Топпен бағалау

Пән мұғалімі
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы
Пән мұғалімі: Пәні
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: Әдебиет
Пән мұғалімі: Сыныбы
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы:
Пән мұғалімі: Күні
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы:
Пән мұғалімі: Берілген сағат саны
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: 3 сағат Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» («Сәйгүліктер» повесінен)
Пән мұғалімі: Тақырыбы:
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: «Қозыкүрең» әңгімесінің мазмұны.
Пән мұғалімі: Жалпы мақсаты
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы:

«Қозыкүрең» әңгімесін ауызша мазмұндап айта білуіне ықпал ету. Өз бетімен мақсатқа жетуіне көмектесу. Әңгіменің мазмұнын оқуға қызығушылығын ояту. Әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуға жағдай жасау. Оқушылардың логикалық ойлауын, тіл байлығын дамыту. Бағалау критерийлерімен таңыстыру.

Түйсіну, зерделеу, эмоциялық аймағына әсер ету, жылқыға шығып шабар ма едің.

Пән мұғалімі: Күтілетін нәтиже
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: Өткен тақырыптар бойынша білімдерін пайдаланды, мәтінді сынып болып меңгереді. Мазмұнын түсінеді. Ойын жеткізе алады, тіл байлығын дамытады. Шағын эссе немесе сөйлем арқылы ойын түйіндейді.
Пән мұғалімі: Ресурстар
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: Интерактивті тақта, слайд, оқулық, видеофильм, стикер, т. б.
Пән мұғалімі: Сабақтың барысы
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: Оқушыларды топтарға бөлу, назарларын сабаққа аудару
Ойлау деңгейі
Мақсат

Түрткі

(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма)

Нәтиже
Бағалау
Қалыптас-тырушы бағалау
талап критерий
дескриптор
ұпай
№: 1
Ойлау деңгейі:

Білу

Мақсат: Өткен сабақпен байланыстыру, білімін тексеру.
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

Топтастыру стратегиясы

Қабдеш Жұмаділов кім?

Нәтиже: Жазушының өмірі мен шығармашы-лығын қайталау
Бағалау:

Өзін өзі бағалау.

Топтық бағалау.

Жазушы жайлы мәлімет алуы;

Өз бетімен жұмыс жасауы;

Алды

Жарты-лай

Аз мөлшер-де алды

2

1

0

№: 2
Ойлау деңгейі:

Түсіну

Мақсат: Мәтіндегі түсініксіз сөздерге тоқталу, түсіндіру.
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

Сөздікпен жұмыс жасаймыз

Нәтиже:

Ақалтеке -

Бесті -

Қу мүйіз -

Өрелеу -

Бағалау:

Түркімендік жүйрік жылқы тұқымы

Бес жастағы жылқы

Көп нәрсені бастан кешірген, ысылған, төселген.

Аттың алдыңғы аяқтары мен арты бір аяғын шалып байлау, өре (шідер) салу.

Сөздікпен жұмыс жасай алады.

Бірін-бірі бағалау

топпен бағалау

Шығарманың мазмұны не жайлы екенін түсінуі

түсінді

жарты-лай

түсінбеді

2

1

0

№:
Ойлау деңгейі:
№: 3
Ойлау деңгейі:

Қолда-ну

Мақсат: Оқушының қиялын, тіл байлығын дамыту.
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):
:
:
:

Дәптермен жұмыс. «Менің әңгімем» атты бөлікті ғана толтыруы керек.

Нәтиже: Менің әңгімем
Бағалау: Ұқсастығы
Жазушының әңгімесі
топпен бағалау
сөздің ел өміріндегі орнын сипаттай алуы

Сипатта-ды

Жарты-лай сипат-тады

Сипаттай алмады

2

1

0

№:
Ойлау деңгейі:
Мақсат:
№:
Ойлау деңгейі:
Мақсат:
№: 4
Ойлау деңгейі:

Талдау

Мақсат:

«Қозыкүрең» әңгімесін оқыту, оқушылардың мәтінді мұқият, сонымен қатар түсініп оқуларына үйрету.

Сөйлеу арқылы ойланту.

Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

«Жанұя тобын» құру, мәтіндерді тарату.

  1. Әңгімені топтарға бөліп беру. Әңгімені байыптап оқып шығу.
  2. Әр топ өз бетінше оқу.

3. Әңгімені бөлімдерге бөліп ат қою, жоспар құру.

Дәптермен жұмыс. Оқушылар «Жазушының әңгімесі» атты бөлікті толтырады, ұқсастығын жазып шығады.

:
:
:
Нәтиже: Менің әңгімем
Бағалау: Ұқсастығы
Жазушының әңгімесі
Мәтінді сынып болып меңгереді. Мазмұнын түсінеді.

топпен бағалау

өзін-өзі бағалау

Сызбаға сала алуы

Орындай алды

Жарты-лай орында-ды

Орындай алмады

2

1

0

№:
Ойлау деңгейі:
Мақсат:
№:
Ойлау деңгейі:
Мақсат:
№:

Сергіту сәті

№: 5
Ойлау деңгейі:

Жинақтау

Мақсат:

Өз пікірінің құндылығына сендіру.

Әңгімеге баайланысты зымыран сұрақтарына жауап беру.

Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

Тапсырма:

Қозыкүреңге байланысты Төреқұл әңгімесін мазмұндау.
Әңгімедегі Қозыкүреңнің өзін - өзі жаратып, дайындалуын тауып оқу.
Саяқбайдың Қозыкүреңге сүйіспеншілігін

мазмұндау.
Әңгімеде портреттік суреттемелер бар ма? Мысал келтір.
Әңгімеден теңеу сөздерді табу.

Нәтиже: Ойын жеткізе алады, тіл байлығын дамытады.
Бағалау: Топпен бағалау
Сөздердің мағына-сын аша алуы
Мағынасын аша алды жарты-лай ашты ашылған жоқ

2

1

0

№: 5
Ойлау деңгейі:

Бағалау

Мақсат:
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма): «Туған жерді сағындың ба, Қозыкүрең ?» әңгіме желісі бойынша ертегі жазу.
Нәтиже: Шағын эссе немесе сөйлем арқылы ойын түйіндейді.
Бағалау: Топпен бағалау

Дәлелдей алды

ма?

Дәлелдей алды

Жарты-лай дәлелде-ді

Дәлелдей алмады

2

1

0

5-сынып оқушыларының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

Пәндік нәтижелер бойынша 5-сыныптың соңында оқушылар:

халық ауыз әдебиетінің үлгілерін, әдеби мәтінді, өлеңдерді дұрыс, тез және мәнерлеп оқи білуі;

көркем мәтіндерді ауызша мазмұндап айта білуі;

бағдарламаға сәйкес 8-9 өлең мен (бұған поэмалардан үзінділер де кіреді), 3-4 прозалық туындылардан үзінділерді жатқа айта білуі;

әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуы;

отаңдық және шетелдік классикалық балалар әдебиеті үлгілерін мұғалім басшылығымен және өз бетімен ізденіп оқи білуі;

оқыған туындының тектік, жанрлық сипатын; әдебиет және фольклор туралы жалпы ұғымдарды анықтай білуі;

қазақ ауыз әдебиетінің басты жанрларының (тұрмыс-салт жырлары, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ертегілер, аңыз-әңгімелер, шешендік сөздер, эпостық жырлар, лиро-эпостық жырлар) негізгі белгілерін;

мәтінге қысқаша жоспар құра білуі;

оқыған шығарма сюжетінің ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, шағын әңгіме, ертегі, т. б. ) құрастыра білуі тиіс.

Талап парағы


Ұқсас жұмыстар
Топ басшысының бағалауы
Батыс Қазақстанның шаруашылық географиясы
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
Оқушылар білімін тексеру
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz