Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көшбасшылық қасиет

Модуль Оқытуды басқару және көшбасшылық

Коучинг тақырыбы: Оқушылар арасынан көшбасшыларды таңдай білу.

Мақсаты: Көшбасшы деген кім екенін білу. Көшбасшыға тән қасиеттерді
оқушылардан анықтау.

Көрнекілік : плакат,маркер, стикер т.б экспорт , бағалау критерии

Сергіту сәті 5 минут

Топқа бөлу. 5 минут

Мультфильм 15 минут
Көшбасшы бар ма?
Көшбасшы түрлері қандай болады?
Осы кейіпкер қандай әсер қалдырды, неге?

Проблемалық сұрақ
Көшбасшы дегенді қалай түсінесің ?

Проблеманы талқылау , постер жасау 20 минут

Тапсырма . Ролдік ойын. Тақырыбы : Сенбілік 15 минут
Кәртішкілерді топқа бөліп беру, әр топқа тапсырма беріледі.

№1 Өктемшіл көшбасшылық
Кезінде көшбасшымен топ арасында топпен сирек ақылдасады ,себебі ол топтың
жұмысынан қандай нәтеже алғысыкеліп тұрғаннын өзі біледі. Былай қабылдаған
шешімнің креативтігі аздау және бұл стилде бақылау мен өктемдік басым .
Егер тапсырманы тығыз арада орындау керек болып ,уақыт аз болса немесе
көшбасшы өз тобын жақсы білетін болған жағдайда өктемшіл көшбасшы қолайлы
болады.

№2 Делегирияшыл көшбасшы
Делегирияшыл көшбасшы ешқашан топтың жұмысына араласпайды , топтың жұмысын
бағыттамайды және шешім қабылдауына араласпайды. Ол өзінің қол
астындағыларға толық ерік береді. Яғни небір тиімді тәсілдерін де өзі
таңдай береді. Делегирияшыл әдісті ұйымшыл ұжымға қолданған тиімді.Дербес
шешім қабылдағанда , ол адам жоғары білікті болғаны дұрыс Делегирияшылық
әдіспен жұмыс жасағанда , қай салада болсын жұмысшының біліктілік танымы
өте жоғары болу керек . Делегирияшыл әдістің жаман жері : егер басшы жоғары
деңгейдегі маман болмаса , қызметкерлермен ұсынған әдістің тиімділігін
қадағалау қиынға соғады .

№3 кәртішке Сыйласымдық (Демократияшыл) көшбасшы
Зерттеушілердің ойынша , мұндай көшбасшылық түрі тиімді . Демократияшыл
көшбасшылар топ мүшелерін бағыттай отырып олардан идея мен кеңестер алып
отырады , осы топтың қатысушылары өктемшіл көшбасшылық тобының
қатысушыларына қарағанда тиімдірек , әр қатысушының ой пікірі сапалырақ
болып ерекшеленеді Демократияшыл
Көшбасшы топ мүшелерінің барлығының қатысуын қадағалайдыжәне кеңейтеді
.бірақ соңғы шешімді көшбасшы қабылдайды.Топ мүшелері жұмыс барысына
белсенді түрде тартылады және шығармашылықтың жоғары көрсеткішін көрсетеді.

Көріністі талдай келе нақты көшбасшының түрлерін (ситуацияға қарай )
қалыптастыру. 15 минут

Кері байланыс 10 минут
Қандай қасиеттерді жаңғыртып, дамыту керек өздеріне баға беру немесе өз
қасиеттерін талдау.
Өз сыныбыңыздағы көшбасшы кім және неге?
Сіздің көшбасшылық қасиеттеріңіз ?

Қорытындылау
Сабақ барысында топтық әдісте көшбасшыны дұрыс таңдай аласыз ба?
(Иә .Неге? Жоқ.Неге?)
Сарапшы критериясы
| |жылдамдық |тапқырлық |Актерлік |Нақты жауап |
| | | |шеберлік |беру |
| | | | |дағды |
|І топ | | | | |
|ІІ топ | | | | |
|ІІІ топ | | | | |

Коучинг сабағының жоспары

| | | |
|Сабақ тақырыбы: | Оқытудағы басқару және көшбасшылық |
|Жалпы мақсат: |Көшбасшы деген кім екенін білу. Көшбасшыға тән қасиеттер.|
| |Мұғалім зерттеуші мен мұғалім көшбасшының айырмашылығын |
| |табу.Тренингтер мен ойын түрлерін, тапсырмаларды |
| |талқылау үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс |
| |істеуі. |
| |Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, |
| |сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын |
| |талқылау және көрсету |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. |
| |Үлестірмелі нұсқаулық |
| Оқу нәтижесі |. Көшбасшы болу |
|Түйінді идеялар:|Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге |
| |қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру;|
| |Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; |
|Сабақта | А- 4 парақтары,стикер, флипчарт, маркер, қалам, |
|қолданылатын |критериалды бағалау парақтары,плакат |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Сыни тұрғыдан ойлауға|1. Диалог |
| |үйрету |2. Жеке жұмыс |
| | |4. Топтық жұмыс |
|Дерек көздері: |Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары |
|Тапсырмалар: |Проблемалық сұрақ |
| |Оқушылар арасынан көшбасшыны таңдаудағы іс-әрекеттерің |
| |қандай? |
| |Постерді қорғау. |
| |Кейіпкерлерді топтарға бөліп беру, әр топқа тапсырма |
| |беріледі. |
| |Постерді талдай келе нақты көшбасшының бейнесін |
| |қалыптастыру |
|Оқуға арналған | |
|тапсырма: |Мұғалімге арналған нұсқаулық |

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті|
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
| | | |
| | | Музыкаға билеу |
| |Сергіту сәті | |
| | | |
|(3 мин) | | |
| | | |
| | | |
| |
|(15 минут) | Көшбасшылық қасиет |Кейіпкердің |
| |кімде бар? |іс-әрекетінің оқиғасын |
| | |қарайды. |
| | |Оқиға кейіпкерлерінің |
| | |іс-әрекетіне қарай баға |
| | |береді. |
| | |Өздері мінездеме береді |
| | |,бұл оқиғада кім |
| | |көшбасшы екенін |
| | |анықтайды. |
|(3 мин) |3 топқа тапсырмалар |1.Берілген сұрақтарға |
| |беріледі |топ болып жауап беру |
| |Проблемалық сұрақтар | |
|(20 мин) |Проблеманы талқылау , |Топ болып постер жасайды|
| |постер жасау. Осы |(дәлелді жауап беру) |
| |жұмыста көшбасшыны | |
| |бақылау. | |
|(15 мин) |Тапсырма . Постерді | |
|Кейіпкерлерге |қорғау. Топ мүшелеріне | |
|мінездеме беру арқылы|параққа жазылған арнайы | |
|критериалды |тапсырма беру. | |
|бағалауға, сыни |Кейіпкерлерді топтарға | |
|көзқарастарының |бөліп беру, әр топқа | |
|қалыптасуына, |тапсырма беріледі. | |
|логикалық ойлау |Постерді талдай келе | |
|қабілеттерінің |нақты көшбасшының | |
|артуына ықпал ету. |бейнесін қалыптастыру | |
|Бірін бірі бағалауға | | |
|және өздерін-өздері | | |
|бағалауға үйрету | | |
|Кері байланыс | | |
|(10 минут) |Қандай қасиеттерді | |
| |жаңғыртып, дамыту керек | |
| |өздеріне баға беру | |
| |немесе өз қасиеттерін | |
| |талдау.Әр тыңдаушы «Мен | |
| |көшбасшы...» деген | |
| |сөйлемді жалғастырады. | |
| |Мұғалім зерттеуші мен | |
| |мұғалім көшбасшының | |
| |айырмашылығын айту. | |
|Қорытындылау |Топтық тапсырма |Топта бірлесе отырып, |
|(5 мин) |«Мен мұғалімнің қандай |«Мен мұғалімнің қандай |
| |түріне жатамын?» |түріне жатамын?» |
| |Сұрағы арқылы |тақырыбы бойынша |
| |түсініктерін флипчартқа |түсінгендерін флипчартқа|
| |жазуды тапсыру |жазады және қорғайды. |
|Ақпарлама | «Оқытуды басқару және |Таныстырылымды тыңдайды |
|(5 мин) |көшбасшылық» | |
| |туралы Power point | |
| |арқылы қысқаша мәлімет | |
| |беру. | |
|Рефлексия |Стикерге өз |Стикерге өз |
|(3 мин ) |көңіл-күйлерін смайлик |көңіл-күйлерін |
| |арқылы салуды тапсыру |бейнелейді және сабақтан|
| |және сабақтан алған |алған әсері туралы |
| |әсері туралы пікірін ақ |пікірін ақ параққа |
| |параққа жазуды тапсыру |жазады. |

Ұқсас жұмыстар
Оқытуды басқару және көшбасшылық
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Oқытуды бacқaру жәнe көшбacшылық
12 жылдық оқу мерзіміне ауысу қажеттіліктерін айқындайтын факторлар
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау
Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді жоспар. 6-сынып
Көшбасшылық және басқарушылық
Ұзақ мерзімді жоспар
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Пәндер