Топпен мин

Сабақ
3- сабақ
Сабақ өтілетін күн: 25. 09. 2014
Орны: информатика кабинеті
Барлық оқушы саны: 10
Қатысқаны: 9
Дереккөз
дер
- Вирус, антивирус дегеніміз не, компьютердің вирус жұқтыру белгілерін, антивирустық қауіпсіздік ережелерін оқып үйренеді.
- Достарымен еркін қарым-қатынасқа түседі
- Өз ойын қорғай алады
- Шығармашылықпен жұмыс істей алады
Сабақ кезеңдері
1-кезең .
Қызығушылықты ояту:
3 мин
5 мин
2 мин
2 мин
Шаттық шеңберіне шығару
Тілек жазылған кәмпиттер беріп оқыту, кәмпиттің түсіне қарай топқа бөлу
Топ басшысын
Баяндамашы
Хатшы
Таймспикер тағайындау
Топ ережесін еске түсіру. Сабақ барысынды бағынуға шақыру.
1- тапсырма.
«Сұрақты қағып ал» ойыны. Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесе алады.
- Ақпараттың қасиеттерін ата
- Ақпаратты беру үдерісіне мысал келтір.
- Ақпараттық үдерістерге нелер жатады?
- Графикалық редактор қалай аталады?
- Адам ақпаратты қалай сақтайды?
- Принтер қандай құрылғы?
- «Факс қабылданып жатыр» сөйлемінде қандай ақпараттық үдеріс келтірілген?
2. Сиқырлы конверт . Әр топқа тапсырма салынған конверт ұсынылады. Әр топ мүшесі дәптерге орындауы керек.
1) Ақпараттың шындық қасиетіне мысал келтіріңдер.
2) Ақпараттың толықтық қасиетіне мысал келтіріңдер.
3) Ақпараттың құндылық қасиетіне мысал келтіріңдер
3. Жасырын сөзді тап. Топпен бірлесіп интерактивті тақтадағы ребусті шешеді
Оқушылар сабақ басталар алдында бір-біріне тілек айтып көңілдері көтеріледіі.
Кәмпиттің түсі бойынша топқа бөлінеді
Әр топ бірлесіп, топ басшы, баяндамашы, хатшы, таймспикер тағайындайды.
Ережені тақтадан оқып, естеріне түсіреді
Сұраққа жауап береді. Топпен ақылдасуға мүмкіндігі болады.
Әр оқушы сұраққа жазбаша жауап береді
Топпен ребусті шешеді
20 мин
5 мин
4. Жаңа сабақтың мақсаты. Оқушыларға «Вирус дегеніміз не, вирустан қалай қорғануымыз керек?» деген сұрақтар қояды.
5. Жаңа тақырып. Әр топқа тақырыпты оқып, түсініп, топ ішінде пікір алмасу үшін бөлініп беріледі. Постер құру ұсынылады.
6. Ойлан, жауап бер. Әр топқа стикерлер ұсынылады.
Стикерге сұрақ құрып жазу тапсырмасы беріледі.
7. Сергіту сәті. «Физминутка» би билету
Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, жаңа сабақты оқып, үйренуге өз мақсаттарын қояды.
Әркім жекелей тақырыпты меңгеріп, бірлесіп шешім қабылдайды. Постер қорғайды. Топ ішінде пікір алмасады.
Әр топ бірлесіп жаңа тақырып бойынша стикерге 2 сұрақ құрап жазады. Келесі топтағы оқушылырдың арқасына жабыстырады. Сол оқушы топпен ойланып өзі жауап береді.
Жаттығуды орындап көңілдері көтеріледі.
8. «Он сұрақ» ойыны. Оқушының маңдайына сөз жазылған стикер жабыстырады. Оқушылардан сөзді атамай, сипаттай отырып көмек беру тапсырмасын береді.
- вирус
- антивирус
- тінтуір
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz