет маусымы. /Математика -Физика жайлы өлеңдер құрастыру
І. Жүргізуші:
Шыдамды еңбек алғыр ой,
Көңілге оны тоқып қой.
Ғылымдардың патшасы,
Анық оны біліп қой,
-деп сайысымызды аяқтаймыз. Ойларыңыз толысып, математика -физика саласынан жетістікке жете беріңіздер. Зейін қойып, тыңдағандарыңызға рахмет.
Қорытынды: Әділ- қазылар жеңімпазды анықтап бағаларын береді. Топтарды марапаттап, сайыс аяқталады. Осы сайыстан бір әсер алды деп ойлаймыз.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz