Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Темекі шегуді тоқтату

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР

|Сабақтың тақырыбы |Жоғары жүйке қызметінің зақымдануы және оның алдын алу шаралары. |
|Мақсаты |Жоғары жүйке қызметіне, зиянды затардың зардабы туралы жете түсіндіру. |
|Оқыту нәтижесі |Темекінің, арақтың зиянына ғылыми дәлелденген деректер бойынша нақты фактілермен көз |
| |жеткізу. Өркениетті елімізге лайықты зиянды әдеттерге қарсы күресетін, білімді де |
| |тәрбиелі тұлға қалыптастыру. |
|Түйінді идеясы |«Қазақстан-2030» бағдарламасында көрсетілгендей өркениетті елдің әрбір азаматының |
| |денсаулығы мықты, хал- ахуалы жақсы болуы үшін зиянды әдеттерден ішімдік, шылым |
| |шегушіліктен жерітіп, денсаулыққа, болашақ ұрпаққа жау екендігін ұғындыру. |
| | |Сабақтың мазмұны: |
|Уақыты |Ресурсы | |
| | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3 минут |әріптер |Ұйымдастыру. Салемдесу кезінде әріптер бойынша сәлемдесті. |Оқушыларға а, м, қ |
| |жазылған | |аріптері таратылады |
| |қағаз. | |сол әріптер бойынша |
| | | |амандасады. |
|2 минут |Сөздер жазылға|Топқа бөлу. Сау дене, азат ақыл, адал көңіл арқылы топқа бөлемін|Осы үш сөз арқылы |
| |қағаз. |Осы үшеуімен бақытты болады өмір деп сабағымды бастады. |топқа бөлінеді |
|5 минут |АКТ, |Бейнеролик көрсетемін. Темекі,нашақорлық туралы көрсетемін. |Бейнені қарап, |
| |слайд. |Шылым шегудің адам үшін қандай зияны бар? |сұрақтарға жауап |
| | |Адам неге нашақорлыққа барады? |береді. |
|7 минут |Постер, |Үш топқа үш түрі мәтін берем. |Оқулықтағы қосымша |
| |қажетті | |мәліметтерді жинақтау |
| |құралдар |жоғары жүйке жүйесіне темекінің зияны |арқылы сабақты |
| | |жоғары жүйке қызметіне ішімдіктің зияны |түсіндіреді. |
| | |3. жоғары жүйке қызметіне есірткінің зияны | |
|3 минут |АКТ Бейнеклип,|Бейнедегі қыздар мен жігіттер жасап тұрған қимылдарды жасау |Оқушылар билеп |
| | |арқылы билеттім |сергиді. |
|6 минут |Үлестірме |Жағдаятты талдау: |Үлестірме қағаздар |
| |қағаздар. |Бір данышпан темекі туралы сұрағанда « мен темекінің үш жақсы |арқылы жауап береді. |
| | |жағын білемін» депті: | |
| | |Біріншіден, темекі шеккен адамның үйіне ұры түспейді. | |
| | |Екіншіден, темекі шеккен адамды ит қаппайды. | |
| | |Үшіншісі, шылымқор жан мәңгі жас болып өтеді. | |
| | |Мұны дәлелдеп берсеңіз дегенде: | |
| | |... Темекі тартқан адам түнімен күркілдеп жөтеліп шығады. Түнде | |
| | |келген ұрылар болса, үй иесі ояу екен деп ойлап, кері қайтады. | |
| | |Көп жөтелген адамның белі бүгіліп, ерте таяқ ұстауға тура | |
| | |келеді. Таяқ ұстаған адамнан ит те жасқанады. Темекіні көп | |
| | |тартқан адам ерте өледі. Мәңгі жас болып өтеді дегенім осы,- | |
| | |деген екен. | |
| | |Талдау сұрақтары: | |
| | |Темекінің пайдалы жақтарын білесің бе?( | |
| | |Темекінің жоғарыдағы қасиеттері үшін қызығуға бола ма?( | |
| | |Данышпан «темекінің жақсы жақтары» деп қандай оймен айтты деп | |
| | |ойлайсыңдар? | |
|2 минут |Слайд |Еліміздің Президенті Н.Ә. Назарбаев барлық қазақстандықтарға | |
| |интербелсенді |жолдаған " Қазақстан -2030" бағдарламасында халықтың салауатты | |
| |тақта |өмір сүруіне қол жеткізу үшін негізгі 3 бағытта күрес жүргізу | |
| | |керек деп атап көрсетті. Олар:  | |
| | |1 - бағыт. "Темекі шегуді тоқтату";  | |
| | |2 - бағыт. "Нашақорлыққа, наркобизнеске қарсы күрес";  | |
| | |3 -бағыт. "Маскүнемдік пен араққа қарсы күрес".  | |
| | |Бағдарламада былай делінген:  | |
| | |осы үш бағытты ескере отырып, оқушыларға тапсырмалар | |
| | |ұйымдастырдым | |
|10 минут |Постер, |1 топ:«Темекі тегін келмейді, |Жарнама ұйымдастырып, |
| |ноутбук,слайд |теңгеге келеді» атты жарнама ұйымдастыру. |эссе жазады, слайдтар |
| |ақ парақ |2 топ. Арақ ішіп темекі шеккен, денсаулықтың түбіне жеткен эссе |құрып, презентация |
| | |жаздырттым. |қорғайды. |
| | |3 топ. «Біз нашақорлыққа қарсымыз!» презентация жасау. |Критерий бойынша |
| | | |бағалау. |
| | | |Мазмұны тақырыпқа |
| | | |сай, бірақ ойын |
| | | |баяндауда дәлсіздіктер|
| | | |кездеседі- 3 балл |
| | | |Мазмұны тақырыпқа сай,|
| | | |бірақ қажетті |
| | | |қорытынды жасай |
| | | |алмады- 4 балл. |
| | | |Мазмұны тақырыпқа сай,|
| | | |мәтінді толық |
| | | |түсінген, тақырып |
| | | |ашылған, өзінің ой |
| | | |пікірін орынды |
| | | |қолданған- 5 балл. |
|2 минут |Слайд |Арақты ішпейміз |Оқушылар бәрі хормен |
| | |Темекіде тартпаймыз |бірге айтып, уәде |
| | |Елбасымыз «Қазақстан -2030 бағдарламасын» |береді |
| | |Мәңгі есте сақтаймыз | |
| | |деп өлең шумақтарымен қорытындылаймын. | |
|2 минут |Парақ |Бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болды? | |
| | |Бүгінгі сабақта қандай сезімді болдың? | |
|2 минут. | |Үйге тапсырма: Жоғары жүйке қызметіне зиян келтіретін заттар | |
| | |туралы мәнжазба жазып келу. | |

Ұқсас жұмыстар
Тағдырды улаған түтін
Салауатты өмір-көтеріңкі көңіл жайлы ақпарат
Темекінің пайдасы мен зияны
Салауатты өмір-көтеріңкі көңіл! 11-сынып
Бала тілегі
Ғасыр індетінен сақтанайық
Темекі және оның зияны
Өмір, қымбатсың маған Өмір құндылықтарының мәнін ашу
Зиянды әдеттер
Денім сау болсын десең жайлы ақпарат
Пәндер