Шумер мен Аккад: Қосөзеннің табиғи жағдайы, алғашқы тұрғындары және мемлекеттердің қалыптасуы

№2. Сабақтың тақырыбы: Шумер және Аккад

Сабақтың мақсаты:

  • Білімділік: Азияның оңтүстік-батысында қатарласа ағатын екі өзен Евфрат пен Тигр бойындағы қолайлы ауа райы, өсімдіктер мен жануарлар әлемінің молдығы мұнда адамдардың өте ерте кездерден-ақ өмір сүріп, тіршілік етуіне әсер еткенін оқушыларға жеткізу.
  • Дамытушылық: Оңтүстік Қосөзен бойын мекендеген елдің шумер мен аккад халықтары деп аталатынын, шумерліктер Қосөзенге оның шығыс жағынан келіп қоныстанғанын, ал аккадтықтар болса, оңтүстік-батыс өлкелерден келіп орналасып, екі халықтық топ ең еделгі мәдени орталықтардың бірін негіздегенін жеткізу.
  • Тәрбиелік: Оқушыларды Отанға сүюге, оны қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас Сабақтың әдісі : Театрландырылған сабақ. Жаңа сабақты баяндау Сабақтың көрнекілігі: «Египет және ежелгі Алдыңғы Азия» картасы, 6-сыныпқа арналған «Ежелгі дүние тарихы» оқулығы. (Төлебаев Т., Құсайынова Р. Дәкенов М. ) . Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

  • Қосөзеннің төменгі ағысы бойының табиғат жағдайлары және алғашқы тұрғындары.
  • Қосөзендегі алғашқы мемлекеттер.
  • Қосөзен қалаларының бірігуі.

Сабақ алдында оқу пәніне лайық психолгиялық жаңа ахуал туғызамын

Сабақты бастағанда Азия материгіндегі бір-бірімен жарыса аққан Евфрат пен Тигр өзендерінің Кавказ тауларының оңтүстік сілемдерінен басталып, Парсы шығананыға құятынын картадан көрсетемін.

Тақтаға қос өзеннің схемасын бормен сызып, саяхат жасаймыз. Бұл екі өзенді көбінесе Қосөзен деп атайды. Кейде өзен аралары Месопотамия деп те жазылатынын айтамын. Көне замандарда бұл аймақ батпақты, сазды болған екен. Қамыс көп өскен.

«Қосөзен жерінде пайдалы қазбалар, орман, тау-тас болмады, ал елі өте бай болды. Неге? Бұл сұрақ, әрине әрқайсыңды қызықтырады.

Көз алдарыңа елестетіп көріңдер, сендердің алдарыңда тұрған мұғалім емес, ежелгі Месопотамияның тұрғыны делік. Өткен дәуірден келген қонақтан елі жайлы, ондағы ауа райы туралы, қандай өсімдіктер мен жануарлар өсетіні, қалай өмір сүріп, тіршілік еткені жайлы сұрап алыңдар».

ІІІ. Сабақты бекіту:

Қосөзеннің оңтүстік бөлігі ойпатты келеді. Көне заманда бұл аймақ батпақты, сазды, бір сөзбен айтқанда, тіршілікке қолайсыз болған екен. Сонағ қарамастан адамдар батпақты да жұмсақ, әрі құнарлы топырақты жерлерді де біртіндеп игере бастайды. Еккен өнім мол өнім берді, бір пальманың өзінен 50 кг құрма алды, Қосөзеннің оңтүстігінен жібек жүн, бидай, құрма т. б. шет жаққа шығарыла бастады.

  • Айтыңдаршы, Қосөзеннің ежелгі тұрғындары еңбек ету нәтижесінде артық өнім өндіре алды ма?
  • Қосөзенде мемлекет пен тапқа бөлінушілік неге ертерек пайда болды?

Кестені толтырыңдар:

Оңтүстік Қосөзендегі шаруашылықтың дамуына мүмкіндік туғазған жағдайлар
Шаруашылықтың дамуына кері әсер еткен жағдайлар
Оңтүстік Қосөзендегі шаруашылықтың дамуына мүмкіндік туғазған жағдайлар:
Шаруашылықтың дамуына кері әсер еткен жағдайлар:

IV. Бағалау:

Ү. Үй тапсырмасы §1

http://history. ucoz. co. uk/ сайтынан алынған


Ұқсас жұмыстар
6-сынып. Ежелгі дүние тарихы: Қосөзен (Шумер, Аккад, Вавилон) және Ежелгі Египет
Солтүстік Қазақстан: табиғи жағдайы, тұрғындары және ерте темір дәуірінің археологиялық мәдениеттері
Ежелгі Финикия мен Палестина: географиясы, мәдениеті және мемлекеттердің қалыптасуы
Орталық Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы, табиғи ресурстары және халқы
Батыс Қазақстанның табиғи жағдайы, пайдалы қазбалары және әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктері
Адам және табиғи апаттар: төтенше жағдайларды алдын алу және алғашқы көмек
9-сынып географиясы: Шығыс Қазақстанның экономикалық-географиялық және табиғи жағдайы - сабақ жоспары
11 сынып география сабағы: Канада - мемлекеттің қалыптасуы, табиғи жағдайлары мен ресурстары, халықтың таралуы
Орталық Қазақстан экономикалық ауданы: экономико-географиялық жағдайы, табиғи ресурстары және халқы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
11-сынып географиясы: Үндістан - құрылымы, экономикалық-географиялық жағдайы, табиғи ресурстары мен халқы (сабақ жоспары)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz