Бағалау жетондары

Сабақтың тақырыбы: «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы бойынша қорытындылау сабағы
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: «Оқушылардың жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруге ықпал ету.
- Дамытушылық: Ойын элементтері арқылы оқушылардың тарау бойынша жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін жетілдіру.
- Тәрбиелік: Оқушыларды логикалық ойлауға, байқампаздыққа, ұйымшылдыққа, патриоттыққа, отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : Қорытындылау сабағы
Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ
Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, шығармашылық жұмыс.
Оқытудың формасы: Бірлескен ұжымдық іс-әрекет
Пәнаралық байланыс : Спорт, саясат.
Сабақтың көрнекілігі: 1. Слайд-презентация
2. Бағалау жетондары
3. Семантикалық карта
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
А) оқушыларды сабаққа әзірлеу;
ә) сабақтың мақсат, міндеттерін түсіндіру
Ұпай
Уақыт
- Жай бөлшектерді және аралас сандарды қосуды, азайтуды, көбейтуді бөлуді.
- Санның бөлігін табуды;
- Бөлігі бойынша санды табуды;
- Бірлесіп орындалатын жұмыстарға арналған есептер шығаруды.
Осыдан, біздің сабағымыздың мақсаты туындайды
Сабақтың мақсаты:
- «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы бойынша негізгі ережелерді еске түсіру;
- Жай бөлшектерге амалдар қолдануға арналған есептерді шығару.
Сабақтың міндеті:
- Математикалық диктант жазу;
- «Күн сәулесі» ойыны арқылы ауызша есептеулер жүргізу;
- «Тау шаңғысы» ойыны арқылы жай бөлшектерге амалдар қолдану.
- Семантикалық картамен жұмыс.
- Сөзжұмбақ шешу.
Ұпай
Уақыт
7-ші қысқы Азия ойындары.
Бүкілхалықтық Президент Сайлауы, Тәуелсіздіктің 20 жылы
Қар барысы.
Қар барысы
Слайд №6
Әрине, қар барысы. Қар барысы бізге математикалық диктант алып келіпті. Диктант 7-ші қысқы Азия ойындарына байланысты 7-тапсырмадан тұрады. Дәптерлерінді ашып, соған жазайық:
1.
және
бөлшегін қосыңдар.
2.
және
бөлшектерінің айырымын табыңдар.
3. Мына сандарға кері сан жаз. 5;
;
.
4. 33- санының
бөлігін табыңдар.
5. Бөлгіш 45, бөлінгіш
. Бөліндіні табыңдар.
6.
және
бөлшегін көбейтіңдер.
7.
және
бөлшегінің айырмасын табыңдар
1.
2.
3.
4.
.
5.
6.
7.
2. А л г о р и т м д і к д е ң г е й
Балалар, мынау қандай белгі?
Азиада логотипі
Слайд №8
Дұрыс, жоғарыдан жарқырап тұрған күн сәулесі. Біз де «Күн сәулесі» ойынын ойнайық.
«Күн сәулесі» ойыны
Слайд №9
Ұпай
Уақыт
Ол қай жерде өткенін білгілерін келе ме?
олай болса мына семантикалық карта ны дұрыс шешсеңдер, 1996 жылы 3-ші қысқы Азия ойындары өткен Қытайдың қаласының аты шығады. Бұл қала әлемге «Шығыстың мұз қаласы» деген атпен белгілі.
Семантикалық картаның жолдарындағы есепті шығару керек. Есептің шешуін баған аттарынан тауып, қиылысқан тұстағы әріпті белгілеу керек.
Жауабы: Харбин
Семантикалық карта
Слайд №11
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz