Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 11
Мұғалімі: Қамырова Айым Біржанқызы
Жоспар бойынша сағат саны
34
Бір апталық сағат саны
2
Тоқсандардағы сағат саны
9
7
10
8
Бақылау жұмыстары
4
Тест жұмысы
3
Шығарма
1
Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және <<2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы жаңа оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар, 11-сыныптың <<Арман-ПВ>> баспасының 2013 жылғы оқулығы бойынша жасалды.
Бекітемін
Мектеп директоры:
Ж.Н. Сүлейменов
________________________
<<___>>_қыркүйек 2013 жыл__
Келісілген
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары
Б.Д. Жуасбаев
____________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__
Ә.Б отырысында қаралды
Хаттама № _______________
А.Б. Қамырова
________________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__
№
Тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Әдебиет теориясы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І жартыжылдық -16 сағат
І тоқсан - 9 сағат
1
ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті, жалпы шолу. Тест жұмысы (№1) <<Өткенді қайталау>>
1
әдеби ағымдар мен бағыттар туралы түсінік
Оқушылар:
1) әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіруді;
2) мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдануды;
3) ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын;
4) әдеби тақырыпқа реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындауды;
5) компьютермен, техникалық ақпарат құралдарымен жұмыс істеп, интернет арқылы әлем әдебиетімен таныса алуды;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
2
Ахмет Байтұрсынұлы <<Қырық мысал>>
1
әдеби жанр туралы түсінік
3
<<Маса>> жинақтары
1
4
Міржақып Дулатұлы <<Шәкірт>>, <<Таза бұлақ>>, <<Оян, қазақ>> өлеңдері
1
роман, эпикалық жанр
5
Сұлтанмахмұт Торайғыров <<Шәкірт ойы>>, <<Бір адамға>>
1
ирония мен сатира туралы түсінік
6
Сәкен Сейфуллин <<Ақсақ киік>>
1
аллегория
7
Мағжан Жұмабаев <<Туған жер>>, <<Сен сұлу>>, <<Жұлдызды жүзік, айды алқа қып берейін>> өлеңдер
1
лирика жанры
8
Жүсіпбек Аймауытов <<Ақбілек>> романы
1
мінездеу
9
Бейімбет Майлин <<Шұғаның белгісі>> хикаяты
1
көркем шығарма құрылысы (сюжет, композиция)
ІІ тоқсан- 7 сағат
10
Ілияс Жансүгіров. <<Құлагер>> поэмасы
1
градация туралы түсінік
11
Жамбыл Жабаев <<Ленинградтық өренім>> өлеңі
1
айтыс өнері туралы түсінік, портрет
6) әдебиеттің басқа өнер түрлерімен (бейнелеу, сәулет, саз, мүсін, театр, кино, т.б.) байланысын түсіндіре алуды;
7) сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқуды;
8) берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізуді білуі тиіс.
9) көркем шығарманың негізгі мазмұнын, мәнін;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
12
Сәбит Мұқанов <<Балуан Шолақ>> повесі
1
ақындық тұлға немесе лирикалық қаһарман туралы
13
Мұхтар Әуезов. <<Абай жолы>> роман-эпопеясы
1
образ туралы түсінік
14
Ғабит Мүсірепов <<Қазақ солдаты>> романы
1
баллада туралы, баяндау, суреттеу, диалог туралы түсінік
15
Шығарма <<ХХ ғасыр әдебиетінің жарық жұлдыздары>> (№1)
1
16
Тест жұмысы <<І жартыжылдық бойынша қорытынды тест>> (№2) Сыныптан тыс оқу. (№1)
1
ІІ жартыжылдық - 18 сағат
ІІІ тоқсан- 10 сағат
17
Ғабиден Мұстафин <<Шығанақ>> повесі
1
стиль туралы ұғым
18
Қасым Аманжолов <<Дүниеге жар>> өлеңі
1
поэма туралы ұғымды тереңдету
10) әдебиеттің өнер түрлерімен байланысын;
11) оқыған көркем туынды бойынша шығармашылық жазба жұмыстар орындауды;
12) әдебиеттің өзге ғылымдармен сабақтастығын;
13) сөйлеу дағдыларын меңгеріп, өзіндік көзқарасын білдіруді;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
19
Әбділда Тәжібаев <<Монологтар>> поэмасы
1
образды жинақтау және даралау тәсілдері
20
Ілияс Есенберлин <<Қаһар>> романы
1
тарихи роман
21
Сырбай Мәуленов <<Сырласу сағасында>>, <<Сәкен>> өлеңдері
1
силлабикалық өлең
22
Жұбан Молдағалиев <<Мен - қазақпын>> поэмасы
1
екпін
23
Тахауи Ахтанов <<Шырағың сөнбесін>> романы
1
тақырып пен идея
24
Әбдіжәміл Нұрпейісов <<Қан мен тер>> трилогиясына шолу
1
сарказм, ирония
14) әдебиеттану терминдері сөздіктерін, энциклопедияларды пайдалануды;
15) ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын көркемдік шындық тұрғысынан түсінуді;
25
Мұқағали Мақатаев <<Үш бақытым>> өлеңі, <<Аққулар ұйықтағанда>> поэмасы
1
троптың түрлерін дамыту
26
Қадір Мырза Әли мен Тұманбай Молдағалиев <<Домбыра>> өлеңі, <<Студент дәптері>> жинағы
1
теңеу, риторикалық сұраулы сөйлем ұғымын тереңдету
IV тоқсан-8 сағат
27
Қабдеш Жұмаділов <<Соңғы көш>> диологиясына шолу
1
пейзаж бен портрет
16) әдеби білімдері негізінде көпшілік алдында өзіндік пікір білдіруді;
17) шығармада бейнеленген өмір шындығы мен автордың ойын тани алуды және т.б. меңгеруі тиіс.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
28
Олжас Сүлейменов. <<Қасқырдың бөлтіріктері>> өлеңі
1
деректілік
29
Оралхан Бөкей. <<Тортай мінер ақ боз ат>>
1
композиция
30
Мұхтар Шаханов <<Танакөз>> поэмасы
1
метонимиялық қолданыстар
31
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
1
әдеби ағымдар
32
Қазіргі ақын - жазушылар
1
33
Сыныптан тыс оқу. (№2)
1
34
Қорытынды сабақ. Тест жұмысы <<ІІ жартыжылдық бойынша тест>> (№3)
1
Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 11
Мұғалімі: Қамырова Айым Біржанқызы
Жоспар бойынша сағат саны
34
Бір апталық сағат саны
2
Тоқсандардағы сағат саны
9
7
10
8
Бақылау жұмыстары
4
Тест жұмысы
3
Шығарма
1
Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және <<2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы жаңа оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар, 11-сыныптың <<Арман-ПВ>> баспасының 2013 жылғы оқулығы бойынша жасалды.
Бекітемін
Мектеп директоры:
Ж.Н. Сүлейменов
________________________
<<___>>_қыркүйек 2013 жыл__
Келісілген
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары
Б.Д. Жуасбаев
____________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__
Ә.Б отырысында қаралды
Хаттама № _______________
А.Б. Қамырова
________________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__
№
Тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Әдебиет теориясы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І жартыжылдық -16 сағат
І тоқсан - 9 сағат
1
ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті, жалпы шолу. Тест жұмысы (№1) <<Өткенді қайталау>>
1
әдеби ағымдар мен бағыттар туралы түсінік
Оқушылар:
1) әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіруді;
2) мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдануды;
3) ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын;
4) әдеби тақырыпқа реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындауды;
5) компьютермен, техникалық ақпарат құралдарымен жұмыс істеп, интернет арқылы әлем әдебиетімен таныса алуды;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
2
Ахмет Байтұрсынұлы <<Қырық мысал>>
1
әдеби жанр туралы түсінік
3
<<Маса>> жинақтары
1
4
Міржақып Дулатұлы <<Шәкірт>>, <<Таза бұлақ>>, <<Оян, қазақ>> өлеңдері
1
роман, эпикалық жанр
5
Сұлтанмахмұт Торайғыров <<Шәкірт ойы>>, <<Бір адамға>>
1
ирония мен сатира туралы түсінік
6
Сәкен Сейфуллин <<Ақсақ киік>>
1
аллегория
7
Мағжан Жұмабаев <<Туған жер>>, <<Сен сұлу>>, <<Жұлдызды жүзік, айды алқа қып берейін>> өлеңдер
1
лирика жанры
8
Жүсіпбек Аймауытов <<Ақбілек>> романы
1
мінездеу
9
Бейімбет Майлин <<Шұғаның белгісі>> хикаяты
1
көркем шығарма құрылысы (сюжет, композиция)
ІІ тоқсан- 7 сағат
10
Ілияс Жансүгіров. <<Құлагер>> поэмасы
1
градация туралы түсінік
11
Жамбыл Жабаев <<Ленинградтық өренім>> өлеңі
1
айтыс өнері туралы түсінік, портрет
6) әдебиеттің басқа өнер түрлерімен (бейнелеу, сәулет, саз, мүсін, театр, кино, т.б.) байланысын түсіндіре алуды;
7) сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқуды;
8) берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізуді білуі тиіс.
9) көркем шығарманың негізгі мазмұнын, мәнін;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
12
Сәбит Мұқанов <<Балуан Шолақ>> повесі
1
ақындық тұлға немесе лирикалық қаһарман туралы
13
Мұхтар Әуезов. <<Абай жолы>> роман-эпопеясы
1
образ туралы түсінік
14
Ғабит Мүсірепов <<Қазақ солдаты>> романы
1
баллада туралы, баяндау, суреттеу, диалог туралы түсінік
15
Шығарма <<ХХ ғасыр әдебиетінің жарық жұлдыздары>> (№1)
1
16
Тест жұмысы <<І жартыжылдық бойынша қорытынды тест>> (№2) Сыныптан тыс оқу. (№1)
1
ІІ жартыжылдық - 18 сағат
ІІІ тоқсан- 10 сағат
17
Ғабиден Мұстафин <<Шығанақ>> повесі
1
стиль туралы ұғым
18
Қасым Аманжолов <<Дүниеге жар>> өлеңі
1
поэма туралы ұғымды тереңдету
10) әдебиеттің өнер түрлерімен байланысын;
11) оқыған көркем туынды бойынша шығармашылық жазба жұмыстар орындауды;
12) әдебиеттің өзге ғылымдармен сабақтастығын;
13) сөйлеу дағдыларын меңгеріп, өзіндік көзқарасын білдіруді;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
19
Әбділда Тәжібаев <<Монологтар>> поэмасы
1
образды жинақтау және даралау тәсілдері
20
Ілияс Есенберлин <<Қаһар>> романы
1
тарихи роман
21
Сырбай Мәуленов <<Сырласу сағасында>>, <<Сәкен>> өлеңдері
1
силлабикалық өлең
22
Жұбан Молдағалиев <<Мен - қазақпын>> поэмасы
1
екпін
23
Тахауи Ахтанов <<Шырағың сөнбесін>> романы
1
тақырып пен идея
24
Әбдіжәміл Нұрпейісов <<Қан мен тер>> трилогиясына шолу
1
сарказм, ирония
14) әдебиеттану терминдері сөздіктерін, энциклопедияларды пайдалануды;
15) ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын көркемдік шындық тұрғысынан түсінуді;
25
Мұқағали Мақатаев <<Үш бақытым>> өлеңі, <<Аққулар ұйықтағанда>> поэмасы
1
троптың түрлерін дамыту
26
Қадір Мырза Әли мен Тұманбай Молдағалиев <<Домбыра>> өлеңі, <<Студент дәптері>> жинағы
1
теңеу, риторикалық сұраулы сөйлем ұғымын тереңдету
IV тоқсан-8 сағат
27
Қабдеш Жұмаділов <<Соңғы көш>> диологиясына шолу
1
пейзаж бен портрет
16) әдеби білімдері негізінде көпшілік алдында өзіндік пікір білдіруді;
17) шығармада бейнеленген өмір шындығы мен автордың ойын тани алуды және т.б. меңгеруі тиіс.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
28
Олжас Сүлейменов. <<Қасқырдың бөлтіріктері>> өлеңі
1
деректілік
29
Оралхан Бөкей. <<Тортай мінер ақ боз ат>>
1
композиция
30
Мұхтар Шаханов <<Танакөз>> поэмасы
1
метонимиялық қолданыстар
31
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
1
әдеби ағымдар
32
Қазіргі ақын - жазушылар
1
33
Сыныптан тыс оқу. (№2)
1
34
Қорытынды сабақ. Тест жұмысы <<ІІ жартыжылдық бойынша тест>> (№3)
1
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz