Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тест жұмыстарын алу, орындау барысында оқушылар арасында қолданатын және бір әдіс - жарыс

Сіздерге ұсынып отырған кестелерімді 9, 11 сыныптардағы оқушыларды
МАБ пен ҰБТ-ға дайындау барысында қолданылатын тестілеу парақшаларым.
Бұл парақшалардың тиімділігі оқушы тест жұмыстарының мерзімін, тест
нөмірін белгілеп, орындағаннан кейін мұғалімнің көмегімен оны
тексереді, жалпы ұпай санын шығарып, қатемен жұмыс жасап, тест
қорытындылары бойынша өз еңбегіне талдау жасап, кестенің төменгі
жағына мониторингін жасай алады. Оқушы тек орындаушы емес сонымен бірге
өз еңбегінің жемісін бақылап қорытынды жасай алады. Ал оның өзі
мұғалімнің жұмысын жеңілдетеді. Сонымен тест жұмыстарының нәтижелері
бойынша қорытынды жасауға, қандай тест сұрақтарынан қателіктер
жібергенін бақылап отыруға ыңғайлы. Жіберілген қателіктеріне екінші
рет оралып қайта қарап шығуға болады. Оқушы тест сұрақтарына жауап беру
барысында «қате» белгіленген сұрақ болмауы керек.
Ал мұғалім өз кезегінде жалпы сыныптың үлгеріміне, білім сапасына
қортынды мониторингін жасайды.
Тест жұмыстарын алу, орындау барысында оқушылар арасында қолданатын
және бір әдіс –«жарыс». Білім деңгейіне қарай оқушыларды жұппен немесе
топпен көп ұпай жинауға жарыстыру. Оның өзі оқушылардың белсенділігін
арттырады.
Бұндай парақшаларды үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізгенде
де қолдануға болады.
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, А.С.Пушкин атындағы №1
экологиялық мектеп-гимназиясының қазақ тілі пән мұғалімі Сейданова Рита
Садуахасқызы.

Ұқсас жұмыстар
Баламалы тест
Дәстүрлі емес сабақтар
Сабақты құрудың негізі оқушылардың жұмысын ұйымдастыру
Оқушылардың өзіндік жұмыстары
ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ФОРМАЛАРЫ
Оқыту жұмысын ұйымдастырудың сабақтан басқа түрлері
Аралық бақылау
Оқытуды ұйымдастыру тек мұғалімнің басшылығымен жүргізілуі
Мұғалімнің әрекеті
Бастауыш сыныптарында мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы
Пәндер