Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың білім
|Сынып: 7А |
|Пән атауы: информатика |
|Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С |
|Тақырыбы: |PowerPoint программасы мен интернет, тақырыбын қорытындылау. |
|Сабақ мақсаты |Оқушылар мультимедиялық презентация мен интернеттің мүмкіндіктерін |
| |пайдалана отырып, шығармашылықпен жұмыс жасау арқылы, өзбетімен |
| |ізденеді, білімдерін жүйелеу. |
|Күтілетін нәтиже: |-шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыланады; |
| |-өзбетінше ізденеді; |
| |-интернетті тиімді қолдануға үйренеді; |
| |-білімдерін жүйелейді, жетілдіреді; |
|Сабақтың түрі |Қорытындылау сабағы |
|Білім беру |Топтық және жұптық жұмыстарға арналған |
|технологиясы | |
|Сабақтың білім |Сыни тұрғыдан ойлау |
|беру формасы | |
|Сабақта |Ой-толғау, Фишбоун, «Т» кестесі, Эссе, Болжау кестесі, Синквейн |
|қолданылатын әдіс |әдісі, топтық шығармашылық жұмыс |
|тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, интерактивті тақта, таймер, NetControl бағдарламасы |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру |1. Топқа бөлу: «Мозайка» әдісі |1.Оқушылар «W», «P», «e» |
|( 2 мин) |арқылы. |әріптерін құрап, әріптер |
| | |бойынша ережелерді еске |
| | |түсіреді |
|Қызығушылықты ояту|2.«Сәйкестендіру, кестені толтыру»|2.Оқушылар кестені толтырып, |
|(5 мин) |оқушылар тақтамен жұмыс жасайды. |сәйкестендіру тапсырмасын |
| |(өткен тақырыпты қайталау). |орындайды. |
|Мағынаны ажырату |3.Топтарға бағытталған |4.Тақырып бойынша білімдерін |
|( 20 мин) |тапсырмалар: |жүйелейді, жетілдіреді. |
| |I-топ. .«Интернет. Электрондық |I–топ. теориялық білімді, |
| |пошта» «практикалық жұмыс» |практикамен ұштастырады. |
| |(интернетті, электрондық поштаны |Таныстырылымда эссе |
| |қолдана отырып «Менің қалам») |жазу,синквейн әдісі |
| |тақырыбында таныстырылым әзірлеу. |қолданылады. |
| | | |
| |II-топ. Интернет. Электронды пошта|II–топ. Интернет. Электронды |
| |тақырыбында «Т» кестесін толтыру. |пошта тақырыбында «Т» кестесін |
| |«Интернеттің қажеттілігі» |толтырады. «Интернеттің |
| |тақырыбында ойтолғаныс жазу. |қажеттілігі» тақырыбында |
| | |ойтолғаныс жазады. |
| |III-топ. PowerPoint | |
| |бағдарламасының мүмкіндіктері |III–топ. PowerPoint |
| |тақырыбы бойынша «Фишбоун» әдісін|бағдарламасының мүмкіндіктері |
| |қолданып тақырыптың негізгі |тақырыбы бойынша «Фишбоун» |
| |идеясын жазу. |әдісін қолданып тақырыптың |
| |Болжам кестесін толтыру. (Word, |негізгі идеясын жазады. |
| |PowerPoint, Интернет). |Болжам кестесін толтыру. (Word,|
| | |PowerPoint, Интернет). |
| |Топтарға өз жұмыстарын қорғату. |Топтар бір-бірін формативті |
| | |бағалайды. |
| | |«10 баллдық жүйе» |
| | |«бутерброд» |
| | |«смайлк» арқылы бағалау |
|Ойтолғаныс |4. «Өрмекші торы» әдісі арқылы |4. «Өрмекші торы» әдісі арқылы |
|( 10 мин) |тақырып бойынша сұрақтар қоя |3 тақырып бойынша білімдерін |
| |отырып, өз білімдерін жүйелеу. |жүйелейді. |
|Бағалау (3 мин) |5.Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды |5.Топ басшысының бағасын ескере|
| |орындауымен қорытынды бағасы. |отырып, мұғалімнің суммативті |
| | |бағасы |
|Үйге тапсырма |6.Өткен тақырыптарды қайталап, |6.Бақылау жұмысына дайындалады.|
|(2 мин) |бақылау жұмысына дайындалу | |
|Рефлексия ( 3 мин)|7.Кері байланыс. Компьютерде |7.Өз ойларын, ұсыныстарын |
| |«Білдім, үйрендім, зерттедім» |компьютерде чатқа жазу арқылы |
| |(NetControl бағдарламасы |сабақты бағалайды. |
| |қолданылады). | |
|Пән атауы: информатика |
|Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С |
|Тақырыбы: |PowerPoint программасы мен интернет, тақырыбын қорытындылау. |
|Сабақ мақсаты |Оқушылар мультимедиялық презентация мен интернеттің мүмкіндіктерін |
| |пайдалана отырып, шығармашылықпен жұмыс жасау арқылы, өзбетімен |
| |ізденеді, білімдерін жүйелеу. |
|Күтілетін нәтиже: |-шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыланады; |
| |-өзбетінше ізденеді; |
| |-интернетті тиімді қолдануға үйренеді; |
| |-білімдерін жүйелейді, жетілдіреді; |
|Сабақтың түрі |Қорытындылау сабағы |
|Білім беру |Топтық және жұптық жұмыстарға арналған |
|технологиясы | |
|Сабақтың білім |Сыни тұрғыдан ойлау |
|беру формасы | |
|Сабақта |Ой-толғау, Фишбоун, «Т» кестесі, Эссе, Болжау кестесі, Синквейн |
|қолданылатын әдіс |әдісі, топтық шығармашылық жұмыс |
|тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, интерактивті тақта, таймер, NetControl бағдарламасы |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру |1. Топқа бөлу: «Мозайка» әдісі |1.Оқушылар «W», «P», «e» |
|( 2 мин) |арқылы. |әріптерін құрап, әріптер |
| | |бойынша ережелерді еске |
| | |түсіреді |
|Қызығушылықты ояту|2.«Сәйкестендіру, кестені толтыру»|2.Оқушылар кестені толтырып, |
|(5 мин) |оқушылар тақтамен жұмыс жасайды. |сәйкестендіру тапсырмасын |
| |(өткен тақырыпты қайталау). |орындайды. |
|Мағынаны ажырату |3.Топтарға бағытталған |4.Тақырып бойынша білімдерін |
|( 20 мин) |тапсырмалар: |жүйелейді, жетілдіреді. |
| |I-топ. .«Интернет. Электрондық |I–топ. теориялық білімді, |
| |пошта» «практикалық жұмыс» |практикамен ұштастырады. |
| |(интернетті, электрондық поштаны |Таныстырылымда эссе |
| |қолдана отырып «Менің қалам») |жазу,синквейн әдісі |
| |тақырыбында таныстырылым әзірлеу. |қолданылады. |
| | | |
| |II-топ. Интернет. Электронды пошта|II–топ. Интернет. Электронды |
| |тақырыбында «Т» кестесін толтыру. |пошта тақырыбында «Т» кестесін |
| |«Интернеттің қажеттілігі» |толтырады. «Интернеттің |
| |тақырыбында ойтолғаныс жазу. |қажеттілігі» тақырыбында |
| | |ойтолғаныс жазады. |
| |III-топ. PowerPoint | |
| |бағдарламасының мүмкіндіктері |III–топ. PowerPoint |
| |тақырыбы бойынша «Фишбоун» әдісін|бағдарламасының мүмкіндіктері |
| |қолданып тақырыптың негізгі |тақырыбы бойынша «Фишбоун» |
| |идеясын жазу. |әдісін қолданып тақырыптың |
| |Болжам кестесін толтыру. (Word, |негізгі идеясын жазады. |
| |PowerPoint, Интернет). |Болжам кестесін толтыру. (Word,|
| | |PowerPoint, Интернет). |
| |Топтарға өз жұмыстарын қорғату. |Топтар бір-бірін формативті |
| | |бағалайды. |
| | |«10 баллдық жүйе» |
| | |«бутерброд» |
| | |«смайлк» арқылы бағалау |
|Ойтолғаныс |4. «Өрмекші торы» әдісі арқылы |4. «Өрмекші торы» әдісі арқылы |
|( 10 мин) |тақырып бойынша сұрақтар қоя |3 тақырып бойынша білімдерін |
| |отырып, өз білімдерін жүйелеу. |жүйелейді. |
|Бағалау (3 мин) |5.Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды |5.Топ басшысының бағасын ескере|
| |орындауымен қорытынды бағасы. |отырып, мұғалімнің суммативті |
| | |бағасы |
|Үйге тапсырма |6.Өткен тақырыптарды қайталап, |6.Бақылау жұмысына дайындалады.|
|(2 мин) |бақылау жұмысына дайындалу | |
|Рефлексия ( 3 мин)|7.Кері байланыс. Компьютерде |7.Өз ойларын, ұсыныстарын |
| |«Білдім, үйрендім, зерттедім» |компьютерде чатқа жазу арқылы |
| |(NetControl бағдарламасы |сабақты бағалайды. |
| |қолданылады). | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz