Темекі шегуді тоқтату

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР

|Сабақтың тақырыбы |Жоғары жүйке қызметінің зақымдануы және оның алдын алу шаралары. |
|Мақсаты |Жоғары жүйке қызметіне, зиянды затардың зардабы туралы жете түсіндіру. |
|Оқыту нәтижесі |Темекінің, арақтың зиянына ғылыми дәлелденген деректер бойынша нақты фактілермен көз |
| |жеткізу. Өркениетті елімізге лайықты зиянды әдеттерге қарсы күресетін, білімді де |
| |тәрбиелі тұлға қалыптастыру. |
|Түйінді идеясы |«Қазақстан-2030» бағдарламасында көрсетілгендей өркениетті елдің әрбір азаматының |
| |денсаулығы мықты, хал- ахуалы жақсы болуы үшін зиянды әдеттерден ішімдік, шылым |
| |шегушіліктен жерітіп, денсаулыққа, болашақ ұрпаққа жау екендігін ұғындыру. |
| | |Сабақтың мазмұны: |
|Уақыты |Ресурсы | |
| | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3 минут |әріптер |Ұйымдастыру. Салемдесу кезінде әріптер бойынша сәлемдесті. |Оқушыларға а, м, қ |
| |жазылған | |аріптері таратылады |
| |қағаз. | |сол әріптер бойынша |
| | | |амандасады. |
|2 минут |Сөздер жазылға|Топқа бөлу. Сау дене, азат ақыл, адал көңіл арқылы топқа бөлемін|Осы үш сөз арқылы |
| |қағаз. |Осы үшеуімен бақытты болады өмір деп сабағымды бастады. |топқа бөлінеді |
|5 минут |АКТ, |Бейнеролик көрсетемін. Темекі,нашақорлық туралы көрсетемін. |Бейнені қарап, |
| |слайд. |Шылым шегудің адам үшін қандай зияны бар? |сұрақтарға жауап |
| | |Адам неге нашақорлыққа барады? |береді. |
|7 минут |Постер, |Үш топқа үш түрі мәтін берем. |Оқулықтағы қосымша |
| |қажетті | |мәліметтерді жинақтау |
| |құралдар |жоғары жүйке жүйесіне темекінің зияны |арқылы сабақты |
| | |жоғары жүйке қызметіне ішімдіктің зияны |түсіндіреді. |
| | |3. жоғары жүйке қызметіне есірткінің зияны | |
|3 минут |АКТ Бейнеклип,|Бейнедегі қыздар мен жігіттер жасап тұрған қимылдарды жасау |Оқушылар билеп |
| | |арқылы билеттім |сергиді. |
|6 минут |Үлестірме |Жағдаятты талдау: |Үлестірме қағаздар |
| |қағаздар. |Бір данышпан темекі туралы сұрағанда « мен темекінің үш жақсы |арқылы жауап береді. |
| | |жағын білемін» депті: | |
| | |Біріншіден, темекі шеккен адамның үйіне ұры түспейді. | |
| | |Екіншіден, темекі шеккен адамды ит қаппайды. | |
| | |Үшіншісі, шылымқор жан мәңгі жас болып өтеді. | |
| | |Мұны дәлелдеп берсеңіз дегенде: | |
| | |... Темекі тартқан адам түнімен күркілдеп жөтеліп шығады. Түнде | |
| | |келген ұрылар болса, үй иесі ояу екен деп ойлап, кері қайтады. | |
| | |Көп жөтелген адамның белі бүгіліп, ерте таяқ ұстауға тура | |
| | |келеді. Таяқ ұстаған адамнан ит те жасқанады. Темекіні көп | |
| | |тартқан адам ерте өледі. Мәңгі жас болып өтеді дегенім осы,- | |
| | |деген екен. | |
| | |Талдау сұрақтары: | |
| | |Темекінің пайдалы жақтарын білесің бе?( | |
| | |Темекінің жоғарыдағы қасиеттері үшін қызығуға бола ма?( | |
| | |Данышпан «темекінің жақсы жақтары» деп қандай оймен айтты деп | |
| | |ойлайсыңдар? | |
|2 минут |Слайд |Еліміздің Президенті Н.Ә. Назарбаев барлық қазақстандықтарға | |
| |интербелсенді |жолдаған " Қазақстан -2030" бағдарламасында халықтың салауатты | |
| |тақта |өмір сүруіне қол жеткізу үшін негізгі 3 бағытта күрес жүргізу | |
| | |керек деп атап көрсетті. Олар:  | |
| | |1 - бағыт. "Темекі шегуді тоқтату";  | |
| | |2 - бағыт. "Нашақорлыққа, наркобизнеске қарсы күрес";  | |
| | |3 -бағыт. "Маскүнемдік пен араққа қарсы күрес".  | |
| | |Бағдарламада былай делінген:  | |
| | |осы үш бағытты ескере отырып, оқушыларға тапсырмалар | |
| | |ұйымдастырдым | |
|10 минут |Постер, |1 топ:«Темекі тегін келмейді, |Жарнама ұйымдастырып, |
| |ноутбук,слайд |теңгеге келеді» атты жарнама ұйымдастыру. |эссе жазады, слайдтар |
| |ақ парақ |2 топ. Арақ ішіп темекі шеккен, денсаулықтың түбіне жеткен эссе |құрып, презентация |
| | |жаздырттым. |қорғайды. |
| | |3 топ. «Біз нашақорлыққа қарсымыз!» презентация жасау. |Критерий бойынша |
| | | |бағалау. |
| | | |Мазмұны тақырыпқа |
| | | |сай, бірақ ойын |
| | | |баяндауда дәлсіздіктер|
| | | |кездеседі- 3 балл |
| | | |Мазмұны тақырыпқа сай,|
| | | |бірақ қажетті |
| | | |қорытынды жасай |
| | | |алмады- 4 балл. |
| | | |Мазмұны тақырыпқа сай,|
| | | |мәтінді толық |
| | | |түсінген, тақырып |
| | | |ашылған, өзінің ой |
| | | |пікірін орынды |
| | | |қолданған- 5 балл. |
|2 минут |Слайд |Арақты ішпейміз |Оқушылар бәрі хормен |
| | |Темекіде тартпаймыз |бірге айтып, уәде |
| | |Елбасымыз «Қазақстан -2030 бағдарламасын» |береді |
| | |Мәңгі есте сақтаймыз | |
| | |деп өлең шумақтарымен қорытындылаймын. | |
|2 минут |Парақ |Бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болды? | |
| | |Бүгінгі сабақта қандай сезімді болдың? | |
|2 минут. | |Үйге тапсырма: Жоғары жүйке қызметіне зиян келтіретін заттар | |
| | |туралы мәнжазба жазып келу. | |

Ұқсас жұмыстар
Тағдырды улаған түтін
Салауатты өмір-көтеріңкі көңіл жайлы ақпарат
Темекінің пайдасы мен зияны
Салауатты өмір-көтеріңкі көңіл! 11-сынып
Бала тілегі
Ғасыр індетінен сақтанайық
Темекі және оның зияны
Өмір, қымбатсың маған Өмір құндылықтарының мәнін ашу
Зиянды әдеттер
Денім сау болсын десең жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz