№3 мектеп-интернатының химия пәні мұғалімі Үсенова Әлия Әділханқызының 8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: Химиялық реакция теңдеулері

№3 мектеп -интернатының химия пәнінің мұғалімі: Үсенова Әлия Әділханқызының 8 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары

Химия пәні
: Тақырыбы:
Химия пәні: Химиялық реакция теңдеулері
: Мақсаты:
Химия пәні: Оқушыларға формулаларды дұрыс құрастыра білуге, химиялық реакция теңдеулерін құрастыруды түсінуге, реакцияларды теңестіре білуге сауаттылықтарын қалыптастыруға үйрету
: Көрнекіліктер:
Химия пәні: Флипчарт, маркер, стикер, электронды оқулық, слайд, карточкалар
: Сабақтың түрі:
Химия пәні: Аралас сабақ
: Сабақта қолданылатын модульдер
Химия пәні:

-Сыни тұрғыдан ойлау

- АКТ

-Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер,

- Білім беру үшін бағалау және оқытуды бағалау,

-Білім берудегі көшбасшылық

: Күтілетін нәтиже:
Химия пәні:

-формулаларды дұрыс құрастыру арқылы, теңдеу құрастыру сауаттылықтары қалыптасады

-өзін де, өзгені де бағалауды үйренеді

-өзара білім алмасады;

-қарым-қатынасы артады;

-өз ойларын еркін жеткізуге, дәлелдеуге тырысады

Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Оқытудағы әдіс-тәсілдер мен модульдер
Сабақтың кезеңдері: Ұйымдас тыру
Мұғалімнің іс әрекеті:

Сәлемдесу. Оқушылардың аркасына түрлі - түсті стикерлерді жапсырып, түсіне байланысты топқа бөлу.

Сабақты бастау үшін оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындап, топта жұмыс жасаудың ережелерін кезекпен айтуды сұрайды

Оқушының іс - әрекеті:

Сәлемдеседі. Оқушылар түрлі - түсті стикерлермен бір-бірін іздеп тауып топқа бөлінеді, оқу құралдарын түгелдейді

Топта жұмыс жасаудың ережелерін кезекпен айтып сабаққа дайындық жасайды.

Топ мүшелері өз бағалаушыларын сайлайды

Оқытудағы әдіс-тәсілдер мен модульдер:

Топтық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сабақтың кезеңдері: Білу
Мұғалімнің іс әрекеті: Химиялық реакция теңдеулерін өзіндік ережелері бар. Оны түсініп үйрену үшін судың түзілу реакциясын қарастырайық . Судың құрамына қандай элементтер кіретіндігін сұрайды. Оттек пен сутек сияқты жай заттардың молекулалары екі атомнан құралатындығын еске ала отырып, химиялық реакцияның жүзеге асырылуын оқушыларға сұрақтар қоя отырып түсіндіреді.
Оқушының іс - әрекеті:

Судың құрамына сутек пен оттек элементтері кіретіндігін айтады

Мұғаліммен бірлесе отырып химиялық реакция теңдеуінің жүру механизмін түсінеді

Оқытудағы әдіс-тәсілдер мен модульдер: Диалог арқылы оқыту
Сабақтың кезеңдері: Түсіну
Мұғалімнің іс әрекеті:

Берілген жұп заттар әрекеттескенде жүретін химиялық реакция теңдеуін аяқтаңдар:

1топ: Nа+S

К+СІ 2

2-топ: К+ S

Ва+О 2

3топ: Мg+ N 2

Аg+CІ

Оқушының іс - әрекеті:

Химиялық реакция теңдеулерін аяқтайды:

1топ: Nа+S Nа+S

2К+СІ 2 2КСІ

2-топ: 2К+ S К 2 S

2Ва+О 2 2ВаО

3топ: 3Мg+ N 2 Мg 3 N 2

2Аg+CІ 2 2АgCІ

Бағалау критерилері: -формуланың дұрыс құрылуы

-коэфициенттердің дұрыс қойылуы -реакция теңдеуінің дұрыс теңестірілуі

Оқытудағы әдіс-тәсілдер мен модульдер: Тұжырымда малық карта
Сабақтың кезеңдері: Қолдану
Мұғалімнің іс әрекеті: Электронды оқулық бойынша тапсырманы тактаға шығару
Оқушының іс - әрекеті:

Қауіпсіздік ережесін еске түсіру:

пробиркаға мырыш түйірін салып, үстінен тұз қышқылының ерітіндісін құйып корсету. Окушылар реакция теңдеуін тақтаға жазады:

Zn+2HCI ZnCI 2 2

Оқытудағы әдіс-тәсілдер мен модульдер: Таланнтты және дарынды баламен жұмыс АКТ-ні қолдану
Сабақтың кезеңдері: Талдау
Мұғалімнің іс әрекеті:

Жеке оқушымен жұмыс: Әр оқушыға бір тапсырма дайындау:

Lі+S Na + CI 2

Lі+O 2 Hg + CI 2

S+O 2 N 2 + O 2

Mg+CI 2 Cu + O 2

C+ O 2 N 2 +H 2

Mn+CI 2 AI+CI 2

Mg+О 2 Н 2 + CI 2

К+ O 2 Ғе+ O 2

Оқушының іс - әрекеті:

Оқушылар реакция теңдеуін аяқтап, теңестіреді:

Бағалау критерилері:

-формуланың дұрыс құрылуы

-коэфициенттердің дұрыс қойылуы -реакция теңдеуінің дұрыс теңестірілуі

Оқытудағы әдіс-тәсілдер мен модульдер:
Сабақтың кезеңдері: Жинақтау
Мұғалімнің іс әрекеті:

Электронды оқулықтан химиялық реакция теңдеулері туралы тәжірибелер корсетеді

Оқушының іс - әрекеті:

« Шеңбер» әдісін қолданып, оқушыларға бүгінгі сабақтан не түсіндіңдер?-деп сұрақ қою

Әр топ бойынша оқушы кезектесіп, сабақта не түсінгенін бір сөйлемнен айтып шығады, бірінің айтқанын бірі қайталамайды

Оқытудағы әдіс-тәсілдер мен модульдер: -Білім берудегі көшбасшылық
Сабақтың кезеңдері:

Бағалау

Үйге тапсырма:

Мұғалімнің іс әрекеті:

Критерийлі бағалау тәсілін мұғалім ұсынады

Химиялық реакция теңдеулері

Оқушының іс - әрекеті:

Критерий бойынша оқушылар өзін-өзі бағалайды

:
:
:
Оқытудағы әдіс-тәсілдер мен модульдер: Білемін

Білгім

келеді

Үйрендім
Білім беру үшін бағалау және оқытуды бағалау
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс әрекеті:
Оқушының іс - әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс әрекеті:
Оқушының іс - әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Химиялық реакциялардың типтері (Үсенова Әлия, №3 мектеп-интернаты)
8-сынып химиясы: Атом-молекулалық ілім бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары - Үсенова Әлия, №3 мектеп-интернаты
8-сынып химиясы: §14 Химиялық реакция теңдеулері - тренинг сабақ жоспары
8-сыныпқа арналған химия сабағы: Химиялық реакция типтері
8-сыныпқа арналған Бастапқы химиялық ұғымдар тарауы: химиялық теңдеулер мен реакция типтеріне арналған орта мерзімді жоспар
Химиялық реакция теңдеулері мен зат массасының сақталу заңы
Сандық химиялық есептерді шығару: формулалар, реакция теңдеулері және стехиометриялық есептеулер
Натрий қосылыстары: қасиеттері, реакция теңдеулері және қолданылуы (8-сынып, §66)
8 сыныпқа арналған химия пәнінің қысқа мерзімді жоспары: Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар, сандық есептер
8-сынып: Химиялық реакция типтері - орынбасу және алмасу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz