8-сынып Алгебра және Геометриясының жылдық оқу жоспары

Алгебра. 8 сынып.

5-6 сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау. (6 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мер-зімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда

қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда
7. Негізгі дерек көздер
: 1
1. Сабақтың тақырыбы: 5-6 сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау
сағ: 3
Мер-зімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

5-6 сыныптардағы математика курсын және

7-сыныптағы алгебра курсын қайталау арқылы білімдерін пысықтау.

3 Оқытудақолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтас-тыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: қайталау арқылы білімдері пысықталады, да-мытады
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-лық, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
7. Негізгі дерек көздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасымо-ва,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектепб,

2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
сағ: 3
Мер-зімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: ББҮкестесі, топ-тастыру, түртіп алу жүйесі.
3 Оқытудақолданылатынәдіс-тәсілдер: қайталау арқылы білімдері қорытынды жасайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы

І-тарау

Квадрат түбірлер (23 сағат) тарауы. І-ТОҚСАН

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбір
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Квадрат түбір-лердің қасиеттерін қолда-нып, өр-нектерді түрлендіру дағды-сын қалып-тастыру.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады, дамыта-ды.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талант-ты және дарынды балаларды оқыту, оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық, оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқыту және оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектепб,

2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Нақты сандар туралы ұғым
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Нақты сандар туралы ұғымды меңгереді, талқы-лайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 3
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбір, квадрат түбірдің жуық мәні
сағ: 6
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат түбір, квадрат түбірдің жуық мәнін есеп-тейді, қолданады
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері
сағ: 5
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып, формуласын дәлелдейді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 5
1. Сабақтың тақырыбы: 1-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
: 6
1. Сабақтың тақырыбы: Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіреді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 7
1. Сабақтың тақырыбы: У = х \sqrt{х}\ х \sqrt{х}\ функциясы, оның қасиеттері мен графиктері
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: ББҮкестесі, топ-тастыру, түртіп алу жүйесі.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: У = х \sqrt{х}\ х \sqrt{х}\ функциясы, оның қасиеттерін қолданып, графиктерін салады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 8
1. Сабақтың тақырыбы: 2-бақылау жұмысы
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Кубизм
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы

ІІ-тарау . 8 сынып. Алгебра.

Квадрат теңдеулер (31 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу және оның түрлері
сағ: 4
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Квадрат теңдеулерді шешуге уйрету.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Квадрат теңдеу және оның түрлерін салыстырады, ше-шеді, тұжырымдай-ды.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-

лық, оқушылар-дың жас ерекшеліктері-

не сәйкес оқыту

және оқу

7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектеп б,

2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары
сағ: 6
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Кубизм,

Автор орындығы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын дәлелдейді, шешу-де жеңілдетеді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: Виет теоремасы
сағ: 4
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Джиксо,

топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Виет теоремасын қолданады, үлгі-лейді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 5
1. Сабақтың тақырыбы: 3-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 6
1. Сабақтың тақырыбы: Рационал теңдеу
сағ: 5
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Джиксо, бағыттал-ған оқу, болжау кестесі.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Рационал теңдеуді шешеді, дамытады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, жетістік баспалдағы
: 7
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулердің түбірлерін табады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 8
1. Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару
сағ: 5
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Джиксо,

Кубизм, семантикалық карта

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығарады, қорытындылайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

кері әсер парағы,

ашық журнал

: 9
1. Сабақтың тақырыбы: 4-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Кубизм,

Автор орындығы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, жетістік баспалдағы
: 10
1. Сабақтың тақырыбы: Қосымша сағат
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Тарау бойынша білімдерін нақтылайды
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

кері әсер парағы,

ашық журнал

ІІІ -тарау. Квадраттық функция (15 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүшелік
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Квадрат үшмүше-ні көбейт-кіштерге жіктеу фармула-сын қолдану-ға, белгілі графиктердің көмегімен квадрат-тық функция-ның графигін сала білуге уйрету.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Квадрат үшмү-шеліктің түбірлерін табады, дамытады.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту-ды басқару және көшбасшы-

лық, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

және оқу

7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұ-лова

Мектеп б, 2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүшелік көбейткіштерге жіктеу
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

РАФТ, топтастыру.

Джиксо,

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат үшмүше-лікті көбейткіш-терге жіктейді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 3
1. Сабақтың тақырыбы: Квадраттық функция. у = ах 2 + п және у = а ( х - т ) 2 функциялары және олардың графиктері.
сағ: 4
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадраттық функция. у = ах 2 + п және у = а ( х - т ) 2 функциялары және олардың графиктерінің шешімін табады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, жетістік баспалдағы
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: у = ах 2 + bx + c (мұндағы а ≠ 0) функциясы, оның қасиеттері және графигі.
сағ: 5
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

Джиксо,

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

у = ах 2 + bx + c функциясы, оның қасиеттері және графигін тұжырымдайды,

анализ жасайды.

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 5
1. Сабақтың тақырыбы: 5-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 6
1. Сабақтың тақырыбы: Қосымша сағат
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Кубизм,

Автор орындығы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Тарау бойынша білімін қорытындылайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

ІV-тарау. Квадрат теңсіздіктер (12 - сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шығару.
сағ: 4
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Квадрат теңсіздіктер-ді квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді уйрену.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Джиксо,

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шығарады, түрін өзгертеді.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-лық, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектеп б, 2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Интервалдар әдісі.
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Джиксо, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Интервалдар әдісі бойынша есептің шешімін табады.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 3
1. Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Интервалдар әдісін қолданып, есептің жауабын талдайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: 6-бақылау жұмысы
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Алған біліміне есеп береді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 5
1. Сабақтың тақырыбы: Қосымша сағат
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Тарау бойынша білімін қорытындылайды
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау

V-тарау. Ықтималдықтар теориясы туралы алғашқы мағлұматтар және математикалық статистика (5 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика туралы ұғым
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

«Ықтимал-дық», «оқиғаның ықтимал-дығы»математикалық статистика ұғымдары-мен танысып,

статистикалық мәліметтерге топтау және талдау жүргізуді үйрету.

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Джиксо,

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика туралы ұғымды талқылайды, жасы-рын мағынаны көреді.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талант-ты және дарынды балаларды оқыту, оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық, оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқытужәне оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектеп б, 2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Статистикалық мәліметтерді талдау және топтау
сағ: 3
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Статистикалық мәліметтерді талдайды және топтайды, анализ жасайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы

Жылдық қайталау(10 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбірлер
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: Жыл бойында өтілген тақырыптарды қайталап, қорытындылау .
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Т кестесі, қарлы кесек ойыны,

ұқсастық пен айырмашылық

4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Квадрат түбірлер тарауын қорытындылайды,

қорғайды.

5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талант-ты және дарынды балаларды оқыту, оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық, оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқытужәне оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектеп б, 2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Мәліметтерді талдау
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтасты-ру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Мәліметтерді талдап, тұжырымдайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, жетістік баспалдағы
: 3
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулер
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат теңдеулерді шешуде тиімді әдістерді үлгілейді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 4
1. Сабақтың тақырыбы: Квадраттық функция
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадраттық функцияны шешуде жасырын мағынаны көреді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 5
1. Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңсіздіктер
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Квадрат теңсіздіктердің шешімін табуда анализ жасайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы
: 6
1. Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы №6
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: Жыл бойына алған біліміне есеп береді.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
: 7
1. Сабақтың тақырыбы: Қайталау
сағ: 1
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: 8-сынып курсын пысықтайды, қоры-тындылайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Геометрия 8-сынып І-ТОҚСАН 7-сынып геометрия курсын қайталау( 4 сағат)

1. Сабақтың тақырыбы
сағ
Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

: 1
1. Сабақтың тақырыбы: 7-сынып геометрия курсын қайталау
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары: 7-сынып геометрия курсын қайталап, пысықтау.
3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Т кестесі

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: 7-сынып геометрия курсын қайталап, қорытындылайды.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жетістік критерийлері арқылы бағалау, кері әсер парағы, бағалау
6. Барлығын қосқанда: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшы-лық, оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
7. Негізгі дереккөздер:

www. 45 menut

«Геометрия»8 с

Шыныбеков Ә. Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Геометрия»8 с

А. Әбілқасы-мова,

И. Бекбоев,

А. Әбдиев,

З. Жұмағұлова

Мектеп б, 2008ж

: 2
1. Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
сағ: 2
Мерзімі:
2. Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:

Жүректен жүрекке, топтастыру,

кубизм,

Қарлы кесек ойыны.

3 Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: 7-сынып геометрия курсын қайталап, тақырыптарды талқылап, қорғай-ды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Ашық журнал, Жетістік баспалдағы

І-Тарау . Төртбұрыштар (18 сағат)


Ұқсас жұмыстар
8-сынып геометриясының орта мерзімді сабақ жоспары (68 сағат, 2015-2016 оқу жылы)
8-сынып алгебра пәні үшін орта мерзімді оқу жоспары (7-модуль)
7-сынып алгебра пәнінің жылдық тақырыптық жоспары (аптасына 3 сағат, жалпы 102 сағат)
8-сынып геометриясының сабақ жоспары: Хан Тәңіріне саяхат - төртбұрыштар, аудан және тригонометриялық қатынастарды қайталау
8-сынып алгебра: Квадрат теңдеу және оның түрлері - сабақ жоспары
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу (8-сынып, алгебра)
Үшбұрыштар теңсіздігі: 7-сынып геометриясының қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып алгебра: Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу - сабақ жоспары
8-сынып, Алгебра: Квадрат теңдеулердің түбір формулалары - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Квадрат үшмүше және оны көбейткішке жіктеу: 8-сынып алгебра сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz