Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Пирамидаға іштей және сырттай сызылған конустар
|Сабақтың |Пирамидаға іштей және сырттай сызылған конустар..Қиық |
|тақырыбы.№5 |конустың бүйір бетінің ауданы. |
| |Күнтізбелік жоспар,оқулық А.Н.Шыныбеков |
|Сабақтың |Білімділік: дегеніміз не? Айналу денесі дегеніміз не?Қиық |
|мақсаты: |конус деп қандай фигураны айтамыз. Анықтамасын, |
| |элементтерін, бетінің ауданын білу. Пирамидаға іштей және |
| |сырттай сызылған конустар дегеніміз не? |
| |Тәрбиелік:Оқушыларды ұқыптылыққа,жинақылыққа тәрбиелеу. |
| |Дамытушылық.Геометриялық есептер шығаруда білік дағдыларын|
| |қолдану,ұштастыру.ойлау қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту |Конус,қиық конусты ажырата білу. Пирамидаға іштей және |
|нәтижесі: |сырттай сызылған конустар дегеніміз не? |
| |Қиық конустың негізгі формулаларын білу Пирамидаға іштей |
| |және сырттай сызылған конустар дегеніміз не? |
| |-Анықтамасын, элементтерін, бетінің ауданын білу. |
| |-Тақырыпты меңгерту |
| |-топпен жұмыс жасала отырып,бір-бірімен пікір алмасу |
|Түйінді ойлар | - Конус,қиық конусты ажырата біледі, Пирамидаға іштей және|
| |сырттай сызылған конустарды біледі. |
| |Конустың,қиық конустың элементтерін таба біледі. |
| |- Бүйір бетінің ауданы,толық бетінің ауданын таба біледі. |
| |-Осьтік қимасының ауданын таба біледі. |
| |-Негізгі ұғым мен формулалар арқылы есептер шығара алады. |
|Уақы|Әдіс|Ресур|Сабақтың мазмұны |
|ты |-тәс|стар | |
| |ілде| | |
| |р | | |
| | | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3мин| | |Ұжымда жағымды ынтымақтастық |Шаттық шеңберін құру |
| | | |атмосфера құру. | |
| | | |Ақша арқылы топқа бөлу |5000тг,1000тг, 10000тг |
|3 |Миға| |Қайталау білім анасы |Сұраққа жауапбереді |
|мин |шабу| | | |
| |ыл | | | |
|5мин|Прак|Интер|Фигура бөліктерін құрау | 1.Конус |
| |тика|актив| |2.Конустың жазбасы, |
| |лық |ті | |3.Қиық конус |
| |тапс|тақта| | |
| |ырма| | | |
|10ми| | |Конус, конустың жазбасы,қиық |Фигура бөліктерін құрау |
|н |Пост| |конус |1.Конус, 2.Конустың жазбасы, |
| |ер | |. |3.Қиық конус |
| |қорғ| | |H-биіктік,R-табан радиусы |
| |ау | | | |
|5 |Ой |слайд| |Қиық конустың элементтерін |
|мин |қозғ| | |табады және негізгі |
| |ау | | |формуларын жазады. |
| | | | |S=ПR S=RLП |
| | | | |S=ПR+RLП |
|5мин|Мағы|Элект|Қиық конус:Анықтамасы, |Оқушылар тақтамен жұмыс |
| |наны|ронды|элементтері, осьтік қимасы, |жасап формулаларды дәптерге |
| |тану|қ |бүйір беті, толық бетінің |жазады. |
| | |оқулы|формулаларын білу. |S |
| | |қ |Конусқа іштей және сырттай | |
| | | |сызылған пирамида | |
| | |Оқулы|Тақырыпты талдау:№198,№196 |Негізгі формулалар арқылы |
| | |қпен | |жұмыс жасайды. |
| | |жұмыс| |Оқушылар бірін-бірі |
| | | | |бағалайды. |
| | | | |Топ басшылары тексереді. |
|5мин|Топт|Табли|Сәйкестікті тап(Формуланы |Топ басшылары бағалау парағын|
| |ық |ца |сәкестендір) |толтырады |
| |тапс| | | |
| |ырма| | | |
|2 | | |Сергіту сәті |Жұмбақ |
|мин | | |Сөз жұмбақ шешу, жұмбақ шешу |Басқа кисең бөрік,сәнді сұлу |
| | | | |көрік |
| | | | |Мініп алып сегізді,барайын |
| | | | |қайда |
| | | | |дегізді |
|5мин|Синк| |1.Зат есім. Не? |1.Конус.2.Геометриялық |
| |веин| |2.Сын есім. Қандай? |фигура. |
| |әдіс| |3.Етістік.Не істеді? |3.Тік бұрышты үшбұрыштың бір |
| |і | |4.Конус сөзіне синоним құра |қабырғасынан айналады |
| | | |5.Сөйлем құра. |4Айналу денесі. |
| | | | |5.Тік бұрышты үшбұрыштың бір |
| | | | |қабырғасынан айналғанда |
| | | | |шығатын фигура конус д.а. |
|2 | | |Кері байланыс. |Оқушылар бүгінгі сабақ |
|мин | | | |бойынша өз пікірлерін |
| | | | |стикерге жазып жеміс ағашына |
| | | | |жапсырады. |
| |Баға| |Бағалау критерийлері |Топ басшылары бағалау парағын|
| |лау | |Қайталау білім анасы |толтырады, |
| | | |Постер қорғау; |Оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
| | | |Есептер шығару; | |
| | | |Сәйкестікті тап; | |
| | | |Сергіту сәті: | |
| | | |Синквеин әдісі | |
| | | |Үйге тапсырма№202,204 | |
-----------------------
Іштей сыз пирамида
табандар
Конус ккккконуск кккапкконконусКонус
R r-табан
ра
Сырттай сызылғ
пирамида
|тақырыбы.№5 |конустың бүйір бетінің ауданы. |
| |Күнтізбелік жоспар,оқулық А.Н.Шыныбеков |
|Сабақтың |Білімділік: дегеніміз не? Айналу денесі дегеніміз не?Қиық |
|мақсаты: |конус деп қандай фигураны айтамыз. Анықтамасын, |
| |элементтерін, бетінің ауданын білу. Пирамидаға іштей және |
| |сырттай сызылған конустар дегеніміз не? |
| |Тәрбиелік:Оқушыларды ұқыптылыққа,жинақылыққа тәрбиелеу. |
| |Дамытушылық.Геометриялық есептер шығаруда білік дағдыларын|
| |қолдану,ұштастыру.ойлау қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту |Конус,қиық конусты ажырата білу. Пирамидаға іштей және |
|нәтижесі: |сырттай сызылған конустар дегеніміз не? |
| |Қиық конустың негізгі формулаларын білу Пирамидаға іштей |
| |және сырттай сызылған конустар дегеніміз не? |
| |-Анықтамасын, элементтерін, бетінің ауданын білу. |
| |-Тақырыпты меңгерту |
| |-топпен жұмыс жасала отырып,бір-бірімен пікір алмасу |
|Түйінді ойлар | - Конус,қиық конусты ажырата біледі, Пирамидаға іштей және|
| |сырттай сызылған конустарды біледі. |
| |Конустың,қиық конустың элементтерін таба біледі. |
| |- Бүйір бетінің ауданы,толық бетінің ауданын таба біледі. |
| |-Осьтік қимасының ауданын таба біледі. |
| |-Негізгі ұғым мен формулалар арқылы есептер шығара алады. |
|Уақы|Әдіс|Ресур|Сабақтың мазмұны |
|ты |-тәс|стар | |
| |ілде| | |
| |р | | |
| | | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3мин| | |Ұжымда жағымды ынтымақтастық |Шаттық шеңберін құру |
| | | |атмосфера құру. | |
| | | |Ақша арқылы топқа бөлу |5000тг,1000тг, 10000тг |
|3 |Миға| |Қайталау білім анасы |Сұраққа жауапбереді |
|мин |шабу| | | |
| |ыл | | | |
|5мин|Прак|Интер|Фигура бөліктерін құрау | 1.Конус |
| |тика|актив| |2.Конустың жазбасы, |
| |лық |ті | |3.Қиық конус |
| |тапс|тақта| | |
| |ырма| | | |
|10ми| | |Конус, конустың жазбасы,қиық |Фигура бөліктерін құрау |
|н |Пост| |конус |1.Конус, 2.Конустың жазбасы, |
| |ер | |. |3.Қиық конус |
| |қорғ| | |H-биіктік,R-табан радиусы |
| |ау | | | |
|5 |Ой |слайд| |Қиық конустың элементтерін |
|мин |қозғ| | |табады және негізгі |
| |ау | | |формуларын жазады. |
| | | | |S=ПR S=RLП |
| | | | |S=ПR+RLП |
|5мин|Мағы|Элект|Қиық конус:Анықтамасы, |Оқушылар тақтамен жұмыс |
| |наны|ронды|элементтері, осьтік қимасы, |жасап формулаларды дәптерге |
| |тану|қ |бүйір беті, толық бетінің |жазады. |
| | |оқулы|формулаларын білу. |S |
| | |қ |Конусқа іштей және сырттай | |
| | | |сызылған пирамида | |
| | |Оқулы|Тақырыпты талдау:№198,№196 |Негізгі формулалар арқылы |
| | |қпен | |жұмыс жасайды. |
| | |жұмыс| |Оқушылар бірін-бірі |
| | | | |бағалайды. |
| | | | |Топ басшылары тексереді. |
|5мин|Топт|Табли|Сәйкестікті тап(Формуланы |Топ басшылары бағалау парағын|
| |ық |ца |сәкестендір) |толтырады |
| |тапс| | | |
| |ырма| | | |
|2 | | |Сергіту сәті |Жұмбақ |
|мин | | |Сөз жұмбақ шешу, жұмбақ шешу |Басқа кисең бөрік,сәнді сұлу |
| | | | |көрік |
| | | | |Мініп алып сегізді,барайын |
| | | | |қайда |
| | | | |дегізді |
|5мин|Синк| |1.Зат есім. Не? |1.Конус.2.Геометриялық |
| |веин| |2.Сын есім. Қандай? |фигура. |
| |әдіс| |3.Етістік.Не істеді? |3.Тік бұрышты үшбұрыштың бір |
| |і | |4.Конус сөзіне синоним құра |қабырғасынан айналады |
| | | |5.Сөйлем құра. |4Айналу денесі. |
| | | | |5.Тік бұрышты үшбұрыштың бір |
| | | | |қабырғасынан айналғанда |
| | | | |шығатын фигура конус д.а. |
|2 | | |Кері байланыс. |Оқушылар бүгінгі сабақ |
|мин | | | |бойынша өз пікірлерін |
| | | | |стикерге жазып жеміс ағашына |
| | | | |жапсырады. |
| |Баға| |Бағалау критерийлері |Топ басшылары бағалау парағын|
| |лау | |Қайталау білім анасы |толтырады, |
| | | |Постер қорғау; |Оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
| | | |Есептер шығару; | |
| | | |Сәйкестікті тап; | |
| | | |Сергіту сәті: | |
| | | |Синквеин әдісі | |
| | | |Үйге тапсырма№202,204 | |
-----------------------
Іштей сыз пирамида
табандар
Конус ккккконуск кккапкконконусКонус
R r-табан
ра
Сырттай сызылғ
пирамида
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz