Қазақстанның топырақ жамылғысы

Шығыс Қазақстан облысы, Зайсан қаласы,
«М. Әуезов атындағы ЖОББМ» КММ,
Жоғары санатты география пәнінің мұғалімі Асқарва Азат Ахметжанқызы
Тақырып. Қазақстанның топырақ жамылғысы
Мақсаты : Төменгі сыныптарда алған біліміне сүйене отырып, Қазақстанның топырақ жамылғысы жайлы білім беру. білімді меңгеру дағдысын арттыру.
Топырақ байлықтың атасы - сөзінің мағынасын оқушы санасына сіңіру, қоршаған ортаға аяушылық сезімін тудыру, уақытты үнемдеп, ширақ қимылдауға баулу
Оқыту құралы, көрнекілік :
Қазақстанның физикалық картасы, атлас, компьютер, карточкалар, бағалау парағы
Оқыту іс-әрекеттері мен әдістері .
Сұрақ-жауап, картамен жұмыс, дәптермен жұмыс, алдын -ала тапсырма, тест арқылы білім тексеру, географиялық диктант, тірек схемалары.
Пәнаралық байланыс : өсімдіктану, әдебиет.
Сабақтың жүрісі:
І Ұйымдастыру
- Оқушы түгендеу, жауап парағын тарату, жұмыс жоспарымен таныстыру
ІІ . Өткен бөлім бойынша оқушы білімін анықтау
1. Сұрақ -жауап:
- Қандай үлкен тарауды оқып, аяқтадық
-Кәне, жинақталып, әр түрлі тапсырмаларды орындайық, атлас карталарың ашық тұрсын, кезекпен келіп картадан обьектілірді көрсетейік, бір бала шығады, қалғандары тексеріп отырады.
-С. М. М. алабы өзендері
-Қазақстанның ірі өзендері
- Пайда болуына қарай көлдер қандай топтарға бөлінеді?
Мысал келтір:
Неліктен Балқаш көлі тұздылығы әркелкі?
Жер асты суына қай аймақ бай ?
Сауыр тауының қар сызығы неше м?
- Жақсы. Енді келесі тапсырмаға ден қояйық.
2 . Бірнеше бала компьютерде тест шешеді, қалғандары өздеріңе берілген кітапшаға эссе жазамыз.
3. -Жақсы жұмыс істедіңдер, енді экранға назар аудара отырып, атлас картаны жабамыз, дәптер ашыңдар» Географиялық диктант»
- дұрыс жауабын тексер, +, - қой, бағасын көр, параққа жаз.
4 . Енді өзқалауыңмен өткен тақырыптарға байланысты «Кроссворд» компьютерде шешеміз. 10 бала. Бұл кезде қалған бала эссе жазады.
- Сонымен тарауды қандай деңгейде меңгергеніміз анықталды, барлығың өте жақсы жұмыс істедіңдер, еліміздің тамаша табиғатын тамашалап, бір сәт тынығайық (Слайдтар )
ІІІ -Жаңа сабақ
1. Тақырып ( Слайдта)
- Балалар төменгі сыныптан алған білімдеріңді жүйелеп, Қазақстан топырағын сипаттауға кірісейік
-Топырақ байлық
- Топырақ ты зерттейтін ғылымтопырақтану ғылымы
Топырақтың түзілуіне не қатысады? Докучаев сөзі
Топырақ зоналары ( Схема
Топырақ картасы ( Зайсан топырағы сұрау )
Сөздік
Схема топырақ эрозиясы + слайдтар
Схема- эрозиясынан сақтану жолдары
Қызықты деректер
Күте білсең -жер жомарт( Слайдтар(
Бекіту . таблица. Оқулықпен жұмыс. Бағаларын тыңдау,
Уақыт қалса Оқушы хабарламасы.
- Алдын ала берілген тапсырма
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz