Топтардың жұмысын бағалау

«Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А. С.

Пән мұғалімі
Пәні
Сабақтың тақырыбы
Сыныбы
Күні
Пән мұғалімі: Нурмуратова А. М.
Пәні: Ағылшын тілі
Сабақтың тақырыбы: Charles Dickens
Сыныбы: 8 «а»
Күні:
Пән мұғалімі: Сілтеме
Пәні: Ағылшын тілі оқулығы, Т. Д. Кузнецова, П. Г. Козлов. Мектеп баспасы, 2012ж.
Пән мұғалімі: Жалпы мақсаты
Пәні: Оқушыларға Ч. Диккенс туралы ақпарат беру
Пән мұғалімі: Күтілетін нәтиже
Пәні: Оқушылар Ч. Диккенс туралы білетін болады
Пән мұғалімі: Ресурстар
Пәні: Маркерлер, плакаттар, таратпалар, стикерлер
Пән мұғалімі: Тапсырмалар
Пәні:
  • Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін ребус шешу
  • Жақшадағы етістіктердің дұрыс формасын пайдаланып, мәтінді оқу
  • Сұрақтарға жауап беру
  • Топта өздерінің оқыған кітаптарының бірі туралы әңгімелеу
  • «Жазушылар» сөзжұмбағын шешу
Пән мұғалімі: Кейінгі оқу
Пәні: Эссе «Менің сүйікті жазушым»

Мұғалімнің жазбасы

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Кіріспе

(6минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті:
  • Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау

-Good morning, pupils!

-How are you today?

  • Түгендеу

-Who is on duty today?

-Who is absent?

-What day is it today?

-What date is it today?

-What month is it now?

-What season is it now?

  • Топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату
  • Қызығушылығын ояту

Let’s solve the puzzle

  • Сабақтың мақсатымен таныстыру

As you see our new theme is called Charles Dickens. Today we’ll speak about biography and literature of Charles Dickens.

Оқушының іс-әрекеті:
  • Сәлемдеседі, көңіл күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді
  • Кезекші жауап береді
  • Түстер арқылы топтарға бөлінеді
  • Ребус шешеді, нәтижесінде сабақтың тақырыбы шығады

““‘, L,

‘“, , ‘, ,

Сабақ кезеңдері:

Тұсаукесер

(4минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа сөздер:

Be - болу

Create - жасау, құру

Move - көшу

Work - жұмыс істеу

Begin - бастау

Marry - үйлену

Have - ие болу, бар болу

Die - өлу

Оқушының іс-әрекеті: Мұғалімнен кейін қайталайды және сөздік дәптерге жазып алады
Сабақ кезеңдері:

Негізгі бөлім

(22минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мәтінмен жұмыс

Сұрақтарға жауап беру

  1. What was Charles Dickens?
  2. Where was Charles Dickens from?
  3. When was he born?
  4. When did his family move to London?
  5. What did he do when he was twelve?
  6. When did Ch. Dickens begin his career as a writer?
  7. Who did he marry?
  8. How many children did he have?
  9. What were some of his stories? Have you read any of them?
  10. When did he die?
  11. Why do you think Ch. Dickens is popular today?

Өздерінің оқыған кітаптарының бірі туралы әңгімелеу

Оқушының іс-әрекеті:

Жақшадағы етістіктердің дұрыс формасын пайдаланып, мәтінді оқиды, аударады

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

Өздерінің оқыған кітаптарының бірі туралы әңгімелеседі

Сабақ кезеңдері:

Сергіту сәті

(2минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Музыка ырғағымен жаттығу жасау
Оқушының іс-әрекеті: Музыка ырғағымен жаттығу жасайды
Сабақ кезеңдері:

Қорытынды бөлім

(5минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Жазушылар» сөзжұмбағын шешу

  1. the planet in general, all the countries and people live in
  2. a language
  3. a Kazakh poet, musician and writer
  4. a well-known play written by an English playwright
  5. an English poet and a playwright
  6. a work done with extraordinary skill
  7. an English writer of the 19thcentury
Оқушының іс-әрекеті: Сөзжұмбақ шешеді
Сабақ кезеңдері:

Бағалау

(3минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топта бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Бағалау парақшаларындағы бағаны не үшін қойғандарын дәлелдейді
Сабақ кезеңдері:

Рефлексия

(2минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Не ұнады, не ұнамады, не түсіндім?
Оқушының іс-әрекеті: Стикерге өз пікірлерін жазады
Сабақ кезеңдері:

Үй жұмысы

(1минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Эссе «Менің сүйікті жазушым»
Оқушының іс-әрекеті:

Қосымша

Топта өзара бағалау парақшасы

Сыныбы: Тобы: Топ басшысы:

р/с
Аты-жөні
Тапсырмаларды орындауы
белсенділігі
Тәртібі
Ағылшынша қатесіз сөйлеуі
Жалпы балы
р/с:
Аты-жөні:
Тапсырмаларды орындауы:
белсенділігі:
Тәртібі:
Ағылшынша қатесіз сөйлеуі:
Жалпы балы:
р/с:
Аты-жөні:
Тапсырмаларды орындауы:
белсенділігі:
Тәртібі:
Ағылшынша қатесіз сөйлеуі:
Жалпы балы:
р/с:
Аты-жөні:
Тапсырмаларды орындауы:
белсенділігі:
Тәртібі:
Ағылшынша қатесіз сөйлеуі:
Жалпы балы:
р/с:
Аты-жөні:
Тапсырмаларды орындауы:
белсенділігі:
Тәртібі:
Ағылшынша қатесіз сөйлеуі:
Жалпы балы:
р/с:
Аты-жөні:
Тапсырмаларды орындауы:
белсенділігі:
Тәртібі:
Ағылшынша қатесіз сөйлеуі:
Жалпы балы:
р/с:
Аты-жөні:
Тапсырмаларды орындауы:
белсенділігі:
Тәртібі:
Ағылшынша қатесіз сөйлеуі:
Жалпы балы:

Топтардың жұмысын бағалау


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып
Топтардың өзара бағалауы
Тәжірибелік сабақты бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау коучинг сабағы
Әнші-сазгер ақындар
Ас қорыту мүшелері
Орта мерзімді, 6-сынып 1-тоқсан
Жұдырық тренингі
Тіл және сөйлеу. қазақ тілі -омж, 3 сынып
Акт-ны қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz