Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кесте тапсырмасы

№ 4 сабақ жоспары

|Топ |Күн |
|ПД-21 |21.09.2014|

Пән: Қазақстан тарихы
Тараудың тақырыбы: Қазақстан территориясындағы тайпа одақтары мен ертедегi
мемлекеттер
Сабақтың тақырыбы: Сақтар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Сақтардың тарихы, мекендеген орыны ша-руашылығы, тұрмысы,
мәдениеті мен өнері елі үшін тәуелсіздік жолында күрес-тері жайында алған
білімдерін толықтыру, өткен сабақтарды пысықтау ретінде қосымша деректерді
пайдаланып, сақтар тақырыбы бойынша қорытындылау.
Тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, оқушы-ларды өз
елінің тарихи құндылықтарын құрметтуге үйрету, елін, жерін сүйетін
отансүйгіш, дарынды ұрпақ тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушының ой-өрісін, ойлау, сөйлеу қабілетін ашатын сұрақ-тар
қою, сұрақ-жауап әдісі бойынша сабақтың тақырыбына сай білімін толық-тыру.
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың түрі: дәріс сабақ
Қолданылатын әдіс-тәсілдер, технологиялар: Ақпараттық-коммуникативтік
технологиясы
Пәнаралық байланыстар: Тарих,Әдебиет
Сабақтың жабдықталуы: Презентация, жұмыс дәптер, сабақтың тақырыбы
Қолданылатың әдебиеттер:
1.Қазақстан тарихы. Очерк. 184-194-бб.
2.Қазақстан тарихы. 5-томдық. 3-том., 1-бөлім. 1,2,3,6,7,8-тараулар.
3.Акишев К.А.Древняя культура саков и усуней долины реки Или. А., 1963.
4. Акишев К.А. Искусство и мифология саков. А., 1989.
5. Черников С. Загадка золотого кургана. М., 1965.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Студенттермен амандасу, тексеру. Сабаққа дайындығын қадағалау. Сабақ
барысымен таныстыру.
Сабақтың барысы
1. Үй тапсырмасын сұрау
2. Кестені дұрыс толтыру жарысы
3. Семантикалық карта
4. Кесте тапсырмасы
5. Рафт стратегиясы бойынша ой-толғаныс
6. Басқатырғыш
7. Дискуссиялық карта
8. Тест
9. Бекіту

1. Үй тапсырмасын сұрау. 1.«Сәйкестендіру тестімен жұмыс»
Беғазы Дәндібай. Солтүстік Қазақстан
Арқайым Орталық Қазақстан
Андрон Сырдарияның төмегі
ағысы
Түгіскен Жетісу
Таңбалы тас Сібір
2.Дискуссиялық карта арқылы
|Сұрақтары |Ия |Жоқ |
| Андрондықтар аң аулаумен айналысты | | |
| Сүт тағамдарын әзірледі | | |
| Тек қана қой мен ешкі өсірді | | |
| Еділ мен Жайық бойын қоныстады | | |
| Дәнүккіш пен келіні ойлап тапты | | |
| Көшпелі мал бағу қалыптасты | | |
| Тұрғын үйлерді үш түрге бөлуге болады | | |
| Жылқы күш көлік ретінде пайдаланылды | | |

ыс рудасына қалайыны қосу арқылы өндірілген металл
3.Тест арқылы

2.Кестені дұрыс толтыру жарысы
Сақ сөзінің мағынасы
|Парсы жазбаларында | |
|Иран жазбаларында | |
|Грек авторлары | |

«Сақтардың тайпалық құрамы
және орналасуы» /кестені толтыру/
|№ |Сақ топтарының аты |Мекендері |
|1 | |Қара теңіздің солтүстігі, |
| | |арал |
| | |теңізінің маңында. Сырдария|
| | |мен Әмударияның төменгі |
| | |ағысында. |
|2 |Шошақ бөрік киген | |
| |сақтар (тиграхауда) | |
|3 | |Мургаб аңғарында |

3.Семантикалық карта, мағынаны айыру; + -

| |Шаруашылығы |Территориясы |Сақ түрі |
|Тиграхауда | | | |
|Мургаб аңғары | | | |
|Көшпелі және | | | |
|отырықшы | | | |
|Қазақстанның | | | |
|Түркістан аймағы | | | |
|Мал шаруашылығы | | | |
|Хаумоварга | | | |
|Парадарайа | | | |

3. Сақтардың Тәуелсіздік жолындағы күресі

|Кімдер |Қашан? |Сақтардың | |
|шапқыншылық жасады? | |қолбасшысы |Нәтижесі |
|Кир бастаған парсы | | | |
|әскері басып кірді | | | |
|Дарий бастаған парсылар| | | |
|Александр | | | |
|Македонский | | | |
|бастаған | | | |
|грек әскерлері | | | |

4.Кесте тапсырмасы “Алтын киімді адам”
|Бірінші | |
|Екінші | |
|Үшінші | |
|Төртінші | |

5.Рафт-стратегиясы бойынша ой - толғаныс
Осы игерілген тақырып бойынша, әр қатар
1. Спитамен
2. Томирис
3. Күрестің тарихи маңызына
арнап алғыс хат, өтініш, монолог, немесе диолог түрінде жазбаша жазып,
сонан соң оқиды.
6.Басқатырғыш
сөздердің дұрыс жазылу ретін тауып, сол сөздерді түсіндіреді.
• СОРТИМИ
• ЙАДРИ
• ЫҚАРШ
• ТЕПНАМСИ
7.Дискуссиялық карта
|Сұрақтары |Ия |Жоқ |
|Геродот Сақтар туралы жазды | | |
|Шырақ қолбасшы ма | | |
|Томирис жеңіске жетті | | |
|Македонский сақтарды жеңді | | |
|І Дарий грек патшасы ма | | |
|Спаргапис Томиристің ұлы | | |
|Б.з.б. VІғ сақтар иранмен қарым | | |
|қатынаста болды. | | |
|Сақтарда алты әлеуметтік топ болды| | |

8.«Күн диаграммасы» арқылы сабақты бекіту

9. Үйге тапсырма:
Картамен жұмыс: Сақ топтарының мекендеген жерлерін контур картаға түсіру.
Шығармашылық тапсырма: Шырақ, Спита ерліктері жөнінде оқып келу.

Оқытушы: Байболов.Ж.Ж
-----------------------
1. Мыс рудасына қалайыны қосу арқылы өндірілген металл
А) Темір Ә)Мыс
Б) Қола В) Қорғасын
2. Қола дәуірінің хронологиясын көрсет:
А) б.з.б 5-3 мың.жыл Ә) б.з.б 2-1 м.ж
Б) б.з.б 12 -5мың.жыл В) б.з.б 40-12 м.жыл
3. Андрондықтар қандай нәсілге жатады?
А) Еуропеоид Ә) негроид
Б) Монғолоид В) Австралопитек
4. Археологиялық экспедиция құрған көнекті ғалым:
А) Қ.Сәтбаев Ә) В.Алексеев
Б) Ш.Уәлиханов В) Ә.Марғұлан
5. Қ. Сәтбаевтың айтуы бойынша көне заманда Жезқазған өңірінен қанша кен
өндірілді?
А) 1млн тонна Ә) 500 кг
Б) 3 млн. тонна В) 2,5 млн. тонна

Тарихи деректер

Геродот «Тарих»

І Дарий «Бехистун»

Страбон

Көктемде жерге соқа салушы

Малшының үйретуші ұстазы

Аспан мен жер астындағы дәнекершісі

Әскери демократия

Сақтар

Халық жиналысы

Қоғамдық құрлысы

Әйелдердің қоғамдық орны

Мемлекет басшысы патша

Көшпелі мал шаруашылығы Жылқы өсірді

Шаруашылығы

Жартылай мал шаруашылығы Балық аулады

Отырықшы мал шаруашылығы Балық аулады

Анимизм Негізгі ата- баба әруағына сыйыну

Тотемизм Мәйітті сақтау бальзамдау,мумиялау

Діні

Магия Мәйәттерге қызыл бояу, жағу ал
қабір басына от жағу

Сақтар туралы не білеміз?

Ұқсас жұмыстар
Испанияның бірігуі
Дос туралы жыр
Сабақтың мақсаттар
Кестелерді редакциялау
Бағалау парағы
Баған қосу жолдары
Бұрыс бөлшекті тап
Excel электронды кесте бағдарламасында функция графиктерін салу
Мәтінге кесте кірістіру
Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары.Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу
Пәндер