Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тақырыптың басты идеясын жаз

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
№8 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Кенжалиева Галия Туракбаевна

3-МОДУЛЬ

1-сынып
Тақырыбы: Өсімдік мүшелері.
ДҮНИЕТАНУ
|I кезең: |
|«КӨПІР» |Сұрақтарға жауап бер: |
|тапсырмалары |1) Өсімдіктердің неше тобы бар? |
|(окушылар |Жауабы: |
|үйде орындап,| |
| | |
|бүгінгі |2) Өсімдіктердің бойына қарап реттік нөмірлерін қой. |
|сабаққа | |
|дайындалып | |
|келеді) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3) Түсіп қалған әріптерді жаз: өсімдіктер орманда, далада, |
| |тауда, суда өседі. |
|II кезең: Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар. |
| |Үйеңкі ағашына дайын суреттерді пайдалана отырып схемасын |
|Теориясы: |жүргіз. |
|«БІЛУ» | жапырақ |
|(Кім? Не? |жеміс |
|Нені? Қашан? | |
|Қандай? | бұтақ |
|Қалай? |бүршік |
|Не істеді?) | |
| | гүл |
| |дің |
| |тамыр |
| |Себебін түсіндіріп жаз: |
|Теориясы: |1) Неліктен өсімдіктерге тамыр керек? |
|«ТҮСІНУ» |Жауабы: Жер аcтынан қорек алу үшін. |
|(Неге? |2) Гүл не үшін қажет? |
|Неліктен? |Жауабы: жеміс беру үшін. |
|Себебі? |3) Жапырақ не үшін қажет? |
|Не үшін?) |Жауабы: Оттегі шығару үшін. |
| |Венн диаграммасын толтыр: |
|Теориясы: | |
|«ТАЛДАУ» | |
|(Салыстыр. | |
|Айырмашы-лығы| |
|неде? | |
|Ұқсастығы | |
|неде? | |
|Тақырыптың | |
|басты идеясын|Тақрыптың басты идеясын жаз! Кез-келген өсімдіктерде нелер |
|жаз,деген |болады? |
|болу керек) |Жауабы: Әр өсімдікте тамыр , гүл, топырақ , дің , |
| |бүршік болады. |
| | |
|Теориясы: | |
|«ЖИНАҚТАУ» | |
|(Қорытынды | |
|шығар, | |
|анықтама бер.| |
| | |
|Мазмұнды | |
|жүйеле, | |
|кесте, сызба,| |
|т.б.түрінде) | |
| |Үйеңкі ағашына назар аудар. Өзіңе ұнаған ағашты сал. |
| | |
| | |
|Практикасы: |24-бетпен жұмыс «Өсімдік мүшелері» деген тақырыпқа назар |
|«ҚОЛДАНУ» |аудар. |
|(қарапайым | |
|тапсырмалар) |ӨСІМДІК МҮШЕЛЕРІ |
| |ӨСІМДІККЕ ҚАЖЕТТІ ЖАҒДАЙЛАР |
| | |
| |жапырақ, жеміс, бүршік, |
| |бұтақ, гү л, дің, тамыр |
| |ауа, топырақ, |
| |су , жылу |
| | |
| | |
| |Сұраққа жауап бер: |
|Практикасы: |Адам үшін өсімдіктердің пайдасы неде? |
|«БАҒА БЕРУ» |Жауабы: Менің ойымша оттегі шығарады, жануарлардың қорегі|
|(Сен қалай |болып табылады, |
|ойлайсың? |дәрі-дәрмектер жасалады. |
|Не істер | |
|едің?) | |
|IІI кезең: Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинау |
| |І деңгей (5балл) |
| |Ойын «Күзгі жапырақтар». Схемада емен ағашына көмектесу |
|Теориясы: |керек. |
|«БІЛУ» |Балалар мүшелерін ретімен орналастыру керек. |
|(Кім? Не? | |
|Қашан?Қандай?|жапырақ дің бұтақ|
|Қалай? |жеміс |
|Не істеді?) | |
| | |
| |тамыр |
| |Кестені толтыр. |
|Практикасы: |Өсімдіктердің ағаштардан айырмашылығы |
|«ҚОЛДАНУ» |Өсімдіктің өсуіне |
|(қарапайым |қолайлы жағдайлар |
|тапсырма) | |
| |діңі, жапырағы, тамыры , |
| |көлемі, жыл ұзақтығы |
| |түптеу, суару, |
| |арам шөбін жұлу, үсуден қорғау . |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |ІІ деңгей ( 5 балл + 4 балл = 9 балл ) |
|Теориясы: |Сұраққа жауап бер: |
|«ТҮСІНУ» |1) Адамдарға өсімдіктер өте қажет. Неліктен? |
|(Неліктен? |Жауабы: себебі олар ауаны тазартуға көмектеседі. |
|Себебі? | |
|Не үшін? | |
|Неге?) | |
|Теориясы: |Венн диаграммасын толтыр: |
|«ТАЛДАУ» | |
|1.Салыстыр. | |
|2.Айырмашылығ| |
|ы неде? | |
|3.Ұқсастығы | |
|неде? | |
|4.Тақырыптың | |
|басты идеясын| |
|жаз, деген |Тақырыптың басты идеясын жаз. |
|тапсырмалар |Кез келген өсімдіктің мүшелері болады. Олар құнарлы |
|болу керек. |топырақта өседі. |
|Немесе, 1-3 | |
|тапсырмаларды| |
|Венн | |
|диаграммасы | |
|арқылы | |
|қамтуға | |
|болады | |
| | |
|Практикасы: |Өсімдікке қажетті жағдайлар |
|«ҚОЛДАНУ» | |
|(2-кезең | |
|қарапайым | |
|тапсырмаларын| |
|ың | |
|өзгертілген | |
|жағдайдағы | |
|нұсқалары | |
|орындалады) | |
| | ІІІ деңгей ( 5 балл + 4 балл + 3 балл |
| |= 12 балл ) |
| | |
|Теориясы: |Сөзжұмбақ |
|«ЖИНАҚТАУ» | |
|(Қорытынды |Таблицаны толтыр: |
|шығаруға |Өсімдік мүшелерін ата. |
|бағытталған: | |
|Мазмұнды | |
|жүйеле,анықта|Д |
|ма бер, | |
|кесте, сызба |І |
|толтыр, | |
|сөзжұмбақ, |Ң |
|ребус шеш | |
|сияқты | |
|т.б.сөздер | |
|тапсырма |Г |
|шартында болу| |
|керек) |Ү |
| | |
| |Л |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Ж |
| | |
| |Е |
| | |
| |М |
| | |
| |І |
| | |
| |С |
| | |
| | |
| | |
| |Б |
| | |
| |Ү |
| | |
| |Р |
| | |
| |Ш |
| | |
| |І |
| | |
| |К |
| | |
| | |
| | |
| |Ж |
| | |
| |А |
| | |
| |П |
| | |
| |Ы |
| | |
| |Р |
| | |
| |А |
| | |
| |Қ |
| | |
| | |
| |Т |
| | |
| |А |
| | |
| |М |
| | |
| |Ы |
| | |
| |Р |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сұраққа жауап бер: |
| |Адам үшін өсімдіктердің пайдасы қандай? |
| |Жауабы: Менің ойымша: Өсімдіктердің пайдасы зор: ауа |
| |тазартады, |
| |көлеңке береді, оттегін бөледі. |
| | |
|Практикасы: | |
|«БАҒА БЕРУ» | |
|(Сен қалай | |
|ойлайсың? | |
|Не істер | |
|едің?) | |

Мұғалім ЖУРНАЛЫНЫҢ бір беті

1 – тоқсан 1-
кесте

3-МОДУЛЬ 1-сынып
Тақырыбы: Өсімдік мүшелері.
ДҮНИЕТАНУ
Тоқсанда қанша бет болса , журналда сонша бет болады.

|оқушы|1-деңгей |1-деңгей |1-деңгей | |
|ларды|(барлығы 5 балл) |(барлығы 4балл)|(барлығы | |
|ң | | |3балл) | |
|ретті| | | | |
|к № | | | | |
| |1 |

балл |1-оқушы |2-оқушы |3-оқушы |4-оқушы |5-оқушы |6-оқушы |7-оқушы |8-
оқушы |9-оқушы |10-оқушы |11-оқушы |12-оқушы |13-оқушы |14-оқушы |15-оқушы
|16-оқушы |17-оқушы |18-оқушы |19-оқушы |20-оқушы | |12 | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |11 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |10 | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |9 | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | |8 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |7 | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |6 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |5 | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |4 | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |2 | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Дауыссыз дыбыстардың түрлері(аралас сабақ – 45 минут)
Мақал- мәтелдер. Балалар, төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар
Квадрат теңдеудің түбірлерінің қасиеттері. 8 сынып
Санды 4-ке көбейту кестесі
Ибрагим Бегімхан Керімханұлы
Шешуіндегі сөзге сөйлем құра
Ғылыми жұмыс
Махамбет Өтемісұлы туралы
Ер Тарғын жыры (Кілті)
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жәй бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру
Пәндер