Кесте тапсырмасы

№ 4 сабақ жоспары

Топ
Күн
Топ: ПД-21
Күн: 21. 09. 2014

Пән: Қазақстан тарихы

Тараудың тақырыбы: Қазақстан территориясындағы тайпа одақтары мен ертедегi мемлекеттер

Сабақтың тақырыбы: Сақтар

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Сақтардың тарихы, мекендеген орыны ша-руашылығы, тұрмысы, мәдениеті мен өнері елі үшін тәуелсіздік жолында күрес-тері жайында алған білімдерін толықтыру, өткен сабақтарды пысықтау ретінде қосымша деректерді пайдаланып, сақтар тақырыбы бойынша қорытындылау.

Тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, оқушы-ларды өз елінің тарихи құндылықтарын құрметтуге үйрету, елін, жерін сүйетін отансүйгіш, дарынды ұрпақ тәрбиелеу.

Дамытушылық: Оқушының ой-өрісін, ойлау, сөйлеу қабілетін ашатын сұрақ-тар қою, сұрақ-жауап әдісі бойынша сабақтың тақырыбына сай білімін толық-тыру.

Сабақтың типі: аралас

Сабақтың түрі: дәріс сабақ

Қолданылатын әдіс-тәсілдер, технологиялар: Ақпараттық-коммуникативтік технологиясы

Пәнаралық байланыстар: Тарих, Әдебиет

Сабақтың жабдықталуы: Презентация, жұмыс дәптер, сабақтың тақырыбы

Қолданылатың әдебиеттер:

1. Қазақстан тарихы. Очерк. 184-194-бб.

2. Қазақстан тарихы. 5-томдық. 3-том., 1-бөлім. 1, 2, 3, 6, 7, 8-тараулар.

3. Акишев К. А. Древняя культура саков и усуней долины реки Или. А., 1963.

4. Акишев К. А. Искусство и мифология саков. А., 1989.

5. Черников С. Загадка золотого кургана. М., 1965.

Сабақтың жоспары:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Студенттермен амандасу, тексеру. Сабаққа дайындығын қадағалау. Сабақ барысымен таныстыру.

Сабақтың барысы

  1. Үй тапсырмасын сұрау
  2. Кестені дұрыс толтыру жарысы
  3. Семантикалық карта
  4. Кесте тапсырмасы
  5. Рафт стратегиясы бойынша ой-толғаныс
  6. Басқатырғыш
  7. Дискуссиялық карта
  8. Тест
  9. Бекіту

1. Үй тапсырмасын сұрау. 1. «Сәйкестендіру тестімен жұмыс»

Беғазы Дәндібай. Солтүстік Қазақстан

Арқайым Орталық Қазақстан

Андрон Сырдарияның төмегі ағысы

Түгіскен Жетісу

Таңбалы тас Сібір

2. Дискуссиялық карта арқылы

Сұрақтары

Ия

Жоқ

Сұрақтары: Андрондықтар аң аулаумен айналысты
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Сүт тағамдарын әзірледі
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Тек қана қой мен ешкі өсірді
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Еділ мен Жайық бойын қоныстады
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Дәнүккіш пен келіні ойлап тапты
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Көшпелі мал бағу қалыптасты
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Тұрғын үйлерді үш түрге бөлуге болады
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Жылқы күш көлік ретінде пайдаланылды
Ия:
Жоқ:

ыс рудасына қалайыны қосу арқылы өндірілген металл

3. Тест арқылы

2. Кестені дұрыс толтыру жарысы

Сақ сөзінің мағынасы

Парсы жазбаларында
Парсы жазбаларында: Иран жазбаларында
:
Парсы жазбаларында: Грек авторлары
:

«Сақтардың тайпалық құрамы

және орналасуы» /кестені толтыру/

Сақ топтарының аты
Мекендері
№: 1
Сақ топтарының аты:
Мекендері:

Қара теңіздің солтүстігі, арал

теңізінің маңында. Сырдария мен Әмударияның төменгі ағысында.

№: 2
Сақ топтарының аты: Шошақ бөрік киген сақтар (тиграхауда)
Мекендері:
№: 3
Сақ топтарының аты:
Мекендері: Мургаб аңғарында

3. Семантикалық карта, мағынаны айыру; + -

Шаруашылығы
Территориясы
Сақ түрі
:

Тиграхауда

Мургаб аңғары

Көшпелі және отырықшы

Қазақстанның Түркістан аймағы

Мал шаруашылығы

Хаумоварга

Парадарайа

Шаруашылығы:
Территориясы:
Сақ түрі:

3. Сақтардың Тәуелсіздік жолындағы күресі

Кімдер

шапқыншылық жасады?

Қашан?

Сақтардың

қолбасшысы

Нәтижесі
Кімдершапқыншылық жасады?: Кир бастаған парсы әскері басып кірді
Қашан?:
Сақтардыңқолбасшысы:
Нәтижесі:
Кімдершапқыншылық жасады?: Дарий бастаған парсылар
Қашан?:
Сақтардыңқолбасшысы:
Нәтижесі:
Кімдершапқыншылық жасады?:

Александр

Македонский

бастаған

грек әскерлері

Қашан?:
Сақтардыңқолбасшысы:
Нәтижесі:

4. Кесте тапсырмасы “Алтын киімді адам”

Бірінші
Бірінші: Екінші
:
Бірінші: Үшінші
:
Бірінші: Төртінші
:

5. Рафт-стратегиясы бойынша ой - толғаныс

Осы игерілген тақырып бойынша, әр қатар

1. Спитамен

2. Томирис

3. Күрестің тарихи маңызына

арнап алғыс хат, өтініш, монолог, немесе диолог түрінде жазбаша жазып, сонан соң оқиды.

6. Басқатырғыш

сөздердің дұрыс жазылу ретін тауып, сол сөздерді түсіндіреді.

  • СОРТИМИ
  • ЙАДРИ
  • ЫҚАРШ
  • ТЕПНАМСИ

7. Дискуссиялық карта

Сұрақтары

Ия

Жоқ

Сұрақтары: Геродот Сақтар туралы жазды
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Шырақ қолбасшы ма
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Томирис жеңіске жетті
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Македонский сақтарды жеңді
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: І Дарий грек патшасы ма
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Спаргапис Томиристің ұлы
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Б. з. б. VІғ сақтар иранмен қарым қатынаста болды.
Ия:
Жоқ:
Сұрақтары: Сақтарда алты әлеуметтік топ болды
Ия:
Жоқ:

8. «Күн диаграммасы» арқылы сабақты бекіту

9. Үйге тапсырма:

Картамен жұмыс: Сақ топтарының мекендеген жерлерін контур картаға түсіру.

Шығармашылық тапсырма: Шырақ, Спита ерліктері жөнінде оқып келу.

Оқытушы: Байболов. Ж. Ж


Ұқсас жұмыстар
Испанияның бірігуі
Дос туралы жыр
Сабақтың мақсаттар
Кестелерді редакциялау
Бағалау парағы
Баған қосу жолдары
Бұрыс бөлшекті тап
Excel электронды кесте бағдарламасында функция графиктерін салу
Мәтінге кесте кірістіру
Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары.Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz