Көшбасшылық қасиет

Модуль Оқытуды басқару және көшбасшылық

Коучинг тақырыбы : Оқушылар арасынан көшбасшыларды таңдай білу.

Мақсаты : Көшбасшы деген кім екенін білу. Көшбасшыға тән қасиеттерді оқушылардан анықтау.

Көрнекілік : плакат, маркер, стикер т. б экспорт, бағалау критерии

Сергіту сәті 5 минут

Топқа бөлу. 5 минут

Мультфильм 15 минут

Көшбасшы бар ма?

Көшбасшы түрлері қандай болады?

Осы кейіпкер қандай әсер қалдырды, неге?

Проблемалық сұрақ

Көшбасшы дегенді қалай түсінесің ?

Проблеманы талқылау, постер жасау 20 минут

Тапсырма . Ролдік ойын. Тақырыбы : Сенбілік 15 минут

Кәртішкілерді топқа бөліп беру, әр топқа тапсырма беріледі.

№1 Өктемшіл көшбасшылық

Кезінде көшбасшымен топ арасында топпен сирек ақылдасады, себебі ол топтың жұмысынан қандай нәтеже алғысыкеліп тұрғаннын өзі біледі. Былай қабылдаған шешімнің креативтігі аздау және бұл стилде бақылау мен өктемдік басым . Егер тапсырманы тығыз арада орындау керек болып, уақыт аз болса немесе көшбасшы өз тобын жақсы білетін болған жағдайда өктемшіл көшбасшы қолайлы болады.

№2 Делегирияшыл көшбасшы

Делегирияшыл көшбасшы ешқашан топтың жұмысына араласпайды, топтың жұмысын бағыттамайды және шешім қабылдауына араласпайды. Ол өзінің қол астындағыларға толық ерік береді. Яғни небір тиімді тәсілдерін де өзі таңдай береді. Делегирияшыл әдісті ұйымшыл ұжымға қолданған тиімді. Дербес шешім қабылдағанда, ол адам жоғары білікті болғаны дұрыс Делегирияшылық әдіспен жұмыс жасағанда, қай салада болсын жұмысшының біліктілік танымы өте жоғары болу керек . Делегирияшыл әдістің жаман жері : егер басшы жоғары деңгейдегі маман болмаса, қызметкерлермен ұсынған әдістің тиімділігін қадағалау қиынға соғады .

№3 кәртішке Сыйласымдық (Демократияшыл) көшбасшы

Зерттеушілердің ойынша, мұндай көшбасшылық түрі тиімді . Демократияшыл көшбасшылар топ мүшелерін бағыттай отырып олардан идея мен кеңестер алып отырады, осы топтың қатысушылары өктемшіл көшбасшылық тобының қатысушыларына қарағанда тиімдірек, әр қатысушының ой пікірі сапалырақ болып ерекшеленеді Демократияшыл

Көшбасшы топ мүшелерінің барлығының қатысуын қадағалайдыжәне кеңейтеді . бірақ соңғы шешімді көшбасшы қабылдайды. Топ мүшелері жұмыс барысына белсенді түрде тартылады және шығармашылықтың жоғары көрсеткішін көрсетеді.

Көріністі талдай келе нақты көшбасшының түрлерін (ситуацияға қарай ) қалыптастыру. 15 минут

Кері байланыс 10 минут

Қандай қасиеттерді жаңғыртып, дамыту керек өздеріне баға беру немесе өз қасиеттерін талдау.

Өз сыныбыңыздағы көшбасшы кім және неге?

Сіздің көшбасшылық қасиеттеріңіз ?

Қорытындылау

Сабақ барысында топтық әдісте көшбасшыны дұрыс таңдай аласыз ба?

(Иә . Неге? Жоқ. Неге?)

Сарапшы критериясы

жылдамдық
тапқырлық
Актерлік шеберлік

Нақты жауап беру

дағды

: І топ
жылдамдық:
тапқырлық:
Актерлік шеберлік:
Нақты жауап берудағды:
: ІІ топ
жылдамдық:
тапқырлық:
Актерлік шеберлік:
Нақты жауап берудағды:
: ІІІ топ
жылдамдық:
тапқырлық:
Актерлік шеберлік:
Нақты жауап берудағды:

Коучинг сабағының жоспары

: Сабақ тақырыбы:
: Оқытудағы басқару және көшбасшылық
: Жалпы мақсат:
:

Көшбасшы деген кім екенін білу. Көшбасшыға тән қасиеттер. Мұғалім зерттеуші мен мұғалім көшбасшының айырмашылығын табу. Тренингтер мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуі.

Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және көрсету

: Сілтеме:
:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

Үлестірмелі нұсқаулық

: Оқу нәтижесі
: . Көшбасшы болу
: Түйінді идеялар:
: Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау;
: Сабақта қолданылатын материалдар:
: А- 4 парақтары, стикер, флипчарт, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары, плакат
: Оқыту әдістері:
: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
:

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

: Дерек көздері:
: Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары
: Тапсырмалар:
:

Проблемалық сұрақ

Оқушылар арасынан көшбасшыны таңдаудағы іс-әрекеттерің қандай?

Постерді қорғау.

Кейіпкерлерді топтарға бөліп беру, әр топқа тапсырма беріледі.

Постерді талдай келе нақты көшбасшының бейнесін қалыптастыру

: Оқуға арналған тапсырма:
: Мұғалімге арналған нұсқаулық

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:


Ұқсас жұмыстар
Оқытуды басқару және көшбасшылық
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Oқытуды бacқaру жәнe көшбacшылық
12 жылдық оқу мерзіміне ауысу қажеттіліктерін айқындайтын факторлар
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау
Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді жоспар. 6-сынып
Көшбасшылық және басқарушылық
Ұзақ мерзімді жоспар
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz