Топпен мин

Сабақ

3- сабақ

Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014

Орны: информатика кабинеті

Барлық оқушы саны: 10

Қатысқаны: 9

Сабақ3- сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар.
Сабақ3- сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар
Сабақ3- сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Вирусқа қарсы программалармен танысып, ақпаратты қорғауға үйренеді. Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланады
Сабақ3- сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Вирус, антивирус дегеніміз не, компьютердің вирус жұқтыру белгілері, антивирустық қауіпсіздік белгілері
Сабақ3- сабақ: Әдіс-тәсілдер
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Топпен, жекелей, миға шабуыл, сұрақты қағып ал, сиқырлы конверт, ойлан жауап бер, 10 сұрақ, өзін-өзі бағалау, кері байланыс
Сабақ3- сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Үлестірмелі тапсырма мен конверттер, проектілі тақта, постерлер
Сабақ3- сабақ:

Дереккөз

дер

Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Оқулық, дидактикалық материалдар
Сабақ3- сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті:
  • Вирус, антивирус дегеніміз не, компьютердің вирус жұқтыру белгілерін, антивирустық қауіпсіздік ережелерін оқып үйренеді.
  • Достарымен еркін қарым-қатынасқа түседі
  • Өз ойын қорғай алады
  • Шығармашылықпен жұмыс істей алады
Сабақ3- сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Уақыты
Барлық оқушы саны: 10Қатысқаны: 9: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ3- сабақ:

Сабақ кезеңдері

1-кезең .

Қызығушылықты ояту:

Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті:

3 мин

5 мин

2 мин

2 мин

Барлық оқушы саны: 10Қатысқаны: 9:

Шаттық шеңберіне шығару

Тілек жазылған кәмпиттер беріп оқыту, кәмпиттің түсіне қарай топқа бөлу

Топ басшысын

Баяндамашы

Хатшы

Таймспикер тағайындау

Топ ережесін еске түсіру. Сабақ барысынды бағынуға шақыру.

1- тапсырма.

«Сұрақты қағып ал» ойыны. Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесе алады.

  1. Ақпараттың қасиеттерін ата
  2. Ақпаратты беру үдерісіне мысал келтір.
  3. Ақпараттық үдерістерге нелер жатады?
  4. Графикалық редактор қалай аталады?
  5. Адам ақпаратты қалай сақтайды?
  6. Принтер қандай құрылғы?
  7. «Факс қабылданып жатыр» сөйлемінде қандай ақпараттық үдеріс келтірілген?

2. Сиқырлы конверт . Әр топқа тапсырма салынған конверт ұсынылады. Әр топ мүшесі дәптерге орындауы керек.

1) Ақпараттың шындық қасиетіне мысал келтіріңдер.

2) Ақпараттың толықтық қасиетіне мысал келтіріңдер.

3) Ақпараттың құндылық қасиетіне мысал келтіріңдер

3. Жасырын сөзді тап. Топпен бірлесіп интерактивті тақтадағы ребусті шешеді

Оқушылар сабақ басталар алдында бір-біріне тілек айтып көңілдері көтеріледіі.

Кәмпиттің түсі бойынша топқа бөлінеді

Әр топ бірлесіп, топ басшы, баяндамашы, хатшы, таймспикер тағайындайды.

Ережені тақтадан оқып, естеріне түсіреді

Сұраққа жауап береді. Топпен ақылдасуға мүмкіндігі болады.

Әр оқушы сұраққа жазбаша жауап береді

Топпен ребусті шешеді

Сабақ3- сабақ: 2-кезең. Мағынаны ажырату:
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті:

20 мин

5 мин

Барлық оқушы саны: 10Қатысқаны: 9:

4. Жаңа сабақтың мақсаты. Оқушыларға «Вирус дегеніміз не, вирустан қалай қорғануымыз керек?» деген сұрақтар қояды.

5. Жаңа тақырып. Әр топқа тақырыпты оқып, түсініп, топ ішінде пікір алмасу үшін бөлініп беріледі. Постер құру ұсынылады.

6. Ойлан, жауап бер. Әр топқа стикерлер ұсынылады.

Стикерге сұрақ құрып жазу тапсырмасы беріледі.

7. Сергіту сәті. «Физминутка» би билету

Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, жаңа сабақты оқып, үйренуге өз мақсаттарын қояды.

Әркім жекелей тақырыпты меңгеріп, бірлесіп шешім қабылдайды. Постер қорғайды. Топ ішінде пікір алмасады.

Әр топ бірлесіп жаңа тақырып бойынша стикерге 2 сұрақ құрап жазады. Келесі топтағы оқушылырдың арқасына жабыстырады. Сол оқушы топпен ойланып өзі жауап береді.

Жаттығуды орындап көңілдері көтеріледі.

Сабақ3- сабақ: 3-кезең. Ой- толғаныс:
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: 5 мин
Барлық оқушы саны: 10Қатысқаны: 9:

8. «Он сұрақ» ойыны. Оқушының маңдайына сөз жазылған стикер жабыстырады. Оқушылардан сөзді атамай, сипаттай отырып көмек беру тапсырмасын береді.

- вирус

- антивирус

- тінтуір

Оқушылар сөздің өзін атамай, анықтама бере отырып көмек көрсетеді.
Сабақ3- сабақ: Келесі оқуға арналған тапсырмалар.
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: 1 мин
Барлық оқушы саны: 10Қатысқаны: 9: 4 - тақырып, бақылау сұрақтарына жауап беру
Сабақ3- сабақ: Бағалау
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: 2 мин
Барлық оқушы саны: 10Қатысқаны: 9: Бағалау парақшасы арқылы бағалау, сабақтан алған әсерлерін және ұсыныстарын стикерге жазып тақтаға іледі, алған формативті бағалары бойынша жиынтық бағалау
Өзін-өзі бағалайды. Сабақтан алған әсерлерін және ұсыныстарын стикерге жазып тақтаға іледі.

Ұқсас жұмыстар
Периметрі периметрін табыңдар
Энергия. энергияның түрлері
Тригонометриялық функциялардағы келтіру формулаларына есептер шығару
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару
Параллелограмның ауданы. 8 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.6 сынып
Жуық шаманың салыстырмалы қателігі
Рационал сандарға амалдар қолдану жайлы ақпарат
«сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету
Ыбырай Алтынсарин Қарабатыр
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz