Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қызылөзек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Джаппасбаева Айсұлу

№39 «Қызылөзек» орта мектебінің

ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспар

Джапасбаева Айсұлу Жұмабекқызы
Қызылорда қаласы
№ 39 «Қызылөзек» орта мектебі

|5-сынып |Ағылшын тілі |
|Сабақ тақырыбы |What time is it? |
|Сілтеме |Жоспар |
|Сабақ мақсаты |Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы білу; |
| |“WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсіну; |
| |“WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды |
| |үйрену. |
|Күтілетін нәтиже |Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы біледі; |
| |“WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсінеді; |
| |“WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды |
| |үйренеді. |
|Негізгі идеялар | Уақыттың айтылуын, жазылуын at, to. past, about, quarter |
| |предлогтарын қолданып сағаттың неше болғанын айтып үйрену. |
|Тапсырмалар |«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау |
| |Топтық жұмыс: « Граффити қабырғасы» |
| |Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта», |
| |Жеке жұмыс: Блум токсономиясы |
|Ағылшын тілін |Аудио, видео таспаларын тыңдату; |
|үйренудегі тіл |Электронды оқулықтар; |
|тосқауылын жеңу |Электронды сөздіктер. |

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)

І.Ұйымдастыру кезеңі. 1 мин
Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу үшін лексикалық жаттығулар орындау.

2.Үй тапсырмасын тексеру. 5 мин
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
(Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтар қояды.,автор жауап береді)

3.Қызығушылықты ояту. Сыныпты 2 топқа бөлу . 3 минут
Сағат суретінің қиындылары арқылы топқа бөлінеді. (Қол сағат және қабырға
сағаты )

Топтық жұмыс. «Граффити қабырғасы» 15 мин

Жасалған жұмыстарын «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» формативті түрде бағаланады.
І топ. Суретте көрсетілген уақытты аударып түсіндіру
ІІ топ. Диалогты оқып аудару және жаңа сөздердің аударып түсіндіру.

Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта» 5 мин

І топ. EXERCISE-9, 10
“What time is it?”
10.10 – It’s ……………………………………..
11.20 – It’s …………………………………………………..
ІІ топ. EXERCISE-9, 10
15.40 – It is ……………………………………………………………………..
20.30 – It is ……………………………………………………………………..

Жеке жұмыс: Блум таксономиясы 15 мин

|Р/с|Ойлау |Сұрақтар мен тапсырмалар |Оқушының |
| |деңгейі | |жауаптары |
|1 |Білу |Сағат неше болды?Аудармасын жазыңыз | |
|2 |Түсіну |At,to,past,quarter предлогтарының аудармасының | |
| | |мағынасы | |
|3 |Қолдану |12:40,11:15,8:35,12:20 жазбаша түрде жазу | |
|4 |Талдау |Quarter предлогымен at,to,past предлогтарының | |
| | |айырмашылықтары | |
|5 |Жинақтау |Концептуалдық кестені толтырыңыз | |
| | |9:15 | |
| | |10:45 | |
| | |8:30 | |
| | |3:30 | |
| | |7:05 | |
| | |5:05 | |
| | |4:50 | |
| | |2:50 | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|6 |Бағалау | Уақыттың ағылшын тіліндеайтылуын адамдар қандай | |
| | |қажетіне пайдаланады деп ойлайсыз? | |

Кері байланыс. «3 минуттық пауза» 1 мин
Маған ұнады .........................................
Маған қиын болды ...............................................
Мен үшін
............................................................................
...
Алдағы уақытта
............................................................................
.......

|Кейінгі тапсырма |Exercise 11 |
|Кейінгі оқу |What time is it? тақырыбында қолданған жаңа |
| |сөздерді құрастыру арқылы эссе жазу.. |

Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері
педагогтарының біліктілігін арттыру курсындағы Бағдарламаның үшінші деңгейі
бойынша
мектептегі тәжірибесін іске асыру барысындағы
Қызылорда қаласындағы №39 орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі А.
Жаппасбаеваның
орта мерзімді жоспары

Ұқсас жұмыстар
Суммативті бағалау
Екі топқа тапсырма
Toys. 1 klass
Тіл табыса білу өнері
Сабақтың бағыты
Атамның жасаған ерліктің ұлылығын әрқашан қастерлеп жадымда сақтаймын
Сөздер ағылшын тілінде
Синоним сөздерге мысал келтір
Біржанның айтыскерлігі
Шетел тілдерін оқытудың өзекті мәселелері
Пәндер