Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тест жұмыстарын алу, орындау барысында оқушылар арасында қолданатын және бір әдіс - жарыс
Сіздерге ұсынып отырған кестелерімді 9, 11 сыныптардағы оқушыларды
МАБ пен ҰБТ-ға дайындау барысында қолданылатын тестілеу парақшаларым.
Бұл парақшалардың тиімділігі оқушы тест жұмыстарының мерзімін, тест
нөмірін белгілеп, орындағаннан кейін мұғалімнің көмегімен оны
тексереді, жалпы ұпай санын шығарып, қатемен жұмыс жасап, тест
қорытындылары бойынша өз еңбегіне талдау жасап, кестенің төменгі
жағына мониторингін жасай алады. Оқушы тек орындаушы емес сонымен бірге
өз еңбегінің жемісін бақылап қорытынды жасай алады. Ал оның өзі
мұғалімнің жұмысын жеңілдетеді. Сонымен тест жұмыстарының нәтижелері
бойынша қорытынды жасауға, қандай тест сұрақтарынан қателіктер
жібергенін бақылап отыруға ыңғайлы. Жіберілген қателіктеріне екінші
рет оралып қайта қарап шығуға болады. Оқушы тест сұрақтарына жауап беру
барысында «қате» белгіленген сұрақ болмауы керек.
Ал мұғалім өз кезегінде жалпы сыныптың үлгеріміне, білім сапасына
қортынды мониторингін жасайды.
Тест жұмыстарын алу, орындау барысында оқушылар арасында қолданатын
және бір әдіс –«жарыс». Білім деңгейіне қарай оқушыларды жұппен немесе
топпен көп ұпай жинауға жарыстыру. Оның өзі оқушылардың белсенділігін
арттырады.
Бұндай парақшаларды үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізгенде
де қолдануға болады.
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, А.С.Пушкин атындағы №1
экологиялық мектеп-гимназиясының қазақ тілі пән мұғалімі Сейданова Рита
Садуахасқызы.
МАБ пен ҰБТ-ға дайындау барысында қолданылатын тестілеу парақшаларым.
Бұл парақшалардың тиімділігі оқушы тест жұмыстарының мерзімін, тест
нөмірін белгілеп, орындағаннан кейін мұғалімнің көмегімен оны
тексереді, жалпы ұпай санын шығарып, қатемен жұмыс жасап, тест
қорытындылары бойынша өз еңбегіне талдау жасап, кестенің төменгі
жағына мониторингін жасай алады. Оқушы тек орындаушы емес сонымен бірге
өз еңбегінің жемісін бақылап қорытынды жасай алады. Ал оның өзі
мұғалімнің жұмысын жеңілдетеді. Сонымен тест жұмыстарының нәтижелері
бойынша қорытынды жасауға, қандай тест сұрақтарынан қателіктер
жібергенін бақылап отыруға ыңғайлы. Жіберілген қателіктеріне екінші
рет оралып қайта қарап шығуға болады. Оқушы тест сұрақтарына жауап беру
барысында «қате» белгіленген сұрақ болмауы керек.
Ал мұғалім өз кезегінде жалпы сыныптың үлгеріміне, білім сапасына
қортынды мониторингін жасайды.
Тест жұмыстарын алу, орындау барысында оқушылар арасында қолданатын
және бір әдіс –«жарыс». Білім деңгейіне қарай оқушыларды жұппен немесе
топпен көп ұпай жинауға жарыстыру. Оның өзі оқушылардың белсенділігін
арттырады.
Бұндай парақшаларды үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізгенде
де қолдануға болады.
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, А.С.Пушкин атындағы №1
экологиялық мектеп-гимназиясының қазақ тілі пән мұғалімі Сейданова Рита
Садуахасқызы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz