Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қызылөзек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Джаппасбаева Айсұлу
№39 «Қызылөзек» орта мектебінің
ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспар
Джапасбаева Айсұлу Жұмабекқызы
Қызылорда қаласы
№ 39 «Қызылөзек» орта мектебі
|5-сынып |Ағылшын тілі |
|Сабақ тақырыбы |What time is it? |
|Сілтеме |Жоспар |
|Сабақ мақсаты |Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы білу; |
| |“WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсіну; |
| |“WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды |
| |үйрену. |
|Күтілетін нәтиже |Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы біледі; |
| |“WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсінеді; |
| |“WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды |
| |үйренеді. |
|Негізгі идеялар | Уақыттың айтылуын, жазылуын at, to. past, about, quarter |
| |предлогтарын қолданып сағаттың неше болғанын айтып үйрену. |
|Тапсырмалар |«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау |
| |Топтық жұмыс: « Граффити қабырғасы» |
| |Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта», |
| |Жеке жұмыс: Блум токсономиясы |
|Ағылшын тілін |Аудио, видео таспаларын тыңдату; |
|үйренудегі тіл |Электронды оқулықтар; |
|тосқауылын жеңу |Электронды сөздіктер. |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру кезеңі. 1 мин
Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу үшін лексикалық жаттығулар орындау.
2.Үй тапсырмасын тексеру. 5 мин
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
(Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтар қояды.,автор жауап береді)
3.Қызығушылықты ояту. Сыныпты 2 топқа бөлу . 3 минут
Сағат суретінің қиындылары арқылы топқа бөлінеді. (Қол сағат және қабырға
сағаты )
Топтық жұмыс. «Граффити қабырғасы» 15 мин
Жасалған жұмыстарын «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» формативті түрде бағаланады.
І топ. Суретте көрсетілген уақытты аударып түсіндіру
ІІ топ. Диалогты оқып аудару және жаңа сөздердің аударып түсіндіру.
Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта» 5 мин
І топ. EXERCISE-9, 10
“What time is it?”
10.10 – It’s ……………………………………..
11.20 – It’s …………………………………………………..
ІІ топ. EXERCISE-9, 10
15.40 – It is ……………………………………………………………………..
20.30 – It is ……………………………………………………………………..
Жеке жұмыс: Блум таксономиясы 15 мин
|Р/с|Ойлау |Сұрақтар мен тапсырмалар |Оқушының |
| |деңгейі | |жауаптары |
|1 |Білу |Сағат неше болды?Аудармасын жазыңыз | |
|2 |Түсіну |At,to,past,quarter предлогтарының аудармасының | |
| | |мағынасы | |
|3 |Қолдану |12:40,11:15,8:35,12:20 жазбаша түрде жазу | |
|4 |Талдау |Quarter предлогымен at,to,past предлогтарының | |
| | |айырмашылықтары | |
|5 |Жинақтау |Концептуалдық кестені толтырыңыз | |
| | |9:15 | |
| | |10:45 | |
| | |8:30 | |
| | |3:30 | |
| | |7:05 | |
| | |5:05 | |
| | |4:50 | |
| | |2:50 | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|6 |Бағалау | Уақыттың ағылшын тіліндеайтылуын адамдар қандай | |
| | |қажетіне пайдаланады деп ойлайсыз? | |
Кері байланыс. «3 минуттық пауза» 1 мин
Маған ұнады .........................................
Маған қиын болды ...............................................
Мен үшін
............................................................................
...
Алдағы уақытта
............................................................................
.......
|Кейінгі тапсырма |Exercise 11 |
|Кейінгі оқу |What time is it? тақырыбында қолданған жаңа |
| |сөздерді құрастыру арқылы эссе жазу.. |
Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері
педагогтарының біліктілігін арттыру курсындағы Бағдарламаның үшінші деңгейі
бойынша
мектептегі тәжірибесін іске асыру барысындағы
Қызылорда қаласындағы №39 орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі А.
Жаппасбаеваның
орта мерзімді жоспары
№39 «Қызылөзек» орта мектебінің
ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспар
Джапасбаева Айсұлу Жұмабекқызы
Қызылорда қаласы
№ 39 «Қызылөзек» орта мектебі
|5-сынып |Ағылшын тілі |
|Сабақ тақырыбы |What time is it? |
|Сілтеме |Жоспар |
|Сабақ мақсаты |Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы білу; |
| |“WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсіну; |
| |“WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды |
| |үйрену. |
|Күтілетін нәтиже |Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы біледі; |
| |“WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсінеді; |
| |“WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды |
| |үйренеді. |
|Негізгі идеялар | Уақыттың айтылуын, жазылуын at, to. past, about, quarter |
| |предлогтарын қолданып сағаттың неше болғанын айтып үйрену. |
|Тапсырмалар |«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау |
| |Топтық жұмыс: « Граффити қабырғасы» |
| |Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта», |
| |Жеке жұмыс: Блум токсономиясы |
|Ағылшын тілін |Аудио, видео таспаларын тыңдату; |
|үйренудегі тіл |Электронды оқулықтар; |
|тосқауылын жеңу |Электронды сөздіктер. |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру кезеңі. 1 мин
Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу үшін лексикалық жаттығулар орындау.
2.Үй тапсырмасын тексеру. 5 мин
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
(Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтар қояды.,автор жауап береді)
3.Қызығушылықты ояту. Сыныпты 2 топқа бөлу . 3 минут
Сағат суретінің қиындылары арқылы топқа бөлінеді. (Қол сағат және қабырға
сағаты )
Топтық жұмыс. «Граффити қабырғасы» 15 мин
Жасалған жұмыстарын «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» формативті түрде бағаланады.
І топ. Суретте көрсетілген уақытты аударып түсіндіру
ІІ топ. Диалогты оқып аудару және жаңа сөздердің аударып түсіндіру.
Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта» 5 мин
І топ. EXERCISE-9, 10
“What time is it?”
10.10 – It’s ……………………………………..
11.20 – It’s …………………………………………………..
ІІ топ. EXERCISE-9, 10
15.40 – It is ……………………………………………………………………..
20.30 – It is ……………………………………………………………………..
Жеке жұмыс: Блум таксономиясы 15 мин
|Р/с|Ойлау |Сұрақтар мен тапсырмалар |Оқушының |
| |деңгейі | |жауаптары |
|1 |Білу |Сағат неше болды?Аудармасын жазыңыз | |
|2 |Түсіну |At,to,past,quarter предлогтарының аудармасының | |
| | |мағынасы | |
|3 |Қолдану |12:40,11:15,8:35,12:20 жазбаша түрде жазу | |
|4 |Талдау |Quarter предлогымен at,to,past предлогтарының | |
| | |айырмашылықтары | |
|5 |Жинақтау |Концептуалдық кестені толтырыңыз | |
| | |9:15 | |
| | |10:45 | |
| | |8:30 | |
| | |3:30 | |
| | |7:05 | |
| | |5:05 | |
| | |4:50 | |
| | |2:50 | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|6 |Бағалау | Уақыттың ағылшын тіліндеайтылуын адамдар қандай | |
| | |қажетіне пайдаланады деп ойлайсыз? | |
Кері байланыс. «3 минуттық пауза» 1 мин
Маған ұнады .........................................
Маған қиын болды ...............................................
Мен үшін
............................................................................
...
Алдағы уақытта
............................................................................
.......
|Кейінгі тапсырма |Exercise 11 |
|Кейінгі оқу |What time is it? тақырыбында қолданған жаңа |
| |сөздерді құрастыру арқылы эссе жазу.. |
Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері
педагогтарының біліктілігін арттыру курсындағы Бағдарламаның үшінші деңгейі
бойынша
мектептегі тәжірибесін іске асыру барысындағы
Қызылорда қаласындағы №39 орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі А.
Жаппасбаеваның
орта мерзімді жоспары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz