Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топпен мин

|Сабақ |Сабақ өтілетін күн: 25.09.2014 |Барлық оқушы саны: 10 |
|3- сабақ |Орны: информатика кабинеті |Қатысқаны: 9 |
|Сілтеме |Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар. |
|Сабақ |Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Вирусқа қарсы программалармен танысып, ақпаратты қорғауға үйренеді. |
|мақсаттар |Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланады |
|Түйінді |Вирус, антивирус дегеніміз не, компьютердің вирус жұқтыру белгілері, |
|идеялар |антивирустық қауіпсіздік белгілері |
|Әдіс-тәсіл|Топпен, жекелей, миға шабуыл, сұрақты қағып ал, сиқырлы конверт, ойлан |
|дер |жауап бер, 10 сұрақ, өзін-өзі бағалау, кері байланыс |
|Көрнекілік|Үлестірмелі тапсырма мен конверттер, проектілі тақта, постерлер |
|тер | |
|Дереккөз |Оқулық, дидактикалық материалдар |
|дер | |
|Оқыту |Вирус, антивирус дегеніміз не, компьютердің вирус жұқтыру белгілерін, |
|нәтижелері|антивирустық қауіпсіздік ережелерін оқып үйренеді. |
| |Достарымен еркін қарым-қатынасқа түседі |
| |Өз ойын қорғай алады |
| |Шығармашылықпен жұмыс істей алады |
|Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|барысы | | | |
|Сабақ |3 мин |Шаттық шеңберіне шығару |Оқушылар сабақ басталар алдында|
|кезеңдері | |Тілек жазылған кәмпиттер беріп |бір-біріне тілек айтып |
| | |оқыту, кәмпиттің түсіне қарай |көңілдері көтеріледіі. |
|1-кезең. | |топқа бөлу |Кәмпиттің түсі бойынша топқа |
|Қызығушылы| | |бөлінеді |
|қты ояту: | | | |
| | | |Әр топ бірлесіп, топ басшы, |
| | |Топ басшысын |баяндамашы, хатшы, таймспикер |
| | |Баяндамашы |тағайындайды. |
| | |Хатшы | |
| | |Таймспикер тағайындау | |
| | | |Ережені тақтадан оқып, естеріне|
| | |Топ ережесін еске түсіру. Сабақ |түсіреді |
| | |барысынды бағынуға шақыру. | |
| | | | |
| | |1- тапсырма. |Сұраққа жауап береді. Топпен |
| |5 мин |«Сұрақты қағып ал» ойыны. Мұғалім |ақылдасуға мүмкіндігі болады. |
| | |доп лақтырып сұрақ қояды. Жауап | |
| | |бере алмаса топ мүшелері көмектесе| |
| | |алады. | |
| | |Ақпараттың қасиеттерін ата | |
| | |Ақпаратты беру үдерісіне мысал | |
| | |келтір. | |
| | |Ақпараттық үдерістерге нелер | |
| | |жатады? | |
| | |Графикалық редактор қалай аталады?| |
| | |Адам ақпаратты қалай сақтайды? | |
| | |Принтер қандай құрылғы? | |
| | |«Факс қабылданып жатыр» сөйлемінде| |
| | |қандай ақпараттық үдеріс | |
| | |келтірілген? | |
| | | | |
| | | |Әр оқушы сұраққа жазбаша жауап |
| |2 мин |2. Сиқырлы конверт. Әр топқа |береді |
| | |тапсырма салынған конверт | |
| | |ұсынылады. Әр топ мүшесі дәптерге | |
| | |орындауы керек. | |
| | | | |
| | |1) Ақпараттың шындық қасиетіне | |
| | |мысал келтіріңдер. | |
| | |2) Ақпараттың толықтық қасиетіне | |
| | |мысал келтіріңдер. | |
| |2 мин |3) Ақпараттың құндылық қасиетіне |Топпен ребусті шешеді |
| | |мысал келтіріңдер | |
| | |3. Жасырын сөзді тап. Топпен | |
| | |бірлесіп интерактивті тақтадағы | |
| | |ребусті шешеді | |
|2-кезең. | |4. Жаңа сабақтың мақсаты. |Оқушылар сұраққа жауап бере |
|Мағынаны | |Оқушыларға «Вирус дегеніміз не, |отырып, жаңа сабақты оқып, |
|ажырату: | |вирустан қалай қорғануымыз керек?»|үйренуге өз мақсаттарын қояды. |
| | |деген сұрақтар қояды. | |
| |20 мин | | |
| | |5. Жаңа тақырып. Әр топқа |Әркім жекелей тақырыпты |
| | |тақырыпты оқып, түсініп, топ |меңгеріп, бірлесіп шешім |
| | |ішінде пікір алмасу үшін бөлініп |қабылдайды. Постер қорғайды. |
| | |беріледі. Постер құру ұсынылады. |Топ ішінде пікір алмасады. |
| |5 мин | | |
| | |6. Ойлан, жауап бер. Әр топқа | |
| | |стикерлер ұсынылады. |Әр топ бірлесіп жаңа тақырып |
| | |Стикерге сұрақ құрып жазу |бойынша стикерге 2 сұрақ құрап |
| | |тапсырмасы беріледі. |жазады. Келесі топтағы |
| | | |оқушылырдың арқасына |
| | | |жабыстырады. Сол оқушы топпен |
| | | |ойланып өзі жауап береді. |
| | |7. Сергіту сәті. «Физминутка» би | |
| | |билету |Жаттығуды орындап көңілдері |
| | | |көтеріледі. |
|3-кезең. |5 мин |8. «Он сұрақ» ойыны. Оқушының |Оқушылар сөздің өзін атамай, |
|Ой- | |маңдайына сөз жазылған стикер |анықтама бере отырып көмек |
|толғаныс: | |жабыстырады. Оқушылардан сөзді |көрсетеді. |
| | |атамай, сипаттай отырып көмек беру| |
| | |тапсырмасын береді. | |
| | |- вирус | |
| | |- антивирус | |
| | |- тінтуір | |
|Келесі |1 мин | 4 – тақырып, бақылау сұрақтарына | |
|оқуға | |жауап беру | |
|арналған | | | |
|тапсырмала| | | |
|р. | | | |
|Бағалау |2 мин |Бағалау парақшасы арқылы бағалау, |Өзін-өзі бағалайды. Сабақтан |
| | |сабақтан алған әсерлерін және |алған әсерлерін және |
| | |ұсыныстарын стикерге жазып тақтаға|ұсыныстарын стикерге жазып |
| | |іледі, алған формативті бағалары |тақтаға іледі. |
| | |бойынша жиынтық бағалау | |

Ұқсас жұмыстар
Периметрі периметрін табыңдар
Энергия. энергияның түрлері
Тригонометриялық функциялардағы келтіру формулаларына есептер шығару
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару
Параллелограмның ауданы. 8 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.6 сынып
Жуық шаманың салыстырмалы қателігі
Рационал сандарға амалдар қолдану жайлы ақпарат
«сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету
Ыбырай Алтынсарин Қарабатыр
Пәндер