Бағалау жетондары

Сабақтың тақырыбы: «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы бойынша қорытындылау сабағы

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: «Оқушылардың жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруге ықпал ету.
  2. Дамытушылық: Ойын элементтері арқылы оқушылардың тарау бойынша жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін жетілдіру.
  3. Тәрбиелік: Оқушыларды логикалық ойлауға, байқампаздыққа, ұйымшылдыққа, патриоттыққа, отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Қорытындылау сабағы

Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ

Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, шығармашылық жұмыс.

Оқытудың формасы: Бірлескен ұжымдық іс-әрекет

Пәнаралық байланыс : Спорт, саясат.

Сабақтың көрнекілігі: 1. Слайд-презентация

2. Бағалау жетондары

3. Семантикалық карта

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі.

А) оқушыларды сабаққа әзірлеу;

ә) сабақтың мақсат, міндеттерін түсіндіру

Мақсаты
Мұғалімінің әрекеті
Оқушы әрекеті
Тапсырма түрі
Әдісі
Жүйесі
Тәрбиелік мәні
Көрнекілік

Ұпай

Уақыт

№: 1
Мақсаты: Білім
Мұғалімінің әрекеті: Балалар, бүгін біз бір үлкен тарауды тәмәмдағалы отырмыз. Ол қандай тарау?
Оқушы әрекеті: «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы
Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Сұрақ-жауап
Жүйесі: Оқушы-мұғалім
Тәрбиелік мәні: Ұйымшылдық
Көрнекілік: Слайд № 3
Ұпай:
Уақыт:
№: Бұл тараудан сендер не үйреніп шықтыңдар.
Мақсаты:
  • Жай бөлшектерді және аралас сандарды қосуды, азайтуды, көбейтуді бөлуді.
  • Санның бөлігін табуды;
  • Бөлігі бойынша санды табуды;
  • Бірлесіп орындалатын жұмыстарға арналған есептер шығаруды.
№:

Осыдан, біздің сабағымыздың мақсаты туындайды

Сабақтың мақсаты:

  • «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы бойынша негізгі ережелерді еске түсіру;
  • Жай бөлшектерге амалдар қолдануға арналған есептерді шығару.

Сабақтың міндеті:

  • Математикалық диктант жазу;
  • «Күн сәулесі» ойыны арқылы ауызша есептеулер жүргізу;
  • «Тау шаңғысы» ойыны арқылы жай бөлшектерге амалдар қолдану.
  • Семантикалық картамен жұмыс.
  • Сөзжұмбақ шешу.
Мақсаты:
1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й
1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й:
Мақсаты
Мұғалімінің әрекеті
Оқушы әрекеті
Тапсырма түрі
Әдісі
Жүйесі
Тәрбиелік мәні
Көрнекілік

Ұпай

Уақыт

1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й:
Балалар, биылғы жылы Қазақстанда қандай елеулі оқиғалар болды?

7-ші қысқы Азия ойындары.

Бүкілхалықтық Президент Сайлауы, Тәуелсіздіктің 20 жылы

Ұжым
Сұрақ-жауап
Оқушы-Мұғалім
Патриоттық сезімдерін ояту
Слайд №4
1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й: 7-ші қысқы Азия ойындары туралы кім сипаттама беріп кетеді.
7-ші қысқы Азия ойындары үстіміздегі жылдың 30-қаңтары мен 6-ақпан аралығында еліміздің қос астанасы Алматы мен Астанада өтті. Бұл біз үшін үлкен мәртебе.
Ұжым
Сұрақ-жауап
Оқушы-Мұғалім
Патриоттық сезімдерін ояту
Слайд №5
1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й: Осы 7-ші қысқы Азия ойындарының бойтұмары не болып табылады?

Қар барысы.

Ұжым
Сұрақ-жауап
Оқушы-Мұғалім

Қар барысы

Слайд №6

1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й:

Әрине, қар барысы. Қар барысы бізге математикалық диктант алып келіпті. Диктант 7-ші қысқы Азия ойындарына байланысты 7-тапсырмадан тұрады. Дәптерлерінді ашып, соған жазайық:

1. және бөлшегін қосыңдар.

2. және бөлшектерінің айырымын табыңдар.

3. Мына сандарға кері сан жаз. 5; ; .

4. 33- санының бөлігін табыңдар.

5. Бөлгіш 45, бөлінгіш . Бөліндіні табыңдар.

6. және бөлшегін көбейтіңдер.

7. және бөлшегінің айырмасын табыңдар

1.

2.

3.

4. .

5.

6.

7.

Ұжым
Практикалық
Оқушы-дәптер
Шапшаңдық
Диктант мәтіні
1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й:
Енді, өз қателерінді жылдам тексеріп жіберіңдер.
Оқушылар тақтаға ілінген дұрыс жауаптан қателерін тексереді.
Ұжым
Салыстыру
Оқушы-дәптер
байқампаздық
Слайд №7
1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й:

2. А л г о р и т м д і к д е ң г е й

1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й: 2
Түсіну

Балалар, мынау қандай белгі?

7-ші қысқы Азиада ойындарының эмблемасы. Ол Азиада әтетін елдің ерекшелігін көрсетеді.
Ұжым
Оқушы-Көрнекілік
Оқушы-Мұғалім
Патриоттық сезімдерін ояту

Азиада логотипі

Слайд №8

1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й: Барлық Азия елдерінің эмблемасының басты элементі не болып табылады.
Күн
Ұжым
Проблемалық сұрақ
Оқушы-Мұғалім
Ізденімпаз
1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й:

Дұрыс, жоғарыдан жарқырап тұрған күн сәулесі. Біз де «Күн сәулесі» ойынын ойнайық.

Оқушылар ауызша есептеп, бағаннан дұрыс жауапты тауып, жанына белгі қояды.
Ұжым
Практикалық
Оқушы-көрнекілік
Ойлау қабілетін дамытады

«Күн сәулесі» ойыны

Слайд №9

Мақсаты
Мұғалімінің әрекеті
Оқушы әрекеті
Тапсырма түрі
Әдісі
Жүйесі
Тәрбиелік мәні
Көрнекілік

Ұпай

Уақыт

№:
Мақсаты:
Мұғалімінің әрекеті: Қазақстан қысқы Азия ойындарына алғаш рет қашан қатысты?
Оқушы әрекеті: 1996 жылы
Тапсырма түрі:
Әдісі:
Жүйесі:
Тәрбиелік мәні:
Көрнекілік: Слайд №10
Ұпай:
Уақыт:
№:

Ол қай жерде өткенін білгілерін келе ме?

олай болса мына семантикалық карта ны дұрыс шешсеңдер, 1996 жылы 3-ші қысқы Азия ойындары өткен Қытайдың қаласының аты шығады. Бұл қала әлемге «Шығыстың мұз қаласы» деген атпен белгілі.

Мақсаты:

Семантикалық картаның жолдарындағы есепті шығару керек. Есептің шешуін баған аттарынан тауып, қиылысқан тұстағы әріпті белгілеу керек.

Жауабы: Харбин

Мұғалімінің әрекеті: Жеке дара
Оқушы әрекеті: Практикалық
Тапсырма түрі: Оқушы-көрнекілік
Әдісі: Ойлау қабілетін дамытады
Жүйесі:

Семантикалық карта

Слайд №11


Ұқсас жұмыстар
Моторлар және датчиктер
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Сабақтың тақырыбы
Қорытынды сабақ. 6 сынып. математика
С.Көбеев Екі соқа
Жердің глобуста және картада бейнеленуі
Тірек қимыл. 8 сынып
Дыбыстар әлемі. 5 сынып
Оқушы әрекеті. Ауаның ластануы
Ғарышты игеру
Бесік жырының маңызын ұғындыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz