Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Күз мезгілінің суретін топ
|Пәні |Дүниетану |
|Сыныбы |1 «Ә» |
|Тақырыбы: |Күз |
|Мақсаты: |Балалардың күз мезгілі туралы түсінігін кеңейту.Қоршаған ортаны күтіп-баптауға |
| |тәрбиелеу.Мезгілге байланысты өсімдіктердің өзгерістерін ұғындыру,ой өрісін,тілдік қорын |
| |дамыту. |
|Сабақтың әдісі |«Ой қозғау»стратегиясы,топтастыру,топтық жұмыс. |
|Сабақтың түрі: |Жаңа сабақ |
Сабақтың өту барысы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже |Ресурстар |
| |(жұмыс түрі,орындалуы,уақыты) | | | |
|І. Қызығушылығын |Сыныпты сабаққа психологиялық |Армысың, алтын күн! |Оқушылардың зейіні | |
|ояту. |дайындау. |Армысың, көк аспан! |сабаққа аударылады. |Көкөністер суреттері|
| |Шаттық шеңбері арқылы ортаға |Армысың, достарым! | |(қызанақ, |
| |шығу. |Жылуыма жылу қос, | |сәбіз,қызылша, |
| |Психологиялық дайындық. |Міне менің қолым! | |қияр), себет |
| |«Жер байлығы көп екен, | | | |
| |Меңгеруді қалайды. |Балалар шаттық шеңберіне | | |
| |Осының бәрін білдірген, |тұрып, көкөністерді жинау | | |
| |Дүниетану сабағы» - деп |. | | |
| |дүниетану сабағын бастайық. | | | |
| |Ұйымдастыру. 3 топқа бөлу. | | | |
| |1 топ-Қызанақ. | | | |
| |2 топ-Сәбіз. | | | |
| |3 топ-Қызылша. | | | |
| Өткенді |Әр топтан сұрау. |Оқушылар мұғалімді | | |
|қайталау. | |тыңдайды. | | |
|(5 минут) |Өсімдіктер неше топқа бөлінеді?|Бұта, шөп,ағаш | | |
| |Өсімдіктердің қандай пайдасы | | | |
| |бар? |Ауаны тазартады, көлеңке | | |
| |Оларды біз не үшін өсіреміз? |болады, көрік береді. | | |
| | |Оқушылар өз ойын айтады. |Оқушылар мұғалімді | |
| |Оқушылар, жаңа сіздер түрлі | |тыңдай отырып, | |
| |көкөністерді таңдап алдыңыздар.| |сұрақтарға жауап | |
| |Осы көкөністер қай уақытта | |береді. | |
|Мағынаны тану. |піседі? |Көкөністер күзде піседі. | | |
|(15 минут) |Ендеш, бүгінгі тақырыбымыз | |Жаңа сабақтың тақырыбы| |
| |«Күз» | |ашылады. | |
| |Ауа-райын бақылау |Жұмбақтарды шешеді | | |
| |Жұмбақ жасыру |Әңгімелейді | | |
| | | |Ауа-райын бақылау |Слайд (жұмбақ |
| |Топтық тапсырмалар. | |дағдылары артады |шешулері суреті) |
| | |Күз мезгілінің суретін | | |
| |1 топ: Күз мезгілінің суретін |салады. | | |
| |салу |Әңгіме құрастырады, | |Плакаттар, ақ қағаз,|
| |2 топ: Күздегі адамдар еңбегі |суретін салады. |Оқушылардың топтық |түрлі-түсті бояулар,|
| |туралы сурет салу. |Әңгімелейді, суретін |жұмыс жасау дағдысы |Қарандаш,субояқтар. |
| |3 топ: Күзде табиғатта қандай |салады. |қалыптасады, табиғатта| |
| |өзгерістер болады? | |болатын өзгерістерді | |
| |Әрбір топқа тапсырмалар беріп, |Естеріне түсіреді, айтады.|сипаттап үйренеді. | |
| |қадағалау. | | | |
| | | | | |
| | |Балалар ортаға шығып | | |
| | |жұмыстарын қорғайды. |Сөйлеу, ойлау | |
| | | |дағдылары артады | |
|Сергіту сәті. |Қоюланып тағы бұлт, |Хормен айтып, қимылын | | |
| |Жауды жаңбыр себелеп, |жасайды. |Бой сергітіп, сабаққа | |
| |Жапырағын жамылып, | |деген қызығушылықтары | |
| |Бұға қалды көбелек. | |артады. | |
| | | | | |
| |Оқулықпен жұмыс. | | | |
| |Сурет бойынша әңгіме. | | | |
| |Топтарға тапсырма |1 топ-Күздегі өсімдіктер | | |
| | |туралы әңгімеле | | |
| | |2 топ-Күздегі өлі | | |
| | |табиғаттағы өзгерістер | | |
|Ой толғаныс. |Қорытындылау |туралы | | |
| | |3 топ-Күздің өнімдер |Жаңа тақырыптың | |
| | |туралы |қаншалықты | |
| |« Жапырақ жинау» ойыны. | |меңгерілгені | |
| | | |анықталады. |Стикелер,суреттері. |
| | | | | |
| |-Күзде ағаштар несінен | | | |
| |айырылады? | | |Жапырақтар,түрлі-түс|
| | |-жапырағынан айырылады. |Оқушылар күз |ті бояулар,желім. |
| |-Олар қандай түске боялады? | |мезгілі,ерекшеліктері,| |
| | | | | |
| |-Осы жапырақтарды жабайы аңдар |-қызғылт,сары түске енеді.|Күз айлары туралы | |
| |не істейді? | |біледі. | |
| | |-жапырақтарды астарына | | |
| |-Күзде адамдардың еңбегі туралы|төсейді. |Табиғатты аялау | |
| |не білеміз? | |керектігін түсінеді. | |
| | |-астық жинайды,бақшаны | | |
| | |жинайды. | | |
| | | |Адамдардың күзгі | |
| | | |еңбектері туралы | |
| | | |мағлұмат алады. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
Круглоозерный орта жалпы білім беретін мектебі
Тақырыбы:
«Күз»
Дайындаған: Койбагарова М.А.
2012 жыл
|Сыныбы |1 «Ә» |
|Тақырыбы: |Күз |
|Мақсаты: |Балалардың күз мезгілі туралы түсінігін кеңейту.Қоршаған ортаны күтіп-баптауға |
| |тәрбиелеу.Мезгілге байланысты өсімдіктердің өзгерістерін ұғындыру,ой өрісін,тілдік қорын |
| |дамыту. |
|Сабақтың әдісі |«Ой қозғау»стратегиясы,топтастыру,топтық жұмыс. |
|Сабақтың түрі: |Жаңа сабақ |
Сабақтың өту барысы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже |Ресурстар |
| |(жұмыс түрі,орындалуы,уақыты) | | | |
|І. Қызығушылығын |Сыныпты сабаққа психологиялық |Армысың, алтын күн! |Оқушылардың зейіні | |
|ояту. |дайындау. |Армысың, көк аспан! |сабаққа аударылады. |Көкөністер суреттері|
| |Шаттық шеңбері арқылы ортаға |Армысың, достарым! | |(қызанақ, |
| |шығу. |Жылуыма жылу қос, | |сәбіз,қызылша, |
| |Психологиялық дайындық. |Міне менің қолым! | |қияр), себет |
| |«Жер байлығы көп екен, | | | |
| |Меңгеруді қалайды. |Балалар шаттық шеңберіне | | |
| |Осының бәрін білдірген, |тұрып, көкөністерді жинау | | |
| |Дүниетану сабағы» - деп |. | | |
| |дүниетану сабағын бастайық. | | | |
| |Ұйымдастыру. 3 топқа бөлу. | | | |
| |1 топ-Қызанақ. | | | |
| |2 топ-Сәбіз. | | | |
| |3 топ-Қызылша. | | | |
| Өткенді |Әр топтан сұрау. |Оқушылар мұғалімді | | |
|қайталау. | |тыңдайды. | | |
|(5 минут) |Өсімдіктер неше топқа бөлінеді?|Бұта, шөп,ағаш | | |
| |Өсімдіктердің қандай пайдасы | | | |
| |бар? |Ауаны тазартады, көлеңке | | |
| |Оларды біз не үшін өсіреміз? |болады, көрік береді. | | |
| | |Оқушылар өз ойын айтады. |Оқушылар мұғалімді | |
| |Оқушылар, жаңа сіздер түрлі | |тыңдай отырып, | |
| |көкөністерді таңдап алдыңыздар.| |сұрақтарға жауап | |
| |Осы көкөністер қай уақытта | |береді. | |
|Мағынаны тану. |піседі? |Көкөністер күзде піседі. | | |
|(15 минут) |Ендеш, бүгінгі тақырыбымыз | |Жаңа сабақтың тақырыбы| |
| |«Күз» | |ашылады. | |
| |Ауа-райын бақылау |Жұмбақтарды шешеді | | |
| |Жұмбақ жасыру |Әңгімелейді | | |
| | | |Ауа-райын бақылау |Слайд (жұмбақ |
| |Топтық тапсырмалар. | |дағдылары артады |шешулері суреті) |
| | |Күз мезгілінің суретін | | |
| |1 топ: Күз мезгілінің суретін |салады. | | |
| |салу |Әңгіме құрастырады, | |Плакаттар, ақ қағаз,|
| |2 топ: Күздегі адамдар еңбегі |суретін салады. |Оқушылардың топтық |түрлі-түсті бояулар,|
| |туралы сурет салу. |Әңгімелейді, суретін |жұмыс жасау дағдысы |Қарандаш,субояқтар. |
| |3 топ: Күзде табиғатта қандай |салады. |қалыптасады, табиғатта| |
| |өзгерістер болады? | |болатын өзгерістерді | |
| |Әрбір топқа тапсырмалар беріп, |Естеріне түсіреді, айтады.|сипаттап үйренеді. | |
| |қадағалау. | | | |
| | | | | |
| | |Балалар ортаға шығып | | |
| | |жұмыстарын қорғайды. |Сөйлеу, ойлау | |
| | | |дағдылары артады | |
|Сергіту сәті. |Қоюланып тағы бұлт, |Хормен айтып, қимылын | | |
| |Жауды жаңбыр себелеп, |жасайды. |Бой сергітіп, сабаққа | |
| |Жапырағын жамылып, | |деген қызығушылықтары | |
| |Бұға қалды көбелек. | |артады. | |
| | | | | |
| |Оқулықпен жұмыс. | | | |
| |Сурет бойынша әңгіме. | | | |
| |Топтарға тапсырма |1 топ-Күздегі өсімдіктер | | |
| | |туралы әңгімеле | | |
| | |2 топ-Күздегі өлі | | |
| | |табиғаттағы өзгерістер | | |
|Ой толғаныс. |Қорытындылау |туралы | | |
| | |3 топ-Күздің өнімдер |Жаңа тақырыптың | |
| | |туралы |қаншалықты | |
| |« Жапырақ жинау» ойыны. | |меңгерілгені | |
| | | |анықталады. |Стикелер,суреттері. |
| | | | | |
| |-Күзде ағаштар несінен | | | |
| |айырылады? | | |Жапырақтар,түрлі-түс|
| | |-жапырағынан айырылады. |Оқушылар күз |ті бояулар,желім. |
| |-Олар қандай түске боялады? | |мезгілі,ерекшеліктері,| |
| | | | | |
| |-Осы жапырақтарды жабайы аңдар |-қызғылт,сары түске енеді.|Күз айлары туралы | |
| |не істейді? | |біледі. | |
| | |-жапырақтарды астарына | | |
| |-Күзде адамдардың еңбегі туралы|төсейді. |Табиғатты аялау | |
| |не білеміз? | |керектігін түсінеді. | |
| | |-астық жинайды,бақшаны | | |
| | |жинайды. | | |
| | | |Адамдардың күзгі | |
| | | |еңбектері туралы | |
| | | |мағлұмат алады. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
Круглоозерный орта жалпы білім беретін мектебі
Тақырыбы:
«Күз»
Дайындаған: Койбагарова М.А.
2012 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz