Практикалық жұмыс: геометрия, функциялар, статистика және кинематика есептері

Практикалық жұмыс бойынша тапсырмалары :

№1

Трапецияның a, b қабырғалары және һ биіктігі берілген. Трапецияның ауданын есептеу қажет. S = ( a + b ) * һ 2 \frac{(a + b) *һ}{2} ( a + b ) * һ 2 \frac{(a + b) *һ}{2}

№2

Қабырғалары a, b, с үшбұрыштың медианаларын табу керек.

m a = 0. 5* 2 b 2 + 2 c 2 a 2 \sqrt{{2b}^{2} + {2c}^{2} - a^{2}} 2 b 2 + 2 c 2 a 2 \sqrt{{2b}^{2} + {2c}^{2} - a^{2}}

m b = 0. 5* 2 a 2 + 2 c 2 b 2 \sqrt{{2a}^{2} + {2c}^{2} - b^{2}} 2 a 2 + 2 c 2 b 2 \sqrt{{2a}^{2} + {2c}^{2} - b^{2}}

m c = 0. 5* 2 b 2 + 2 a 2 c 2 \sqrt{{2b}^{2} + {2a}^{2} - c^{2}} 2 b 2 + 2 a 2 c 2 \sqrt{{2b}^{2} + {2a}^{2} - c^{2}}

№3

Оқушы І тоқсанда информатика сабағынан А екі, В үш, С төрт, D бес бағасын алды. Мұғалім бұл оқушыға қандай тоқсандық баға шығарады, егер орташа баға бағалардың қосындысын олардың санына бөлгенге тең болса.

Жауабы : Егер оқушы бір 2, үш 4, жеті 5 және ешқандай 3 алмаса, оның тоқсандық бағасы 4-ке тең.

№4

Класта n оқушы бар. Бақылау жұмысының нәтижесінде А екі, В үш, С төрт және қалған оқушылар бес бағасын алды. Әр бағаның пайызын анықтау керек. Мысалы, екі бағасының пайызға шаққандағы нәтижесі екі бағаларының санын барлық бағалар санына бөліп, 100-ге көбейту арқылы анықталады.

Жауабы : егер n = 21, а = 1, в = 3, с = 10, d=7 болса, екінің пайызы 4, 761905%, үштің пайызы 14, 28571%, төрттің пайызы 47, 619905 %, бестің пайызы 33, % болады.

№5

Герон формуласы бойынша үшбұрыштың ауданын есептеу.

Берілгені : а, b, с Т/к : S - ?

P = S =

№6

Берілгені : а, b, с Т/к : d - ?

D =(a+b) 2 -

№7

Мұндағы функциялардың х = 3, 2 болғандағы мәнін табу керек :

q = cosx-tgx

w = lg(5+x 3 +2x 2 )

e = sin(x-5) 2

t = cos(2x-5) 3

№8

Табан дөңгелегінің радиусы R, биіктігі h болатын цилиндрдің толық беті мен көлемін табу.

S = 2πR(R+h) ; V = πR2h, мұндағы R және h пернетақтадан енгізіледі, ал π=3, 14.

№9

Шеңбердің радиусының өлшемі берілген, оның ауданы S=πr 2 анықтау қажет.

№10

Бір қалыпты үдемелі қозғалыстағы дененің бастапқы жылдамдығы, бастапқы жолы және үдеуі белгілі. Дененің t-шы уақытта жүріп өткен жолын анықта.


Ұқсас жұмыстар
10 сынып физикасы. Практикалық жұмыс №2: Кинематика - сандық және мәтіндік есептерді шығару және талдау
Өздік жұмыс №7: арифметикалық амалдар, жылдамдық есептері, теңдеулер мен геометрия (I және II нұсқа)
Паскаль тіліндегі мәтіндік ақпараттарды өңдеу: тіркестермен жұмыс және стандартты функциялар
Microsoft Excel-де математикалық функциялар арқылы есептеулер жүргізу - практикалық сабақ жоспары
Жолдармен жұмыс және жолдық функциялар (Python) - 10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
10-сынып: Күрделі функциялар және кері функциялар - сабақ жоспары
Информатика: меншіктеу операторы және стандартты функциялар
Кинематика: Қисық сызықты және шеңбер бойымен қозғалыс - 10-сынып сабақ жоспары
Кинематика мен динамика тарауларын қайталау: қорытынды сабақ жоспары
Практикалық жұмыс: графикалық ақпаратты өңдеу - бейнелерді масштабтау, трансформациялау және үзінділермен жұмыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz