Оқушылар мәтінді

Қазақ тілі:
Қазақ тілі:: Сабақтың тақырыбы
Не істеді? Не қылды? Қайтті?
Қазақ тілі:: Жалпы мақсаты
Сөз табының бірі етістік туралы түсінулері қажет. Етістікке мысал келтіре отырып сөйлемдерді талдау арқылы сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін ашық айтуға үйренуі керек. Сөз таптарын салыстырып ажыратулары керек.
Қазақ тілі:: Оқу нәтижелері
Сөз табының бірі етістіктің ережесін түсінеді, біледі. Ережені талдап сын тұрғысынан ойлайды, өз пікірін ашық айтып үйренеді.
Қазақ тілі:: Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Ресурстар
Қазақ тілі::

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

4 мин

Күннен, жерден нәр алған
Біз - өмірдің гүліміз.
қазан басталған
Сәтті болсын күніміз.

Оқушылар жұлдызшалар арқылы үш топқа бөлінеді.

Оқушылар іс-қимылдар арқылы қайталап айтады.

Оқушылар жұлдызшалар алып, жұлдызша бойынша топқа бөлінеді.

Түрлі-түсті жұлдызшалар.
Қазақ тілі::

«Кім жылдам?»

5мин

Топтарға жұмбақ жасырылады
Оқушылар жұмбақтың шешуін табады
Қазақ тілі::

Жаңа сабаққа даярлық кезеңі.

"Болжау" стратегиясы

6 мин

  1. Сөз таптары нешеге бөлінеді?
  2. Зат есім дегеніміз не?
  3. Сын есім дегеніміз не?

Мысал келтіріп, бір сөзге талдау жасау.

Оқушылар төменгі сыныптарда оқығандарын естеріне түсіреді.
Сұрақтар
Қазақ тілі::

Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі

5 мин

Суреттер көрсету арқылы етістікке ереже шығару.

Етістік дегеніміз іс қимылды білдіреді.

Сұрақтары: Не істеді? Не қылды? Қайтті?

Оқушылар тақырыпты сатылай түсіндіреді
Сатылай түсіндіру
Қазақ тілі:: Сергіту сәті.
Көңілді күн
Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді
музыка
Қазақ тілі::

Топтық жұмыс.

Оқулықпен жұмыс

15 мин

Әр топ Етістік бар бірнеше сөйлем құрау

  1. Жаттығу ауызша орындау
  2. Жаттығу Өз орнымызда орындалады
  3. Жаттығу Тақтаға орындалады

А4 форматында

ғы ақ қағаз

Қазақ тілі::

«Ойсергек» «Сізде 1 тапсырмаға 1 минут бар»

1 мин

Үш топқа тапсырма жеке тапсырма беріледі. 1. Етістік дегеніміз не? . . . . . .

2. Кім? не? Кімдер? Нелер? Қай сөз табының сұрақтары?. . . . . . .

3. Сын есімге мысал келтір? . . . . . . . . . . . . . . .

Оқушылар ассотацияға түсіреді
Маркер плакат
Қазақ тілі::

«Өзіңді тексер»

1 мин

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС

Өлең шығару

Оқушы, оқулық
Қазақ тілі::

«Рефлексиялық - бағалау» кезеңі

3 мин

Бүгінгі сабақта мен не үйрендім?
Нені білгім келеді?
«Бүгінгі сабақта мен не үйрендім?» деген кесте бойынша оқушылардың пікірі тыңдалады.
Кесте
Қазақ тілі::
Қазақ тілі::

Рефлексия

3 мин

Балаларға баспалдақ суреті салынған қағаз таратылып беріледі де, сол баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, баспалдақтың ең биік жеріне күннің суретін салады. Ал егер сабақты дұрыс түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың төменгі жағына бұлттың суретін салады. Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, онда баспалдақтың ортасына бір жағы ашық, бір жағы боялған бұлттың суретін салады. Осылайша оқушының өзін-өзі бағалауы мен мұғалімнің сабағы бағаланып, өзара кері байланыс жүзеге асырылады.
Оқушылар берілген баспалдаққа өздеріне ұнаған суретті салады.
Баспалдақ суреті.
Қазақ тілі::

Үйге тапсырма

1 мин

156-бет 4-5 жаттығу

Ереже жаттау.

Оқушыларға қосымша материалдар іздеу
Қазақ тілі:: Бағалау. 1мин
Бағалау: Оқушыларды мадақтап, бағалау

Математика 15. 01. 2015

Сабақтың тақырыбы
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаты
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: Ұзындық өлшем бірліктері, километрді табуға арналған өзара кері есептерді құруды және шешуді қайталау. Үш таңбалы сандар және сәйкес шамаларды қосу мен азайтуды қайталау. Көпбұрыштар мен бұрыштардың ұқсастығын және айырмашылығын тағайындау.
Сабақтың тақырыбы: Оқу нәтижелері
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
  • Екі таңбалы сандарды ауызша қосу жәнеазайтуға дағдыланады.
  • Мысалдарды қосу және азайтуда түсіндіре отырып шығарады.
  • Қосу және азайтуды өмірде керекті жағдайларда қолдана білуге ұмтылады.
Сабақтың тақырыбы: Сабақ типі
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: Аралас сабақ
Сабақтың тақырыбы: Әдістер
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: Сұрақ-жауап, түсіндіру, тірек схемасымен жұмыс әдісі, проблемалық оқыту әдісі
Сабақтың тақырыбы: Көрнекілігі
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: Плакат, слайдтар, оқулық, ватман, маркер, қима қағаздар
Сабақтың тақырыбы: Жаттығулар
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
  • Психологиялық ахуал
  • «Арифметикалық диктант»ойыны
  • Есіңе сақта
  • Математикалық эстафета
  • Есептер құпиясы
  • Деңгейлік жаттығулар
  • Ойлан, тап!
  • Неге?Неліктен?
  • Қай әдіс тиімді?
  • Қорытынды. Рефлексия
  • Бағалау
Сабақтың тақырыбы: Сабақ кезеңдері Уақытты меңгеру
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
  1. Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут
  2. Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут
  3. Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау әдістері) -

5-8 минут

Сабақтың тақырыбы: Сабақ кезеңдері
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Ресурстар
Сабақтың тақырыбы:

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:

Психологиялық ахуал
Білімнің тұңғиығын бойлайтүғын
Оқысаң жалықтыра қоймайтұғын
« Ғылымдар патшасы» боп дараланып
Математика қызығына тоймайтұғын, -деп математика сабағын бастайық!

Топтар:

І топ: «Зерде»

Ой арманын кешеміз,

Ақылды боп өсеміз.

Есепке тұнған әлемнің,

Жұмбақ сырын шешеміз.

ІІ топ: «Зерек»

Мақсатымыз -білім алу,

Міндетіміз -еңбектену

Жеңіске қолды жеткізу

ІІІ топ: «Достық»

Шаршы алаңда мүдірмеу,

Көп ойланып кідірмеу

Оқушылар бәрі қосылып қимылдар арқылы бейнелейді
Слайд, оқушылар
Сабақтың тақырыбы: Жаңа сабаққа дайындық
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
  • «Арифметикалық диктант» ойыны

Сандарды жазыңдар. : 46, 68, 39, 30. Бірліктердің астын бір, ал ондықтардың астын екі сызықпен сызыңдар.

  • 39, 68, 999 сандарынан кейін келетін сандарды жазыңдар.
  • 500, 300, 900 сандарының тікелей алдында келетін сандарды жазыңдар.

Диалогтік оқыту

тірек-схема, деңгейлік-саралап оқыту әдісі

АКТ қолдану

Оқушылар ауызша айтылған мысалдарды жазып шығады.
Интерактивті тақта,
Сабақтың тақырыбы: «Есіңе сақта!»
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: 1 дм = 10 см 1 км=1000 м
1 жыл = 12 ай 1 кг=1000гр
1 сағ = 60 мин 1 т=10 ц
1 тәул = 24сағ 1ц=100 кг
Оқушылар 1-сыныпта өтілген материалдарды естеріне түсіреді
Оқулық
Сабақтың тақырыбы: Математикалық эстафета
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:

№1 есепті шығару

300+200 250+300 240+90 500-200 550-300 330-90 1000-700 550-250 1000-300

Әр топ өздеріне берілген есептерді шығару
Оқулық
Сабақтың тақырыбы: Сергіту сәті.
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: Дөңгеленіп тұрамыз,
Керегені құрамыз.
Уық болып иіліп,
Шаңырақты құрамыз.
Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді
музыка
Сабақтың тақырыбы: Жаз және тексер:
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: 200бен 80-нің қосындысы 60 пен 70-тің қосындысынан артық; 200 бен 60-тың айырмасы 70 пен 90-ның қосындысынан кем; 500 бен 50-дің қосындысы 80 мен 80-нің қосындысынан артық.
Ерілген теңдіктерді, теңсіздіктерді жазып көрсетеді.
Оқулық
Сабақтың тақырыбы: Есептер құпиясы
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: Есеп шартын, сұрағын, шешуін, жауабын құрады, салыстырады, дәлелдейді
№3 есепті оқушылар шығарады
Оқулық
Сабақтың тақырыбы: Қызықты квадраттар
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
:
:
:
:
:
:

5+8+13=26

15+5=20 26-20=6

15+8=23 26-3=3

6+8=14 26-14= 12

12+5=17 26-17= 9

13+6=19 26-19=7

5
15
6
9
8
7
12
3
13
:
:
:
:
:
:
5
8
13
Сиқырлы квадраттар
Сабақтың тақырыбы:
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
Сабақтың тақырыбы:
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
Сабақтың тақырыбы:
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
Сабақтың тақырыбы:
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
Сабақтың тақырыбы:
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
Сабақтың тақырыбы:
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
Сабақтың тақырыбы: №4
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: Фигуралардың нөмірлерін теріп жаз:
Оқулықтағы берілген атауларға қарай топтастырады
Оқулық
Сабақтың тақырыбы: Теңдеу құр және оны шеш:
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:

1-топ: Х-пен 200-дің қосындысы 500-ге тең;

2-топ: у-пен 200-дің айырмасы 800-ге тең;

3-топ: В-мен 300-дің қосындысы 700-ге тең.

Топтар өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.
Оқулық
Сабақтың тақырыбы: Деңгейлік тапсырмалар
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: Суретте қанша үшбұрыш бар? 10
Оқушылар логикалық тапсырмаларды орындайды
Суреттер
Сабақтың тақырыбы: Рефлексия
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр:
  • Оқушылар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Ұнаса өз ойларыңды жазып тақтаға іле қояйық.
  • «Кері әсер парағы»

Әсер еткен жері? Неліктен? Пікіріңіз?

Оқушылармен кері байланыс жасау арқылы бүгінгі сабақтан ұққандарын өз ойларын жазу
Стикер, маркер
Сабақтың тақырыбы: Бағалау
Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр: Сабаққа жақсы қатынасқан оқушыларды мадақтау. Жұлдызшалар тарату
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы Оқушыларды формативті бағалау.

Интерактивті тақта

Бағалау бетшесі


Ұқсас жұмыстар
Блокнот қолданбасымен танысу жайлы ақпарат
Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс- тәсілдері
Спорт - денсаулық кепілі. Сын есім және оның түрлері
Мәтінді редакциялау және пішімдеу. 5 сынып
Мәтіндік редактор
Топ мүшелері
Мәтінді пішімдеу. Әріптер 5 сынып
Бағандар
Сабақтың кезеңі уақыты
Сабақ тақырыбы. Сабақтың ортасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz