Геометриялық фигуралар: ұғымдар, сызу және 100-ге дейінгі сандармен жылдам есептеу

№4. Тақырыбы: Геометриялық фигуралар

Мақсаты : Геометриялық фигуралар жайлы білетін білімін қайталай отырып «нүкте, сәуле, түзу, кесінді, сынық, шеңбер, шаршы, тік төртбұрыш, төртбұрыш, бұрыш» деген ұғымды айта, ажырата білуге үйрету; 100 көлеміндегі сандарды жылдам қосу, азайтуға дағдыландыру; салыстырып, ойын қорыта білуін дамыту.

Түрі: қайталау. Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, ауызша жылдам есептеу.

Көрнекілігі: геометриялық фигуралар, кестелер, екі таңбалы сандар.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушының дәптер, қалам, кітап, сызғышын, қарындашын тексеру; зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 9 (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру)

ІІІ. Мақсат қою кекзеңі: Тақырыбы, мақсатын хабарлау.

ІҮ. Ауызша жұмыс : 1. М атематикалық диктант .

  • 36 мен 58 қосындысының мәнін тап. ( 36+58= 94)
  • 90 мен 25 айырмасының мәнін тап. (90-25 = 65)
  • Бірінші қосылғыш 23, екінші қосылғыш 57. Қосындының мәнін тап. (23+57= 80)
  • Азайғыш 74, азайтқыш 37. Айырманың мәнін тап. (74-37= 37)
  • 69 бен 13 қосындысының мәнін тап. (69+ 13= 82)
  • 60 пен 28 айырмасының мәнін тап. ( 60-28= 32)
  • 45 санын 17 арттыр (45+17= 62)
  • 54 санын 25 кеміт. ( 54-25= 29)

Ү. Қайталау:

1. 1. Геометриялық фигураларды ата:

  1. Тік төрт бұрыштардың нөмірлерін ата: №1, 3.

2. Геометриялық фигураларды сызу.

  1. Шаршыны тап және оның периметрін есепте: № 2. Р = 1+1+1+1 = 4 (см)
  2. № 4. Ұзындығы 10 см кесінді сал. Оны әрбіреуінің ұзындығы 2 см тең кесінділерге бөл. Неше кесінді шықты?

10 : 2 = 5 (кесінді)

  1. № 5. Сынық сызықтың ұзындығын тап:

2см 4 см 1см

3см

3см + 2см + 4см + 1см = 10 см

№ 6. Жұптасып жұмыс істеу . Қандай фигура артық? Неге?

( дөңгелек, өйткені бұрышы жоқ)

Есеп шығару. №7.

?

?

15

28

24

Шешуі: ( 28+24) - 15 = 52 - 15 = 37

Жауабы: Дымбілмес жексенбі күні 37 мин оқиға айтты.

Өздік жұмыс: №8 Дымбілмес есептерді дұрыс шығарды ма, тексеріп көр.

ІҮ. Білімдерін тексеру. Шығармашылық тапсырма орындау.

Әр деңгейдегі қосымша жаттығулар.

№ 10. ( Қарындаш ; Білгіш ; Дымбілмес ; Сызушы

2 . Салыстыру ұқсатығы, айырмашылығы 5 + 3 < 50 + 30 3+ 5 < 30 + 50

3. Көпбұрыштарды, тікбұрыштармен салыстыру.

Ү. Сабақтың қорытындысы. Екі таңбалы сандарды салыстыру.

ҮІ Үйге тапсырма : № 9, 8 бет . Бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Геометриялық фигуралар мен көпбұрыштардың периметрін есептеу
Негізгі геометриялық фигуралар: қайталау сабағы
2-сынып математикасы: 0-ден 100-ге дейінгі сандар, екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы және ондықтан аттап қосу бойынша сабақтар жоспары
0-ден 100-ге дейінгі сандар: ойын арқылы қосу мен азайтудың ауызша тәсілдері және есептерді шешу
2-сынып математикасы: 100-ге дейінгі жазбаша қосу және азайтуды пысықтау (Күн жүйесімен интеграцияланған сабақ)
1-сынып математикасы: геометриялық фигуралар бойынша әдістемелік әзірмелер жинағы
Геометриялық денелердің проекцияларын сызу: цилиндр, конус және шар
2-сынып математика: Кестелік қосу мен азайтуды қайталау - 100-ге дейінгі сандар мен өрнектерді меңгерту
10-ға және 100-ге көбейту мен бөлу бойынша сабақ жоспары
2-сынып математикасы: еркін өлшеммен көпбұрыш сызу және периметрін есептеу - сайыс сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz