Оқушылар мұғалімді мұқият

Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті
Сілтеме: Жалпы мақсат
Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті:

1. Білімділік: Оқушылар Рабғузи және оның еңбегі туралы біледі. Қиссалар жайында оқып біледі.

2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен еркін сөйлеу қабілеті артады. Шығармашылығын тудырады

3. Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Сыни тұрғыда ойлай отырып әділ баға береді. Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады.

Сілтеме: Оқу нәтижелері
Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті:

1. Рабғузи және оның қиссалары туралы өз ойларын жеткізе алады.

2. Рабғузи әңгімелерінің мазмұынын түсініп, түсінгенін жеткізе алады.

3. Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегілерде кездесетінін дәлелдей алады.

Сілтеме: Түйінді идеялар
Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті: Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Рабғузи әңгімелерінің тәрбиелік мәнін жете түсіну, өмірде қолдану.
Сілтеме: Кезең
Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті: Мұғалімнің орындайтын іс - әрекеті
Оқушылардың орындайтын іс - әрекеті
Оқыту әдісі
Бағалау
Сілтеме:

І Ұйымдастыру

Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті: Сыныптағы ахуалды анықтайды. Оларды жеңу жолын қарастырады.
Кезекші сыныптың ахуалын баяндайды.
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
Сілтеме:

Топқа бөлу

Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест) арқылы оқушыларды топқа бөледі

1. Саусақтарыңызды бір-бірімен айқастырыңыз. Егер оң қолыңыздың бас бармағы сол қолыңыздың бас бармағының үстінде жатса, параққа «2» деп жазыңыз, егер сол қолыңыз үстіде жатса - «1».

.

2. Қолыңызды кеудеңізге айқастырыңыз, қай қолыңыз үстіде жатыр? Егер сол қолыңыз саусақтары оң қолыңыздың үстінде жатса , «1» санын жазыңыз, егер оң қолыңыз үстіде жатса - «2».

3. Көлденең шапалақтаңыз.

Егер сол қолыңыз үстіде болса - «1», егер оң қолыңыз болса , онда «2». Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бойынша анықтаңыз

Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті: Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдап тапсырманы орындайды. Саусақтары арқылы өз мінездерімен танысады. Бірдей саусақтар бір топ болып топқа бөлінеді.
Топқа бөлу тәсілі
Сілтеме:

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті:

Мұғалім үйден оқуға берілген тапсырманы сұрайды. Және ол тапсырмаларды жұп болып орындауды талап етеді.

1-топ реферат

2-топ реферат мақал-мәтелдеріне

3- топ реферат мақал- мәтел туралы

Әр топтан 2 оқушы тапсырманы жұп болып орындап береді.

Диалогтық оқыту

(жұп түрінде)

ОүО бағалау әдісі

«Әңгімелесетін әріптестер» бағалау әдісі

1Рефератты жазарда не жеңіл болды?

2. Не қиын болып көрінді?

3. Алдағы уақытта неосындай жұмыстар жазғыңыз келе ме?

Сілтеме:

ІҮ. Жаңа сабақ

Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті:

МШ

Мұғалім «Парасатты диалог» әдісін пайдалана жаңа тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.

1. Насреддин Рабғузи туралы естігендерің бар ма?

2. Қисса деген не?

3. Лұқман хакім туралы не білесіңдер?

3. Оқулықпен жұмыс

Рабғузи туралы 73 бетте жазылған мәтінді топтарға оқып шығуды тапсырады

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар топта тізбектеп мәтінді оқиды. Әр топтан 1, 2 оқушы өз түсініктерін жұп түрінде түсіндіреді.

СТО әдісі

О үО бағалау әдісі

Диалогтық оқыту әдісі

Парасатты диалог Оқушы мен мұғалім арасындағы диалог парасатты, рефлексивті, түсінушілік білдіру мен тексеруге бағытталған болып, барлық оқушылар өз ойлары мен пікірлерін білдіре алатындай болуы тиіс.

1. Насреддин Рабғузи туралы естігендерің бар ма?

2. Қисса деген не?

3. Лұқман хакім туралы не білесіңдер?

Сілтеме:

Бағдаршам әдісі арқылы оқушылардың тақырыпты түсінген, түсінбегендігін анықтайды

·

Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті: Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды.

СТО әдісі

Оқытуды және оқуды бағалау әдісі

Бағдаршам

Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті) .

Сілтеме:

Сергіту

сәті

Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті: Мұғалім АКТ-ны пайдалана отырып оқушыларды сергіту сәтін өткізуге шақырады
Оқушылар АКТ-ға қарап отырып қимыл-қозғалыс жасайды
Сілтеме:

Ү. Жаңа сабақты бекіту

Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті:

Мұғалім жаңа тақырып бойынша топтарға тапсырма береді.

1. Қарлығаштың адамға достығы

2. Лұқман хакімнің 1-ші әңгімесі

3. Лұқман хакімнің 2-ші әңгімесі

Топтар

Ұқсас жұмыстар
Ұлттық ойындар. Арқан тартыс , Әтештер қақтығысы , Теңге шашу
Футбол ойыны
Футбол ойыны. ойын ережесі
Араб елдері, Египеттегі үстем тап өкілдері және перғауындардың басқыншылық саясаты
Допты соғып жүру
Қыстық киім
Үү дыбысы мен әрпі Ү дыбысы дауысты дыбыс
Сөздік диктантын жүргізу
Топтар берілген тапсырма
Допты кеудеден беру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz