Көшбасшылық қасиет

Модуль Оқытуды басқару және көшбасшылық
Коучинг тақырыбы : Оқушылар арасынан көшбасшыларды таңдай білу.
Мақсаты : Көшбасшы деген кім екенін білу. Көшбасшыға тән қасиеттерді оқушылардан анықтау.
Көрнекілік : плакат, маркер, стикер т. б экспорт, бағалау критерии
Сергіту сәті 5 минут
Топқа бөлу. 5 минут
Мультфильм 15 минут
Көшбасшы бар ма?
Көшбасшы түрлері қандай болады?
Осы кейіпкер қандай әсер қалдырды, неге?
Проблемалық сұрақ
Көшбасшы дегенді қалай түсінесің ?
Проблеманы талқылау, постер жасау 20 минут
Тапсырма . Ролдік ойын. Тақырыбы : Сенбілік 15 минут
Кәртішкілерді топқа бөліп беру, әр топқа тапсырма беріледі.
№1 Өктемшіл көшбасшылық
Кезінде көшбасшымен топ арасында топпен сирек ақылдасады, себебі ол топтың жұмысынан қандай нәтеже алғысыкеліп тұрғаннын өзі біледі. Былай қабылдаған шешімнің креативтігі аздау және бұл стилде бақылау мен өктемдік басым . Егер тапсырманы тығыз арада орындау керек болып, уақыт аз болса немесе көшбасшы өз тобын жақсы білетін болған жағдайда өктемшіл көшбасшы қолайлы болады.
№2 Делегирияшыл көшбасшы
Делегирияшыл көшбасшы ешқашан топтың жұмысына араласпайды, топтың жұмысын бағыттамайды және шешім қабылдауына араласпайды. Ол өзінің қол астындағыларға толық ерік береді. Яғни небір тиімді тәсілдерін де өзі таңдай береді. Делегирияшыл әдісті ұйымшыл ұжымға қолданған тиімді. Дербес шешім қабылдағанда, ол адам жоғары білікті болғаны дұрыс Делегирияшылық әдіспен жұмыс жасағанда, қай салада болсын жұмысшының біліктілік танымы өте жоғары болу керек . Делегирияшыл әдістің жаман жері : егер басшы жоғары деңгейдегі маман болмаса, қызметкерлермен ұсынған әдістің тиімділігін қадағалау қиынға соғады .
№3 кәртішке Сыйласымдық (Демократияшыл) көшбасшы
Зерттеушілердің ойынша, мұндай көшбасшылық түрі тиімді . Демократияшыл көшбасшылар топ мүшелерін бағыттай отырып олардан идея мен кеңестер алып отырады, осы топтың қатысушылары өктемшіл көшбасшылық тобының қатысушыларына қарағанда тиімдірек, әр қатысушының ой пікірі сапалырақ болып ерекшеленеді Демократияшыл
Көшбасшы топ мүшелерінің барлығының қатысуын қадағалайдыжәне кеңейтеді . бірақ соңғы шешімді көшбасшы қабылдайды. Топ мүшелері жұмыс барысына белсенді түрде тартылады және шығармашылықтың жоғары көрсеткішін көрсетеді.
Көріністі талдай келе нақты көшбасшының түрлерін (ситуацияға қарай ) қалыптастыру. 15 минут
Кері байланыс 10 минут
Қандай қасиеттерді жаңғыртып, дамыту керек өздеріне баға беру немесе өз қасиеттерін талдау.
Өз сыныбыңыздағы көшбасшы кім және неге?
Сіздің көшбасшылық қасиеттеріңіз ?
Қорытындылау
Сабақ барысында топтық әдісте көшбасшыны дұрыс таңдай аласыз ба?
(Иә . Неге? Жоқ. Неге?)
Сарапшы критериясы
Нақты жауап беру
дағды
Коучинг сабағының жоспары
Көшбасшы деген кім екенін білу. Көшбасшыға тән қасиеттер. Мұғалім зерттеуші мен мұғалім көшбасшының айырмашылығын табу. Тренингтер мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуі.
Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және көрсету
- Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Үлестірмелі нұсқаулық
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
4. Топтық жұмыс
Проблемалық сұрақ
Оқушылар арасынан көшбасшыны таңдаудағы іс-әрекеттерің қандай?
Постерді қорғау.
Кейіпкерлерді топтарға бөліп беру, әр топқа тапсырма беріледі.
Постерді талдай келе нақты көшбасшының бейнесін қалыптастыру
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz