Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 11
Мұғалімі: Қамырова Айым Біржанқызы
9
7
10
8
Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және «2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы жаңа оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар, 11-сыныптың «Арман-ПВ» баспасының 2013 жылғы оқулығы бойынша жасалды.
Бекітемін
Мектеп директоры:
Ж. Н. Сүлейменов
«___»_ қыркүйек 2013 жыл__
Келісілген
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары
Б. Д. Жуасбаев
«___»___ қыркүйек 2013 жыл__
Ә. Б отырысында қаралды
Хаттама №
А. Б. Қамырова
«___»___ қыркүйек 2013 жыл__
Сағат саны
Мерзімі
Оқушылар:
1) әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіруді;
2) мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдануды;
3) ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын;
4) әдеби тақырыпқа реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындауды;
5) компьютермен, техникалық ақпарат құралдарымен жұмыс істеп, интернет арқылы әлем әдебиетімен таныса алуды;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
6) әдебиеттің басқа өнер түрлерімен (бейнелеу, сәулет, саз, мүсін, театр, кино, т. б. ) байланысын түсіндіре алуды;
7) сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқуды;
8) берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізуді білуі тиіс.
9) көркем шығарманың негізгі мазмұнын, мәнін;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
10) әдебиеттің өнер түрлерімен байланысын;
11) оқыған көркем туынды бойынша шығармашылық жазба жұмыстар орындауды;
12) әдебиеттің өзге ғылымдармен сабақтастығын;
13) сөйлеу дағдыларын меңгеріп, өзіндік көзқарасын білдіруді;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
14) әдебиеттану терминдері сөздіктерін, энциклопедияларды пайдалануды;
15) ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын көркемдік шындық тұрғысынан түсінуді;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz