Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

Пәні: қазақ әдебиеті

Сыныбы: 11

Мұғалімі: Қамырова Айым Біржанқызы

Жоспар бойынша сағат саны
34
Жоспар бойынша сағат саны: Бір апталық сағат саны
34: 2
Жоспар бойынша сағат саны: Тоқсандардағы сағат саны
34:

9

7

10

8

Жоспар бойынша сағат саны: Бақылау жұмыстары
34: 4
Жоспар бойынша сағат саны: Тест жұмысы
34: 3
Жоспар бойынша сағат саны: Шығарма
34: 1

Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және «2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы жаңа оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар, 11-сыныптың «Арман-ПВ» баспасының 2013 жылғы оқулығы бойынша жасалды.

Бекітемін

Мектеп директоры:

Ж. Н. Сүлейменов

«___»_ қыркүйек 2013 жыл__

Келісілген

Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

Б. Д. Жуасбаев

«___»___ қыркүйек 2013 жыл__

Ә. Б отырысында қаралды

Хаттама №

А. Б. Қамырова

«___»___ қыркүйек 2013 жыл__

Тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Әдебиет теориясы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
№: І жартыжылдық -16 сағат
№: І тоқсан - 9 сағат
№: 1
Тақырыбы: ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті, жалпы шолу. Тест жұмысы (№1) «Өткенді қайталау»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: әдеби ағымдар мен бағыттар туралы түсінік
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Оқушылар:

1) әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіруді;

2) мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдануды;

3) ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын;

4) әдеби тақырыпқа реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындауды;

5) компьютермен, техникалық ақпарат құралдарымен жұмыс істеп, интернет арқылы әлем әдебиетімен таныса алуды;

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес

Негізгі дерек көздер:
Үй жұмысы:
№: 2
Тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Қырық мысал»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: әдеби жанр туралы түсінік
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 3
Тақырыбы: «Маса» жинақтары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
№: 4
Тақырыбы: Міржақып Дулатұлы «Шәкірт», «Таза бұлақ», «Оян, қазақ» өлеңдері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: роман, эпикалық жанр
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 5
Тақырыбы: Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шәкірт ойы», «Бір адамға»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: ирония мен сатира туралы түсінік
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 6
Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин «Ақсақ киік»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: аллегория
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 7
Тақырыбы: Мағжан Жұмабаев «Туған жер», «Сен сұлу», «Жұлдызды жүзік, айды алқа қып берейін» өлеңдер
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: лирика жанры
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 8
Тақырыбы: Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек» романы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: мінездеу
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 9
Тақырыбы: Бейімбет Майлин «Шұғаның белгісі» хикаяты
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: көркем шығарма құрылысы (сюжет, композиция)
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: ІІ тоқсан- 7 сағат
№: 10
Тақырыбы: Ілияс Жансүгіров. «Құлагер» поэмасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: градация туралы түсінік
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
Негізгі дерек көздер:
Үй жұмысы:
№: 11
Тақырыбы: Жамбыл Жабаев «Ленинградтық өренім» өлеңі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: айтыс өнері туралы түсінік, портрет
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

6) әдебиеттің басқа өнер түрлерімен (бейнелеу, сәулет, саз, мүсін, театр, кино, т. б. ) байланысын түсіндіре алуды;

7) сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқуды;

8) берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізуді білуі тиіс.

9) көркем шығарманың негізгі мазмұнын, мәнін;

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес

Негізгі дерек көздер:
Үй жұмысы:
№: 12
Тақырыбы: Сәбит Мұқанов «Балуан Шолақ» повесі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: ақындық тұлға немесе лирикалық қаһарман туралы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 13
Тақырыбы: Мұхтар Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: образ туралы түсінік
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 14
Тақырыбы: Ғабит Мүсірепов «Қазақ солдаты» романы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: баллада туралы, баяндау, суреттеу, диалог туралы түсінік
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 15
Тақырыбы: Шығарма «ХХ ғасыр әдебиетінің жарық жұлдыздары» (№1)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 16
Тақырыбы: Тест жұмысы «І жартыжылдық бойынша қорытынды тест» (№2) Сыныптан тыс оқу. (№1)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: ІІ жартыжылдық - 18 сағат
№: ІІІ тоқсан- 10 сағат
№: 17
Тақырыбы: Ғабиден Мұстафин «Шығанақ» повесі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: стиль туралы ұғым
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
Негізгі дерек көздер:
Үй жұмысы:
№: 18
Тақырыбы: Қасым Аманжолов «Дүниеге жар» өлеңі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: поэма туралы ұғымды тереңдету
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

10) әдебиеттің өнер түрлерімен байланысын;

11) оқыған көркем туынды бойынша шығармашылық жазба жұмыстар орындауды;

12) әдебиеттің өзге ғылымдармен сабақтастығын;

13) сөйлеу дағдыларын меңгеріп, өзіндік көзқарасын білдіруді;

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес

Негізгі дерек көздер:
Үй жұмысы:
№: 19
Тақырыбы: Әбділда Тәжібаев «Монологтар» поэмасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: образды жинақтау және даралау тәсілдері
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 20
Тақырыбы: Ілияс Есенберлин «Қаһар» романы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: тарихи роман
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 21
Тақырыбы: Сырбай Мәуленов «Сырласу сағасында», «Сәкен» өлеңдері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: силлабикалық өлең
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 22
Тақырыбы: Жұбан Молдағалиев «Мен - қазақпын» поэмасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: екпін
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 23
Тақырыбы: Тахауи Ахтанов «Шырағың сөнбесін» романы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: тақырып пен идея
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 24
Тақырыбы: Әбдіжәміл Нұрпейісов «Қан мен тер» трилогиясына шолу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: сарказм, ирония
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

14) әдебиеттану терминдері сөздіктерін, энциклопедияларды пайдалануды;

15) ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын көркемдік шындық тұрғысынан түсінуді;

Оқытуда қолданылатын модульдер:
Негізгі дерек көздер:
№: 25
Тақырыбы: Мұқағали Мақатаев «Үш бақытым» өлеңі, «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: троптың түрлерін дамыту
Оқып-үйренудің

Ұқсас жұмыстар
Үйретуден балаға
Қамбар батыр жыры
Ерлік пен елдік - махамбет ұраны
Жаңа тарихтың негізгі мазмұны. Жеке елдерде өндірістің капиталистік жолмен дамуының ерекшеліктері
Ұлы жеңіске - 68жыл
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер жайлы
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Қазақ тілі өлеңі
Тәуелсіздік теңдесі жоқ байлығым
Тақырып Тәуелсіз елім – тірегім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz