Тақырыптың басты идеясын жаз

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
№8 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Кенжалиева Галия Туракбаевна

3-МОДУЛЬ

1-сынып
Тақырыбы: Өсімдік мүшелері.
ДҮНИЕТАНУ
|I кезең: |
|«КӨПІР» |Сұрақтарға жауап бер: |
|тапсырмалары |1) Өсімдіктердің неше тобы бар? |
|(окушылар |Жауабы: |
|үйде орындап,| |
| | |
|бүгінгі |2) Өсімдіктердің бойына қарап реттік нөмірлерін қой. |
|сабаққа | |
|дайындалып | |
|келеді) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3) Түсіп қалған әріптерді жаз: өсімдіктер орманда, далада, |
| |тауда, суда өседі. |
|II кезең: Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар. |
| |Үйеңкі ағашына дайын суреттерді пайдалана отырып схемасын |
|Теориясы: |жүргіз. |
|«БІЛУ» | жапырақ |
|(Кім? Не? |жеміс |
|Нені? Қашан? | |
|Қандай? | бұтақ |
|Қалай? |бүршік |
|Не істеді?) | |
| | гүл |
| |дің |
| |тамыр |
| |Себебін түсіндіріп жаз: |
|Теориясы: |1) Неліктен өсімдіктерге тамыр керек? |
|«ТҮСІНУ» |Жауабы: Жер аcтынан қорек алу үшін. |
|(Неге? |2) Гүл не үшін қажет? |
|Неліктен? |Жауабы: жеміс беру үшін. |
|Себебі? |3) Жапырақ не үшін қажет? |
|Не үшін?) |Жауабы: Оттегі шығару үшін. |
| |Венн диаграммасын толтыр: |
|Теориясы: | |
|«ТАЛДАУ» | |
|(Салыстыр. | |
|Айырмашы-лығы| |
|неде? | |
|Ұқсастығы | |
|неде? | |
|Тақырыптың | |
|басты идеясын|Тақрыптың басты идеясын жаз! Кез-келген өсімдіктерде нелер |
|жаз,деген |болады? |
|болу керек) |Жауабы: Әр өсімдікте тамыр , гүл, топырақ , дің , |
| |бүршік болады. |
| | |
|Теориясы: | |
|«ЖИНАҚТАУ» | |
|(Қорытынды | |
|шығар, | |
|анықтама бер.| |
| | |
|Мазмұнды | |
|жүйеле, | |
|кесте, сызба,| |
|т.б.түрінде) | |
| |Үйеңкі ағашына назар аудар. Өзіңе ұнаған ағашты сал. |
| | |
| | |
|Практикасы: |24-бетпен жұмыс «Өсімдік мүшелері» деген тақырыпқа назар |
|«ҚОЛДАНУ» |аудар. |
|(қарапайым | |
|тапсырмалар) |ӨСІМДІК МҮШЕЛЕРІ |
| |ӨСІМДІККЕ ҚАЖЕТТІ ЖАҒДАЙЛАР |
| | |
| |жапырақ, жеміс, бүршік, |
| |бұтақ, гү л, дің, тамыр |
| |ауа, топырақ, |
| |су , жылу |
| | |
| | |
| |Сұраққа жауап бер: |
|Практикасы: |Адам үшін өсімдіктердің пайдасы неде? |
|«БАҒА БЕРУ» |Жауабы: Менің ойымша оттегі шығарады, жануарлардың қорегі|
|(Сен қалай |болып табылады, |
|ойлайсың? |дәрі-дәрмектер жасалады. |
|Не істер | |
|едің?) | |
|IІI кезең: Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинау |
| |І деңгей (5балл) |
| |Ойын «Күзгі жапырақтар». Схемада емен ағашына көмектесу |
|Теориясы: |керек. |
|«БІЛУ» |Балалар мүшелерін ретімен орналастыру керек. |
|(Кім? Не? | |
|Қашан?Қандай?|жапырақ дің бұтақ|
|Қалай? |жеміс |
|Не істеді?) | |
| | |
| |тамыр |
| |Кестені толтыр. |
|Практикасы: |Өсімдіктердің ағаштардан айырмашылығы |
|«ҚОЛДАНУ» |Өсімдіктің өсуіне |
|(қарапайым |қолайлы жағдайлар |
|тапсырма) | |
| |діңі, жапырағы, тамыры , |
| |көлемі, жыл ұзақтығы |
| |түптеу, суару, |
| |арам шөбін жұлу, үсуден қорғау . |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |ІІ деңгей ( 5 балл + 4 балл = 9 балл ) |
|Теориясы: |Сұраққа жауап бер: |
|«ТҮСІНУ» |1) Адамдарға өсімдіктер өте қажет. Неліктен? |
|(Неліктен? |Жауабы: себебі олар ауаны тазартуға көмектеседі. |
|Себебі? | |
|Не үшін? | |
|Неге?) | |
|Теориясы: |Венн диаграммасын толтыр: |
|«ТАЛДАУ» | |
|1.Салыстыр. | |
|2.Айырмашылығ| |
|ы неде? | |
|3.Ұқсастығы | |
|неде? | |
|4.Тақырыптың | |
|басты идеясын| |
|жаз, деген |Тақырыптың басты идеясын жаз. |
|тапсырмалар |Кез келген өсімдіктің мүшелері болады. Олар құнарлы |
|болу керек. |топырақта өседі. |
|Немесе, 1-3 | |
|тапсырмаларды| |
|Венн | |
|диаграммасы | |
|арқылы | |
|қамтуға | |
|болады | |
| | |
|Практикасы: |Өсімдікке қажетті жағдайлар |
|«ҚОЛДАНУ» | |
|(2-кезең | |
|қарапайым | |
|тапсырмаларын| |
|ың | |
|өзгертілген | |
|жағдайдағы | |
|нұсқалары | |
|орындалады) | |
| | ІІІ деңгей ( 5 балл + 4 балл + 3 балл |
| |= 12 балл ) |
| | |
|Теориясы: |Сөзжұмбақ |
|«ЖИНАҚТАУ» | |
|(Қорытынды |Таблицаны толтыр: |
|шығаруға |Өсімдік мүшелерін ата. |
|бағытталған: | |
|Мазмұнды | |
|жүйеле,анықта|Д |
|ма бер, | |
|кесте, сызба |І |
|толтыр, | |
|сөзжұмбақ, |Ң |
|ребус шеш | |
|сияқты | |
|т.б.сөздер | |
|тапсырма |Г |
|шартында болу| |
|керек) |Ү |
| | |
| |Л |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Ж |
| | |
| |Е |
| | |
| |М |
| | |
| |І |
| | |
| |С |
| | |
| | |
| | |
| |Б |
| | |
| |Ү |
| | |
| |Р |
| | |
| |Ш |
| | |
| |І |
| | |
| |К |
| | |
| | |
| | |
| |Ж |
| | |
| |А |
| | |
| |П |
| | |
| |Ы |
| | |
| |Р |
| | |
| |А |
| | |
| |Қ |
| | |
| | |
| |Т |
| | |
| |А |
| | |
| |М |
| | |
| |Ы |
| | |
| |Р |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сұраққа жауап бер: |
| |Адам үшін өсімдіктердің пайдасы қандай? |
| |Жауабы: Менің ойымша: Өсімдіктердің пайдасы зор: ауа |
| |тазартады, |
| |көлеңке береді, оттегін бөледі. |
| | |
|Практикасы: | |
|«БАҒА БЕРУ» | |
|(Сен қалай | |
|ойлайсың? | |
|Не істер | |
|едің?) | |

Мұғалім ЖУРНАЛЫНЫҢ бір беті

1 – тоқсан 1-
кесте

3-МОДУЛЬ 1-сынып
Тақырыбы: Өсімдік мүшелері.
ДҮНИЕТАНУ
Тоқсанда қанша бет болса , журналда сонша бет болады.

|оқушы|1-деңгей |1-деңгей |1-деңгей | |
|ларды|(барлығы 5 балл) |(барлығы 4балл)|(барлығы | |
|ң | | |3балл) | |
|ретті| | | | |
|к № | | | | |
| |1 |

балл |1-оқушы |2-оқушы |3-оқушы |4-оқушы |5-оқушы |6-оқушы |7-оқушы |8-
оқушы |9-оқушы |10-оқушы |11-оқушы |12-оқушы |13-оқушы |14-оқушы |15-оқушы
|16-оқушы |17-оқушы |18-оқушы |19-оқушы |20-оқушы | |12 | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |11 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |10 | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |9 | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | |8 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |7 | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |6 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |5 | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |4 | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |2 | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Дауыссыз дыбыстардың түрлері(аралас сабақ – 45 минут)
Мақал- мәтелдер. Балалар, төмендегі бос орындарға жауап жазыңдар
Квадрат теңдеудің түбірлерінің қасиеттері. 8 сынып
Санды 4-ке көбейту кестесі
Ибрагим Бегімхан Керімханұлы
Шешуіндегі сөзге сөйлем құра
Ғылыми жұмыс
Махамбет Өтемісұлы туралы
Ер Тарғын жыры (Кілті)
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жәй бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz