Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сиқырлы кемпірқосақ
«Райхан» балалар бақшасы
«Алпамыс» мектепалды даярлық тобындағы
«Шығармашылық» білім саласы,
«Сурет салу» оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Тақырыбы: «Сиқырлы кемпірқосақ»
Тәрбиеші: Рахматуллина Ж.М.
2013 жыл
Технологиялық карта
Күні: 09.04.2013 Тәрбиеші: Рахматуллина Ж.М.
Тақырыбы: «Сиқырлы кемпірқосақ»
Білім беру салалары: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет
Мақсаты: Балалардың жыл бойына қткен білімдерін қайталау, сурет салу
дағдыларын жетілдіру, түстерді ажыратып, қолдана білуін пысықтау. Бейнелеу
қнеріне деген сүйіспеншілігін арттыру, ұқыптылыққа баулу.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, ойын, ой қозғау, топтау, галереяны шарлау.
Көрнекілігі: мультимедиялық тақта.
Қажетті құралдар: субояқ, акварель бояуы, көз бояғыш, қылқалам, картон, ақ
қағаз, сүрткіш.
|Қызмет кезендері |Педагогтің басқару |Балалар қызметі |
| |іс-қимылдары | |
| |Баланың әрекетке кірісуіне | |
| |түрткі болу: |Балалар шеңберге тұрып,|
| |Шаттық шеңбері. |өлең жолдарын айтады, |
|1 кезең |Қол ұстасып, қане, біз! |бір-бірімен амандасады,|
|уәждік-түрткі болу|Достасайық бәріміз. |қонақтармен |
| |Амансың ба, Күн Ана! |сәлемдеседі. |
| |Амансың ба, Жер ана! |Үш топқа бөлініп |
| |Амансың ба, достарым! |отырады. |
| |Сендерді көрсем қуанам! | |
| |Топтау әдісі арқылы | |
| |түрлі-түсті карточкалар |Балалар суретке назар |
| |таратып, балаларды үш топқа |аударады, суретте не |
| |бөліп отырғызу. |бейнеленгенін айтады. |
| |Проблемалық жағдай орнату. |-Кемпірқосақ. |
| |Балалардың назарын | |
| |мультимедиялық тақтаға аудару:|Балалар кемпірқосақтың |
| | |түстерін қайтаруға |
| |-Балалар, суретке назар |дайын екендерін айтады.|
| |аударайықшы. суретте не | |
| |бейнеленген? | |
| |-Иә, балалар. Дегенмен | |
| |кемпірқосақ көңілсіз екен. | |
| |Себебі оның түстерін қатігез | |
| |сиқыршы алып кеткен екен. | |
| |-Оған түстерін қайтаруға | |
| |көмектесеміз бе? | |
| |Балаларды проблеманы шешуге | |
| |бағдарлау: |Балалар кемпірқосақ |
| |-Ендеше, ең алдымен |түстерін ажыратады. |
| |кемпірқосақ түстерін ажыратып |-Қызыл, қызғылт сары, |
|2 кезең |алайық. |көк, жасыл, сары, |
|проблемалық-іздені|Ой қозғау: |күлгін. |
|стік |-Кемпірқосақ қандай түстерден | |
| |құралған? | |
| |-Балалар, біздің бояулар | |
| |палитрасында тек қана үш түс |-Көк, қызыл, сары |
| |қана бар екен. Бұл қай түстер?|-Негізгі түстер деп |
| |Қандай түстер деп аталады? |аталады. |
| |-Негізгі түстерді қосу арқылы |-Қосымша түстерді |
| |біз қандай түстерді аламыз? |аламыз. |
| |-Қосымша түстерге қай түстер |-Қызғылт сары, жасыл, |
| |жатады? |күлгін. |
| |Баланы қызмет үрдісіне | |
| |психологиялық-педагогикалық | |
| |сүйемелдеу: |Балалар ойын арқылы |
| |-Өте жақсы, балалар! Ендеше |негізгі түстерден |
| |қосымша түстерді алу үшін |қосымша түстерді |
| |сіздерді мынадай ойынға |шығарады. |
| |шақырамын. | |
| |Ойын «Қай түс пайда болады?». | |
| |Тақтада көрсетілген негізгі | |
| |түс қосындыларынан пайда | |
| |болатын қосымша түсті көрсету.|Балалар топ бойынша |
| |-Жарайсыңдар, балалар! Боялар |берілген тапсырманы |
| |палитрасын кемпірқосаққа |орындайды. |
| |қажетті түстермен толтырдық. |Кемпірқосақты |
| |Кемпірқосақ түстерін |бейнелеудің әр түрлі |
| |қайтардық. Ендеше осындай |тәсілдерін қолданады. |
| |табиғаттың әсем көрінісін | |
| |бейнелейік. | |
| |Топпен жұмыс. | |
| |1-топ. Субояқпен қылқалам | |
| |арқылы кемпірқосақты бейнелеу.| |
| |2-топ. Көз бояғышпен саусақ | |
| |арқылы суретін салу. | |
| |3-топ. Акварель бояуымен | |
| |картон арқылы сурет салу. | |
| |Балалар қызметінің нәтижелерін| |
| |талдау: | |
| |«Галереяны шарлау» әдісі |Балалар өздеріне ұнаған|
| |арқылы балалардың жұмыстарын |жұмыстарды атап айтады.|
|3 кезең |мадақтау, балалармен бірге | |
|рефлексті-түзетімд|талдау жүргізу, қорытындылау. | |
|еуші | | |
Күтілетін нәтиже:
Балалар алған білімдерін қайталап, сурет салудың тәсілдерін пысықтайды.
Білу тиіс:
Негізгі және қосымша түстерді ажырату.
«Алпамыс» мектепалды даярлық тобындағы
«Шығармашылық» білім саласы,
«Сурет салу» оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Тақырыбы: «Сиқырлы кемпірқосақ»
Тәрбиеші: Рахматуллина Ж.М.
2013 жыл
Технологиялық карта
Күні: 09.04.2013 Тәрбиеші: Рахматуллина Ж.М.
Тақырыбы: «Сиқырлы кемпірқосақ»
Білім беру салалары: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет
Мақсаты: Балалардың жыл бойына қткен білімдерін қайталау, сурет салу
дағдыларын жетілдіру, түстерді ажыратып, қолдана білуін пысықтау. Бейнелеу
қнеріне деген сүйіспеншілігін арттыру, ұқыптылыққа баулу.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, ойын, ой қозғау, топтау, галереяны шарлау.
Көрнекілігі: мультимедиялық тақта.
Қажетті құралдар: субояқ, акварель бояуы, көз бояғыш, қылқалам, картон, ақ
қағаз, сүрткіш.
|Қызмет кезендері |Педагогтің басқару |Балалар қызметі |
| |іс-қимылдары | |
| |Баланың әрекетке кірісуіне | |
| |түрткі болу: |Балалар шеңберге тұрып,|
| |Шаттық шеңбері. |өлең жолдарын айтады, |
|1 кезең |Қол ұстасып, қане, біз! |бір-бірімен амандасады,|
|уәждік-түрткі болу|Достасайық бәріміз. |қонақтармен |
| |Амансың ба, Күн Ана! |сәлемдеседі. |
| |Амансың ба, Жер ана! |Үш топқа бөлініп |
| |Амансың ба, достарым! |отырады. |
| |Сендерді көрсем қуанам! | |
| |Топтау әдісі арқылы | |
| |түрлі-түсті карточкалар |Балалар суретке назар |
| |таратып, балаларды үш топқа |аударады, суретте не |
| |бөліп отырғызу. |бейнеленгенін айтады. |
| |Проблемалық жағдай орнату. |-Кемпірқосақ. |
| |Балалардың назарын | |
| |мультимедиялық тақтаға аудару:|Балалар кемпірқосақтың |
| | |түстерін қайтаруға |
| |-Балалар, суретке назар |дайын екендерін айтады.|
| |аударайықшы. суретте не | |
| |бейнеленген? | |
| |-Иә, балалар. Дегенмен | |
| |кемпірқосақ көңілсіз екен. | |
| |Себебі оның түстерін қатігез | |
| |сиқыршы алып кеткен екен. | |
| |-Оған түстерін қайтаруға | |
| |көмектесеміз бе? | |
| |Балаларды проблеманы шешуге | |
| |бағдарлау: |Балалар кемпірқосақ |
| |-Ендеше, ең алдымен |түстерін ажыратады. |
| |кемпірқосақ түстерін ажыратып |-Қызыл, қызғылт сары, |
|2 кезең |алайық. |көк, жасыл, сары, |
|проблемалық-іздені|Ой қозғау: |күлгін. |
|стік |-Кемпірқосақ қандай түстерден | |
| |құралған? | |
| |-Балалар, біздің бояулар | |
| |палитрасында тек қана үш түс |-Көк, қызыл, сары |
| |қана бар екен. Бұл қай түстер?|-Негізгі түстер деп |
| |Қандай түстер деп аталады? |аталады. |
| |-Негізгі түстерді қосу арқылы |-Қосымша түстерді |
| |біз қандай түстерді аламыз? |аламыз. |
| |-Қосымша түстерге қай түстер |-Қызғылт сары, жасыл, |
| |жатады? |күлгін. |
| |Баланы қызмет үрдісіне | |
| |психологиялық-педагогикалық | |
| |сүйемелдеу: |Балалар ойын арқылы |
| |-Өте жақсы, балалар! Ендеше |негізгі түстерден |
| |қосымша түстерді алу үшін |қосымша түстерді |
| |сіздерді мынадай ойынға |шығарады. |
| |шақырамын. | |
| |Ойын «Қай түс пайда болады?». | |
| |Тақтада көрсетілген негізгі | |
| |түс қосындыларынан пайда | |
| |болатын қосымша түсті көрсету.|Балалар топ бойынша |
| |-Жарайсыңдар, балалар! Боялар |берілген тапсырманы |
| |палитрасын кемпірқосаққа |орындайды. |
| |қажетті түстермен толтырдық. |Кемпірқосақты |
| |Кемпірқосақ түстерін |бейнелеудің әр түрлі |
| |қайтардық. Ендеше осындай |тәсілдерін қолданады. |
| |табиғаттың әсем көрінісін | |
| |бейнелейік. | |
| |Топпен жұмыс. | |
| |1-топ. Субояқпен қылқалам | |
| |арқылы кемпірқосақты бейнелеу.| |
| |2-топ. Көз бояғышпен саусақ | |
| |арқылы суретін салу. | |
| |3-топ. Акварель бояуымен | |
| |картон арқылы сурет салу. | |
| |Балалар қызметінің нәтижелерін| |
| |талдау: | |
| |«Галереяны шарлау» әдісі |Балалар өздеріне ұнаған|
| |арқылы балалардың жұмыстарын |жұмыстарды атап айтады.|
|3 кезең |мадақтау, балалармен бірге | |
|рефлексті-түзетімд|талдау жүргізу, қорытындылау. | |
|еуші | | |
Күтілетін нәтиже:
Балалар алған білімдерін қайталап, сурет салудың тәсілдерін пысықтайды.
Білу тиіс:
Негізгі және қосымша түстерді ажырату.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz