Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топпен бағалау

Пән мұғалімі
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы
Пәні
Әдебиет
Сыныбы

Күні

Берілген сағат саны
3 сағат Қабдеш Жұмаділов <<Қозыкүрең>> (<<Сәйгүліктер>> повесінен)

Тақырыбы:

<<Қозыкүрең>> әңгімесінің мазмұны.

Жалпы мақсаты

<<Қозыкүрең>> әңгімесін ауызша мазмұндап айта білуіне ықпал ету. Өз бетімен мақсатқа жетуіне көмектесу. Әңгіменің мазмұнын оқуға қызығушылығын ояту. Әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуға жағдай жасау. Оқушылардың логикалық ойлауын, тіл байлығын дамыту. Бағалау критерийлерімен таңыстыру.

Түйсіну, зерделеу, эмоциялық аймағына әсер ету, жылқыға шығып шабар ма едің.

Күтілетін нәтиже
Өткен тақырыптар бойынша білімдерін пайдаланды, мәтінді сынып болып меңгереді. Мазмұнын түсінеді. Ойын жеткізе алады, тіл байлығын дамытады. Шағын эссе немесе сөйлем арқылы ойын түйіндейді.
Ресурстар
Интерактивті тақта, слайд, оқулық, видеофильм, стикер, т.б.
Сабақтың барысы
Оқушыларды топтарға бөлу, назарларын сабаққа аудару


Ойлау деңгейі
Мақсат
Түрткі
(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма)
Нәтиже
Бағалау

Қалыптас-тырушы бағалау
талап критерий
дескриптор

ұпай
1

Білу
Өткен сабақпен байланыстыру, білімін тексеру.
Топтастыру стратегиясы
Қабдеш Жұмаділов кім?

Қабдеш Жұмаділов

Жазушының өмірі мен шығармашы-лығын қайталау

Өзін өзі бағалау.
Топтық бағалау.
Жазушы жайлы мәлімет алуы;
Өз бетімен жұмыс жасауы;
Алды
Жарты-лай
Аз мөлшер-де алды
2
1

0
2

Түсіну
Мәтіндегі түсініксіз сөздерге тоқталу, түсіндіру.

Сөздікпен жұмыс жасаймыз

Ақалтеке -
Бесті -
Қу мүйіз -

Өрелеу -
Түркімендік жүйрік жылқы тұқымы
Бес жастағы жылқы
Көп нәрсені бастан кешірген, ысылған, төселген.
Аттың алдыңғы аяқтары мен арты бір аяғын шалып байлау, өре (шідер) салу.

Сөздікпен жұмыс жасай алады.
Бірін-бірі бағалау
топпен бағалау

Шығарманың мазмұны не жайлы екенін түсінуі
түсінді
жарты-лай
түсінбеді
2
1

0

3

Қолда-ну
Оқушының қиялын, тіл байлығын дамыту.
Менің әңгімем
Ұқсастығы
Жазушының әңгімесі

Дәптермен жұмыс. <<Менің әңгімем>> атты бөлікті ғана толтыруы керек.

топпен бағалау
сөздің ел өміріндегі орнын сипаттай алуы

Сипатта-ды
Жарты-лай сипат-тады
Сипаттай алмады

2

1

0

4

Талдау

<<Қозыкүрең>> әңгімесін оқыту, оқушылардың мәтінді мұқият, сонымен қатар түсініп оқуларына үйрету.

Сөйлеу арқылы ойланту.

<<Жанұя тобын>> құру, мәтіндерді тарату.
1. Әңгімені топтарға бөліп беру. Әңгімені байыптап оқып шығу.
2. Әр топ өз бетінше оқу.
3.Әңгімені бөлімдерге бөліп ат қою, жоспар құру.
Дәптермен жұмыс. Оқушылар <<Жазушының әңгімесі>> атты бөлікті толтырады, ұқсастығын жазып шығады.

Менің әңгімем
Ұқсастығы
Жазушының әңгімесі

Мәтінді сынып болып меңгереді. Мазмұнын түсінеді.
топпен бағалау
өзін-өзі бағалау
Сызбаға сала алуы
Орындай алды
Жарты-лай орында-ды
Орындай алмады
2

1

0

Сергіту сәті
5
Жинақтау

Өз пікірінің құндылығына сендіру.
Әңгімеге баайланысты зымыран сұрақтарына жауап беру.

Тапсырма:
Қозыкүреңге байланысты Төреқұл әңгімесін мазмұндау.
Әңгімедегі Қозыкүреңнің өзін - өзі жаратып, дайындалуын тауып оқу.
Саяқбайдың Қозыкүреңге сүйіспеншілігін
мазмұндау.
Әңгімеде портреттік суреттемелер бар ма? Мысал келтір.
Әңгімеден теңеу сөздерді табу.

Ойын жеткізе алады, тіл байлығын дамытады.
Топпен бағалау
Сөздердің мағына-сын аша алуы
Мағынасын аша алды жарты-лай ашты ашылған жоқ
2

1

0

5
Бағалау

<<Туған жерді сағындың ба, Қозыкүрең ?>> әңгіме желісі бойынша ертегі жазу.

Шағын эссе немесе сөйлем арқылы ойын түйіндейді.
Топпен бағалау
Дәлелдей алды
ма?
Дәлелдей алды
Жарты-лай дәлелде-ді
Дәлелдей алмады

2

1

0

5-сынып оқушыларының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

Пәндік нәтижелер бойынша 5-сыныптың соңында оқушылар:
халық ауыз әдебиетінің үлгілерін, әдеби мәтінді, өлеңдерді дұрыс, тез және мәнерлеп оқи білуі;
көркем мәтіндерді ауызша мазмұндап айта білуі;
бағдарламаға сәйкес 8-9 өлең мен (бұған поэмалардан үзінділер де кіреді), 3-4 прозалық туындылардан үзінділерді жатқа айта білуі;
әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуы;
отаңдық және шетелдік классикалық балалар әдебиеті үлгілерін мұғалім басшылығымен және өз бетімен ізденіп оқи білуі;
оқыған туындының тектік, жанрлық сипатын; әдебиет және фольклор туралы жалпы ұғымдарды анықтай білуі;
қазақ ауыз әдебиетінің басты жанрларының (тұрмыс-салт жырлары, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ертегілер, аңыз-әңгімелер, шешендік сөздер, эпостық жырлар, лиро-эпостық жырлар) негізгі белгілерін;
мәтінге қысқаша жоспар құра білуі;
оқыған шығарма сюжетінің ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, шағын әңгіме, ертегі, т.б.) құрастыра білуі тиіс.

Талап парағы



Бүгінгі сабаққа қойылатын талаптар

Сол талаптарды менің игеруім

Игеру үшін жасайтын әрекетім

<<Игердім>>
<<Игермедім>>

1
Балалар жаңа сабақты бастауға, меңгеруге қызығушылық танытады.


2
Қ.Жұмаділовтің өмірі, шығармашылық жолы, еңбектері жайында біледі.

3
Жылқы малы жайында қосымша мәліметтер алды

4
Мақал-мәтелдерді айта алды

5
Алған білімдерін жинақтап, ойтолғау түрінде жазды.

6
Оқу материалының маңыздылығын түсінді.
Өзіндік пікірлерін дәлелдей алды

Бағдарлама
<<Қабдеш Жұмаділов. <<Қозыкүрең>> (<<Сәйгүліктер>> романынан үзінді)>>
(3 сағат). Төреқұл мен Ағыбай арасындағы достық. 1. Әңгімедегі бұл мәселе қазақ-қырғыз халықтары арасындағы тарихи қалыптасқан қарым-қатынастың, адал ниеттің, шынайы бауырластықтың жалғасы ретінде көрінуі. Бүгінгі халықтар достығы. Қозыкүрең жайындағы Саяқбай әңгімесі. Отан соғысы кезінде майданға жөнелткен қазақстандық сәйгүлік Қозыкүреңнің майдан шебінен қашып, туған топырағына жетуі. Жылқы мінезінің шығармада көркем бейнеленуі. Жылқыға деген сүйіспеншілік көзқарастың әңгімедегі көрінісі. Әдебиет теориясы: тарихи шындық және көркемдік шешім. Параллелизм. Тіл дамыту: Саяқбай жылқышыға ауызша мінездеме. <<Ат - ер қанаты>> тақырыбында сурет салу, өлең, әңгіме жазу. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, кинофильм <<Қош бол, Гүлсары>>. Өзіндік ізденіс жұмыстары: <<Қобыланды батыр>> жырындағы Тайбурылдың шабысы;

5-сынып оқушыларының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

Пәндік нәтижелер бойынша 5-сыныптың соңында оқушылар:
көркем мәтіндерді ауызша мазмұндап айта білуі;
әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуы;
мұғалім басшылығымен және өз бетімен ізденіп оқи білуі;
мәтінге қысқаша жоспар құра білуі;
оқыған шығарма сюжетінің ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, шағын әңгіме, ертегі, т.б.) құрастыра білуі тиіс.

Ұқсас жұмыстар
Топ басшысының бағалауы
Батыс Қазақстанның шаруашылық географиясы
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
Оқушылар білімін тексеру
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Пәндер