Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар мәтінді

|Қазақ тілі: |
|Сабақтың |Не істеді? Не қылды? Қайтті? |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Сөз табының бірі етістік туралы түсінулері қажет. Етістікке мысал |
| |келтіре отырып сөйлемдерді талдау арқылы сын тұрғысынан ойлап, өз |
| |пікірін ашық айтуға үйренуі керек.Сөз таптарын салыстырып ажыратулары |
| |керек. |
|Оқу | Сөз табының бірі етістіктің ережесін түсінеді, біледі.Ережені |
|нәтижелері |талдап сын тұрғысынан ойлайды, өз пікірін ашық айтып үйренеді. |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Күннен, жерден нәр алған |Оқушылар | |
| |Біз - өмірдің гүліміз. |іс-қимылдар | |
| |қазан басталған |арқылы қайталап| |
|Топқа бөлу |Сәтті болсын күніміз. |айтады. | |
| |Оқушылар жұлдызшалар арқылы үш топқа | | |
|4 мин |бөлінеді. | |Түрлі-түсті |
| | |Оқушылар |жұлдызшалар.|
| | |жұлдызшалар | |
| | |алып, жұлдызша | |
| | |бойынша топқа | |
| | |бөлінеді. | |
|«Кім жылдам?»| Топтарға жұмбақ жасырылады |Оқушылар | |
| | |жұмбақтың шешуін| |
|5мин | |табады | |
| Жаңа сабаққа|Сөз таптары нешеге бөлінеді? |Оқушылар төменгі|Сұрақтар |
|даярлық |Зат есім дегеніміз не? |сыныптарда | |
|кезеңі. |Сын есім дегеніміз не? |оқығандарын | |
|"Болжау" |Мысал келтіріп, бір сөзге талдау жасау. |естеріне | |
|стратегиясы | |түсіреді. | |
|6 мин | | | |
|Жаңа сабақты |Суреттер көрсету арқылы етістікке ереже | | |
|түсіндіру |шығару. |Оқушылар |Сатылай |
|кезеңі |Етістік дегеніміз іс қимылды білдіреді. |тақырыпты |түсіндіру |
|5 мин |Сұрақтары: Не істеді? Не қылды? Қайтті? |сатылай | |
| | |түсіндіреді | |
|Сергіту сәті.| Көңілді күн |Оқушылар сергіту|музыка |
| | |сәтін қимылдар | |
| | |арқылы көрсетеді| |
| | | | |
|Топтық жұмыс.|Әр топ Етістік бар бірнеше сөйлем құрау | |А4 |
| | | |форматында |
| | | |ғы ақ қағаз |
| |Жаттығу ауызша орындау | | |
|Оқулықпен |Жаттығу Өз орнымызда орындалады | | |
|жұмыс |Жаттығу Тақтаға орындалады | | |
|15 мин | | | |
|«Ойсергек» |Үш топқа тапсырма жеке тапсырма |Оқушылар |Маркер |
|«Сізде 1 |беріледі. 1.Етістік дегеніміз не? ......|ассотацияға |плакат |
|тапсырмаға 1 |2.Кім? не? Кімдер? Нелер? Қай сөз |түсіреді | |
|минут бар» |табының сұрақтары?....... | | |
| |3.Сын есімге мысал келтір? | | |
|1 мин |............... | | |
|«Өзіңді | ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС | |Оқушы, |
|тексер» |Өлең шығару | |оқулық |
| | | | |
|1 мин | | | |
|«Рефлексиялық| |«Бүгінгі сабақта|Кесте |
|– бағалау» |Бүгінгі сабақта мен не үйрендім? |мен не | |
|кезеңі |Нені білгім келеді? |үйрендім?» деген| |
|3 мин | |кесте бойынша | |
| | |оқушылардың | |
| | |пікірі | |
| | |тыңдалады. | |
|Рефлексия |Балаларға баспалдақ суреті салынған |Оқушылар |Баспалдақ |
| |қағаз таратылып беріледі де, сол |берілген |суреті. |
| |баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу |баспалдаққа | |
| |тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта |өздеріне ұнаған | |
| |жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, |суретті салады. | |
| |баспалдақтың ең биік жеріне күннің | | |
| |суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс | | |
| |түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың | | |
| |төменгі жағына бұлттың суретін салады. | | |
|3 мин |Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа | | |
| |болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, | | |
| |онда баспалдақтың ортасына бір жағы | | |
| |ашық, бір жағы боялған бұлттың суретін | | |
| |салады. Осылайша оқушының өзін-өзі | | |
| |бағалауы мен мұғалімнің сабағы | | |
| |бағаланып, өзара кері байланыс жүзеге | | |
| |асырылады. | | |
|Үйге тапсырма| |Оқушыларға | |
| |156-бет 4-5 жаттығу |қосымша | |
|1 мин |Ереже жаттау. |материалдар | |
| | |іздеу | |
|Бағалау. 1мин|Бағалау: Оқушыларды мадақтап, бағалау | | |

Математика 15.01.2015

|Сабақтың |Ұзындық өлшем бірліктері. Килрометр |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Ұзындық өлшем бірліктері, километрді табуға арналған өзара кері |
| |есептерді құруды және шешуді қайталау. Үш таңбалы сандар және сәйкес |
| |шамаларды қосу мен азайтуды қайталау. Көпбұрыштар мен бұрыштардың |
| |ұқсастығын және айырмашылығын тағайындау. |
|Оқу |Екі таңбалы сандарды ауызша қосу жәнеазайтуға дағдыланады. |
|нәтижелері |Мысалдарды қосу және азайтуда түсіндіре отырып шығарады. |
| |Қосу және азайтуды өмірде керекті жағдайларда қолдана білуге ұмтылады.|
|Сабақ типі |Аралас сабақ |
|Әдістер |Сұрақ-жауап, түсіндіру, тірек схемасымен жұмыс әдісі,проблемалық оқыту|
| |әдісі |
|Көрнекілігі |Плакат, слайдтар, оқулық,ватман, маркер, қима қағаздар |
|Жаттығулар |Психологиялық ахуал |
| |«Арифметикалық диктант»ойыны |
| |Есіңе сақта |
| |Математикалық эстафета |
| |Есептер құпиясы |
| |Деңгейлік жаттығулар |
| |Ойлан,тап! |
| |Неге?Неліктен? |
| |Қай әдіс тиімді? |
| |Қорытынды. Рефлексия |
| |Бағалау |
|Сабақ |Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут |
|кезеңдері |Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара |
|Уақытты |зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут |
|меңгеру |Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау |
| |әдістері) – |
| |5-8 минут |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Психологиялық ахуал |Оқушылар бәрі |Слайд, |
| |Білімнің тұңғиығын бойлайтүғын |қосылып |оқушылар |
| |Оқысаң жалықтыра қоймайтұғын |қимылдар арқылы| |
|Топқа бөлу |« Ғылымдар патшасы» боп дараланып |бейнелейді | |
| |Математика қызығына тоймайтұғын,-деп | | |
| |математика сабағын бастайық! | | |
| |Топтар: | | |
| |І топ: «Зерде» | | |
| |Ой арманын кешеміз, | | |
| |Ақылды боп өсеміз. | | |
| |Есепке тұнған әлемнің, | | |
| |Жұмбақ сырын шешеміз. | | |
| |ІІ топ: «Зерек» | | |
| |Мақсатымыз –білім алу, | | |
| |Міндетіміз –еңбектену | | |
| |Жеңіске қолды жеткізу | | |
| | | | |
| |ІІІ топ: «Достық» | | |
| |Шаршы алаңда мүдірмеу, | | |
| |Көп ойланып кідірмеу | | |
|Жаңа сабаққа |«Арифметикалық диктант» ойыны |Оқушылар ауызша|Интерактивті|
|дайындық |Сандарды жазыңдар.: 46,68,39,30. |айтылған |тақта, |
| |Бірліктердің астын бір, ал ондықтардың |мысалдарды | |
| |астын екі сызықпен сызыңдар. |жазып шығады. | |
| |39, 68, 999 сандарынан кейін келетін | | |
| |сандарды жазыңдар. | | |
| |500,300,900 сандарының тікелей алдында | | |
| |келетін сандарды жазыңдар. | | |
| |Диалогтік оқыту | | |
| |тірек-схема, деңгейлік-саралап оқыту | | |
| |әдісі | | |
| |АКТ қолдану | | |
|«Есіңе |1 дм = 10 см 1 |Оқушылар |Оқулық |
|сақта!» |км=1000 м |1-сыныпта | |
| |1 жыл = 12 ай 1 |өтілген | |
| |кг=1000гр |материалдарды | |
| |1 сағ = 60 мин 1 т=10 ц|естеріне | |
| |1 тәул = 24сағ 1ц=100 |түсіреді | |
| |кг | | |
|Математикалық|№1 есепті шығару |Әр топ өздеріне |Оқулық |
|эстафета |300+200 250+300 240+90 |берілген | |
| |500-200 550-300 330-90 |есептерді шығару| |
| |1000-700 550-250 1000-300 | | |
|Сергіту сәті.|Дөңгеленіп тұрамыз, |Оқушылар сергіту|музыка |
| |Керегені құрамыз. |сәтін қимылдар | |
| |Уық болып иіліп, |арқылы көрсетеді| |
| |Шаңырақты құрамыз. | | |
|Жаз және |200бен 80-нің қосындысы 60 пен 70-тің |Ерілген |Оқулық |
|тексер: |қосындысынан артық; |теңдіктерді, | |
| |200 бен 60-тың айырмасы 70 пен 90-ның |теңсіздіктерді | |
| |қосындысынан кем; |жазып көрсетеді.| |
| |500 бен 50-дің қосындысы 80 мен 80-нің | | |
| |қосындысынан артық. | | |
|Есептер |Есеп шартын,сұрағын,шешуін,жауабын |№3 есепті |Оқулық |
|құпиясы |құрады,салыстырады,дәлелдейді |оқушылар | |
| | |шығарады | |
|Қызықты |5 |5 |Сиқырлы |
|квадраттар |15 | |квадраттар |
| |6 | | |
| | | | |
| |9 | | |
| |8 |8 | |
| |7 | | |
| | | | |
| |12 | | |
| | | | |
| |3 |13 | |
| |13 | | |
| | | | |
| |5+8+13=26 | | |
| |15+5=20 26-20=6 | | |
| |15+8=23 26-3=3 | | |
| |6+8=14 26-14= 12 | | |
| |12+5=17 26-17= 9 | | |
| |13+6=19 26-19=7 | | |
| | | | |
|№4 |Фигуралардың нөмірлерін теріп жаз: |Оқулықтағы | Оқулық |
| | |берілген | |
| | |атауларға қарай | |
| | |топтастырады | |
| | | | |
|Теңдеу құр |1-топ: Х-пен 200-дің қосындысы 500-ге |Топтар өздеріне |Оқулық |
|және оны шеш:|тең; |берілген | |
| |2-топ: у-пен 200-дің айырмасы 800-ге |тапсырмаларды | |
| |тең; |орындайды. | |
| |3-топ: В-мен 300-дің қосындысы 700-ге | | |
| |тең. | | |
|Деңгейлік | |Оқушылар |Суреттер |
|тапсырмалар | |логикалық | |
| | |тапсырмаларды | |
| | |орындайды | |
| | | | |
| | | | |
| |Суретте қанша үшбұрыш бар? 10 | | |
| | | | |
|Рефлексия |Оқушылар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады |Оқушылармен кері|Стикер, |
| |ма? Ұнаса өз ойларыңды жазып тақтаға іле|байланыс жасау |маркер |
| |қояйық. |арқылы бүгінгі | |
| | |сабақтан | |
| |«Кері әсер парағы» |ұққандарын өз | |
| |Әсер еткен жері? Неліктен? |ойларын жазу | |
| |Пікіріңіз? | | |
|Бағалау |Сабаққа жақсы қатынасқан оқушыларды |Оқушылардың | |
| |мадақтау. Жұлдызшалар тарату |өзін-өзі |Интерактивті|
| | |бағалауы |тақта |
| | |Оқушыларды | |
| | |формативті | |
| | |бағалау. |Бағалау |
| | | |бетшесі |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

|Сабақтың |Күш бірлікте |
|тақырыбы |Күні: 15.01.2015 |
|Жалпы мақсаты| Оқушылар Күш бірлікте мәтін мағынасын түсінулері қажет. Мәтін |
| |мазмұнын талдау арқылы сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін ашық айтуға|
| |үйренуі керек. |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру | Амандасу |СТО |Слайд |
| |Үлкенге де біз,Кішіге де біз, |стратегиясының | |
| |Баршаңызды құрметтеп. |«Ширығу» әдісін| |
|Топқа бөлу |Бас иеміз біз. |пайдаланып | |
| | |хормен айтады | |
|«Ой шақыру» |Балалар, Жақсы сөз жарым ырыс дегенді |Оқушылар ватман|Маркер, |
|әдісі |қалай түсінесіңдер?Жақсы сөз, Асыл сөз. |плакатқа |ватман |
| | |,бірнеше нақыл | |
| | |сөз мақал | |
| |Мақал мәтел |жазады. | |
| |Нақыл сөз | | |
| |Оқушылар Түрлі-түсті стикермен топқа | | |
| |бөлу | | |
|Топқа бөлу | | | |
| |Оқушылр үш топқа бөлінеді |Оқушылар мәтінді|Плакат, |
|Қызығушылықты|Үш топқа мәтіннің әр абзацтары бөлініп |түсініп нақты |маркер. |
|ояту «Кім |береді. |жауап беруге | |
|жылдам?» |Бірінші болған топ мәтінді топпен |дайын болады | |
|Мәтінмен |талқылап, мәтін мазмұнын флипчартқа |Оқушы жылдамдығы| |
|жұмыс |түсіреді |ескеріледі. | |
| Трениг |Оқушылар шеңберге тұрып,Бір-бірінің |Шеңбер жасау |музыка |
|Мен саған |қолынан ұстайды жақсы тілектер айтып | | |
|тілеймін-----|,бір-біріне қуаныш сыйлайды. | | |
|-- | | | |
|«мың бір сөз»|3 топқа мәтіннің арасынан бір сөйлем |Оқушылар | сөйлем |
|сайысы |басын бастап беремін, оқушы жалғастыру |сөйлемнің аяғын | |
|Оқушының есте|керек. |жалғасын табады.| |
|саұтау |1-топ: | | |
|қабілетін |Күздің жайлы -------------------- | | |
|байқау |Дәп бір қыс --------------------- | | |
| |2-топ: | | |
| |Жұмысқа әрең ілесіп ----------------- | | |
| |Әке мына гүлдер ----------------------- | | |
| |3-топ: | | |
| |Сіз осының | | |
| |бәрін---------------------------------- | | |
| |Әке ол, --------------------- | | |
|«ой толғау» |Мұғалім пікірін жалғастырып дәлелдеу. |Оқушылар мұғалім| |
| |1-топ:Мен Берік болсам,---------------- |пікірін | |
| |2-топ: |жалғастырып, өз | |
| |Мен Беріктің әкесі болсам |ойларын | |
| |------------------- |дәлелдейді. | |
| |3-топ: | | |
| |Мен Берікке айтар | | |
| |едім----------------------------------- | | |
|Шығармашылық |--------------- ------------------- |Оқушылар сызба | |
|жұмыс |әкешім, |арқылы өлең | |
| |-------------- -------------------- |құрастырады. | |
| |тірегім | | |
| |-------------- -------------------- | | |
| |қарыздармын | | |
| |-------------- -------------------- | | |
| |өсірген | | |
|Сабақты |«Қай топ жылдам» ойыны. |Әр топ |Сұрақтар |
|бекіту. |Беріктің әкесі неліктен асығуда? |сұрақтарға | |
|(сұрақ – | |шапшаң жауап | |
|жауап) әдісі |Беріктің қылығы дұрыс па? неге |беруге тырысады | |
| |Шынымен өмір сүруді асыл сөзден бастау | | |
| |керек пе? | | |
|«Рефлексиялық|Балалар, сендерге бүгінгі сабақ ұнады | | |
|– бағалау» |ма? | | |
|кезеңі | | | |
|Рефлексия |«Оқушы үні» |Оқушылармен кері|«Бес саусақ»|
| | |байланыс жүргізу|әдісі |
|Үйге тапсырма|34-35 беттер оқу түсінігін айту | | |
|Бағалау. |критерий | | |

| | |
|Сабақтың |Қожанасыр туралы әңгімелер |
|Сабақ | |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты| Оқушылар Қожанасыр мәтін мағынасын түсінулері қажет. Мәтін |
| |мазмұнын талдау арқылы сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін ашық айтуға|
| |үйренуі керек. |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру | Амандасу |СТО |Слайд |
| |Үлкенге де біз,Кішіге де біз, |стратегиясының | |
| |Баршаңызды құрметтеп. |«Ширығу» әдісін| |
|Топқа бөлу |Бас иеміз біз. |пайдаланып | |
| | |хормен айтады | |
|«Ой шақыру» | Ақылды |Оқушылар |Маркер, |
|әдісі | |ойларын |ватман |
| | |тянақтайды | |
| |Айлакер | | |
| |Қу | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Топқа бөлу | | | |
|Қызығушылықты|Оқушылар үш топқа бөлінеді |Оқушылар мәтінді|Плакат, |
|ояту. |Алдар ,Қожа, Бай |түсініп нақты |маркер. |
| |Үш топқа мәтіннің әр абзацтары бөлініп |жауап беруге | |
|Топқа бөлу |береді. |дайын болады | |
| |Бірінші болған топ мәтінді топпен |Оқушы жылдамдығы| |
|Мәтінмен |талқылайды мәтін мазмұнын флипчартқа |ескеріледі. | |
|жұмыс |түсіреді | | |
| Трениг |Оқушылар шеңберге тұрып,Бір-бірінің |Шеңбер жасау |музыка |
|менің есімнің|қолдарынан ұстап есімдерінң мағынасын | | |
|мағынасы- |айтады | | |
|Жалғасын тап.|3 топқа қима қағаз беріледі |Оқушылар | сөйлем |
|Оқушының есте|1-топ: |сөйлемнің аяғын | |
|саұтау |Қазақтың күлдіргі әңгімелерінің |жалғасын табады.| |
|қабілетін |кейіпкері -------------------- | | |
|байқау | | | |
| |2-топ: | | |
| |Бүгін жиырма бес сағат болса | | |
| |----------------- | | |
| |3-топ: | | |
| |Қожанасыр төрттен төртті алғанда | | |
| |неше------------------------------ | | |
|«ой толғау» |Мұғалім пікірін жалғастырып дәлелдеу. |Оқушылар мұғалім| |
| |1-топ:Мен Қожанасыр |пікірін | |
| |болсам,---------------- |жалғастырып, өз | |
| |2-топ: |ойларын | |
| |Мен Қожанасырдың баласы болсам |дәлелдейді. | |
| |------------------- | | |
| |3-топ: | | |
| |Қожанасрға хат | | |
| |----------------------------------- | | |
|Шығармашылық | Эссе менің атым Қожа |Оқушылар эссе | |
|жұмыс | |жазу | |
|Сабақты |«Қай топ жылдам» ойыны. |Әр топ |Сұрақтар |
|бекіту. |Қожанасырдың мұғалімге берген жауабы? |сұрақтарға | |
|(сұрақ – | |шапшаң жауап | |
|жауап) әдісі |Қожа шынымен төрттен-төрті ала алмайды |беруге тырысады | |
| |ма? неге | | |
| |Қожанасыр туралы әңгімені оқығанда | | |
| |қандай сезімде болдыңдар | | |
|«Рефлексиялық|Балалар, сендерге бүгінгі сабақ ұнады | | |
|– бағалау» |ма? | | |
|кезеңі | | | |
|Рефлексия |«Оқушы үні» |Оқушылармен кері|«Бес саусақ»|
| | |байланыс жүргізу|әдісі |
|Үйге тапсырма|36-38 беттер оқу түсінігін айту | | |
|Бағалау. |критерий | | |

-----------------------
27

9

1

?

3

3

Жақсысөз

ҚОЖАНАСЫР ҚАНДАЙ АДАМ

Ұқсас жұмыстар
Блокнот қолданбасымен танысу жайлы ақпарат
Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс- тәсілдері
Спорт - денсаулық кепілі. Сын есім және оның түрлері
Мәтінді редакциялау және пішімдеу. 5 сынып
Мәтіндік редактор
Топ мүшелері
Мәтінді пішімдеу. Әріптер 5 сынып
Бағандар
Сабақтың кезеңі уақыты
Сабақ тақырыбы. Сабақтың ортасы
Пәндер