Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сыныптан тыс жұмыстың жоспары
Ғани Мұратбаев атындағы №17 орта мектеп
Сыныптан тыс жұмыс
Тақырыбы: Шығамыз білім шыңына.
Жұмыс түрі: сайыс
Пәні: информатика, математика
Сыныбы: 10а және 11б
Пән мұғалімі: Сеиткулова З. Б.
Тараз қаласы-2012жыл.
Күні: 2.09.2012
Пәні: Информатика
Сыныбы: 10а және 11б
Пән мұғалімі: Сеиткулова З. Б.
Жұмыстың тақырыбы: Шығамыз білім шыңына.
Жұмыс түрі: сайыс
Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды «білімін шыңдау» жолында ақпараттық
технологияларды қолдануды үйрету.
Дамытушылық: MS Excel бағдарламасының мүмкіндіктерін пайдалана отырып
оқушылардың математикалық есептерді шығаруда икемдіктері
мен дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке баулу; олардың ой
өрісін кеңейту және талдау, оперативті шешім қабылдау
қабілеттерін дамыту.
Пайдаланылатын көрнекіліктер және қуралдар: проектор, слайдтар,
кестелер, сызбалар, бағалау парағы, Мicrosoft Office пакетімен
жабдықталған компьютерлер.
Пәнаралық байланыс: математика, география, әдебиет
Қатысушылар:
10 «а» сынып оқушылары:
Оразкелдиев Нұрғазы
Қаппар Берік
Маралбай Маржан
11 «б» сынып оқушылары:
Бабаханова Фарида
Жантаев Ержан
Кемелова Жансая
Сыныптан тыс жұмыстың жоспары:
I. Ұйымдастыру кезеңі - 1 минут;
II. Мұғалімнің алғашқы сөзі - 3 минут;
III. Топтардың өзін өзі таныстыруы
Сайыс жоспары:
1. Прогрессия мүшелерінің қосындысын есептеу
2+4+...+96+98=? (математика әдісімен) - 3 минут;
2. Сандардың қосындысын есептеу: 2+4+...+96+98=? (MS Excel
бағдарламасының мүмкіндіктерін пайдалана отырып ) - 1 минут;
3. Функция графигін салу:(математика әдісімен) -3 минут;
4. Функция графигін салу: ( MS Excel бағдарламасының мүмкіндіктерін
пайдалана отырып) -3 минут;
5. Тригономериялық функциялар y=sinx, y=sinx/2, y=sin2x графиктерін
градустық өлшемдермен қағазға салу- 3 минут;
6. Тригономериялық функциялар y=sinx, y=sinx/2, y=sin2x графиктерін
радиандық өлшемдермен компьютерде салу- 3 минут;
7. Таңдау пәнінен сұрақтар - 10 минут:
a) География; Мектептерді көкжиек тұстарына қарап орналастыру.
IV. Сайысты қорытындылау.
V. Көрермен көзайымын таңдау.
VI. Көрермендермен ойын.
VII. Жұмысты қорытындылау.
Сыныптан тыс жұмыс
Тақырыбы: Шығамыз білім шыңына.
Жұмыс түрі: сайыс
Пәні: информатика, математика
Сыныбы: 10а және 11б
Пән мұғалімі: Сеиткулова З. Б.
Тараз қаласы-2012жыл.
Күні: 2.09.2012
Пәні: Информатика
Сыныбы: 10а және 11б
Пән мұғалімі: Сеиткулова З. Б.
Жұмыстың тақырыбы: Шығамыз білім шыңына.
Жұмыс түрі: сайыс
Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды «білімін шыңдау» жолында ақпараттық
технологияларды қолдануды үйрету.
Дамытушылық: MS Excel бағдарламасының мүмкіндіктерін пайдалана отырып
оқушылардың математикалық есептерді шығаруда икемдіктері
мен дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке баулу; олардың ой
өрісін кеңейту және талдау, оперативті шешім қабылдау
қабілеттерін дамыту.
Пайдаланылатын көрнекіліктер және қуралдар: проектор, слайдтар,
кестелер, сызбалар, бағалау парағы, Мicrosoft Office пакетімен
жабдықталған компьютерлер.
Пәнаралық байланыс: математика, география, әдебиет
Қатысушылар:
10 «а» сынып оқушылары:
Оразкелдиев Нұрғазы
Қаппар Берік
Маралбай Маржан
11 «б» сынып оқушылары:
Бабаханова Фарида
Жантаев Ержан
Кемелова Жансая
Сыныптан тыс жұмыстың жоспары:
I. Ұйымдастыру кезеңі - 1 минут;
II. Мұғалімнің алғашқы сөзі - 3 минут;
III. Топтардың өзін өзі таныстыруы
Сайыс жоспары:
1. Прогрессия мүшелерінің қосындысын есептеу
2+4+...+96+98=? (математика әдісімен) - 3 минут;
2. Сандардың қосындысын есептеу: 2+4+...+96+98=? (MS Excel
бағдарламасының мүмкіндіктерін пайдалана отырып ) - 1 минут;
3. Функция графигін салу:(математика әдісімен) -3 минут;
4. Функция графигін салу: ( MS Excel бағдарламасының мүмкіндіктерін
пайдалана отырып) -3 минут;
5. Тригономериялық функциялар y=sinx, y=sinx/2, y=sin2x графиктерін
градустық өлшемдермен қағазға салу- 3 минут;
6. Тригономериялық функциялар y=sinx, y=sinx/2, y=sin2x графиктерін
радиандық өлшемдермен компьютерде салу- 3 минут;
7. Таңдау пәнінен сұрақтар - 10 минут:
a) География; Мектептерді көкжиек тұстарына қарап орналастыру.
IV. Сайысты қорытындылау.
V. Көрермен көзайымын таңдау.
VI. Көрермендермен ойын.
VII. Жұмысты қорытындылау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz