Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалімнің жазбасы
«Бекітемін»
Оқу-ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.
|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |күні |
|Нурмуратова Алия |Ағылшын тілі |Living plants |7 «а» | |
|Сілтеме |Ағылшын тілі оқулығы, Т.Аяпова, Алматы Атамұра «2012» |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға гүлдер жайлы мағлұмат беру және жаңа сөздермен |
| |таныстыру |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар гүлдер жайлы білетін болады және сөздік қорлары |
| |молаяды |
|Ресурстар |Маркер, плакат, смайликтер, бағдаршам, бағалау парақшалары, |
| |суреттер |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс, постер қорғау |
| |Жеке жұмыс: сұрақтарға жауап беру |
| |Сәйкестендіру: суреттер мен сөздердің сәйкесін табу |
|Кейінгі оқу |Жаңа сөздер |
Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл-күйлерін сұрау|Сәлемдеседі, смайликтер арқылы|
|(5 минут) | |көңіл-күйлерін керсетеді |
| |Түгендеу |Кезекші жауап береді |
| |Қызығушылығын ояту |Бір оқушы кез келген бір сөз |
| | |айтады, келесі оқушы сол сөз |
| | |аяқталған әріптен басталатын |
| | |сөз айтады, ойын жалғаса |
| |Топқа бөлу, бағалау |береді |
| |парақшаларын тарату |Оқушылар үш топқа бөлінеді |
|Тұсаукесер |Әр топқа суреттердің |Қиындыларды құрастырады және |
|(5 минут) |қиындыларын таратады |плакаттың ортасына желіммен |
| |Сабақтың мақсат-міндеттерімен |жабыстырады |
| |таныстырады |1-топта раушан гүлінің, |
| | |2-топта бәйшешектің, 3-топта |
| | |дәстүргүлдің суреті шығады |
| | |Дәптерге күннің ретін, |
| | |тақырыпты, гүлдердің аттарын |
| | |жазып алады |
|Негізгі бөлім |Топтық жұмысты ұсыну |1-топ раушан, 2-топ бәйшешек, |
|(18минут) | |3-топ дәстүргүл туралы |
| | |интернеттен іздеп тауып, |
| | |плакатқа түсіреді |
| | |Спикер шығып, қорғайды |
| |Формативті бағалау |Топтар бірін-бірі «екі жұлдыз,|
| | |бір ұсыныс» арқылы бағалайды |
|Сергіту сәті |Музыка ырғағымен жаттығу жасау |Музыка ырғағымен жаттығу |
|(2минут) | |жасайды |
|Қорытынды бөлім |Сәйкестендіру парақтарын тарату| |
|(10 минут) |Формативті бағалап отыру |Daisy rose |
| | |snowdrops dandelion |
| | |a pot flower tulips |
| | | |
| | |Сұрақтарға жауап береді |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Жеке жұмыс: Мұғалім сұрақтар | |
| |қояды | |
| |Do you plant flowers? | |
| |When do you usually plant | |
| |flowers? | |
| |Where do you usually plant | |
| |flowers? | |
| |What’s your favourite flower? | |
| |Why is it your favourite | |
| |flower? | |
| |Do you have a pot flower at | |
| |home? | |
| |Do you water it? | |
| |How often do you water it? | |
|Бағалау |Топта бағалау |Бағалау парақшаларындағы |
|(2минут) | |бағаларды не үшін қойғандарын |
| | |топ басшылары дәлелдейді |
|Рефлексия (2минут) |Кері байланыс |«Help me» дәптеріне пікірлерін|
| | |жазады |
|Кейінгі оқу |Жаңа сөздер |Жаттау |
|(1минут) | | |
Оқу-ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.
|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |күні |
|Нурмуратова Алия |Ағылшын тілі |Living plants |7 «а» | |
|Сілтеме |Ағылшын тілі оқулығы, Т.Аяпова, Алматы Атамұра «2012» |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға гүлдер жайлы мағлұмат беру және жаңа сөздермен |
| |таныстыру |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар гүлдер жайлы білетін болады және сөздік қорлары |
| |молаяды |
|Ресурстар |Маркер, плакат, смайликтер, бағдаршам, бағалау парақшалары, |
| |суреттер |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс, постер қорғау |
| |Жеке жұмыс: сұрақтарға жауап беру |
| |Сәйкестендіру: суреттер мен сөздердің сәйкесін табу |
|Кейінгі оқу |Жаңа сөздер |
Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл-күйлерін сұрау|Сәлемдеседі, смайликтер арқылы|
|(5 минут) | |көңіл-күйлерін керсетеді |
| |Түгендеу |Кезекші жауап береді |
| |Қызығушылығын ояту |Бір оқушы кез келген бір сөз |
| | |айтады, келесі оқушы сол сөз |
| | |аяқталған әріптен басталатын |
| | |сөз айтады, ойын жалғаса |
| |Топқа бөлу, бағалау |береді |
| |парақшаларын тарату |Оқушылар үш топқа бөлінеді |
|Тұсаукесер |Әр топқа суреттердің |Қиындыларды құрастырады және |
|(5 минут) |қиындыларын таратады |плакаттың ортасына желіммен |
| |Сабақтың мақсат-міндеттерімен |жабыстырады |
| |таныстырады |1-топта раушан гүлінің, |
| | |2-топта бәйшешектің, 3-топта |
| | |дәстүргүлдің суреті шығады |
| | |Дәптерге күннің ретін, |
| | |тақырыпты, гүлдердің аттарын |
| | |жазып алады |
|Негізгі бөлім |Топтық жұмысты ұсыну |1-топ раушан, 2-топ бәйшешек, |
|(18минут) | |3-топ дәстүргүл туралы |
| | |интернеттен іздеп тауып, |
| | |плакатқа түсіреді |
| | |Спикер шығып, қорғайды |
| |Формативті бағалау |Топтар бірін-бірі «екі жұлдыз,|
| | |бір ұсыныс» арқылы бағалайды |
|Сергіту сәті |Музыка ырғағымен жаттығу жасау |Музыка ырғағымен жаттығу |
|(2минут) | |жасайды |
|Қорытынды бөлім |Сәйкестендіру парақтарын тарату| |
|(10 минут) |Формативті бағалап отыру |Daisy rose |
| | |snowdrops dandelion |
| | |a pot flower tulips |
| | | |
| | |Сұрақтарға жауап береді |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Жеке жұмыс: Мұғалім сұрақтар | |
| |қояды | |
| |Do you plant flowers? | |
| |When do you usually plant | |
| |flowers? | |
| |Where do you usually plant | |
| |flowers? | |
| |What’s your favourite flower? | |
| |Why is it your favourite | |
| |flower? | |
| |Do you have a pot flower at | |
| |home? | |
| |Do you water it? | |
| |How often do you water it? | |
|Бағалау |Топта бағалау |Бағалау парақшаларындағы |
|(2минут) | |бағаларды не үшін қойғандарын |
| | |топ басшылары дәлелдейді |
|Рефлексия (2минут) |Кері байланыс |«Help me» дәптеріне пікірлерін|
| | |жазады |
|Кейінгі оқу |Жаңа сөздер |Жаттау |
|(1минут) | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz