Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Компьютер құрылғылары туралы
Ақтөбе қаласы
Пригород орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі
Туркменбаева Алима Азижановна
Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 7 класқа арналған қысқа
мерзімді жоспар
|ПӘНІ |Информатика |КЛАСЫ |7а |
|ТАҚЫРЫП |Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері |
|МАҚСАТЫ |Оқушыларды ДК-мен, оның негізгі блоктарымен, және олардың міндетімен |
| |таныстыру. ЭЕМ-нің мүмкіндіктерін көрсету. Компьтердің негізгі |
| |құрылғылары –жүйелік блок, монитор, пернетақта, ЖЖҚ-мен таныстыру; |
| |ақпаратты меңгерту, тыңдай білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру, оқу |
| |үшін жауапкершілікті түсіндіру, бағалау түрлерін үйрету. |
|КҮТІЛЕТІН |Компьютердің негізгі құрылғыларын, олардың міндеттері мен |
|НӘТИЖЕ |мүмкіндіктерін біледі, ақпаратты меңгере алады; мәтінге байланысты |
| |сұрақ қоюға дағдыланады; кластастарын тыңдай білуге үйренеді; өзінің |
| |және өзінің кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе біледі; |
| |сын тұрғысынан ойлауды үйренеді, бір-бірін бағалай алады. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру |* Амандасу. Әр оқушы өзінің қай | Амандасады. Бір| | |
|кезеңі |деңгейде дайындалып келгендігіне|–бірімен | |Компьютер |
|(2 минут) |орай өзін-өзі смайликтермен |амандасады. Әр | |құрылғылар|
| |(жақсы, орташа, нашар) |оқушы өзінің қай | |ының |
| |бағалайды. Психологиялық |деңгейде | |суреттері.|
| |тренинг. Компьютердің |дайындалып | | |
| |құрылғыларының суреттерін |келгендігіне орай| | |
| |құрастыру арқылы топқа бөледі. |өзін-өзі | | |
| |( жүйелік блок, монитор, |смайликтермен | | |
| |пернетақта, колонка) |(жақсы, орташа, | | |
| | |нашар) бағалайды.| | |
| | |Бір –біріне жақсы| | |
| | |тілек білдіреді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Оқушылар сурет | | |
| | |бойынша топқа | | |
| | |бөлінеді. | | |
| | |1-топ-жүйелік | | |
| | |блок, | | |
| | |2-топ монитор; | | |
| | |3- топ | | |
| | |пернетақта, | | |
| | |4 -топ принтер. | | |
|Қызығушылықты |Суретте қандай құрылғы |Әр топ сурет | | |
|ояту |берілгенін, оның атқаратын |бойынша өз | | |
|(3 минут) |қызметі, не үшін қажет деген |ойларын ортаға | | |
| |сұрақтар арқылы оқушылардың |салады. | | |
| |ойларын біледі. | | | |
| |Біз бүгінгі сабақта | | | |
| |компьютердің негізгі құрылғылары| | | |
| |мен олардың сипаттамаларын | | | |
| |қарастырамыз. | | | |
|Мағынаны тану | | | | |
|(15 минут) |Топтарға оқулықты пайдаланып |1-3 топ берілген|Топтар | |
| |тапсырма беру. Әр топ өз |тақырыпты оқып |бірін |Бағалау |
| |тапсырмаларына постер жасау |танысып, топта |–бірі |парақшалар|
| |арқылы, немесе көрініс арқылы |талдайды. Оны |бағалау |ы |
| |түсіндіру қажет. |постерге салады. |критерийі| |
| |1-топ – жүйелік блок 34-36 бет, |4 топ техника |бойынша | |
| |2-топ- монитор 36-38 бет, |дүкенінде диалог |бағалайды| |
| |3-топ пернетақта, 38-43 бет, |Әр топ қорғайды. |. | |
| |4-топ –принтер 43-46 бет. | |1.Тақырып| |
| |Компьютердің құрылысымен | |мазмұныны| |
|(15 минут) |таныстырылым жасауына бағыт | |ң ашылуы.| |
| |беріп, әр топтың жұмыс жасау | | | |
| |бағытын бақылайды. |Жүйелік блокта |2. Толық,| |
| | |құрылғылардың |түсінікті| |
| |Жүйелік блокта құрылғылардың |орналасу тәртібі |жеткізілу| |
| |орналасу тәртібі жазылған, бұл |жазылған, бұл |і. | |
| |тапсырманы орындау барысында |тапсырманы |3. | |
| |оқушылар «ия, бұл солай», |орындау барысында|Көркем-де| |
| |«жоқ, олай емес деп белгілеп |оқушылар «ия, |луі. | |
| |отыру керек. |бұл солай», |4. Сөздік| |
| | |«жоқ, олай емес |қоры. |Тапсырмала|
| |Арнайы пернелердің қызмет |деп белгілейді.|5. Рөлде |р |
| |кестесін толтыру тапсырмасын | |ойнауы | |
| |береді. | | | |
| |Перне аты |Арнайы | | |
| |Перненің қызметі |пернелердің |Топ | |
| | |қызмет кестесін |басшысы | |
| |Enter |толтырады. |бағалау | |
| | | |парақшасы|Электронды|
| | | |бойынша |оқулық |
| |Shift | |бағалайды| |
| | | |. | |
| | |Электронды | | |
| | |оқулықтан | | |
| | |тапсырмалар | | |
| |Электронды оқулықтан тапсырма |орындайды. | | |
| |орындатады. | | | |
| |№ 2, 5 тапсырма. | | | |
|Ой толғаныс |«Компьютер құрылғылары туралы |Оқушылар | | |
|- (10 минут) |білетінім», «Компьютердің адам |компьютердің |Екі | |
| |өміріндегі маңызы тақырыбында |құрылғыларының |жұлдыз, | |
| |эссе жазады. |міндеттері мен |бір тілек| |
| | |мүмкіндіктері |арқылы | |
| | |туралы не |бағалайды| |
| | |білгенін, |. | |
| | |үйренгені туралы |Өзін –өзі| |
| | |жазады. |бағалау. | |
| | |Әр топтан үздік |:-) | |
| | |эссені оқиды. |тақырыпты| |
| | | |жақсы | |
| | | |меңгердім| |
| | | |. | |
| | | |: -? | |
| | | |Сабақты | |
| | | |жақсыдан | |
| | | |төмен | |
| | | |меңгердім| |
| | | |, әлі де | |
| | | |жұмыс | |
| | | |жасауым | |
| | | |қажет. | |
| | | |: - ( | |
| | | |бұл | |
| | | |тақырып | |
| | | |бойынша | |
| | | |көп жұмыс| |
| | | |жасауым | |
| | | |қажет. | |
| | | |Оқушылар | |
| | | |тақтада | |
| | | |тұрған | |
| | | |ағаштың | |
| | | |суретіне | |
| | | |стикерге | |
| | | |салып | |
| | | |жабыстыра| |
| | | |ды. | |
|Үй тапсырмасы: |Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері |
| |туралы таныстырылым әзірлеу. |
Пригород орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі
Туркменбаева Алима Азижановна
Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 7 класқа арналған қысқа
мерзімді жоспар
|ПӘНІ |Информатика |КЛАСЫ |7а |
|ТАҚЫРЫП |Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері |
|МАҚСАТЫ |Оқушыларды ДК-мен, оның негізгі блоктарымен, және олардың міндетімен |
| |таныстыру. ЭЕМ-нің мүмкіндіктерін көрсету. Компьтердің негізгі |
| |құрылғылары –жүйелік блок, монитор, пернетақта, ЖЖҚ-мен таныстыру; |
| |ақпаратты меңгерту, тыңдай білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру, оқу |
| |үшін жауапкершілікті түсіндіру, бағалау түрлерін үйрету. |
|КҮТІЛЕТІН |Компьютердің негізгі құрылғыларын, олардың міндеттері мен |
|НӘТИЖЕ |мүмкіндіктерін біледі, ақпаратты меңгере алады; мәтінге байланысты |
| |сұрақ қоюға дағдыланады; кластастарын тыңдай білуге үйренеді; өзінің |
| |және өзінің кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе біледі; |
| |сын тұрғысынан ойлауды үйренеді, бір-бірін бағалай алады. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру |* Амандасу. Әр оқушы өзінің қай | Амандасады. Бір| | |
|кезеңі |деңгейде дайындалып келгендігіне|–бірімен | |Компьютер |
|(2 минут) |орай өзін-өзі смайликтермен |амандасады. Әр | |құрылғылар|
| |(жақсы, орташа, нашар) |оқушы өзінің қай | |ының |
| |бағалайды. Психологиялық |деңгейде | |суреттері.|
| |тренинг. Компьютердің |дайындалып | | |
| |құрылғыларының суреттерін |келгендігіне орай| | |
| |құрастыру арқылы топқа бөледі. |өзін-өзі | | |
| |( жүйелік блок, монитор, |смайликтермен | | |
| |пернетақта, колонка) |(жақсы, орташа, | | |
| | |нашар) бағалайды.| | |
| | |Бір –біріне жақсы| | |
| | |тілек білдіреді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Оқушылар сурет | | |
| | |бойынша топқа | | |
| | |бөлінеді. | | |
| | |1-топ-жүйелік | | |
| | |блок, | | |
| | |2-топ монитор; | | |
| | |3- топ | | |
| | |пернетақта, | | |
| | |4 -топ принтер. | | |
|Қызығушылықты |Суретте қандай құрылғы |Әр топ сурет | | |
|ояту |берілгенін, оның атқаратын |бойынша өз | | |
|(3 минут) |қызметі, не үшін қажет деген |ойларын ортаға | | |
| |сұрақтар арқылы оқушылардың |салады. | | |
| |ойларын біледі. | | | |
| |Біз бүгінгі сабақта | | | |
| |компьютердің негізгі құрылғылары| | | |
| |мен олардың сипаттамаларын | | | |
| |қарастырамыз. | | | |
|Мағынаны тану | | | | |
|(15 минут) |Топтарға оқулықты пайдаланып |1-3 топ берілген|Топтар | |
| |тапсырма беру. Әр топ өз |тақырыпты оқып |бірін |Бағалау |
| |тапсырмаларына постер жасау |танысып, топта |–бірі |парақшалар|
| |арқылы, немесе көрініс арқылы |талдайды. Оны |бағалау |ы |
| |түсіндіру қажет. |постерге салады. |критерийі| |
| |1-топ – жүйелік блок 34-36 бет, |4 топ техника |бойынша | |
| |2-топ- монитор 36-38 бет, |дүкенінде диалог |бағалайды| |
| |3-топ пернетақта, 38-43 бет, |Әр топ қорғайды. |. | |
| |4-топ –принтер 43-46 бет. | |1.Тақырып| |
| |Компьютердің құрылысымен | |мазмұныны| |
|(15 минут) |таныстырылым жасауына бағыт | |ң ашылуы.| |
| |беріп, әр топтың жұмыс жасау | | | |
| |бағытын бақылайды. |Жүйелік блокта |2. Толық,| |
| | |құрылғылардың |түсінікті| |
| |Жүйелік блокта құрылғылардың |орналасу тәртібі |жеткізілу| |
| |орналасу тәртібі жазылған, бұл |жазылған, бұл |і. | |
| |тапсырманы орындау барысында |тапсырманы |3. | |
| |оқушылар «ия, бұл солай», |орындау барысында|Көркем-де| |
| |«жоқ, олай емес деп белгілеп |оқушылар «ия, |луі. | |
| |отыру керек. |бұл солай», |4. Сөздік| |
| | |«жоқ, олай емес |қоры. |Тапсырмала|
| |Арнайы пернелердің қызмет |деп белгілейді.|5. Рөлде |р |
| |кестесін толтыру тапсырмасын | |ойнауы | |
| |береді. | | | |
| |Перне аты |Арнайы | | |
| |Перненің қызметі |пернелердің |Топ | |
| | |қызмет кестесін |басшысы | |
| |Enter |толтырады. |бағалау | |
| | | |парақшасы|Электронды|
| | | |бойынша |оқулық |
| |Shift | |бағалайды| |
| | | |. | |
| | |Электронды | | |
| | |оқулықтан | | |
| | |тапсырмалар | | |
| |Электронды оқулықтан тапсырма |орындайды. | | |
| |орындатады. | | | |
| |№ 2, 5 тапсырма. | | | |
|Ой толғаныс |«Компьютер құрылғылары туралы |Оқушылар | | |
|- (10 минут) |білетінім», «Компьютердің адам |компьютердің |Екі | |
| |өміріндегі маңызы тақырыбында |құрылғыларының |жұлдыз, | |
| |эссе жазады. |міндеттері мен |бір тілек| |
| | |мүмкіндіктері |арқылы | |
| | |туралы не |бағалайды| |
| | |білгенін, |. | |
| | |үйренгені туралы |Өзін –өзі| |
| | |жазады. |бағалау. | |
| | |Әр топтан үздік |:-) | |
| | |эссені оқиды. |тақырыпты| |
| | | |жақсы | |
| | | |меңгердім| |
| | | |. | |
| | | |: -? | |
| | | |Сабақты | |
| | | |жақсыдан | |
| | | |төмен | |
| | | |меңгердім| |
| | | |, әлі де | |
| | | |жұмыс | |
| | | |жасауым | |
| | | |қажет. | |
| | | |: - ( | |
| | | |бұл | |
| | | |тақырып | |
| | | |бойынша | |
| | | |көп жұмыс| |
| | | |жасауым | |
| | | |қажет. | |
| | | |Оқушылар | |
| | | |тақтада | |
| | | |тұрған | |
| | | |ағаштың | |
| | | |суретіне | |
| | | |стикерге | |
| | | |салып | |
| | | |жабыстыра| |
| | | |ды. | |
|Үй тапсырмасы: |Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері |
| |туралы таныстырылым әзірлеу. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz