Топпен бағалау

«Қозыкүрең» әңгімесін ауызша мазмұндап айта білуіне ықпал ету. Өз бетімен мақсатқа жетуіне көмектесу. Әңгіменің мазмұнын оқуға қызығушылығын ояту. Әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуға жағдай жасау. Оқушылардың логикалық ойлауын, тіл байлығын дамыту. Бағалау критерийлерімен таңыстыру.
Түйсіну, зерделеу, эмоциялық аймағына әсер ету, жылқыға шығып шабар ма едің.
Түрткі
(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма)
Білу
Топтастыру стратегиясы
Қабдеш Жұмаділов кім?
Өзін өзі бағалау.
Топтық бағалау.
Жазушы жайлы мәлімет алуы;
Өз бетімен жұмыс жасауы;
Алды
Жарты-лай
Аз мөлшер-де алды
2
1
0
Түсіну
Сөздікпен жұмыс жасаймыз
Ақалтеке -
Бесті -
Қу мүйіз -
Өрелеу -
Түркімендік жүйрік жылқы тұқымы
Бес жастағы жылқы
Көп нәрсені бастан кешірген, ысылған, төселген.
Аттың алдыңғы аяқтары мен арты бір аяғын шалып байлау, өре (шідер) салу.
Бірін-бірі бағалау
топпен бағалау
түсінді
жарты-лай
түсінбеді
2
1
0
Қолда-ну
Дәптермен жұмыс. «Менің әңгімем» атты бөлікті ғана толтыруы керек.
Сипатта-ды
Жарты-лай сипат-тады
Сипаттай алмады
2
1
0
Талдау
«Қозыкүрең» әңгімесін оқыту, оқушылардың мәтінді мұқият, сонымен қатар түсініп оқуларына үйрету.
Сөйлеу арқылы ойланту.
«Жанұя тобын» құру, мәтіндерді тарату.
- Әңгімені топтарға бөліп беру. Әңгімені байыптап оқып шығу.
- Әр топ өз бетінше оқу.
3. Әңгімені бөлімдерге бөліп ат қою, жоспар құру.
Дәптермен жұмыс. Оқушылар «Жазушының әңгімесі» атты бөлікті толтырады, ұқсастығын жазып шығады.
топпен бағалау
өзін-өзі бағалау
Орындай алды
Жарты-лай орында-ды
Орындай алмады
2
1
0
Сергіту сәті
Жинақтау
Өз пікірінің құндылығына сендіру.
Әңгімеге баайланысты зымыран сұрақтарына жауап беру.
Тапсырма:
Қозыкүреңге байланысты Төреқұл әңгімесін мазмұндау.
Әңгімедегі Қозыкүреңнің өзін - өзі жаратып, дайындалуын тауып оқу.
Саяқбайдың Қозыкүреңге сүйіспеншілігін
мазмұндау.
Әңгімеде портреттік суреттемелер бар ма? Мысал келтір.
Әңгімеден теңеу сөздерді табу.
2
1
0
Бағалау
Дәлелдей алды
ма?
Дәлелдей алды
Жарты-лай дәлелде-ді
Дәлелдей алмады
2
1
0
5-сынып оқушыларының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Пәндік нәтижелер бойынша 5-сыныптың соңында оқушылар:
халық ауыз әдебиетінің үлгілерін, әдеби мәтінді, өлеңдерді дұрыс, тез және мәнерлеп оқи білуі;
көркем мәтіндерді ауызша мазмұндап айта білуі;
бағдарламаға сәйкес 8-9 өлең мен (бұған поэмалардан үзінділер де кіреді), 3-4 прозалық туындылардан үзінділерді жатқа айта білуі;
әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуы;
отаңдық және шетелдік классикалық балалар әдебиеті үлгілерін мұғалім басшылығымен және өз бетімен ізденіп оқи білуі;
оқыған туындының тектік, жанрлық сипатын; әдебиет және фольклор туралы жалпы ұғымдарды анықтай білуі;
қазақ ауыз әдебиетінің басты жанрларының (тұрмыс-салт жырлары, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ертегілер, аңыз-әңгімелер, шешендік сөздер, эпостық жырлар, лиро-эпостық жырлар) негізгі белгілерін;
мәтінге қысқаша жоспар құра білуі;
оқыған шығарма сюжетінің ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, шағын әңгіме, ертегі, т. б. ) құрастыра білуі тиіс.
Талап парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz