Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар сабақ минут

Жамбыл облысы, Талас
ауданы, Қаратау қаласы.
Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп

«Бекітемін»

Д.А.Қонаев атындағы

орта мектебінің директоры

____________ І. Нұрұлы

Қысқа мерзімді
жоспар

Тақырыбы:
MICROSOFT EXCEL КЕСТЕЛІК ПРОЦЕССОРЫ»

Пәні:информатика
Сынып: 8 «Ә»
Пән мұғалімі: Кульжанова Салтанат Сейітхановна

Қаратау қаласы.
2012-2013 оқу жылы.
Күні, айы, жылы: ___________
Сабақтың тақырыбы: MS Excel - мен танысу.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға MS Excel бағдарламасымен сандық кестелермен
жұмыс істеуді, мәндерді талдауды, нәтижесін алуды туралы толық мағлұмат
беру.

Сабақтың міндеттері:
1. Электрондық кесте туралы ұғым қалыптасады.
2. Сандық мәліметтер туралы біледі.
3. Кестенің элементтері туралы мағлұмат беріледі.

Күтілетін нәтиже:
1. MS Excel - дің қызметі туралы біледі.
2. Электронды кестеде еркін жұмыс істей алады.
3. Жұмыс кітабының терезе элементтері туралы айта алады.

Дереккөздері: Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева Информатика 8 сынып,
Интернет ресурстары, Электронды оқулықтар.

Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту.
Сабақтың әдіс –тәсілдері: «Геометриялық фигуралар» бөліну әдісі, Диалогтық
әдіс, «Визуальды айғақтар» кестесі, ментальды карта, Венн диаграммасы,
Джигсо - І топтастыру.
«Соңғы бес минут» әдісі.
Бағалау критерийлері:
1. Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл
2. «Визуальды айғақтар» топтастыруды қорғауы 3 балл
3. Венн диаграммасы. /интерактивті тақтада жұмыс/ 1 балл
4. «Соңғы бес минут» тақтаға шығып, мәтінің мазмұнын айту 1 балл
Көрнекіліктер: ОЕТС, интерактивті тақта, слайд көрсетілімі, қима суреттері,
ментальды карта

|Сабақ барысы |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс - әрекеті |
|І.Қызығушылық|А. Сергіту сәті |Оқушылар өз есімдеріне сыни |
|ты ояту |Оқушылар өздерінің |тұрғыдан қарайды да, /қандай? |
|\2 минут\ |көңіл-күйлері туралы бөліседі.|Деген сұраққа жауап/ мысал |
| |«Қарлы кесек» әдісі. |келтіреді. |
| | |Балнұр – байсалды, |
| | |Дидар – дарынды |
|\3 минут\ |Ә. Оқушыларды топқа бөлу: |Бақытжан – бақытты т.б.с.с. |
| |3 топ – «Геометриялық |Оқушылар тақтаға шығып, кезекпен |
| |фигуралар» бөліну әдісі. |бір-бір геометриялық фигураны |
| |1-топ: шеңбер, 2-топ: үшбұрыш,|түсіне қарай таңдап, топқа |
| |3-топ: төртбұрыш |бөлінеді. |
| | | |
|\5 минут\ |«Миға шабуыл» | |
| |Б. MS Word мәтіндік редакторын| |
| |қайталау: |Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап|
| |1. MS Word мәтіндік |береді. |
| |редакторында жұмыс істеу үшін | |
| |оны неше әдіспен іске қосуға | |
| |болады? | |
| |2. Мәтіндік редактор немесе | |
| |процессор дегенді қалай | |
| |түсінесіңдер? | |
| |3. MS Word мәтіндік | |
| |редакторында кесте құру | |
| |командасы неше әдіспен жүзеге | |
| |асады? | |
| |4. MS Word мәтіндік | |
| |редакторының графикалық | |
| |мүмкіндіктері дегенді қалай | |
|\10 минут\ |түсінесіңдер? | |
| |5. Құжатты баспаға қалай | |
| |жіберер едіңдер? |Оқушылар плакатқа есептеуіш |
| |В.«Визуальды айғақтар» |техниканың даму кезеңімен бөліп, |
| |кестесі. Оқушыларға |жабыстырады. |
| |компьютерлердің суреттері |Компьютерлер туралы ойларын |
| |таратылады. |топтастыру түрінде құрайды, |
| |«Визуальды айғақтар» кестесі. |тақтаға шығып, оны қорғайды. |
| |XІХ | |
| |ғасыр | |
| |ХХ ғасыр | |
| |ХХІ ғасыр | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Мұғалім тақтада ілінген | |
| |суреттерге байланысты сұрақ | |
| |қоя отырып оқушыларды жаңа | |
| |сабаққа алып келеді. | |
|ІІ. Мағынаны |Джигсо І (жанұя тобы, жұмыс |Жанұя тобындағы оқушылар 1-3-ке |
|тану |тобы). Оқулықтағы мәтінді |дейін санап, 3 жұмыс |
|\15 минут\ |үшке бөліп беру. |тобына бөлінеді. Жанұя топта |
| |Мұғалім бақылап тұрады. |мәтінді жеке оқиды, жұпта, топта |
| | |талқылайды, тезистер арқылы |
| | |дәптерге жазады. |
| | |Оқушылар жанұя тобына оралады, |
| | |мәтінді кезекпен түсіндіреді. |
| | |Тақтаға 3 оқушы шығады, |
| | |түсінгендері бойынша өзі оқымаған |
| | |мәтіннің мағынасын ашады. |
|ІІІ. Ой |А. Топтастыру |Word мәтіндік редакторы және |
|толғаныс |Венн диаграммасы. |Excel электронды кестенің |
|\5 минут\ |Word Excel |қызметтері туралы топтастыруға |
| | |жаңа ойларын қосады, ортақ |
| | |қасиеттерін жазады, тақтаға шығып,|
| | |оны қорғайды. |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Электронды оқулықтан | |
| |электрондық кесте туралы |«Соңғы бес минут» әдісі тақтаға |
| |мәліметті тыңдайды. |бір оқушы шығып, топтағы |
| |Мұғалім сабақты қорытып, |оқушылардың қойған сұрақтарына |
|\5 минут\ |аяқтайды. |жауап береді. |
| |Ә. Үй жұмысы: | |
| |Электрондық кесте туралы |Оқушылар интернет ресурстарын және|
| |мәлімет жинап слайд жасап |кітаптарды пайдалана отырып, |
| |келу. |электрондық кесте туралы мәлімет |
| |Б. Кері байланыс |жинап слайд жасап келуі керек. |
| |1. Сабақта не ұнады? |Кері байланыста оқушылар сабақта |
| |2. Сабақта не ұнаған жоқ? |алған әсерлерін жазады, өзіне баға|
| |3. Өзінді қалай бағалайсың? |қояды. |
| |Неліктен? | |
| |4. Пікір-ұсыныстар. | |
| |Шығу парағына жапсыру. | |

Сабақтың тақырыбы: MS Excel –ге берілгендерді енгізу және редакциялау.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға деректерді кестелік түрде ұсыну жолдарын
меңгерту және уақытты үнемдеуге, компьютерде
сауатты
жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың міндеттері:
1. Сақталган кестелерді ашуға және оларға түзету жасау туралы мәлімет
беріледі;
2. Кестеге жол, баған, немесе ұяшықтар қосуды біледі;
3. Кестеден жол, баған немесе ұяшықтарды алып тастауды біледі.;

Күтілетін нәтиже :
1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді;
2. Жол, баған немесе ұяшықтардағы мәліметтерді көшіруге немесе орнын
ауыстыруға үйренеді;
3. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды компьютерде қатесіз жазуды
үйренеді;

Дереккөздері: Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева Информатика 8 сынып,
Интернет ресурстары, Электронды оқулықтар.

Оқыту технологиясы: СТО
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдіс –тәсілдері: «Компьютер суретін құрастыру» бөліну әдісі,
Диалогтық әдіс, «Адасқан обьектілер» кестесі, ментальды карта, Джигсо - І
топтастыру, «Бағдаршам» ойыны, тест.

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Интерактивті тақта,
электронды оқулық 8 сынып, SIN_kaz электронды оқулығы, қауіпсіздік ережесі,
стикерлер, маркерлер, форматты қағаз, тапсырмалар.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, математика.
Сабақтың жоспары:
|Мерзімі|Сабақ кезеңі|Жұмыс түрі |Мұғалім іс-әрекеті|Оқушылардың іс-әрекеті |
|2 минут|Қызығушылықт|Психологиялық |1.«Не ортақ?» |Шеңберге тұрып |
| |ы ояту |дайындық |сұрағын қойып, |сұрақтарға жауап беріп, |
| | | |ұйымдастыра |сыныпта жағымды ахуал |
| | | |отырып, сыныпта |қалыптастырып, |
| | | |психологиялық |амандасады. |
| | |Компьютердің |ахуал |Топқа бөлінеді |
| | |суретін құрастыру|қалыптастырады. | |
| | |арқылы топқа |2. Түгелдеу | |
| | |бөліну. |3. Топқа бөлу | |
|5 минут|Миға шабуыл:|Слайд көрсету. |Көшбасшылық |Слайдтарын қорғайды. |
| |Сұрақ-жауап |Слайдтан өткен |/ Жауап берген |Сұрақтарға жауап беру |
| | |тақырыптан |сұрақтарға және |және сәйкестендіру. |
| | |сұрақтар |слайдқа, дұрыс | |
| | |беріледі. |сәйкестендіруіне, |Электронды кестені іске |
| | |«Адасқан |тапсырмаларды |қосу және терезе |
| | |обьектілер» |орындауына қарай |элементтерін табу. |
| | |ойыны. |фишкалар беру/. | |
| | |Электронды | | |
| | |оқулықтағы | | |
| | |тапсырмаларды | | |
| | |орындау. | | |
|10 |Жаңа сабақ. |2.Ментальдық |Жұмыстың мақсатын |1.Мәтінді оқиды, өзара |
|минут |Мағынаны |картамен жұмыс |түсіндіреді. |жұппен талқылап, топпен |
| |тану |(Джигсо -2) |Бақылайды. |мәтінді меңгереді. |
| | | | |2.Ментальдық карта |
| | | | |салады |
|10 |Үйренуге |Компьютерде жұмыс|Тапсырмаларды |Компьютерде берілген |
|минут |тапсырма |«Бағдаршам» |тарату. |тапсырманы орындау. |
| |беру. |ойыны. |Дарынды оқушыға | |
| | | |тапсырма беріледі.| |
| | | |/ Бірінші біткен | |
| | | |бес оқушыға | |
| | |«Сергіту сәті» |фишкалар беру/. | |
| | | | |Жаттығулар жасау. |
|5 минут|Жеке |Тест жұмысы |Бақылау. |Тест орындайды. |
| |орындап, |/7 сұрақ/ |/4 және 5 алған |Бір-бірін тексеріп |
| |жұппен |Жұптық жұмыс |оқушыларға |бағалайды. |
| |тексереді. | |фишкалар беру/. | |
|5 минут|Жаңа сабақты| |Электронды |Оқушылар тыңдайды. |
| |бекіту. | |оқулықты іске | |
| | | |қосу. | |
|5 минут|V. Бағалау |Бағалаудың нақты |Нақты критерийлер | |
| |Бағалаудың |критерилері: |арқылы балмен | |
| |нақты |1. Слайдты |бағалап, қорытынды| |
| |критерилері |қорғауы; |бағасын қояды. | |
| | |2. Білім |"5" =6-7 | |
| | |деңгейіндегі |"4" =5-4 | |
| | |сұрақтар бойынша;|"3" =3 | |
| | |3. Сәйкестендіру:| | |
| | |4.Компьютерде | | |
| | |жұмыс; | | |
| | |5. Тест жұмысы | | |
| | |арқылы; 4-5-ке | | |
| | |бір фишкадан | | |
| | |беру. | | |
|3 минут|VI. Кері |VI. Кері әсер |Кері әсер парағы |Кері әсер парағына өз |
| |әсер парағы.|парағы |бойынша сұрақтар |пікірлерін жазады |
| | |1.Бүгін мен не |қояды. | |
| | |үйрендім? | | |
| | |2.Маған не | | |
| | |ұнады/ұнамады? | | |
| | |3.Тапсырманы | | |
| | |орындау барысында| | |
| | |қандай | | |
| | |қиыншылықтар | | |
| | |болды? | |Күнделікке жазу. |
| |Үйге |«Қазақстан | | |
| |тапсырма: |халқының ұлттық | | |
| | |құрамы» | | |
| | |тақырыбында | | |
| | |есепті кестеге | | |
| | |жазу. | | |

Сабақтың тақырыбы: Диаграммаларды құру, редакциялау және
форматтау.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға деректерді көрнекі және графикалық түрде
ұсыну жолдарын
меңгерту және уақытты үнемдеуге, компьютерде
сауатты
жұмыс жасай білуге, топтық жұмыста сыни ойлау
қабілеттерін дамыту.

Сабақтың міндеттері:
1. Электронды кестедегі мәліметтедіі көрнекі түрде көрсетуге дағдыланады.
2. Мазмұнды игеру қажеттілігін түсініп, өз бетінше әрекет жасайды;
3. Оқушылар топ ішінде бірлесе жұмыс жасау арқылы бір-бірінен үйренеді;

Күтілетін нәтиже :
1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді;
2. Мазмұнды өз бетінше игеріп компьютерде жұмыс жасай алады;
3. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды компьютерде қатесіз жазуды
үйренеді;

Дереккөздері: Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева Информатика 8 сынып,
Интернет ресурстары, Электронды оқулықтар.

Оқыту технологиясы: СТО
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі : «Ағаш» бөліну әдісі, «Уақыт шеңбері» әдісі,
«Сәйкестендіру» ойыны, Ментальді карта, анализ, қолданыс, «Бағдаршам»
ойыны, «Он сұрақ» бағалау сұрақтары,

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Интерактивті тақта,
қауіпсіздік ережесі, стикерлер, маркерлер, форматты қағаз, тапсырмалар.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, математика.

Сабақтың жоспары:
|Мерзім|Сабақ кезеңі |Жұмыс түрі |Мұғалім іс-әрекеті|Оқушылардың |
|і | | | |іс-әрекеті |
|2 |Қызығушылықты|Психологиялық |1.«Анам айтқан...»|Шеңберге тұрып |
|минут |ояту |дайындық |сөзін айта отырып,|сұрақтарға жауап|
| | | |ұйымдастыра |беріп, сыныпта |
| | | |отырып, сыныпта |жағымды ахуал |
| | | |психологиялық |қалыптастырып, |
| | | |ахуал |амандасады. |
| | | |қалыптастырады. |«Ағаш» әдісі |
| | | |2. Түгелдеу |арқылы топқа |
| | | |3. Топқа бөлу |бөлінеді |
|5 |Сұрақ-жауап: |«Уақыт шеңбері» |Көшбасшылық |Сұрақтарға жауап|
|минут | |әдісі. | |беру. |
| |Миға шабуыл: |«Сәйкестендіру» | | |
| | |ойыны. |Сұрақтар қою. |өз ойларын |
| | |Интерактивті | |айтады. |
| | |тақтадан өздерінің |Интернеттен | |
| | |тоқсандық білім |алынған | |
| | |сапасы |видеобейнені | |
| | |көрсетілгенде не |көрсету. | |
| | |туралы | | |
| | |ойладыңыздар? | | |
|10 |Жаңа сабақ. |2.Ментальдық |Жұмыстың мақсатын |1.Мәтінді оқиды,|
|минут |Мағынаны тану|картамен жұмыс |түсіндіреді. |өзара жұппен |
| | |(Джигсо -2) | |талқылап, топпен|
| | | | |мәтінді |
| | | | |меңгереді. |
| | | | |2.Ментальдық |
| | | | |карта салады |
|10 |Үйренуге |Компьютерде жұмыс. |Тапсырмаларды |Компьютерде |
|минут |тапсырма |«Бағдаршам» ойыны |тарату. |берілген |
| |беру. | |Дарынды оқушыға |тапсырманы |
| | | |тапсырма беріледі.|орындау. |
| | | |/Бірінші біткен | |
| | | |топтың оқушыларына| |
| | | |фишкалар беру/ | |
|5 | |Сергіту сәті. | |Жаттығулар |
|минут | |«Көз және қол | |орындау. |
| | |жаттығулары» | |3 оқушы |
| | |«Он сұрақ» әдісі |Тақтаға 3 оқушы |сұрақтарға |
| | | |шығарып оларға |жауап береді. |
| | | |сұрақ қояды. | |
| | | |/Әрбір дұрыс | |
| | | |жауапқа фишкалар | |
| | | |беру/. | |
|5 |Жаңа сабақты | |Электронды |Оқушылар |
|минут |бекіту. | |оқулықты іске |тыңдайды. |
| | | |қосу. | |
|5 |V. Бағалау |Бағалаудың нақты |Нақты критерийлер |Оқушылар сабақ |
|минут |Бағалаудың |критерийлері: |арқылы балмен |бойында жинаған |
| |нақты |1.«Уақыт шеңбері» |бағалап, қорытынды|фишкаларын |
| |критерилері |әдісі білім |бағасын қояды. |санайды. |
| | |деңгейіндегі |"5" =6-7 | |
| | |сұрақтар бойынша: |"4" =5-4 | |
| | |2.«Сәйкестендіру» |"3" =3 | |
| | |батырмаларды | | |
| | |білгеніне қарай: | | |
| | |3. Компьютерде | | |
| | |жұмыс; | | |
| | |4. «Он сұрақ | | |
| | |әдісі»; | | |
|3 |VI. Кері әсер|VI. Кері әсер |Кері әсер парағы |Кері әсер |
|минут |парағы. |парағы |бойынша сұрақтар |парағына өз |
| | |1.Бүгін мен не |қояды. |пікірлерін |
| | |үйрендім? | |жазады |
| | |2.Маған не | | |
| | |ұнады/ұнамады? | | |
| | |3.Тапсырманы | | |
| | |орындау барысында | | |
| | |қандай қиыншылықтар| | |
| | |болды? | | |
| |Үйге |«Электрондық кесте»|Түсіндіру | |
| |тапсырма: | |жұмыстары. | |
| | |тақырыбында | |Күнделікке жазу.|
| | |реферат жазу. | | |

Сабақтың тақырыбы: Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға жіберу.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға дайындаған құжат беттерін көрнекі түрде
рәсімдеу және
баспаға жіберу жолдарын
меңгерту және сауатты жұмыс
жасай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың міндеттері:
1. Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға жіберу жолдары қарастырылады оны
дамытады;
2. Құжат беттерін рәсімдеу туралы түсініктеме беріледі;
3. Топ ішінде өзгелердің пікірін тыңдап, ортақ шешімге келудің жолдарын
үйренеді.

Күтілетін нәтиже :
1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді;
2. Құжат беттерін рәсімдей алады және баспаға жібереді;
3. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды компьютерде қатесіз жазуды
үйренеді;

Дереккөздері: Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева Информатика 8 сынып,
Интернет ресурстары, Электронды оқулықтар.

Оқыту технологиясы: СТО
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: «Компьютер құрылғылары» әдісі, «Автор орындығы»
әдісі, «Автобус аялдамасы» ойыны, Ментальді карта, анализ, қолданыс,
тест жұмысы, «Инсерт» әдісі, бағалау сұрақтары,
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Интерактивті тақта,
қауіпсіздік ережесі, стикерлер, маркерлер, форматты қағаз, тапсырмалар.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.

Сабақтың жоспары:
|Мерзімі|Сабақ кезеңі|Жұмыс түрі |Мұғалім |Оқушылардың |
| | | |іс-әрекеті |іс-әрекеті |
|2 минут|Қызығушылықт|Психологиялық дайындық|1.«Бір тілек»|Шеңберге тұрып |
| |ы ояту | |айдарын, |бір-біріне жақсы |
| | | |ұйымдастыра |тілек айту, сыныпта|
| | | |отырып, |жағымды ахуал |
| | | |сыныпта |қалыптастырып, |
| | | |психологиялық|амандасады. |
| | | |ахуал |Топқа бөлінеді |
| | | |қалыптастырад| |
| | | |ы. | |
| | | |2. Түгелдеу | |
| | | |3. Топқа бөлу| |
|5 минут| |«Компьютер |Көшбасшылық |Компьютер |
| | |құрылғылары» әдісі. |І топ: |құрылғыларының |
| | | |Негізгі |суреттерін ала |
| | | |құрыл. |отырып, топқа |
| | |«Автор орындығы»? |ІІ топ: |бөлінеді. |
| | |«Автобус аялдамасы» |Енгізу-шығару|Эсселерін оқу. |
| | |әдісі |құрылғ. | |
| |Сұрақ-жауап:|«Инсерт» әдісі |ІІІ топ: |Сұрақтарға жауап |
| |Миға шабуыл:|1. Б.Ү.Ү. кестесі. |Қосымша құр. |беру. |
| | | | |1. Б.Ү.Ү. кестесін |
| | | | |толтыру. |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Оқу, | |
| | | |талқылау. | |
|10 |Жаңа сабақ. |2.Ментальдық картамен |Жұмыстың |1.Мәтінді оқиды, |
|минут |Мағынаны |жұмыс (Джигсо -2) |мақсатын |өзара жұппен |
| |тану | |түсіндіреді. |талқылап, топпен |
| | | |Бақылайды. |мәтінді меңгереді. |
| | | | |2.Ментальдық карта |
| | | | |салады |
|10 |Үйренуге |Компьютерде жұмыс |Тапсырмаларды|Компьютерде берілген|
|минут |тапсырма | |тарату. |тапсырманы орындау. |
| |беру. | |Дарынды |Баспадан шығару. |
| | | |оқушыға | |
| | | |тапсырма | |
| | | |беріледі. | |
| | | |/Бірінші | |
| | | |біткен үш | |
| | | |оқушыға | |
| | | |фишкалар | |
| | | |беру/ | |
| | |«Сергіту сәті» |Оқушылар |Жаттығулар жасау. |
| | | |назарын | |
| | | |тақтаға | |
| | | |аудару. | |
|5 минут|Мағынаны |Тест жұмысы |Activote |Тест сұрақтарына |
| |тану. |/15 сұрақ/ |құрылғысын |жауап беру. |
| | | |тарату. | |
|5 минут|Жаңа сабақты| |Электронды |Оқушылар тыңдайды. |
| |бекіту. | |оқулықты іске|Жұмбақтарға жауап |
| |Ой – қозғау:|Жұмбақтар шешу. |қосу. |беру. |
| | | |3 топқа 3 | |
| | | |жұмбақ | |
| | | |жасыру. | |
| | |1. Б.Ү.Ү. кестесі. |Қорытындылау.|1. Б.Ү.Ү. кестесін |
| | | |Электронды |толтыру. |
| | | |оқулықты іске| |
| | | |қосу. | |
|5 минут|V. Бағалау |Бағалаудың нақты |Нақты | |
| |Бағалаудың |критерилері: |критерийлер | |
| |нақты |1. Автор орындығы; |арқылы балмен| |
| |критерилері |2. «Автобус |бағалап, | |
| | |аялдамасы» әдісі |қорытынды | |
| | |білім деңгейіндегі |бағасын | |
| | |сұрақтар бойынша; |қояды. | |
| | |3. Компьютерде жұмыс; |"5" =6-7 | |
| | |4. Тест жұмысы арқылы;|"4" =5-4 | |
| | |5. Жұмбақ шешкені |"3" =3 | |
| | |үшін: | | |
|3 минут|VI. Кері |VI. Кері әсер парағы |Кері әсер |Кері әсер парағына |
| |әсер парағы.|1.Бүгін мен не |парағы |өз пікірлерін жазады|
| | |үйрендім? |бойынша | |
| | |2.Маған не |сұрақтар | |
| | |ұнады/ұнамады? |қояды. | |
| | |3.Тапсырманы орындау | | |
| | |барысында қандай | | |
| | |қиыншылықтар болды? | | |
| | |«Менің достарым» | | |
| | |тақырыбында туған | | |
| |Үйге |жылы, мекен-жайы | |Күнделікке жазу. |
| |тапсырма: |туралы кестеге жазу | | |
| | |және оны баспадан | | |
| | |шығарып әкелу. | | |

1. Б.Ү.Ү. кестесі.

|Білгенім |Үйренгенім |Үйренгім келеді |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Менің ататегім
Деңгейлік бағдарлама бойынша сабақтардың орта және қысқа мерзімді жоспарларының үлгісі
Әрекет реті
Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу
Аққу,шортан һәм шаян
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Бала мәншүк. 4-сынып
Сатқын жапалақ(ертегі)
Оқушылар тілегі. Барлық оқушылар
Оқушылар тілегі
Пәндер