Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Пирамидаға іштей және сырттай сызылған конустар

|Сабақтың |Пирамидаға іштей және сырттай сызылған конустар..Қиық |
|тақырыбы.№5 |конустың бүйір бетінің ауданы. |
| |Күнтізбелік жоспар,оқулық А.Н.Шыныбеков |
|Сабақтың |Білімділік: дегеніміз не? Айналу денесі дегеніміз не?Қиық |
|мақсаты: |конус деп қандай фигураны айтамыз. Анықтамасын, |
| |элементтерін, бетінің ауданын білу. Пирамидаға іштей және |
| |сырттай сызылған конустар дегеніміз не? |
| |Тәрбиелік:Оқушыларды ұқыптылыққа,жинақылыққа тәрбиелеу. |
| |Дамытушылық.Геометриялық есептер шығаруда білік дағдыларын|
| |қолдану,ұштастыру.ойлау қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту |Конус,қиық конусты ажырата білу. Пирамидаға іштей және |
|нәтижесі: |сырттай сызылған конустар дегеніміз не? |
| |Қиық конустың негізгі формулаларын білу Пирамидаға іштей |
| |және сырттай сызылған конустар дегеніміз не? |
| |-Анықтамасын, элементтерін, бетінің ауданын білу. |
| |-Тақырыпты меңгерту |
| |-топпен жұмыс жасала отырып,бір-бірімен пікір алмасу |
|Түйінді ойлар | - Конус,қиық конусты ажырата біледі, Пирамидаға іштей және|
| |сырттай сызылған конустарды біледі. |
| |Конустың,қиық конустың элементтерін таба біледі. |
| |- Бүйір бетінің ауданы,толық бетінің ауданын таба біледі. |
| |-Осьтік қимасының ауданын таба біледі. |
| |-Негізгі ұғым мен формулалар арқылы есептер шығара алады. |
|Уақы|Әдіс|Ресур|Сабақтың мазмұны |
|ты |-тәс|стар | |
| |ілде| | |
| |р | | |
| | | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3мин| | |Ұжымда жағымды ынтымақтастық |Шаттық шеңберін құру |
| | | |атмосфера құру. | |
| | | |Ақша арқылы топқа бөлу |5000тг,1000тг, 10000тг |
|3 |Миға| |Қайталау білім анасы |Сұраққа жауапбереді |
|мин |шабу| | | |
| |ыл | | | |
|5мин|Прак|Интер|Фигура бөліктерін құрау | 1.Конус |
| |тика|актив| |2.Конустың жазбасы, |
| |лық |ті | |3.Қиық конус |
| |тапс|тақта| | |
| |ырма| | | |
|10ми| | |Конус, конустың жазбасы,қиық |Фигура бөліктерін құрау |
|н |Пост| |конус |1.Конус, 2.Конустың жазбасы, |
| |ер | |. |3.Қиық конус |
| |қорғ| | |H-биіктік,R-табан радиусы |
| |ау | | | |
|5 |Ой |слайд| |Қиық конустың элементтерін |
|мин |қозғ| | |табады және негізгі |
| |ау | | |формуларын жазады. |
| | | | |S=ПR S=RLП |
| | | | |S=ПR+RLП |
|5мин|Мағы|Элект|Қиық конус:Анықтамасы, |Оқушылар тақтамен жұмыс |
| |наны|ронды|элементтері, осьтік қимасы, |жасап формулаларды дәптерге |
| |тану|қ |бүйір беті, толық бетінің |жазады. |
| | |оқулы|формулаларын білу. |S |
| | |қ |Конусқа іштей және сырттай | |
| | | |сызылған пирамида | |
| | |Оқулы|Тақырыпты талдау:№198,№196 |Негізгі формулалар арқылы |
| | |қпен | |жұмыс жасайды. |
| | |жұмыс| |Оқушылар бірін-бірі |
| | | | |бағалайды. |
| | | | |Топ басшылары тексереді. |
|5мин|Топт|Табли|Сәйкестікті тап(Формуланы |Топ басшылары бағалау парағын|
| |ық |ца |сәкестендір) |толтырады |
| |тапс| | | |
| |ырма| | | |
|2 | | |Сергіту сәті |Жұмбақ |
|мин | | |Сөз жұмбақ шешу, жұмбақ шешу |Басқа кисең бөрік,сәнді сұлу |
| | | | |көрік |
| | | | |Мініп алып сегізді,барайын |
| | | | |қайда |
| | | | |дегізді |
|5мин|Синк| |1.Зат есім. Не? |1.Конус.2.Геометриялық |
| |веин| |2.Сын есім. Қандай? |фигура. |
| |әдіс| |3.Етістік.Не істеді? |3.Тік бұрышты үшбұрыштың бір |
| |і | |4.Конус сөзіне синоним құра |қабырғасынан айналады |
| | | |5.Сөйлем құра. |4Айналу денесі. |
| | | | |5.Тік бұрышты үшбұрыштың бір |
| | | | |қабырғасынан айналғанда |
| | | | |шығатын фигура конус д.а. |
|2 | | |Кері байланыс. |Оқушылар бүгінгі сабақ |
|мин | | | |бойынша өз пікірлерін |
| | | | |стикерге жазып жеміс ағашына |
| | | | |жапсырады. |
| |Баға| |Бағалау критерийлері |Топ басшылары бағалау парағын|
| |лау | |Қайталау білім анасы |толтырады, |
| | | |Постер қорғау; |Оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
| | | |Есептер шығару; | |
| | | |Сәйкестікті тап; | |
| | | |Сергіту сәті: | |
| | | |Синквеин әдісі | |
| | | |Үйге тапсырма№202,204 | |

-----------------------
Іштей сыз пирамида

табандар

Конус ккккконуск кккапкконконусКонус

R r-табан

ра

Сырттай сызылғ

пирамида

Ұқсас жұмыстар
Цилиндр призмаға сырттай сызылғандықтан, призманың биіктігі цилиндрдің биіктігіне тең
Қиық конус
Пирамиданың табаны квадрат
Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарының үшбұрыш ауданымен байланысы
Дұрыс көпбұрыштардың ауданы. 9-сынып геометрия
Үшбұрыштар туралы теоремалар, олардың қасиеттері
"Дұрыс көпбұрыштар."
Келтіру формуласы
Үшбұрыштар елінде. 7-сынып
Формулалар жинағы
Пәндер