Тік бұрышты параллелепипед пен кубтың көлемін салыстыр

Қалжанов Бауыржан Аманбекұлы

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы,

№34 Ә. Бердаулетов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі

Пәні: Математика
Күні:
Сынып: 5
Пәні: Математика: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Формулалар
Пәні: Математика: Сабақтың мақсаты:
Күні::
  1. Әріптері бар теңдіктермен жазылатын ережені білу;
  2. Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді түсіну;
  3. Есептің мәтіні бойынша формула құрастыруды үйрету;
  4. Мәтін есептің маңыздылығын айқындайды.
Пәні: Математика:

Оқытуда қолданылатын

әдіс - тәсілдер

Күні:: «Маған көрсет», «Үш шапалақ», «Бағдаршам», «Еркін талқылау», «Суретті сипатта», «Екі жұлдыз, бір тілек»
Пәні: Математика: Оқыту нәтижесі:
Күні::
  1. Әріптері бар теңдіктермен жазылатын ережені формуламен жазылғанын білетін болады. ;
  2. Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді түсінетін болады;
  3. Есептің мәтіні бойынша формула құрастыруды үйренетін болады;
  4. Мәтін есептін маңызы мен пайдасын айқындай алады.
Пәні: Математика: Негізгі идеялар
Күні:: Периметр, аудан, көлем, жол, жылдамдық, уақыт, куб, параллелепипед, формула
Пәні: Математика: Негізгі дерек көздері, көрнекіліктер
Күні::

Математика: Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық/ А. Алдамұратова, Е. Байшоланов. -Алматы: Атамұра, 2005.

Электронды оқулық, 5-сынып, интерактивті тақта, геометриялық модельдер, плакат, түрлі түсті стикер, смайликтер

Пәні: Математика: Сабақтың барысы
Пәні: Математика: Сабақтың кезеңдері
Күні:: Мұғалімнің іс - әрекеті
Сынып: 5: Оқушының іс - әрекеті
Пәні: Математика: Кіріспе
Күні::

Ұйымдастыру. 2 мин

Оқушылармен сәлемдесу, Психологиялық дайындық жасау.

Өлшем бірліктер бойынша топқа бөлу - ұзындық, көлем, аудан.

Оқушыларға бірлесіп топтық жұмыс жасайтындығын айтады.

Сынып: 5:

Мұғаліммен амандасады.

Өлшем бірліктері бойынша топтаға бөлінеді.

Топ басшысы сайланып, өзге топ мүшелерінің қызметі анықталады.

Пәні: Математика:

ІІ. Өтілген материалды жинақтау, жүйелеу мин

«Маған көрсет» ойыны. Тізбектелген сөйлем берілген, олардың ішінен дұрысын таңдап алу керек. Мұғалім 3-ке дейін санап болғанда, дұрыс жауап ұсынылады.

Күні::

Дұрыс жауап үшін оқушылар саусақтарын көтереді.

«Үш шапалақ» арқылы бағалау

Пәні: Математика:

ІІІ. Тұсаукесер

3 мин

Күні::

Білу. «Миға шабуыл»

1. Тік бұрышты параллелепипедтің өлшемдері (ұзындығы, биіктігі, ені) неше сантиметр?

2. Тік бұрышты параллелепипедтің неше қыры, неше төбесі бар?

3. Кубтың неше жағы бар? Кубтың жағы қандай фигура?

Тік бұрышты параллелепипедтің, кубтың өлшем бірліктері арқылы нені табуға болады?

Сынып: 5:

Нақты деректермен жұмыс жасайды.

  1. Өлшейді
  2. Санайды
  3. Анықтайды.

Тік бұрышты параллелепипедтің, кубтың өлшем бірліктері арқылы оның бір жағындағы тік төртбұрыштың периметрін, табан ауданын, көлемін табуға болатынын айтады.

«Бағдаршам» арқылы бағалау

Пәні: Математика:

IV. Жаңа материал

15 мин

Күні::

Түсіну. 12 мин

Еркін талқылау әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгерту.

І топ.

Тік төртбұрыштың периметрінің формуласы:

Р=2а+2в немесе Р=2(а+в) .

Мұндағы Р-периметрі, а-ұзындығы, в-ені.

Квадраттың периметрінің формуласы: Р=4а

Үшбұрыш периметрінің формуласы: Р=а+в+с

Мұндағы а, в, және с үшбұрыштың қабырғалары.

ІІ топ.

Тік төртбұрыштың ауданының формуласы: S=ab

Мұндағы S-ауданы

Квадраттың ауданының формуласы:

S =а 2

Тік бұрышты параллелипипедтің көлемінің формуласы: V= abc

Мұндағы V -көлем, а-ұзындығы, b-ені, с-биіктігі

Кубтың көлемінің формуласы: V= a 3

ІІІ топ.

Жолдың формуласы: s=vt

Мұндағы s-жол, v-жылдамдық, t-уақыт.

Заттың құнының формуласы: C=an

Мұндағы С-заттың құны, а-заттың бағасы, n-заттың саны (көлемі)

Сынып: 5:

Өзара достық қарым- қатынас құра отырып, топпен жұмыс жасайды.

Топтар бір-біріне постер қорғау арқылы түсіндіреді

Нақты мысалдар келтіреді.

Топтар жұмыстарын «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

Пәні: Математика:

Сергіту сәті.

2 мин

Күні::

« Суретті сипатта» ойыны.

Интерактивті тақтада түрлі суреттер мұқият қарапталуға ұсынады. (10секунт) Суретті жасырып есінде сақтағанын сипаттап беру талап етіледі.

Сынып: 5:

Оқушылар тақтадан не көргендігі туралы айтады.

Оқушылардың есте сақтау қабілетін арттырады.

Пәні: Математика:

Бекіту

10 мин

Күні::

Қолдану. Оқулықтан тақырып бойынша есептер шығару. Деңгейлік тапсырмалар.

І топ №104 120

ІІ топ №105, 119 ортақ есеп №123

ІІІ топ №106, 118

Сынып: 5:

Мәтін есептермен жеке жұмыс жасайды.

Бағалау парағы арқылы тексереді .

Пәні: Математика:

Талдау. Геометриялық фигураларды пайдаланып, формулалар арқылы есептеу жүргізіңіз:

І топ. Тік төртбұрыш пен ұшбұрыштың периметрін салыстыр.

ІІ топ. Тік төртбұрыш пен шаршының аудандарын салыстыр.

ІІІ топ. Тік бұрышты параллелепипед пен кубтың көлемін салыстыр.

Күні::

Геометриялық модельдерді өлшейді.

Өлшемдер арқылы формулаларды пайдаланады. Есептеу жүргізеді. Салыстырады.

Мадақтау, жылы шырай таныту

Пәні: Математика:
Күні::

Жинақтау. Кеңейтілген тапсырма

№1 тапсырма

Дұрыс жауапқа «иә», дұрыс емес жауапқа «жоқ» сөзін қолданыңыз.

Сынып: 5:

№1 тапсырманы топпен бірлесіп жұмыс атқарады, өз пікірлерін білдіреді.

№2 тапсырманы еске түсіре отырып оқушылар жеке орындайды.

Тұжырым жасай білуге дағдыланады.


Ұқсас жұмыстар
Пирамиданың табаны квадрат
Жаңа ізденіс – жаңа бағытқа жетудің кепілі
Тік призма
Көлемді өлшеу. тік бұрышты параллелепипедтің көлемі. куб сантиметр
Тік призма, параллелепипед
Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің көлемі
Ойлаған сан қандай сан
Тікбұрышты параллепипедтің бізге бағытталған жағы тікбұрыштың формасында
Пирамида биіктігін тап
Пирамида немесе конус
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz