Оқушылар мәтінді

Оқушының
іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Топқа бөлу
4 мин
Күннен, жерден нәр алған
Біз - өмірдің гүліміз.
қазан басталған
Сәтті болсын күніміз.
Оқушылар жұлдызшалар арқылы үш топқа бөлінеді.
Оқушылар іс-қимылдар арқылы қайталап айтады.
Оқушылар жұлдызшалар алып, жұлдызша бойынша топқа бөлінеді.
«Кім жылдам?»
5мин
Жаңа сабаққа даярлық кезеңі.
"Болжау" стратегиясы
6 мин
- Сөз таптары нешеге бөлінеді?
- Зат есім дегеніміз не?
- Сын есім дегеніміз не?
Мысал келтіріп, бір сөзге талдау жасау.
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі
5 мин
Суреттер көрсету арқылы етістікке ереже шығару.
Етістік дегеніміз іс қимылды білдіреді.
Сұрақтары: Не істеді? Не қылды? Қайтті?
Топтық жұмыс.
Оқулықпен жұмыс
15 мин
Әр топ Етістік бар бірнеше сөйлем құрау
- Жаттығу ауызша орындау
- Жаттығу Өз орнымызда орындалады
- Жаттығу Тақтаға орындалады
А4 форматында
ғы ақ қағаз
«Ойсергек» «Сізде 1 тапсырмаға 1 минут бар»
1 мин
Үш топқа тапсырма жеке тапсырма беріледі. 1. Етістік дегеніміз не? . . . . . .
2. Кім? не? Кімдер? Нелер? Қай сөз табының сұрақтары?. . . . . . .
3. Сын есімге мысал келтір? . . . . . . . . . . . . . . .
«Өзіңді тексер»
1 мин
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС
Өлең шығару
«Рефлексиялық - бағалау» кезеңі
3 мин
Рефлексия
3 мин
Үйге тапсырма
1 мин
156-бет 4-5 жаттығу
Ереже жаттау.
Математика 15. 01. 2015
- Екі таңбалы сандарды ауызша қосу жәнеазайтуға дағдыланады.
- Мысалдарды қосу және азайтуда түсіндіре отырып шығарады.
- Қосу және азайтуды өмірде керекті жағдайларда қолдана білуге ұмтылады.
- Психологиялық ахуал
- «Арифметикалық диктант»ойыны
- Есіңе сақта
- Математикалық эстафета
- Есептер құпиясы
- Деңгейлік жаттығулар
- Ойлан, тап!
- Неге?Неліктен?
- Қай әдіс тиімді?
- Қорытынды. Рефлексия
- Бағалау
- Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут
- Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут
- Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау әдістері) -
5-8 минут
Оқушының
іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Психологиялық ахуал
Білімнің тұңғиығын бойлайтүғын
Оқысаң жалықтыра қоймайтұғын
« Ғылымдар патшасы» боп дараланып
Математика қызығына тоймайтұғын, -деп математика сабағын бастайық!
Топтар:
І топ: «Зерде»
Ой арманын кешеміз,
Ақылды боп өсеміз.
Есепке тұнған әлемнің,
Жұмбақ сырын шешеміз.
ІІ топ: «Зерек»
Мақсатымыз -білім алу,
Міндетіміз -еңбектену
Жеңіске қолды жеткізу
ІІІ топ: «Достық»
Шаршы алаңда мүдірмеу,
Көп ойланып кідірмеу
- «Арифметикалық диктант» ойыны
Сандарды жазыңдар. : 46, 68, 39, 30. Бірліктердің астын бір, ал ондықтардың астын екі сызықпен сызыңдар.
- 39, 68, 999 сандарынан кейін келетін сандарды жазыңдар.
- 500, 300, 900 сандарының тікелей алдында келетін сандарды жазыңдар.
Диалогтік оқыту
тірек-схема, деңгейлік-саралап оқыту әдісі
АКТ қолдану
1 жыл = 12 ай 1 кг=1000гр
1 сағ = 60 мин 1 т=10 ц
1 тәул = 24сағ 1ц=100 кг
№1 есепті шығару
300+200 250+300 240+90 500-200 550-300 330-90 1000-700 550-250 1000-300
Керегені құрамыз.
Уық болып иіліп,
Шаңырақты құрамыз.
5+8+13=26
15+5=20 26-20=6
15+8=23 26-3=3
6+8=14 26-14= 12
12+5=17 26-17= 9
13+6=19 26-19=7
1-топ: Х-пен 200-дің қосындысы 500-ге тең;
2-топ: у-пен 200-дің айырмасы 800-ге тең;
3-топ: В-мен 300-дің қосындысы 700-ге тең.
- Оқушылар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Ұнаса өз ойларыңды жазып тақтаға іле қояйық.
- «Кері әсер парағы»
Әсер еткен жері? Неліктен? Пікіріңіз?
Интерактивті тақта
Бағалау бетшесі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz