Оқушылар мұғалімді мұқият


1. Білімділік: Оқушылар Рабғузи және оның еңбегі туралы біледі. Қиссалар жайында оқып біледі.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен еркін сөйлеу қабілеті артады. Шығармашылығын тудырады
3. Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Сыни тұрғыда ойлай отырып әділ баға береді. Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады.
1. Рабғузи және оның қиссалары туралы өз ойларын жеткізе алады.
2. Рабғузи әңгімелерінің мазмұынын түсініп, түсінгенін жеткізе алады.
3. Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегілерде кездесетінін дәлелдей алады.
І Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест) арқылы оқушыларды топқа бөледі
1. Саусақтарыңызды бір-бірімен айқастырыңыз. Егер оң қолыңыздың бас бармағы сол қолыңыздың бас бармағының үстінде жатса, параққа «2» деп жазыңыз, егер сол қолыңыз үстіде жатса - «1».
.
2. Қолыңызды кеудеңізге айқастырыңыз, қай қолыңыз үстіде жатыр? Егер сол қолыңыз саусақтары оң қолыңыздың үстінде жатса , «1» санын жазыңыз, егер оң қолыңыз үстіде жатса - «2».
3. Көлденең шапалақтаңыз.
Егер
сол қолыңыз үстіде болса
- «1»,
егер
оң қолыңыз болса
, онда
«2».
Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бойынша анықтаңыз
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Мұғалім үйден оқуға берілген тапсырманы сұрайды. Және ол тапсырмаларды жұп болып орындауды талап етеді.
1-топ реферат
2-топ реферат мақал-мәтелдеріне
3- топ реферат мақал- мәтел туралы
Диалогтық оқыту
(жұп түрінде)
ОүО бағалау әдісі
«Әңгімелесетін әріптестер» бағалау әдісі
1Рефератты жазарда не жеңіл болды?
2. Не қиын болып көрінді?
3. Алдағы уақытта неосындай жұмыстар жазғыңыз келе ме?
ІҮ. Жаңа сабақ
МШ
Мұғалім «Парасатты диалог» әдісін пайдалана жаңа тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.
1. Насреддин Рабғузи туралы естігендерің бар ма?
2. Қисса деген не?
3. Лұқман хакім туралы не білесіңдер?
3. Оқулықпен жұмыс
Рабғузи туралы 73 бетте жазылған мәтінді топтарға оқып шығуды тапсырады
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар топта тізбектеп мәтінді оқиды. Әр топтан 1, 2 оқушы өз түсініктерін жұп түрінде түсіндіреді.
СТО әдісі
О үО бағалау әдісі
Диалогтық оқыту әдісі
Парасатты диалог Оқушы мен мұғалім арасындағы диалог парасатты, рефлексивті, түсінушілік білдіру мен тексеруге бағытталған болып, барлық оқушылар өз ойлары мен пікірлерін білдіре алатындай болуы тиіс.
1. Насреддин Рабғузи туралы естігендерің бар ма?
2. Қисса деген не?
3. Лұқман хакім туралы не білесіңдер?
Бағдаршам әдісі арқылы оқушылардың тақырыпты түсінген, түсінбегендігін анықтайды
·
СТО әдісі
Оқытуды және оқуды бағалау әдісі
Бағдаршам
Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті) .
Сергіту
сәті
Ү. Жаңа сабақты бекіту
Мұғалім жаңа тақырып бойынша топтарға тапсырма береді.
1. Қарлығаштың адамға достығы
2. Лұқман хакімнің 1-ші әңгімесі
3. Лұқман хакімнің 2-ші әңгімесі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz