Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар мұғалімді мұқият
|Сілтеме |Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ |
| |әдебиеті |
|Жалпы мақсат |1.Білімділік: Оқушылар Рабғузи және оның еңбегі туралы |
| |біледі.Қиссалар жайында оқып біледі. |
| |2.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен |
| |еркін сөйлеу қабілеті артады. Шығармашылығын тудырады |
| |3.Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Сыни тұрғыда|
| |ойлай отырып әділ баға береді. Ортақ бір тұжырымға келуге |
| |дағдыланады. |
| |1.Рабғузи және оның қиссалары туралы өз ойларын жеткізе алады.|
|Оқу нәтижелері |2.Рабғузи әңгімелерінің мазмұынын түсініп,түсінгенін жеткізе |
| |алады. |
| |3.Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегілерде кездесетінін |
| |дәлелдей алады. |
|Түйінді идеялар |Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Рабғузи |
| |әңгімелерінің тәрбиелік мәнін жете түсіну,өмірде қолдану. |
|Кезең|Мұғалімнің орындайтын|Оқушылардың орындайтын іс -|Оқыту |Бағалау |
| |іс - әрекеті |әрекеті |әдісі | |
|І |Сыныптағы ахуалды |Кезекші сыныптың ахуалын |Ынтыма| |
|Ұйымд|анықтайды.Оларды жеңу|баяндайды. |қтасты| |
|астыр|жолын қарастырады. | |қ | |
|у | | |атмосф| |
| | | |ера | |
| | | |қалыпт| |
| | | |астыру| |
| |Топқа бөлу |Оқушылар мұғалімді мұқият |Топқа | |
| |Саусақтар арқылы |тыңдап тапсырманы |бөлу | |
| |мінез анықтау |орындайды. Саусақтары |тәсілі| |
| |(тест)арқылы |арқылы өз мінездерімен | | |
| |оқушыларды топқа |танысады. Бірдей саусақтар | | |
| |бөледі |бір топ болып топқа | | |
| |1. Саусақтарыңызды |бөлінеді. | | |
| |бір-бірімен | | | |
| |айқастырыңыз. Егер оң| | | |
| |қолыңыздың бас | | | |
| |бармағы сол | | | |
| |қолыңыздың бас | | | |
| |бармағының үстінде | | | |
| |жатса, параққа «2» | | | |
| |деп жазыңыз, егер сол| | | |
| |қолыңыз үстіде жатса | | | |
| |- «1». | | | |
| |. | | | |
| |2.Қолыңызды | | | |
| |кеудеңізге | | | |
| |айқастырыңыз, қай | | | |
| |қолыңыз үстіде жатыр?| | | |
| |Егер сол қолыңыз | | | |
| |саусақтары оң | | | |
| |қолыңыздың үстінде | | | |
| |жатса, «1» санын | | | |
| |жазыңыз, егер оң | | | |
| |қолыңыз үстіде жатса | | | |
| |- «2». | | | |
| |3.Көлденең | | | |
| |шапалақтаңыз. | | | |
| |Егер сол қолыңыз| | | |
| |үстіде болса - «1», | | | |
| |егер оң қолыңыз | | | |
| |болса, онда «2». | | | |
| |Қорытындысын | | | |
| |сандардың орналасу | | | |
| |тәртібі бойынша | | | |
| |анықтаңыз | | | |
|ІІ. |Мұғалім үйден оқуға | |Диалог|«Әңгімелесетін |
|Үй |берілген тапсырманы |Әр топтан 2 оқушы |тық |әріптестер» бағалау|
|тапсы|сұрайды. Және ол |тапсырманы жұп болып |оқыту |әдісі |
|рмасы|тапсырмаларды жұп |орындап береді. |(жұп |1Рефератты |
|н |болып орындауды талап| |түрінд|жазарда не жеңіл |
|сұрау|етеді. | |е) |болды? |
| |1-топ реферат | |ОүО |2.Не қиын болып |
| |2-топ реферат | |бағала|көрінді? |
| |мақал-мәтелдеріне | |у |3.Алдағы уақытта |
| |3- топ реферат мақал-| |әдісі |неосындай жұмыстар |
| |мәтел туралы | | |жазғыңыз келе ме? |
|ІҮ. |МШ |Оқушылар сұрақтарға жауап |СТО |Парасатты диалог |
|Жаңа |Мұғалім «Парасатты |береді. |әдісі |Оқушы мен мұғалім |
|сабақ|диалог» әдісін | |О үО |арасындағы диалог |
| |пайдалана жаңа | |бағала|парасатты, |
| |тақырып бойынша | |у |рефлексивті, |
| |оқушыларға сұрақтар | |әдісі |түсінушілік білдіру|
| |қояды. | | |мен тексеруге |
| |1.Насреддин Рабғузи | | |бағытталған болып, |
| |туралы естігендерің | | |барлық оқушылар өз |
| |бар ма? | | |ойлары мен |
| |2.Қисса деген не? | | |пікірлерін білдіре |
| |3.Лұқман хакім туралы| | |алатындай болуы |
| |не білесіңдер? |Оқушылар топта тізбектеп | |тиіс. |
| |3. Оқулықпен жұмыс |мәтінді оқиды. Әр топтан |Диалог|1.Насреддин Рабғузи|
| |Рабғузи туралы 73 |1,2 оқушы өз түсініктерін |тық |туралы естігендерің|
| |бетте жазылған |жұп түрінде түсіндіреді. |оқыту |бар ма? |
| |мәтінді топтарға | |әдісі |2.Қисса деген не? |
| |оқып шығуды тапсырады| | |3.Лұқман хакім |
| | | | |туралы не |
| | | | |білесіңдер? |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Бағдаршам әдісі |Оқушылар бағдаршамның |СТО | Бағдаршам |
| |арқылы оқушылардың |түстерін пайдалана отырып, |әдісі |Түсінгендікті |
| |тақырыпты |өздерін бағалайды. |Оқытуд|көрсету үшін |
| |түсінген,түсінбегенді| |ы және|бағдаршамның |
| |гін анықтайды | |оқуды |түстерін көрнекі |
| |· | |бағала|құрал ретінде |
| | | |у |пайдаланыңыз. |
| | | |әдісі |Мысалы: Оқушыларда |
| | | | |қызыл, жасыл және |
| | | | |сары түсті |
| | | | |карточкалар бар, |
| | | | |оны олар өз |
| | | | |парталарына қояды |
| | | | |немесе жоғары |
| | | | |көтереді (қызыл = |
| | | | |түсінбеймін, жасыл |
| | | | |= барлығы |
| | | | |түсінікті). |
|Сергі|Мұғалім АКТ-ны |Оқушылар АКТ-ға қарап | | |
|ту |пайдалана отырып |отырып қимыл-қозғалыс | | |
|сәті |оқушыларды сергіту |жасайды | | |
| |сәтін өткізуге | | | |
| |шақырады | | | |
| | | | | |
|Ү. |Мұғалім жаңа тақырып| Топтар тапсырманы рольдік |Оқуды | |
|Жаңа |бойынша топтарға |ойын арқылы орындайды. |және |Кері байланыс әр |
|сабақ|тапсырма береді. |Топтардың рольдік ойындарын|оқытуд|түрлі тәсілдермен |
|ты |1.Қарлығаштың адамға |сыни тұрғыда бағалайды. |ы |берілуі мүмкін.Кері|
|бекіт|достығы | |бағала|байланыс«бутерброды|
|у |2. Лұқман хакімнің | |у |» дегеніміз бұл: |
| |1-ші әңгімесі | |Талант|а) бірінші жағымды |
| |3. Лұқман хакімнің | |ты |түсініктеме беріп, |
| |2-ші әңгімесі | |және |кейін құрылымды сын|
| | | |дарынд|айтып, соңынан тағы|
| | | |ы |да жағымды пікір |
| | | |оқыту |білдіру; |
| | | | |ә) Жағдаяттық |
| | | | |мәлімдеме – Маған |
| | | | |ұнады ......, |
| | | | |себебі ..... |
| | | | |Енді/келесі жолы |
| | | | |..... |
|Ү |74 бет,сұрақтар мен |Оқушылар күнделіктеріне | | |
|Үйге |тапсырмаларды |жазады. | | |
|тапсы|орындау. | | | |
|рма. | | | | |
|Бағал|Топ басшыларының |Топ басшылары топ мүшелерін|Сын |Өзара бағалау |
|ау |бағалауын сұрайды |критериилер бойынша |тұрғыд| |
| | |бағалайды |ан | |
| | | |ойлау | |
|Қорыт|Стикер таратылып |Стикерге өз пікірін жазады,|Сын | |
|ынды |беріледі. |тақтаға жапсырады. |тұрғыд| |
| | | |а | |
| | | |ойлау | |
Алматы облысы, Ескелді ауданы,
«Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
ТҰРСЫНҚҰЛОВА СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ
| |әдебиеті |
|Жалпы мақсат |1.Білімділік: Оқушылар Рабғузи және оның еңбегі туралы |
| |біледі.Қиссалар жайында оқып біледі. |
| |2.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен |
| |еркін сөйлеу қабілеті артады. Шығармашылығын тудырады |
| |3.Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Сыни тұрғыда|
| |ойлай отырып әділ баға береді. Ортақ бір тұжырымға келуге |
| |дағдыланады. |
| |1.Рабғузи және оның қиссалары туралы өз ойларын жеткізе алады.|
|Оқу нәтижелері |2.Рабғузи әңгімелерінің мазмұынын түсініп,түсінгенін жеткізе |
| |алады. |
| |3.Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегілерде кездесетінін |
| |дәлелдей алады. |
|Түйінді идеялар |Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Рабғузи |
| |әңгімелерінің тәрбиелік мәнін жете түсіну,өмірде қолдану. |
|Кезең|Мұғалімнің орындайтын|Оқушылардың орындайтын іс -|Оқыту |Бағалау |
| |іс - әрекеті |әрекеті |әдісі | |
|І |Сыныптағы ахуалды |Кезекші сыныптың ахуалын |Ынтыма| |
|Ұйымд|анықтайды.Оларды жеңу|баяндайды. |қтасты| |
|астыр|жолын қарастырады. | |қ | |
|у | | |атмосф| |
| | | |ера | |
| | | |қалыпт| |
| | | |астыру| |
| |Топқа бөлу |Оқушылар мұғалімді мұқият |Топқа | |
| |Саусақтар арқылы |тыңдап тапсырманы |бөлу | |
| |мінез анықтау |орындайды. Саусақтары |тәсілі| |
| |(тест)арқылы |арқылы өз мінездерімен | | |
| |оқушыларды топқа |танысады. Бірдей саусақтар | | |
| |бөледі |бір топ болып топқа | | |
| |1. Саусақтарыңызды |бөлінеді. | | |
| |бір-бірімен | | | |
| |айқастырыңыз. Егер оң| | | |
| |қолыңыздың бас | | | |
| |бармағы сол | | | |
| |қолыңыздың бас | | | |
| |бармағының үстінде | | | |
| |жатса, параққа «2» | | | |
| |деп жазыңыз, егер сол| | | |
| |қолыңыз үстіде жатса | | | |
| |- «1». | | | |
| |. | | | |
| |2.Қолыңызды | | | |
| |кеудеңізге | | | |
| |айқастырыңыз, қай | | | |
| |қолыңыз үстіде жатыр?| | | |
| |Егер сол қолыңыз | | | |
| |саусақтары оң | | | |
| |қолыңыздың үстінде | | | |
| |жатса, «1» санын | | | |
| |жазыңыз, егер оң | | | |
| |қолыңыз үстіде жатса | | | |
| |- «2». | | | |
| |3.Көлденең | | | |
| |шапалақтаңыз. | | | |
| |Егер сол қолыңыз| | | |
| |үстіде болса - «1», | | | |
| |егер оң қолыңыз | | | |
| |болса, онда «2». | | | |
| |Қорытындысын | | | |
| |сандардың орналасу | | | |
| |тәртібі бойынша | | | |
| |анықтаңыз | | | |
|ІІ. |Мұғалім үйден оқуға | |Диалог|«Әңгімелесетін |
|Үй |берілген тапсырманы |Әр топтан 2 оқушы |тық |әріптестер» бағалау|
|тапсы|сұрайды. Және ол |тапсырманы жұп болып |оқыту |әдісі |
|рмасы|тапсырмаларды жұп |орындап береді. |(жұп |1Рефератты |
|н |болып орындауды талап| |түрінд|жазарда не жеңіл |
|сұрау|етеді. | |е) |болды? |
| |1-топ реферат | |ОүО |2.Не қиын болып |
| |2-топ реферат | |бағала|көрінді? |
| |мақал-мәтелдеріне | |у |3.Алдағы уақытта |
| |3- топ реферат мақал-| |әдісі |неосындай жұмыстар |
| |мәтел туралы | | |жазғыңыз келе ме? |
|ІҮ. |МШ |Оқушылар сұрақтарға жауап |СТО |Парасатты диалог |
|Жаңа |Мұғалім «Парасатты |береді. |әдісі |Оқушы мен мұғалім |
|сабақ|диалог» әдісін | |О үО |арасындағы диалог |
| |пайдалана жаңа | |бағала|парасатты, |
| |тақырып бойынша | |у |рефлексивті, |
| |оқушыларға сұрақтар | |әдісі |түсінушілік білдіру|
| |қояды. | | |мен тексеруге |
| |1.Насреддин Рабғузи | | |бағытталған болып, |
| |туралы естігендерің | | |барлық оқушылар өз |
| |бар ма? | | |ойлары мен |
| |2.Қисса деген не? | | |пікірлерін білдіре |
| |3.Лұқман хакім туралы| | |алатындай болуы |
| |не білесіңдер? |Оқушылар топта тізбектеп | |тиіс. |
| |3. Оқулықпен жұмыс |мәтінді оқиды. Әр топтан |Диалог|1.Насреддин Рабғузи|
| |Рабғузи туралы 73 |1,2 оқушы өз түсініктерін |тық |туралы естігендерің|
| |бетте жазылған |жұп түрінде түсіндіреді. |оқыту |бар ма? |
| |мәтінді топтарға | |әдісі |2.Қисса деген не? |
| |оқып шығуды тапсырады| | |3.Лұқман хакім |
| | | | |туралы не |
| | | | |білесіңдер? |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Бағдаршам әдісі |Оқушылар бағдаршамның |СТО | Бағдаршам |
| |арқылы оқушылардың |түстерін пайдалана отырып, |әдісі |Түсінгендікті |
| |тақырыпты |өздерін бағалайды. |Оқытуд|көрсету үшін |
| |түсінген,түсінбегенді| |ы және|бағдаршамның |
| |гін анықтайды | |оқуды |түстерін көрнекі |
| |· | |бағала|құрал ретінде |
| | | |у |пайдаланыңыз. |
| | | |әдісі |Мысалы: Оқушыларда |
| | | | |қызыл, жасыл және |
| | | | |сары түсті |
| | | | |карточкалар бар, |
| | | | |оны олар өз |
| | | | |парталарына қояды |
| | | | |немесе жоғары |
| | | | |көтереді (қызыл = |
| | | | |түсінбеймін, жасыл |
| | | | |= барлығы |
| | | | |түсінікті). |
|Сергі|Мұғалім АКТ-ны |Оқушылар АКТ-ға қарап | | |
|ту |пайдалана отырып |отырып қимыл-қозғалыс | | |
|сәті |оқушыларды сергіту |жасайды | | |
| |сәтін өткізуге | | | |
| |шақырады | | | |
| | | | | |
|Ү. |Мұғалім жаңа тақырып| Топтар тапсырманы рольдік |Оқуды | |
|Жаңа |бойынша топтарға |ойын арқылы орындайды. |және |Кері байланыс әр |
|сабақ|тапсырма береді. |Топтардың рольдік ойындарын|оқытуд|түрлі тәсілдермен |
|ты |1.Қарлығаштың адамға |сыни тұрғыда бағалайды. |ы |берілуі мүмкін.Кері|
|бекіт|достығы | |бағала|байланыс«бутерброды|
|у |2. Лұқман хакімнің | |у |» дегеніміз бұл: |
| |1-ші әңгімесі | |Талант|а) бірінші жағымды |
| |3. Лұқман хакімнің | |ты |түсініктеме беріп, |
| |2-ші әңгімесі | |және |кейін құрылымды сын|
| | | |дарынд|айтып, соңынан тағы|
| | | |ы |да жағымды пікір |
| | | |оқыту |білдіру; |
| | | | |ә) Жағдаяттық |
| | | | |мәлімдеме – Маған |
| | | | |ұнады ......, |
| | | | |себебі ..... |
| | | | |Енді/келесі жолы |
| | | | |..... |
|Ү |74 бет,сұрақтар мен |Оқушылар күнделіктеріне | | |
|Үйге |тапсырмаларды |жазады. | | |
|тапсы|орындау. | | | |
|рма. | | | | |
|Бағал|Топ басшыларының |Топ басшылары топ мүшелерін|Сын |Өзара бағалау |
|ау |бағалауын сұрайды |критериилер бойынша |тұрғыд| |
| | |бағалайды |ан | |
| | | |ойлау | |
|Қорыт|Стикер таратылып |Стикерге өз пікірін жазады,|Сын | |
|ынды |беріледі. |тақтаға жапсырады. |тұрғыд| |
| | | |а | |
| | | |ойлау | |
Алматы облысы, Ескелді ауданы,
«Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
ТҰРСЫНҚҰЛОВА СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz