Оқушылар сабақ минут

Жамбыл облысы, Талас ауданы, Қаратау қаласы.

Д. А. Қонаев атындағы орта мектеп

«Бекітемін»

Д. А. Қонаев атындағы

орта мектебінің директоры

І. Нұрұлы

Қысқа мерзімді

жоспар

Тақырыбы:

MICROSOFT EXCEL КЕСТЕЛІК ПРОЦЕССОРЫ»

Пәні:информатика

Сынып: 8 «Ә»

Пән мұғалімі: Кульжанова Салтанат Сейітхановна

Қаратау қаласы.

2012-2013 оқу жылы.

Күні, айы, жылы:

Сабақтың тақырыбы: MS Excel - мен танысу.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға MS Excel бағдарламасымен сандық кестелермен жұмыс істеуді, мәндерді талдауды, нәтижесін алуды туралы толық мағлұмат беру.

Сабақтың міндеттері:

  1. Электрондық кесте туралы ұғым қалыптасады.
  2. Сандық мәліметтер туралы біледі.
  3. Кестенің элементтері туралы мағлұмат беріледі.

Күтілетін нәтиже:

  1. MS Excel - дің қызметі туралы біледі.
  2. Электронды кестеде еркін жұмыс істей алады.
  3. Жұмыс кітабының терезе элементтері туралы айта алады.

Дереккөздері : Е. В. Шевчук, Н. С. Кольева Информатика 8 сынып,

Интернет ресурстары, Электронды оқулықтар.

Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту.

Сабақтың әдіс -тәсілдері: «Геометриялық фигуралар» бөліну әдісі, Диалогтық әдіс, «Визуальды айғақтар» кестесі, ментальды карта, Венн диаграммасы, Джигсо - І топтастыру.

«Соңғы бес минут» әдісі.

Бағалау критерийлері:

1 . Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл

2. «Визуальды айғақтар» топтастыруды қорғауы 3 балл

3. Венн диаграммасы. /интерактивті тақтада жұмыс/ 1 балл

4. «Соңғы бес минут» тақтаға шығып, мәтінің мазмұнын айту 1 балл

Көрнекіліктер: ОЕТС, интерактивті тақта, слайд көрсетілімі, қима суреттері, ментальды карта

Сабақ барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Сабақ барысы:

І. Қызығушылықты ояту

\2 минут\

\3 минут\

\5 минут\

\10 минут\

Мұғалімнің іс - әрекеті:

А. Сергіту сәті

Оқушылар өздерінің көңіл-күйлері туралы бөліседі.

«Қарлы кесек» әдісі.

Ә. Оқушыларды топқа бөлу:

3 топ - «Геометриялық фигуралар» бөліну әдісі.

1-топ: шеңбер, 2-топ: үшбұрыш, 3-топ: төртбұрыш

«Миға шабуыл»

Б . MS Word мәтіндік редакторын қайталау:

1. MS Word мәтіндік редакторында жұмыс істеу үшін оны неше әдіспен іске қосуға болады?

2. Мәтіндік редактор немесе процессор дегенді қалай түсінесіңдер?

3. MS Word мәтіндік редакторында кесте құру командасы неше әдіспен жүзеге асады?

4. MS Word мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктері дегенді қалай түсінесіңдер?

5. Құжатты баспаға қалай жіберер едіңдер?

В. «Визуальды айғақтар» кестесі. Оқушыларға компьютерлердің суреттері таратылады.

«Визуальды айғақтар» кестесі .

:
:
:

Мұғалім тақтада ілінген суреттерге байланысты сұрақ қоя отырып оқушыларды жаңа сабаққа алып келеді.

Оқушының іс - әрекеті:

XІХ

ғасыр

ХХ ғасыр
ХХІ ғасыр

Оқушылар өз есімдеріне сыни тұрғыдан қарайды да, /қандай? Деген сұраққа жауап/ мысал келтіреді.

Балнұр - байсалды,

Дидар - дарынды

Бақытжан - бақытты т. б. с. с.

Оқушылар тақтаға шығып, кезекпен бір-бір геометриялық фигураны түсіне қарай таңдап, топқа бөлінеді.

Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар плакатқа есептеуіш техниканың даму кезеңімен бөліп, жабыстырады.

Компьютерлер туралы ойларын топтастыру түрінде құрайды, тақтаға шығып, оны қорғайды.

Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс - әрекеті:
Оқушының іс - әрекеті:
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс - әрекеті:
Оқушының іс - әрекеті:
Сабақ барысы:

ІІ. Мағынаны тану

\15 минут\

Мұғалімнің іс - әрекеті:

Джигсо І (жанұя тобы, жұмыс тобы) . Оқулықтағы мәтінді үшке бөліп беру.

Мұғалім бақылап тұрады.

Оқушының іс - әрекеті:

Жанұя тобындағы оқушылар 1-3-ке дейін санап, 3 жұмыс тобына бөлінеді. Жанұя топта мәтінді жеке оқиды, жұпта, топта талқылайды, тезистер арқылы дәптерге жазады.

Оқушылар жанұя тобына оралады, мәтінді кезекпен түсіндіреді.

Тақтаға 3 оқушы шығады, түсінгендері бойынша өзі оқымаған мәтіннің мағынасын ашады.

Сабақ барысы:

ІІІ. Ой толғаныс

\5 минут\

\5 минут\

Мұғалімнің іс - әрекеті:

А. Топтастыру

Венн диаграммасы.

Word Excel

Электронды оқулықтан электрондық кесте туралы мәліметті тыңдайды.

Мұғалім сабақты қорытып, аяқтайды.

Ә. Үй жұмысы:

Электрондық кесте туралы мәлімет жинап слайд жасап келу.

Б. Кері байланыс

1. Сабақта не ұнады?

2. Сабақта не ұнаған жоқ?

3. Өзінді қалай бағалайсың? Неліктен?

4. Пікір-ұсыныстар.

Шығу парағына жапсыру.

Оқушының іс - әрекеті:

Word мәтіндік редакторы және Excel электронды кестенің қызметтері туралы топтастыруға жаңа ойларын қосады, ортақ қасиеттерін жазады, тақтаға шығып, оны қорғайды.

«Соңғы бес минут» әдісі тақтаға бір оқушы шығып, топтағы оқушылардың қойған сұрақтарына жауап береді.

Оқушылар интернет ресурстарын және кітаптарды пайдалана отырып, электрондық кесте туралы мәлімет жинап слайд жасап келуі керек.

Кері байланыста оқушылар сабақта алған әсерлерін жазады, өзіне баға қояды.

Сабақтың тақырыбы: MS Excel -ге берілгендерді енгізу және редакциялау.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға деректерді кестелік түрде ұсыну жолдарын

меңгерту және уақытты үнемдеуге, компьютерде сауатты

жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың міндеттері:

  1. Сақталган кестелерді ашуға және оларға түзету жасау туралы мәлімет беріледі;
  2. Кестеге жол, баған, немесе ұяшықтар қосуды біледі;
  3. Кестеден жол, баған немесе ұяшықтарды алып тастауды біледі. ;

Күтілетін нәтиже :

1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді;

2. Жол, баған немесе ұяшықтардағы мәліметтерді көшіруге немесе орнын ауыстыруға үйренеді;

3. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды компьютерде қатесіз жазуды үйренеді;

Дереккөздері : Е. В. Шевчук, Н. С. Кольева Информатика 8 сынып,

Интернет ресурстары, Электронды оқулықтар.

Оқыту технологиясы: СТО

Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдіс -тәсілдері: «Компьютер суретін құрастыру» бөліну әдісі, Диалогтық әдіс, «Адасқан обьектілер» кестесі, ментальды карта, Джигсо - І топтастыру, «Бағдаршам» ойыны, тест.

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Интерактивті тақта, электронды оқулық 8 сынып, SIN_kaz электронды оқулығы, қауіпсіздік ережесі, стикерлер, маркерлер, форматты қағаз, тапсырмалар.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, математика.

Сабақтың жоспары:

Мерзімі
Сабақ кезеңі
Жұмыс түрі
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Мерзімі: 2 минут
Сабақ кезеңі: Қызығушылықты ояту
Жұмыс түрі:

Психологиялық дайындық

Компьютердің суретін құрастыру арқылы топқа бөліну.

Мұғалім іс-әрекеті:

1. «Не ортақ?» сұрағын қойып, ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық ахуал қалыптастырады.

2. Түгелдеу

3. Топқа бөлу

Оқушылардың іс-әрекеті:

Шеңберге тұрып сұрақтарға жауап беріп, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырып, амандасады.

Топқа бөлінеді

Мерзімі: 5 минут
Сабақ кезеңі:

Миға шабуыл:

Сұрақ-жауап

Жұмыс түрі:

Слайд көрсету.

Слайдтан өткен тақырыптан сұрақтар беріледі.

«Адасқан обьектілер» ойыны.

Электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

Мұғалім іс-әрекеті:

Көшбасшылық

/ Жауап берген сұрақтарға және слайдқа, дұрыс сәйкестендіруіне, тапсырмаларды орындауына қарай фишкалар беру/.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Слайдтарын қорғайды.

Сұрақтарға жауап беру және сәйкестендіру.

Электронды кестені іске қосу және терезе элементтерін табу.

Мерзімі: 10 минут
Сабақ кезеңі:

Жаңа сабақ.

Мағынаны тану

Жұмыс түрі: 2. Ментальдық картамен жұмыс (Джигсо -2)
Мұғалім іс-әрекеті: Жұмыстың мақсатын түсіндіреді. Бақылайды.
Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Мәтінді оқиды, өзара жұппен талқылап, топпен мәтінді меңгереді.

2. Ментальдық карта салады

Мерзімі: 10 минут
Сабақ кезеңі: Үйренуге тапсырма беру.
Жұмыс түрі:

Компьютерде жұмыс

«Бағдаршам» ойыны.

«Сергіту сәті»

Мұғалім іс-әрекеті:

Тапсырмаларды тарату.

Дарынды оқушыға тапсырма беріледі.

/ Бірінші біткен бес оқушыға фишкалар беру/.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Компьютерде берілген тапсырманы орындау.

Жаттығулар жасау.

Мерзімі: 5 минут
Сабақ кезеңі: Жеке орындап, жұппен тексереді.
Жұмыс түрі:

Тест жұмысы

/7 сұрақ/

Жұптық жұмыс

Мұғалім іс-әрекеті:

Бақылау.

/4 және 5 алған оқушыларға фишкалар беру/.

Оқушылардың іс-әрекеті: Тест орындайды. Бір-бірін тексеріп бағалайды.
Мерзімі: 5 минут
Сабақ кезеңі: Жаңа сабақты бекіту.
Жұмыс түрі:
Мұғалім іс-әрекеті: Электронды оқулықты іске қосу.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар тыңдайды.
Мерзімі: 5 минут
Сабақ кезеңі:

V. Бағалау

Бағалаудың нақты критерилері

Жұмыс түрі:

Бағалаудың нақты критерилері:

1. Слайдты қорғауы;

2. Білім деңгейіндегі сұрақтар бойынша;

3. Сәйкестендіру:

4. Компьютерде жұмыс;

5. Тест жұмысы арқылы; 4-5-ке бір фишкадан беру.

Мұғалім іс-әрекеті:

Нақты критерийлер арқылы балмен бағалап, қорытынды бағасын қояды.

"5" =6-7

"4" =5-4

"3" =3

Оқушылардың іс-әрекеті:
Мерзімі: 3 минут
Сабақ кезеңі:

VI. Кері әсер парағы.

Үйге тапсырма:

Жұмыс түрі:

VI. Кері әсер парағы

1. Бүгін мен не үйрендім?

2. Маған не ұнады/ұнамады?

3. Тапсырманы орындау барысында қандай қиыншылықтар болды?

«Қазақстан халқының ұлттық құрамы»

тақырыбында есепті кестеге жазу.

Мұғалім іс-әрекеті: Кері әсер парағы бойынша сұрақтар қояды.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Кері әсер парағына өз пікірлерін жазады

Күнделікке жазу.

Сабақтың тақырыбы: Диаграммаларды құру, редакциялау және форматтау.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға деректерді көрнекі және графикалық түрде ұсыну жолдарын

меңгерту және уақытты үнемдеуге, компьютерде сауатты

жұмыс жасай білуге, топтық жұмыста сыни ойлау қабілеттерін дамыту.

Сабақтың міндеттері:

  1. Электронды кестедегі мәліметтедіі көрнекі түрде көрсетуге дағдыланады.
  2. Мазмұнды игеру қажеттілігін түсініп, өз бетінше әрекет жасайды;
  3. Оқушылар топ ішінде бірлесе жұмыс жасау арқылы бір-бірінен үйренеді;

Күтілетін нәтиже :

1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді;

2. Мазмұнды өз бетінше игеріп компьютерде жұмыс жасай алады;

3. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды компьютерде қатесіз жазуды үйренеді;

Дереккөздері : Е. В. Шевчук, Н. С. Кольева Информатика 8 сынып,

Интернет ресурстары, Электронды оқулықтар.

Оқыту технологиясы : СТО

Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдіс - тәсілі : «Ағаш» бөліну әдісі, «Уақыт шеңбері» әдісі, «Сәйкестендіру» ойыны, Ментальді карта, анализ, қолданыс, «Бағдаршам» ойыны, «Он сұрақ» бағалау сұрақтары,

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Интерактивті тақта, қауіпсіздік ережесі, стикерлер, маркерлер, форматты қағаз, тапсырмалар.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, математика.

Сабақтың жоспары:

Мерзімі
Сабақ кезеңі
Жұмыс түрі
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Мерзімі: 2 минут
Сабақ кезеңі: Қызығушылықты ояту
Жұмыс түрі: Психологиялық дайындық
Мұғалім іс-әрекеті:

1. «Анам айтқан . . . » сөзін айта отырып, ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық ахуал қалыптастырады.

2. Түгелдеу

3. Топқа бөлу

Оқушылардың іс-әрекеті:

Шеңберге тұрып сұрақтарға жауап беріп, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырып, амандасады.

«Ағаш» әдісі арқылы топқа бөлінеді

Мерзімі: 5 минут
Сабақ кезеңі:

Сұрақ-жауап:

Миға шабуыл:

Жұмыс түрі:

«Уақыт шеңбері» әдісі.

«Сәйкестендіру» ойыны.

Интерактивті тақтадан өздерінің тоқсандық білім сапасы көрсетілгенде не туралы ойладыңыздар?

Мұғалім іс-әрекеті:

Көшбасшылық

Сұрақтар қою.

Интернеттен алынған видеобейнені көрсету.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Сұрақтарға жауап беру.

өз ойларын айтады.

Мерзімі: 10 минут
Сабақ кезеңі:

Жаңа сабақ.

Мағынаны тану

Жұмыс түрі: 2. Ментальдық картамен жұмыс (Джигсо -2)
Мұғалім іс-әрекеті: Жұмыстың мақсатын түсіндіреді.
Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Мәтінді оқиды, өзара жұппен талқылап, топпен мәтінді меңгереді.

2. Ментальдық карта салады

Мерзімі: 10 минут
Сабақ кезеңі: Үйренуге тапсырма беру.
Жұмыс түрі:

Компьютерде жұмыс.

«Бағдаршам» ойыны

Мұғалім іс-әрекеті:

Тапсырмаларды тарату.

Дарынды оқушыға тапсырма беріледі.

/Бірінші біткен топтың оқушыларына фишкалар беру/

Оқушылардың іс-әрекеті: Компьютерде берілген тапсырманы орындау.
Мерзімі: 5 минут
Сабақ кезеңі:
Жұмыс түрі:

Сергіту сәті.

«Көз және қол жаттығулары»

«Он сұрақ» әдісі

Мұғалім іс-әрекеті:

Тақтаға 3 оқушы шығарып оларға сұрақ қояды.

/Әрбір дұрыс жауапқа фишкалар беру/.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Жаттығулар орындау.

3 оқушы сұрақтарға жауап береді.

Мерзімі: 5 минут
Сабақ кезеңі: Жаңа сабақты бекіту.
Жұмыс түрі:
Мұғалім іс-әрекеті: Электронды оқулықты іске қосу.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар тыңдайды.
Мерзімі: 5 минут
Сабақ кезеңі:

V. Бағалау

Бағалаудың нақты критерилері

Жұмыс түрі:

Бағалаудың нақты критерийлері:

1. «Уақыт шеңбері» әдісі білім деңгейіндегі сұрақтар бойынша:

2. «Сәйкестендіру» батырмаларды білгеніне қарай:

3. Компьютерде жұмыс;

4. «Он сұрақ әдісі»;

Мұғалім іс-әрекеті:

Нақты критерийлер арқылы балмен бағалап, қорытынды бағасын қояды.

"5" =6-7

"4" =5-4

"3" =3

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар сабақ бойында жинаған фишкаларын санайды.
Мерзімі: 3 минут
Сабақ кезеңі:

VI. Кері әсер парағы.

Үйге тапсырма:

Жұмыс түрі:

VI. Кері әсер парағы

1. Бүгін мен не үйрендім?

2. Маған не ұнады/ұнамады?

3. Тапсырманы орындау барысында қандай қиыншылықтар болды?

«Электрондық кесте»

тақырыбында реферат жазу.

Мұғалім іс-әрекеті:

Кері әсер парағы бойынша сұрақтар қояды.

Түсіндіру жұмыстары.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Кері әсер парағына өз пікірлерін жазады

Күнделікке жазу.

Сабақтың тақырыбы: Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға жіберу.

Сабақтың мақсаты : Оқушыларға дайындаған құжат беттерін көрнекі түрде рәсімдеу және

баспаға жіберу жолдарын меңгерту және сауатты жұмыс

жасай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың міндеттері:

  1. Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға жіберу жолдары қарастырылады оны дамытады;
  2. Құжат беттерін рәсімдеу туралы түсініктеме беріледі;
  3. Топ ішінде өзгелердің пікірін тыңдап, ортақ шешімге келудің жолдарын үйренеді.

Күтілетін нәтиже :

1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді;

2. Құжат беттерін рәсімдей алады және баспаға жібереді;

3. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды компьютерде қатесіз жазуды үйренеді;

Дереккөздері : Е. В. Шевчук, Н. С. Кольева Информатика 8 сынып,

Интернет ресурстары, Электронды оқулықтар.

Оқыту технологиясы: СТО

Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдіс - тәсілі : «Компьютер құрылғылары» әдісі, «Автор орындығы» әдісі, «Автобус аялдамасы» ойыны, Ментальді карта, анализ, қолданыс, тест жұмысы, «Инсерт» әдісі, бағалау сұрақтары,


Ұқсас жұмыстар
Менің ататегім
Деңгейлік бағдарлама бойынша сабақтардың орта және қысқа мерзімді жоспарларының үлгісі
Әрекет реті
Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу
Аққу,шортан һәм шаян
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Бала мәншүк. 4-сынып
Сатқын жапалақ(ертегі)
Оқушылар тілегі
Museums in our life
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz