Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер

Алгебра. 8 сынып.

5-6 сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау. (6 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мер-зімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда

қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда
7. Негізгі дерек көздер
: 1
1. Сабақтың тақырыбы: 5-6 сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау
сағ: 3
Мер-зімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

5-6 сыныптардағы математика курсын және

7-сыныптағы алгебра курсын қайталау арқылы білімдерін пысықтау.

3 Оқытудақолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтас-тыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: қайталау арқылы білімдері пысықталады, да-мытады
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-лық, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
7. Негізгі дерек көздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасымо-ва,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектепб,

2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
сағ: 3
Мер-зімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: ББҮкестесі, топ-тастыру, түртіп алу жүйесі.
3 Оқытудақолданылатынәдіс-тәсілдер: қайталау арқылы білімдері қорытынды жасайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы

І-тарау

Квадрат түбірлер (23 сағат) тарауы. І-ТОҚСАН

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбір
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Квадрат түбір-лердің қасиеттерін қолда-нып, өр-нектерді түрлендіру дағды-сын қалып-тастыру.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады, дамыта-ды.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талант-ты және дарынды балаларды оқыту, оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық, оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқыту және оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектепб,

2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Нақты сандар туралы ұғым
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Нақты сандар туралы ұғымды меңгереді, талқы-лайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 3
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбір, квадрат түбірдің жуық мәні
сағ: 6
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат түбір, квадрат түбірдің жуық мәнін есеп-тейді, қолданады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері
сағ: 5
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып, формуласын дәлелдейді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 5
1. Сабақтың тақырыбы: 1-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
: 6
1. Сабақтың тақырыбы: Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіреді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 7
1. Сабақтың тақырыбы: У = х \sqrt{х}\ х \sqrt{х}\ функциясы, оның қасиеттері мен графиктері
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: ББҮкестесі, топ-тастыру, түртіп алу жүйесі.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: У = х \sqrt{х}\ х \sqrt{х}\ функциясы, оның қасиеттерін қолданып, графиктерін салады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 8
1. Сабақтың тақырыбы: 2-бақылау жұмысы
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Кубизм
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы

ІІ-тарау . 8 сынып. Алгебра.

Квадрат теңдеулер (31 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу және оның түрлері
сағ: 4
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Квадрат теңдеулерді шешуге уйрету.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Квадрат теңдеу және оның түрлерін салыстырады, ше-шеді, тұжырымдай-ды.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-

лық, оқушылар-дың жас ерекшеліктері-

не сәйкес оқыту

және оқу

7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектеп б,

2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары
сағ: 6
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Кубизм,

Автор орындығы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын дәлелдейді, шешу-де жеңілдетеді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: Виет теоремасы
сағ: 4
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Джиксо,

топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Виет теоремасын қолданады, үлгі-лейді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 5
1. Сабақтың тақырыбы: 3-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 6
1. Сабақтың тақырыбы: Рационал теңдеу
сағ: 5
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Джиксо, бағыттал-ған оқу, болжау кестесі.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Рационал теңдеуді шешеді, дамытады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, жетістік баспалдағы
: 7
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулердің түбірлерін табады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 8
1. Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару
сағ: 5
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Джиксо,

Кубизм, семантикалық карта

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығарады, қорытындылайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

кері әсер парағы,

ашық журнал

: 9
1. Сабақтың тақырыбы: 4-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Кубизм,

Автор орындығы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, жетістік баспалдағы
: 10
1. Сабақтың тақырыбы: Қосымша сағат
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Тарау бойынша білімдерін нақтылайды
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

кері әсер парағы,

ашық журнал

ІІІ -тарау. Квадраттық функция (15 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүшелік
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Квадрат үшмүше-ні көбейт-кіштерге жіктеу фармула-сын қолдану-ға, белгілі графиктердің көмегімен квадрат-тық функция-ның графигін сала білуге уйрету.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Квадрат үшмү-шеліктің түбірлерін табады, дамытады.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту-ды басқару және көшбасшы-

лық, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

және оқу

7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұ-лова

Мектеп б, 2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүшелік көбейткіштерге жіктеу
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

РАФТ, топтастыру.

Джиксо,

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат үшмүше-лікті көбейткіш-терге жіктейді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 3
1. Сабақтың тақырыбы: Квадраттық функция. у = ах 2 + п және у = а ( х - т ) 2 функциялары және олардың графиктері.
сағ: 4
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадраттық функция. у = ах 2 + п және у = а ( х - т ) 2 функциялары және олардың графиктерінің шешімін табады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, жетістік баспалдағы
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: у = ах 2 + bx + c (мұндағы а ≠ 0) функциясы, оның қасиеттері және графигі.
сағ: 5
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

Джиксо,

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

у = ах 2 + bx + c функциясы, оның қасиеттері және графигін тұжырымдайды,

анализ жасайды.

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 5
1. Сабақтың тақырыбы: 5-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 6
1. Сабақтың тақырыбы: Қосымша сағат
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Кубизм,

Автор орындығы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Тарау бойынша білімін қорытындылайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

ІV-тарау. Квадрат теңсіздіктер (12 - сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шығару.
сағ: 4
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Квадрат теңсіздіктер-ді квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді уйрену.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Джиксо,

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шығарады, түрін өзгертеді.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-лық, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектеп б, 2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Интервалдар әдісі.
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Джиксо, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Интервалдар әдісі бойынша есептің шешімін табады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 3
1. Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Интервалдар әдісін қолданып, есептің жауабын талдайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: 6-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 5
1. Сабақтың тақырыбы: Қосымша сағат
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Тарау бойынша білімін қорытындылайды
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау

V-тарау. Ықтималдықтар теориясы туралы алғашқы мағлұматтар және математикалық статистика (5 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика туралы ұғым
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

«Ықтимал-дық», «оқиғаның ықтимал-дығы»математикалық статистика ұғымдары-мен танысып,

статистикалық мәліметтерге топтау және талдау жүргізуді үйрету.

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Джиксо,

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика туралы ұғымды талқылайды, жасы-рын мағынаны көреді.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талант-ты және дарынды балаларды оқыту, оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық, оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқытужәне оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектеп б, 2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Статистикалық мәліметтерді талдау және топтау
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Статистикалық мәліметтерді талдайды және топтайды, анализ жасайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы

Жылдық қайталау(10 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбірлер
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Жыл бойында өтілген тақырыптарды қайталап, қорытындылау .
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Т кестесі, қарлы кесек ойыны,

ұқсастық пен айырмашылық

4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Квадрат түбірлер тарауын қорытындылайды,

қорғайды.

5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талант-ты және дарынды балаларды оқыту, оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық, оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқытужәне оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектеп б, 2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Мәліметтерді талдау
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтасты-ру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Мәліметтерді талдап, тұжырымдайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, жетістік баспалдағы
: 3
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулер
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат теңдеулерді шешуде тиімді әдістерді үлгілейді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: Квадраттық функция
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадраттық функцияны шешуде жасырын мағынаны көреді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 5
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңсіздіктер
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат теңсіздіктердің шешімін табуда анализ жасайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 6
1. Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы №6
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Жыл бойына алған біліміне есеп береді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 7
1. Сабақтың тақырыбы: Қайталау
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: 8-сынып курсын пысықтайды, қоры-тындылайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Геометрия 8-сынып І-ТОҚСАН 7-сынып геометрия курсын қайталау( 4 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: 7-сынып геометрия курсын қайталау
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: 7-сынып геометрия курсын қайталап, пысықтау.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Т кестесі

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: 7-сынып геометрия курсын қайталап, қорытындылайды.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-лық, оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Геометрия»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Геометрия»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектеп б, 2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Қарлы кесек ойыны.

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: 7-сынып геометрия курсын қайталап, тақырыптарды талқылап, қорғай-ды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы

І-Тарау . Төртбұрыштар (18 сағат)


Ұқсас жұмыстар
VII Үйге тапсырма беру
Квадрат теңдеуді шешу
Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер жайлы ақпарат. ( 8-сынып )
Теңдеулер толық толымсыз келтірілген келтірілмеген биквадрат
Квадрат теңдеуге келтіретін теңдеулерді шешу
Квадрат теңдеуінің мәні түбірлері
Қолданбалы курс бағдарламасы
Тақырып Квадрат теңдеулер
Биквадрат теңдеу
Теңдеудің қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz