Сиқырлы кемпірқосақ

«Райхан» балалар бақшасы

«Алпамыс» мектепалды даярлық тобындағы
«Шығармашылық» білім саласы,
«Сурет салу» оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы

Тақырыбы: «Сиқырлы кемпірқосақ»

Тәрбиеші: Рахматуллина Ж.М.

2013 жыл

Технологиялық карта

Күні: 09.04.2013 Тәрбиеші: Рахматуллина Ж.М.
Тақырыбы: «Сиқырлы кемпірқосақ»
Білім беру салалары: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет
Мақсаты: Балалардың жыл бойына қткен білімдерін қайталау, сурет салу
дағдыларын жетілдіру, түстерді ажыратып, қолдана білуін пысықтау. Бейнелеу
қнеріне деген сүйіспеншілігін арттыру, ұқыптылыққа баулу.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, ойын, ой қозғау, топтау, галереяны шарлау.
Көрнекілігі: мультимедиялық тақта.
Қажетті құралдар: субояқ, акварель бояуы, көз бояғыш, қылқалам, картон, ақ
қағаз, сүрткіш.

|Қызмет кезендері |Педагогтің басқару |Балалар қызметі |
| |іс-қимылдары | |
| |Баланың әрекетке кірісуіне | |
| |түрткі болу: |Балалар шеңберге тұрып,|
| |Шаттық шеңбері. |өлең жолдарын айтады, |
|1 кезең |Қол ұстасып, қане, біз! |бір-бірімен амандасады,|
|уәждік-түрткі болу|Достасайық бәріміз. |қонақтармен |
| |Амансың ба, Күн Ана! |сәлемдеседі. |
| |Амансың ба, Жер ана! |Үш топқа бөлініп |
| |Амансың ба, достарым! |отырады. |
| |Сендерді көрсем қуанам! | |
| |Топтау әдісі арқылы | |
| |түрлі-түсті карточкалар |Балалар суретке назар |
| |таратып, балаларды үш топқа |аударады, суретте не |
| |бөліп отырғызу. |бейнеленгенін айтады. |
| |Проблемалық жағдай орнату. |-Кемпірқосақ. |
| |Балалардың назарын | |
| |мультимедиялық тақтаға аудару:|Балалар кемпірқосақтың |
| | |түстерін қайтаруға |
| |-Балалар, суретке назар |дайын екендерін айтады.|
| |аударайықшы. суретте не | |
| |бейнеленген? | |
| |-Иә, балалар. Дегенмен | |
| |кемпірқосақ көңілсіз екен. | |
| |Себебі оның түстерін қатігез | |
| |сиқыршы алып кеткен екен. | |
| |-Оған түстерін қайтаруға | |
| |көмектесеміз бе? | |
| |Балаларды проблеманы шешуге | |
| |бағдарлау: |Балалар кемпірқосақ |
| |-Ендеше, ең алдымен |түстерін ажыратады. |
| |кемпірқосақ түстерін ажыратып |-Қызыл, қызғылт сары, |
|2 кезең |алайық. |көк, жасыл, сары, |
|проблемалық-іздені|Ой қозғау: |күлгін. |
|стік |-Кемпірқосақ қандай түстерден | |
| |құралған? | |
| |-Балалар, біздің бояулар | |
| |палитрасында тек қана үш түс |-Көк, қызыл, сары |
| |қана бар екен. Бұл қай түстер?|-Негізгі түстер деп |
| |Қандай түстер деп аталады? |аталады. |
| |-Негізгі түстерді қосу арқылы |-Қосымша түстерді |
| |біз қандай түстерді аламыз? |аламыз. |
| |-Қосымша түстерге қай түстер |-Қызғылт сары, жасыл, |
| |жатады? |күлгін. |
| |Баланы қызмет үрдісіне | |
| |психологиялық-педагогикалық | |
| |сүйемелдеу: |Балалар ойын арқылы |
| |-Өте жақсы, балалар! Ендеше |негізгі түстерден |
| |қосымша түстерді алу үшін |қосымша түстерді |
| |сіздерді мынадай ойынға |шығарады. |
| |шақырамын. | |
| |Ойын «Қай түс пайда болады?». | |
| |Тақтада көрсетілген негізгі | |
| |түс қосындыларынан пайда | |
| |болатын қосымша түсті көрсету.|Балалар топ бойынша |
| |-Жарайсыңдар, балалар! Боялар |берілген тапсырманы |
| |палитрасын кемпірқосаққа |орындайды. |
| |қажетті түстермен толтырдық. |Кемпірқосақты |
| |Кемпірқосақ түстерін |бейнелеудің әр түрлі |
| |қайтардық. Ендеше осындай |тәсілдерін қолданады. |
| |табиғаттың әсем көрінісін | |
| |бейнелейік. | |
| |Топпен жұмыс. | |
| |1-топ. Субояқпен қылқалам | |
| |арқылы кемпірқосақты бейнелеу.| |
| |2-топ. Көз бояғышпен саусақ | |
| |арқылы суретін салу. | |
| |3-топ. Акварель бояуымен | |
| |картон арқылы сурет салу. | |
| |Балалар қызметінің нәтижелерін| |
| |талдау: | |
| |«Галереяны шарлау» әдісі |Балалар өздеріне ұнаған|
| |арқылы балалардың жұмыстарын |жұмыстарды атап айтады.|
|3 кезең |мадақтау, балалармен бірге | |
|рефлексті-түзетімд|талдау жүргізу, қорытындылау. | |
|еуші | | |

Күтілетін нәтиже:
Балалар алған білімдерін қайталап, сурет салудың тәсілдерін пысықтайды.

Білу тиіс:
Негізгі және қосымша түстерді ажырату.

Ұқсас жұмыстар
Бояулар сыры. түстердің түс шеңберінде орналысыуы
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді еңгізе отырып диалогтік оқытуды дамыту
Сабыр түбі - сары алтын
Қайырымдылық- адам жанының нұры.сабақ жоспары
Paint графикалық редакторымен жұмыс
Кемпірқосақ
Найзағайды оқу
Кемпірқосақ және оның түстері
Сары шарды көрсету
Сандар сырының құпиялары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz