Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Компьютер құрылғылары туралы

Ақтөбе қаласы
Пригород орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі
Туркменбаева Алима Азижановна
Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 7 класқа арналған қысқа
мерзімді жоспар
|ПӘНІ |Информатика |КЛАСЫ |7а |
|ТАҚЫРЫП |Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері |
|МАҚСАТЫ |Оқушыларды ДК-мен, оның негізгі блоктарымен, және олардың міндетімен |
| |таныстыру. ЭЕМ-нің мүмкіндіктерін көрсету. Компьтердің негізгі |
| |құрылғылары –жүйелік блок, монитор, пернетақта, ЖЖҚ-мен таныстыру; |
| |ақпаратты меңгерту, тыңдай білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру, оқу |
| |үшін жауапкершілікті түсіндіру, бағалау түрлерін үйрету. |
|КҮТІЛЕТІН |Компьютердің негізгі құрылғыларын, олардың міндеттері мен |
|НӘТИЖЕ |мүмкіндіктерін біледі, ақпаратты меңгере алады; мәтінге байланысты |
| |сұрақ қоюға дағдыланады; кластастарын тыңдай білуге үйренеді; өзінің |
| |және өзінің кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе біледі; |
| |сын тұрғысынан ойлауды үйренеді, бір-бірін бағалай алады. |

|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру |* Амандасу. Әр оқушы өзінің қай | Амандасады. Бір| | |
|кезеңі |деңгейде дайындалып келгендігіне|–бірімен | |Компьютер |
|(2 минут) |орай өзін-өзі смайликтермен |амандасады. Әр | |құрылғылар|
| |(жақсы, орташа, нашар) |оқушы өзінің қай | |ының |
| |бағалайды. Психологиялық |деңгейде | |суреттері.|
| |тренинг. Компьютердің |дайындалып | | |
| |құрылғыларының суреттерін |келгендігіне орай| | |
| |құрастыру арқылы топқа бөледі. |өзін-өзі | | |
| |( жүйелік блок, монитор, |смайликтермен | | |
| |пернетақта, колонка) |(жақсы, орташа, | | |
| | |нашар) бағалайды.| | |
| | |Бір –біріне жақсы| | |
| | |тілек білдіреді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Оқушылар сурет | | |
| | |бойынша топқа | | |
| | |бөлінеді. | | |
| | |1-топ-жүйелік | | |
| | |блок, | | |
| | |2-топ монитор; | | |
| | |3- топ | | |
| | |пернетақта, | | |
| | |4 -топ принтер. | | |
|Қызығушылықты |Суретте қандай құрылғы |Әр топ сурет | | |
|ояту |берілгенін, оның атқаратын |бойынша өз | | |
|(3 минут) |қызметі, не үшін қажет деген |ойларын ортаға | | |
| |сұрақтар арқылы оқушылардың |салады. | | |
| |ойларын біледі. | | | |
| |Біз бүгінгі сабақта | | | |
| |компьютердің негізгі құрылғылары| | | |
| |мен олардың сипаттамаларын | | | |
| |қарастырамыз. | | | |
|Мағынаны тану | | | | |
|(15 минут) |Топтарға оқулықты пайдаланып |1-3 топ берілген|Топтар | |
| |тапсырма беру. Әр топ өз |тақырыпты оқып |бірін |Бағалау |
| |тапсырмаларына постер жасау |танысып, топта |–бірі |парақшалар|
| |арқылы, немесе көрініс арқылы |талдайды. Оны |бағалау |ы |
| |түсіндіру қажет. |постерге салады. |критерийі| |
| |1-топ – жүйелік блок 34-36 бет, |4 топ техника |бойынша | |
| |2-топ- монитор 36-38 бет, |дүкенінде диалог |бағалайды| |
| |3-топ пернетақта, 38-43 бет, |Әр топ қорғайды. |. | |
| |4-топ –принтер 43-46 бет. | |1.Тақырып| |
| |Компьютердің құрылысымен | |мазмұныны| |
|(15 минут) |таныстырылым жасауына бағыт | |ң ашылуы.| |
| |беріп, әр топтың жұмыс жасау | | | |
| |бағытын бақылайды. |Жүйелік блокта |2. Толық,| |
| | |құрылғылардың |түсінікті| |
| |Жүйелік блокта құрылғылардың |орналасу тәртібі |жеткізілу| |
| |орналасу тәртібі жазылған, бұл |жазылған, бұл |і. | |
| |тапсырманы орындау барысында |тапсырманы |3. | |
| |оқушылар «ия, бұл солай», |орындау барысында|Көркем-де| |
| |«жоқ, олай емес деп белгілеп |оқушылар «ия, |луі. | |
| |отыру керек. |бұл солай», |4. Сөздік| |
| | |«жоқ, олай емес |қоры. |Тапсырмала|
| |Арнайы пернелердің қызмет |деп белгілейді.|5. Рөлде |р |
| |кестесін толтыру тапсырмасын | |ойнауы | |
| |береді. | | | |
| |Перне аты |Арнайы | | |
| |Перненің қызметі |пернелердің |Топ | |
| | |қызмет кестесін |басшысы | |
| |Enter |толтырады. |бағалау | |
| | | |парақшасы|Электронды|
| | | |бойынша |оқулық |
| |Shift | |бағалайды| |
| | | |. | |
| | |Электронды | | |
| | |оқулықтан | | |
| | |тапсырмалар | | |
| |Электронды оқулықтан тапсырма |орындайды. | | |
| |орындатады. | | | |
| |№ 2, 5 тапсырма. | | | |
|Ой толғаныс |«Компьютер құрылғылары туралы |Оқушылар | | |
|- (10 минут) |білетінім», «Компьютердің адам |компьютердің |Екі | |
| |өміріндегі маңызы тақырыбында |құрылғыларының |жұлдыз, | |
| |эссе жазады. |міндеттері мен |бір тілек| |
| | |мүмкіндіктері |арқылы | |
| | |туралы не |бағалайды| |
| | |білгенін, |. | |
| | |үйренгені туралы |Өзін –өзі| |
| | |жазады. |бағалау. | |
| | |Әр топтан үздік |:-) | |
| | |эссені оқиды. |тақырыпты| |
| | | |жақсы | |
| | | |меңгердім| |
| | | |. | |
| | | |: -? | |
| | | |Сабақты | |
| | | |жақсыдан | |
| | | |төмен | |
| | | |меңгердім| |
| | | |, әлі де | |
| | | |жұмыс | |
| | | |жасауым | |
| | | |қажет. | |
| | | |: - ( | |
| | | |бұл | |
| | | |тақырып | |
| | | |бойынша | |
| | | |көп жұмыс| |
| | | |жасауым | |
| | | |қажет. | |
| | | |Оқушылар | |
| | | |тақтада | |
| | | |тұрған | |
| | | |ағаштың | |
| | | |суретіне | |
| | | |стикерге | |
| | | |салып | |
| | | |жабыстыра| |
| | | |ды. | |
|Үй тапсырмасы: |Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері |
| |туралы таныстырылым әзірлеу. |

Ұқсас жұмыстар
Копьютердің қосымша құрылғылары, қосымша құрылғыларды орнату, драйверлер
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ
Компьютердің құрамына кіретін негізгі және қосалқы құрылғылар
Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері. пернетақта
Дербес компьютердің құрылғылары жайлы
Компьютер жадысының түрлері
Оқушы саны
Компьютердің негізгі құрылғыларын ата
Компьютер-әмбебап есептеуіш машина
Компьютер және оның негізгі құрылғылары
Пәндер