Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топтардың жұмысын бағалау

«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.

|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
|Нурмуратова А.М. |Ағылшын тілі |Charles Dickens |8 «а» | |
|Сілтеме |Ағылшын тілі оқулығы, Т.Д.Кузнецова, П.Г.Козлов. Мектеп баспасы, |
| |2012ж. |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға Ч.Диккенс туралы ақпарат беру |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар Ч.Диккенс туралы білетін болады |
|Ресурстар |Маркерлер, плакаттар, таратпалар, стикерлер |
|Тапсырмалар |Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін ребус шешу |
| |Жақшадағы етістіктердің дұрыс формасын пайдаланып, мәтінді оқу |
| |Сұрақтарға жауап беру |
| |Топта өздерінің оқыған кітаптарының бірі туралы әңгімелеу |
| |«Жазушылар» сөзжұмбағын шешу |
|Кейінгі оқу |Эссе «Менің сүйікті жазушым» |

Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін |
|(6минут) |сұрау |смайликтер арқылы көрсетеді |
| |-Good morning, pupils! | |
| |-How are you today? | |
| |Түгендеу |Кезекші жауап береді |
| |-Who is on duty today? | |
| |-Who is absent? | |
| |-What day is it today? | |
| |-What date is it today? | |
| |-What month is it now? | |
| |-What season is it now? | |
| |Топқа бөлу, бағалау |Түстер арқылы топтарға бөлінеді |
| |парақшаларын тарату | |
| |Қызығушылығын ояту |Ребус шешеді, нәтижесінде сабақтың |
| |Let’s solve the puzzle |тақырыбы шығады |
| |Сабақтың мақсатымен таныстыру |““‘ , L , ‘‘‘‘ |
| |As you see our new theme is | ‘“ ,, ‘ ,, |
| |called Charles Dickens. Today | |
| |we’ll speak about biography | |
| |and literature of Charles | |
| |Dickens. | |
|Тұсаукесер |Жаңа сөздер: |Мұғалімнен кейін қайталайды және |
|(4минут) |Be - болу |сөздік дәптерге жазып алады |
| |Create – жасау, құру | |
| |Move – көшу | |
| |Work – жұмыс істеу | |
| |Begin - бастау | |
| |Marry - үйлену | |
| |Have – ие болу, бар болу | |
| |Die - өлу | |
|Негізгі бөлім |Мәтінмен жұмыс |Жақшадағы етістіктердің дұрыс |
|(22минут) | |формасын пайдаланып, мәтінді оқиды, |
| |Сұрақтарға жауап беру |аударады |
| |What was Charles Dickens? |Мәтін бойынша сұрақтарға жауап |
| |Where was Charles Dickens |береді |
| |from? | |
| |When was he born? | |
| |When did his family move to | |
| |London? | |
| |What did he do when he was | |
| |twelve? | |
| |When did Ch. Dickens begin his| |
| |career as a writer? | |
| |Who did he marry? | |
| |How many children did he have?| |
| |What were some of his stories?| |
| |Have you read any of them? | |
| |When did he die? | |
| |Why do you think Ch. Dickens | |
| |is popular today? | |
| |Өздерінің оқыған кітаптарының | |
| |бірі туралы әңгімелеу | |
| | | |
| | |Өздерінің оқыған кітаптарының бірі |
| | |туралы әңгімелеседі |
|Сергіту сәті |Музыка ырғағымен жаттығу жасау|Музыка ырғағымен жаттығу жасайды |
|(2минут) | | |
|Қорытынды бөлім |«Жазушылар» сөзжұмбағын шешу |Сөзжұмбақ шешеді |
|(5минут) |the planet in general, all the| |
| |countries and people live in | |
| |a language | |
| |a Kazakh poet, musician and | |
| |writer | |
| |a well-known play written by | |
| |an English playwright | |
| |an English poet and a | |
| |playwright | |
| |a work done with extraordinary| |
| |skill | |
| |an English writer of the 19th | |
| |century | |
|Бағалау |Топта бағалау |Бағалау парақшаларындағы бағаны не |
|(3минут) | |үшін қойғандарын дәлелдейді |
|Рефлексия |Не ұнады, не ұнамады, не |Стикерге өз пікірлерін жазады |
|(2минут) |түсіндім? | |
|Үй жұмысы |Эссе «Менің сүйікті жазушым» | |
|(1минут) | | |

Қосымша
Топта өзара бағалау парақшасы
Сыныбы: Тобы: Топ басшысы:

|р/с |Аты-жөні |Тапсырмаларды |белсенділіг|Тәртібі |Ағылшынша |Жалпы |
| | |орындауы |і | |қатесіз |балы |
| | | | | |сөйлеуі | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |

Топтардың жұмысын бағалау

|Топтың |Топтағы |Тәртібі (өзге |Тақырыптың, |Басқа топтың |Жалпы балл |
|нөмірі |ұйымшылдық |топтарға |тапсырманың |таныстырылымын | |
| |(міндеттерді |кедергі |ашылуы |тыңдай алуы, | |
| |анықтау және |жасамау, | |сұрақ қоюы, | |
| |оны орындау) |тапсырманы | |толықтыруы | |
| | |орындау | | | |
| | |барысында | | | |
| | |назарын басқа | | | |
| | |нәрсеге | | | |
| | |аудармау, | | | |
| | |айғайламау) | | | |
|І | | | | | |
|ІІ | | | | | |
|ІІІ | | | | | |
|ІҮ | | | | | |
|Ү | | | | | |

-----------------------
s

r

e

t

i

r

w

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып
Топтардың өзара бағалауы
Тәжірибелік сабақты бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау коучинг сабағы
Әнші-сазгер ақындар
Ас қорыту мүшелері
Орта мерзімді, 6-сынып 1-тоқсан
Жұдырық тренингі
Тіл және сөйлеу. қазақ тілі -омж, 3 сынып
Акт-ны қолдану
Пәндер