Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың құрылысы
Павлодар облысы
Лебяжі ауданы
Малыбай жалпы орта білім беретін мектеп
Биология пәнінің мұғалімі
Шалгымбаева Асем Нартаевна
Сынып: 6
Сабақтың тақырыбы: Гүлдің құрылысы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:. Гүлдің негізгі құрам бөліктері: тостағанша жапырақшалары мен жыныс мүшелеріне толық сипттама беріп, олардың құрылысымен таныстыру;
Дамытушылық: Пәнге, тақырыпқа байланысты қызығушылықтарын дамыту.
Тәрбиелік: Адамның тұлға ретінде қалыптасуын, адамгершілік қасиетін, жалпы қоршаған ортаға деген жаңашырлық сезімін дамыту;
Сабақтың типі: Жаңа сабақты игеру
Сабақтың көрнекілігі:
І Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі: - оқушылармен амандасу
- сыныптың тазалығын тексеру
- сыныптың кезекшілігін анықтау
- оқушыларды түгендеу
- сабаққа дайындықтарын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу арқылы <<Өсімдіктің вегетативті мүшелері>> тақырыбында білімдері тексеріледі
1 тапсырма. Тамыр.
1-топ
Тамырдың шығу тегі
Ұрықтан
Негізгі тамырдан
Сабақтан
Жапырақтан
Негізгі тамыр
Жанама тамыр
Қосалқы тамыр
Тамырдың жүйесі
Кіндік тамыр
Шашақ тамыр
Негізгі тамыры жуан
Негізгі тамыры жіңішке
2-топ
3-топ
Тамыр бөлімдері
Бөліну
Өсу
Сору
Өткізу
2 тапсырма. Сабақ.
Сабақтың құрылысы
Қабық
Камбий
Сүрек
Өзек
1-топ
2-топ
Сабақ бойымен қоректің қозғалуы
Топырақ - тамыр
Минералды қорек
Күн - жапырақ
Органикалық қорек
Тінмен
Сүрекпен
Сабақтың өсуі
бойлап
жуандап
Төбе бүршік
Камбий
3-топ
3 тапсырма. Жапырақ.
Жапырақтың құрылысы
Сыртқы
Ішкі
сағақты
сағақсыз
жай
күрделі
астыңғы
үстіңгі
бағана
борпылдақ
1-топ
Ортаңғы бөлік
Сағақ
Тақта
Өң
Құпия сан: Түрөзгеріс
Оқылатын сұрақтар:
1. Картоп түйнегі
2. Долана ағашының сүрегі
3. Аулағыш құралға айналған
4. Емізікке айналған
5. Мұртшаға айналған
6. Катус тікенегі
Тақтаға ілентін жауаптар: 1.Тамыр; 2.Сабақ; 3.Жапырақ.
ІІ Негізгі бөлім. Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі
Ассосациялық карта: балалар гүл дегенде көз алдарыңа не келеді, ойларыңызға не түседі?
Хош иіс Әдемілік Сыйлық
ГҮЛ
Көбею мүшесі Қысқарған өркен Әртүрлі түстер
Гүл құрылысы көрсетілген макет және нағыз гүлді көрсете отырып оқушыларды гүлдің құрылысымен таныстыру.
Гүлдің құрылысы
Гүл сағақ
Гүл табан
аналық
аталық
күлте
тостағанша
Гүлсерік
Қос гүлсерік
Жай гүлсерік
Гүлсеріксіз
тостағанша, күлте
күлте
тостағанша
Тостағанша мен күлте жапырақшалары болмайды
ІV. Бекіту
Оқулық мәтініндегі суреттерді пайдалана отырып, гүлдің көбею мүшелеріне тірек-сызбаны құрастыру үшін әр топқа тапсырма беріледі.
1-топқа - Аталықтың құрылысы
2-топқа - Аналықтың құрылысы
3-топқа - Гүлдің құрылысы
№12-зертханалық жұмыс.
Тақырыбы: Гүл құрылысын талдау.
Мақсаты: Өсімдіктің көбею немесе генеративті мүшесі - гүлдің құрылысын зерттеу.
Құрал-жабдықтар: нағыз гүлдер (қызғалдақ гүлдеп тұрған бөлме өсімдіктері және т.б.), қатты қағаздан ойылған жеке бөліктері, ұлғайтқыш қол әйнек, сапты ине.
Жұмыстың барысы:
1. Нағыз гүлден (ол болмаса) немесе гүл бөліктерінің қатты қағаздан жеке-жеке қиылған жапсырма (аппликация) көрнекі құралдардан гүл бөлімдерін табу, пішініне, санына, реңдеріне көңіл аудару.
2. Табиғи (нағыз) гүлден гүл бөліктерінің орналасу тәртібімен танысу.
3. Гүл бөліктеріне қарап жай немесе қос гүлсерікті екендігін анықтап ажырату.
4. Аталық пен аналықты жеке бөліп алып құрылыстарымен танысу, суретін салып атын жазу.
Нәтижесі: 1) Гүлдің құрылысын жаз:
1.____________________________________________
2.____________________________________________
3.____________________________________________
4.____________________________________________
5.____________________________________________
2) Берілген сипаттамалар гүлдің қай бөлігіне тән екенін гүл бөлігінің бас әрпін қойып белгілеңдер (<<ГС>> - гүлсағақ; <<ГТ>> - гүлтабан; <<Т>> - тостағанша; <<К>> - күлте; <<А>> - аталық; <<Ж>> - аналық).
1. Гүлдің дәл ортасына орналасқан.
2. Тозаң ұясы бар.
3. Гүлсеріктің ішкі бөлігі.
4. Үлпекке айналған бөлігі.
5. Жәндіктер қоректенеді. 6. Шірне бөлетін бөлігі.
7. Жабысқақ сұйықтық бөледі.
8. Ұшы ілмешекке айналған бөлігі.
9. Екі қабат қабықшасы бар жасушалар жетіледі.
10. Хош иіс шығаратын бөлігі.
11. Мойны бар.
3) Мыналардың қайсысы дұрыс гүл, қайсысы бұрыс гүл?
Қорытынды:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV Үй тапсырмасын беру кезеңі: §22 оқып, гүл бөліктерін түрлі қағаздан әзірлеп, қатты қағазға жапсырып әкелу. <<Біліміңді сына>>
V Бағалау. Оқушыларды бағалау.
Лебяжі ауданы
Малыбай жалпы орта білім беретін мектеп
Биология пәнінің мұғалімі
Шалгымбаева Асем Нартаевна
Сынып: 6
Сабақтың тақырыбы: Гүлдің құрылысы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:. Гүлдің негізгі құрам бөліктері: тостағанша жапырақшалары мен жыныс мүшелеріне толық сипттама беріп, олардың құрылысымен таныстыру;
Дамытушылық: Пәнге, тақырыпқа байланысты қызығушылықтарын дамыту.
Тәрбиелік: Адамның тұлға ретінде қалыптасуын, адамгершілік қасиетін, жалпы қоршаған ортаға деген жаңашырлық сезімін дамыту;
Сабақтың типі: Жаңа сабақты игеру
Сабақтың көрнекілігі:
І Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі: - оқушылармен амандасу
- сыныптың тазалығын тексеру
- сыныптың кезекшілігін анықтау
- оқушыларды түгендеу
- сабаққа дайындықтарын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу арқылы <<Өсімдіктің вегетативті мүшелері>> тақырыбында білімдері тексеріледі
1 тапсырма. Тамыр.
1-топ
Тамырдың шығу тегі
Ұрықтан
Негізгі тамырдан
Сабақтан
Жапырақтан
Негізгі тамыр
Жанама тамыр
Қосалқы тамыр
Тамырдың жүйесі
Кіндік тамыр
Шашақ тамыр
Негізгі тамыры жуан
Негізгі тамыры жіңішке
2-топ
3-топ
Тамыр бөлімдері
Бөліну
Өсу
Сору
Өткізу
2 тапсырма. Сабақ.
Сабақтың құрылысы
Қабық
Камбий
Сүрек
Өзек
1-топ
2-топ
Сабақ бойымен қоректің қозғалуы
Топырақ - тамыр
Минералды қорек
Күн - жапырақ
Органикалық қорек
Тінмен
Сүрекпен
Сабақтың өсуі
бойлап
жуандап
Төбе бүршік
Камбий
3-топ
3 тапсырма. Жапырақ.
Жапырақтың құрылысы
Сыртқы
Ішкі
сағақты
сағақсыз
жай
күрделі
астыңғы
үстіңгі
бағана
борпылдақ
1-топ
Ортаңғы бөлік
Сағақ
Тақта
Өң
Құпия сан: Түрөзгеріс
Оқылатын сұрақтар:
1. Картоп түйнегі
2. Долана ағашының сүрегі
3. Аулағыш құралға айналған
4. Емізікке айналған
5. Мұртшаға айналған
6. Катус тікенегі
Тақтаға ілентін жауаптар: 1.Тамыр; 2.Сабақ; 3.Жапырақ.
ІІ Негізгі бөлім. Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі
Ассосациялық карта: балалар гүл дегенде көз алдарыңа не келеді, ойларыңызға не түседі?
Хош иіс Әдемілік Сыйлық
ГҮЛ
Көбею мүшесі Қысқарған өркен Әртүрлі түстер
Гүл құрылысы көрсетілген макет және нағыз гүлді көрсете отырып оқушыларды гүлдің құрылысымен таныстыру.
Гүлдің құрылысы
Гүл сағақ
Гүл табан
аналық
аталық
күлте
тостағанша
Гүлсерік
Қос гүлсерік
Жай гүлсерік
Гүлсеріксіз
тостағанша, күлте
күлте
тостағанша
Тостағанша мен күлте жапырақшалары болмайды
ІV. Бекіту
Оқулық мәтініндегі суреттерді пайдалана отырып, гүлдің көбею мүшелеріне тірек-сызбаны құрастыру үшін әр топқа тапсырма беріледі.
1-топқа - Аталықтың құрылысы
2-топқа - Аналықтың құрылысы
3-топқа - Гүлдің құрылысы
№12-зертханалық жұмыс.
Тақырыбы: Гүл құрылысын талдау.
Мақсаты: Өсімдіктің көбею немесе генеративті мүшесі - гүлдің құрылысын зерттеу.
Құрал-жабдықтар: нағыз гүлдер (қызғалдақ гүлдеп тұрған бөлме өсімдіктері және т.б.), қатты қағаздан ойылған жеке бөліктері, ұлғайтқыш қол әйнек, сапты ине.
Жұмыстың барысы:
1. Нағыз гүлден (ол болмаса) немесе гүл бөліктерінің қатты қағаздан жеке-жеке қиылған жапсырма (аппликация) көрнекі құралдардан гүл бөлімдерін табу, пішініне, санына, реңдеріне көңіл аудару.
2. Табиғи (нағыз) гүлден гүл бөліктерінің орналасу тәртібімен танысу.
3. Гүл бөліктеріне қарап жай немесе қос гүлсерікті екендігін анықтап ажырату.
4. Аталық пен аналықты жеке бөліп алып құрылыстарымен танысу, суретін салып атын жазу.
Нәтижесі: 1) Гүлдің құрылысын жаз:
1.____________________________________________
2.____________________________________________
3.____________________________________________
4.____________________________________________
5.____________________________________________
2) Берілген сипаттамалар гүлдің қай бөлігіне тән екенін гүл бөлігінің бас әрпін қойып белгілеңдер (<<ГС>> - гүлсағақ; <<ГТ>> - гүлтабан; <<Т>> - тостағанша; <<К>> - күлте; <<А>> - аталық; <<Ж>> - аналық).
1. Гүлдің дәл ортасына орналасқан.
2. Тозаң ұясы бар.
3. Гүлсеріктің ішкі бөлігі.
4. Үлпекке айналған бөлігі.
5. Жәндіктер қоректенеді. 6. Шірне бөлетін бөлігі.
7. Жабысқақ сұйықтық бөледі.
8. Ұшы ілмешекке айналған бөлігі.
9. Екі қабат қабықшасы бар жасушалар жетіледі.
10. Хош иіс шығаратын бөлігі.
11. Мойны бар.
3) Мыналардың қайсысы дұрыс гүл, қайсысы бұрыс гүл?
Қорытынды:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV Үй тапсырмасын беру кезеңі: §22 оқып, гүл бөліктерін түрлі қағаздан әзірлеп, қатты қағазға жапсырып әкелу. <<Біліміңді сына>>
V Бағалау. Оқушыларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz