Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сиқырлы кемпірқосақ

«Райхан» балалар бақшасы

«Алпамыс» мектепалды даярлық тобындағы
«Шығармашылық» білім саласы,
«Сурет салу» оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы

Тақырыбы: «Сиқырлы кемпірқосақ»

Тәрбиеші: Рахматуллина Ж.М.

2013 жыл

Технологиялық карта

Күні: 09.04.2013 Тәрбиеші: Рахматуллина Ж.М.
Тақырыбы: «Сиқырлы кемпірқосақ»
Білім беру салалары: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет
Мақсаты: Балалардың жыл бойына қткен білімдерін қайталау, сурет салу
дағдыларын жетілдіру, түстерді ажыратып, қолдана білуін пысықтау. Бейнелеу
қнеріне деген сүйіспеншілігін арттыру, ұқыптылыққа баулу.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, ойын, ой қозғау, топтау, галереяны шарлау.
Көрнекілігі: мультимедиялық тақта.
Қажетті құралдар: субояқ, акварель бояуы, көз бояғыш, қылқалам, картон, ақ
қағаз, сүрткіш.

|Қызмет кезендері |Педагогтің басқару |Балалар қызметі |
| |іс-қимылдары | |
| |Баланың әрекетке кірісуіне | |
| |түрткі болу: |Балалар шеңберге тұрып,|
| |Шаттық шеңбері. |өлең жолдарын айтады, |
|1 кезең |Қол ұстасып, қане, біз! |бір-бірімен амандасады,|
|уәждік-түрткі болу|Достасайық бәріміз. |қонақтармен |
| |Амансың ба, Күн Ана! |сәлемдеседі. |
| |Амансың ба, Жер ана! |Үш топқа бөлініп |
| |Амансың ба, достарым! |отырады. |
| |Сендерді көрсем қуанам! | |
| |Топтау әдісі арқылы | |
| |түрлі-түсті карточкалар |Балалар суретке назар |
| |таратып, балаларды үш топқа |аударады, суретте не |
| |бөліп отырғызу. |бейнеленгенін айтады. |
| |Проблемалық жағдай орнату. |-Кемпірқосақ. |
| |Балалардың назарын | |
| |мультимедиялық тақтаға аудару:|Балалар кемпірқосақтың |
| | |түстерін қайтаруға |
| |-Балалар, суретке назар |дайын екендерін айтады.|
| |аударайықшы. суретте не | |
| |бейнеленген? | |
| |-Иә, балалар. Дегенмен | |
| |кемпірқосақ көңілсіз екен. | |
| |Себебі оның түстерін қатігез | |
| |сиқыршы алып кеткен екен. | |
| |-Оған түстерін қайтаруға | |
| |көмектесеміз бе? | |
| |Балаларды проблеманы шешуге | |
| |бағдарлау: |Балалар кемпірқосақ |
| |-Ендеше, ең алдымен |түстерін ажыратады. |
| |кемпірқосақ түстерін ажыратып |-Қызыл, қызғылт сары, |
|2 кезең |алайық. |көк, жасыл, сары, |
|проблемалық-іздені|Ой қозғау: |күлгін. |
|стік |-Кемпірқосақ қандай түстерден | |
| |құралған? | |
| |-Балалар, біздің бояулар | |
| |палитрасында тек қана үш түс |-Көк, қызыл, сары |
| |қана бар екен. Бұл қай түстер?|-Негізгі түстер деп |
| |Қандай түстер деп аталады? |аталады. |
| |-Негізгі түстерді қосу арқылы |-Қосымша түстерді |
| |біз қандай түстерді аламыз? |аламыз. |
| |-Қосымша түстерге қай түстер |-Қызғылт сары, жасыл, |
| |жатады? |күлгін. |
| |Баланы қызмет үрдісіне | |
| |психологиялық-педагогикалық | |
| |сүйемелдеу: |Балалар ойын арқылы |
| |-Өте жақсы, балалар! Ендеше |негізгі түстерден |
| |қосымша түстерді алу үшін |қосымша түстерді |
| |сіздерді мынадай ойынға |шығарады. |
| |шақырамын. | |
| |Ойын «Қай түс пайда болады?». | |
| |Тақтада көрсетілген негізгі | |
| |түс қосындыларынан пайда | |
| |болатын қосымша түсті көрсету.|Балалар топ бойынша |
| |-Жарайсыңдар, балалар! Боялар |берілген тапсырманы |
| |палитрасын кемпірқосаққа |орындайды. |
| |қажетті түстермен толтырдық. |Кемпірқосақты |
| |Кемпірқосақ түстерін |бейнелеудің әр түрлі |
| |қайтардық. Ендеше осындай |тәсілдерін қолданады. |
| |табиғаттың әсем көрінісін | |
| |бейнелейік. | |
| |Топпен жұмыс. | |
| |1-топ. Субояқпен қылқалам | |
| |арқылы кемпірқосақты бейнелеу.| |
| |2-топ. Көз бояғышпен саусақ | |
| |арқылы суретін салу. | |
| |3-топ. Акварель бояуымен | |
| |картон арқылы сурет салу. | |
| |Балалар қызметінің нәтижелерін| |
| |талдау: | |
| |«Галереяны шарлау» әдісі |Балалар өздеріне ұнаған|
| |арқылы балалардың жұмыстарын |жұмыстарды атап айтады.|
|3 кезең |мадақтау, балалармен бірге | |
|рефлексті-түзетімд|талдау жүргізу, қорытындылау. | |
|еуші | | |

Күтілетін нәтиже:
Балалар алған білімдерін қайталап, сурет салудың тәсілдерін пысықтайды.

Білу тиіс:
Негізгі және қосымша түстерді ажырату.

Ұқсас жұмыстар
Бояулар сыры. түстердің түс шеңберінде орналысыуы
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді еңгізе отырып диалогтік оқытуды дамыту
Сабыр түбі - сары алтын
Қайырымдылық- адам жанының нұры.сабақ жоспары
Paint графикалық редакторымен жұмыс
Кемпірқосақ
Найзағайды оқу
Кемпірқосақ және оның түстері
Сары шарды көрсету
Сандар сырының құпиялары
Пәндер