Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау жетондары
Сабақтың тақырыбы: «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы бойынша
қорытындылау сабағы
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: «Оқушылардың жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы
бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруге ықпал ету.
2. Дамытушылық: Ойын элементтері арқылы оқушылардың тарау бойынша
жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін
жетілдіру.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды логикалық ойлауға, байқампаздыққа, ұйымшылдыққа,
патриоттыққа, отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қорытындылау сабағы
Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ
Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, шығармашылық
жұмыс.
Оқытудың формасы: Бірлескен ұжымдық іс-әрекет
Пәнаралық байланыс: Спорт, саясат.
Сабақтың көрнекілігі: 1. Слайд-презентация
2. Бағалау жетондары
3. Семантикалық карта
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
А) оқушыларды сабаққа әзірлеу;
ә) сабақтың мақсат, міндеттерін түсіндіру
|№ |
|№ |
|2 |
|3 |
5 |Жинақтау |Үйге тапсырма.
1. Қытайда өткен VI қысқы Азия ойындарында Қазақстан 18 алқа иеленді. Оның
бөлігі алтын, бөлігі күміс, қалғаны қола медаль. Қазақстан неше
алтын, неше күміс, неше қола медаль иеленді?
2. 7-ші қысқы Азиадамен байланыстырып, санның бөлігін табу, бөлігі бойынша
санды табуға арналған есептер құрастырып, соны шығарып келу. | |Ұжым
|Шығармашылық |Оқушы |Оқушы ізденеді, зерттеулер жүргізеді. |Слайд №14 | |
| |6 |Бағалау. |Сабақ барысында сұраққа жауап берген, есеп шығарған
оқушыларға жетондар таратылады. Бағалау оқушылардың жинаған жетондары
арқылы жүргізіледі.
«3» бағасы – 1-2 жетон жинаған
«4» бағасы – 3-5 жетон жинаған
«5» бағасы – 6 –ден көп жетон жинаған оқушыға қойылады. |Оқушылар мына
үлгідегі жетондарын санап, бағалау шкаласына сай өздерінің бағаларын
анықтайды. | | | | |Слайд №15 | | | | |Қорытындылау |«Балалар 7-ші қысқы
Азия ойындарында қанша алқа иелендік? Біздің спортшылар не үшін, қандай
мақсатпен Азиадаға қатысты?» деген сауалды тастай отырып, мұғалім сабағын
«Біздің спортшыларымыз еліміз үшін қолдан келген күш жігерлерін аямады.
Сендер де болашақта еліміздің рухын биіктету үшін білім алып, жақсы азамат
болып өсулерің керек» деген сөзбен қорытындылайды. | |Ұжым |Сұрақ-жауап
|Оқушы-Мұғалім |Өз ойын еркін жеткізу, қорытынды жасау |Слайд №16 | | | |
қорытындылау сабағы
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: «Оқушылардың жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы
бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруге ықпал ету.
2. Дамытушылық: Ойын элементтері арқылы оқушылардың тарау бойынша
жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін
жетілдіру.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды логикалық ойлауға, байқампаздыққа, ұйымшылдыққа,
патриоттыққа, отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қорытындылау сабағы
Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ
Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, шығармашылық
жұмыс.
Оқытудың формасы: Бірлескен ұжымдық іс-әрекет
Пәнаралық байланыс: Спорт, саясат.
Сабақтың көрнекілігі: 1. Слайд-презентация
2. Бағалау жетондары
3. Семантикалық карта
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
А) оқушыларды сабаққа әзірлеу;
ә) сабақтың мақсат, міндеттерін түсіндіру
|№ |
|№ |
|2 |
|3 |
5 |Жинақтау |Үйге тапсырма.
1. Қытайда өткен VI қысқы Азия ойындарында Қазақстан 18 алқа иеленді. Оның
бөлігі алтын, бөлігі күміс, қалғаны қола медаль. Қазақстан неше
алтын, неше күміс, неше қола медаль иеленді?
2. 7-ші қысқы Азиадамен байланыстырып, санның бөлігін табу, бөлігі бойынша
санды табуға арналған есептер құрастырып, соны шығарып келу. | |Ұжым
|Шығармашылық |Оқушы |Оқушы ізденеді, зерттеулер жүргізеді. |Слайд №14 | |
| |6 |Бағалау. |Сабақ барысында сұраққа жауап берген, есеп шығарған
оқушыларға жетондар таратылады. Бағалау оқушылардың жинаған жетондары
арқылы жүргізіледі.
«3» бағасы – 1-2 жетон жинаған
«4» бағасы – 3-5 жетон жинаған
«5» бағасы – 6 –ден көп жетон жинаған оқушыға қойылады. |Оқушылар мына
үлгідегі жетондарын санап, бағалау шкаласына сай өздерінің бағаларын
анықтайды. | | | | |Слайд №15 | | | | |Қорытындылау |«Балалар 7-ші қысқы
Азия ойындарында қанша алқа иелендік? Біздің спортшылар не үшін, қандай
мақсатпен Азиадаға қатысты?» деген сауалды тастай отырып, мұғалім сабағын
«Біздің спортшыларымыз еліміз үшін қолдан келген күш жігерлерін аямады.
Сендер де болашақта еліміздің рухын биіктету үшін білім алып, жақсы азамат
болып өсулерің керек» деген сөзбен қорытындылайды. | |Ұжым |Сұрақ-жауап
|Оқушы-Мұғалім |Өз ойын еркін жеткізу, қорытынды жасау |Слайд №16 | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz