Құрғақ жеміс

1. Сабақтың тақырыбы . Жемістер

2. Сабақтың мақсаты:

а ) Білімділік : Оқушыларға жемістердің пайда болуы, жемістердің түрлері жайлы білім беру.

ә) Тәрбиелік: Оқушыларды жеміс ағаштарын және қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.

б ) Дамыту : Жемістердің түрлері бойынша оқушылардың ойын дамыту.

3 . Сабақтың өту әдісі : Сұрақ жауап, СТО топтастыру, пирамида, венн диаграммасы,

Сабақтың түрі: ИБО әдістемесі

4. Пән аралық байланыс: Биология, география.

5. Сабақтың көрнекілігі: Плакат, суреттер, жемістер

6. Сабақ жоспары:

а) Ұйымдастыру кезеңі

І. Қызығушылықты ояту «О й с е р г е к»

  • Өздігінен тозаңдану
  • Айқас тозаңдану
  • Жел арқылы айқас тозаңдану
  • Бунақденелілер арқылы айқас тозаңдану

І «Проблеманы айқындау кезеңі»

Сынып оқушыларын 2 топқа бөлу. 1. топ «Құрғақ жемістер» 2. топ «Шырынды жемістер»

Үй тапсырмасын тексеру

Біліміңді тексер

  • 1. Жынысты көбеюге гүлдің қай бөлімдері қатынасады?
  • 2. Тозаңдану деген не, оның қандай түрін білесіңдер?
  • 3. Бунақденелілермен тозаңданатын өсімдіктердің негізгі ерекшеліктері қандай?
  • 4. Өсімдіктер жел арқылы айқас тозаңдануға қалай бейімделген?
  • 5. Ұрықтану қай кезде жүреді?
  • 6. Ұрықтану жолын түсіндіріңдер.

Желмен және бунақденелілермен айқас тозаңданатын өсімдіктерге тән
түсініктемелердегі белгілердің рет санын тиісті орнына жазыңдар

1. Желмен айқас тозаңданатын өсімдіктер:

2. Бунақденелілермен айқас тозаңданатын өсімдіктер:

1. Тозаңдары құрғақ, майда, жеңіл, өте көп. 2. Гүл күлтелері ашық реңді. 3. Аталық жіпшелері ұзын, төмен қарай иіліп сәл ғана қимылға тербеліп тұрады. 4. Гүлдері аңқыған хош иісті. 5. Гүлдері реңсіз. 6. Гүлдеріндегі шірнеліктерінен тәтті шірне бөледі. 7. Аналық аузы ірі, түкті. 8. Гүлдерінде иіс болмайды. 9. Тозаңдарының ең сыртқы қабығы қалың, тікенекті, ілмешекті, бүртікті, өсінділері болатындықтан тегіс емес. 10. Гүлдері көбінесе жай гүлсерікті. 11. Гүлдері қос гүлсерікті, пішіндері алуан түрі. 12. Гүлінде шірнеліктері болмайды.

ІІ. «Проблеманы шешу кезеңі» Мағынаны тану

Өсмдік гүлдеп болғаннан кейін аналық жатыны сақталып, ұрықтанып жеміске айналады. Қалған бөлімдері қурап түсіп қалады. Жеміс - көбею мүшелерінің соңғы даму сатысы. Ол - бір ғана гүлден дамиды. Жеміс ішінде тұқымы бар гүлді өсімдіктердің көбею мүшесі. Барлық гүлді өсімдіктердің жемістері шырынды және құрғақ деп 2 топқа бөлінеді.

Аталық пен аналық қосылып жеміс түзеді

:

Жеміс 2-ге бөлінеді Құрғақ және шырынды

Құрғақ жеміс қабы қаттыСүректенген болады: Құрғақ жеміс қабы қаттыСүректенген болады
Шырынды жеміс - шырыны мол жұмсақ болады: Шырынды жеміс - шырыны мол жұмсақ болады
Құрғақ жеміс қабы қаттыСүректенген болады: Бұршаққап Асбұршақ, Беде
Шырынды жеміс - шырыны мол жұмсақ болады: Жидек --- Қызанақ, Картоп, Жүзім, Қарақат
Құрғақ жеміс қабы қаттыСүректенген болады: Бұршаққын -- Орамжапырақ, Шомыр
Шырынды жеміс - шырыны мол жұмсақ болады: Жидек тәрізді -- Мандарин, Апельсин
Құрғақ жеміс қабы қаттыСүректенген болады: Қауашақ -- Меңдуана, Сүттіген
Шырынды жеміс - шырыны мол жұмсақ болады:

Сүйек жеміс - Өрік, Шие, Алхоры, Шабдалы,

Құрғақ жеміс қабы қаттыСүректенген болады: Қанатты жеміс -- Үйеңкі, Қайың
Шырынды жеміс - шырыны мол жұмсақ болады:
Құрғақ жеміс қабы қаттыСүректенген болады: Дәнек -- Бидай, Жүгері, Арпа, Күріш
Шырынды жеміс - шырыны мол жұмсақ болады:
Құрғақ жеміс қабы қаттыСүректенген болады: Тұқымша - Бақбақ, Таусағыз, Өгейшөп
Шырынды жеміс - шырыны мол жұмсақ болады:

Мына жемістерді ажыратып атаңыздар

Әр топқа беріледі. Топ ішінде суреттегі жемістерді ажыратып, атап береді.

Қабырғамен жұмыс. 2 топ оқушыларымен ой дамыту жұмбағын жүргізу.

Жұмбақ

1. Қалың киім ұнатады

Шешіндірсең жылатады (пияз)

2. Сабағы: қысқарған

3. Жапырағы - параллель жүйкелі

4. Тамыры - шашақ

5. Пайдасы - тамақ-тымау

Жұмбақ

1. Басым дене-денем бас

Мойным қысқа бұрылмас (орамжапырақ)

2. Сабағы - Қысқарған

3. Жапырағы - Ромб

4. Тамыры - Негізгі

5. Пайдасы - Тамақ, салат

Жұмбақ

1. Көп дөңгелек саларсың өрмелеп сен

Айың күнің біткенде терермін мен (Жүзім)

2. Сабағы - Өрмелегіш

3. Жапырағы - Ромб

4. Тамыры - Негізгі

5. Пайдасы - Тосап, Сусын

Жұмбақ

1. Ұзын мұртты сары бас

Қойынында наны бар (Бидай)

2. Сабағы - Тік

3. Жапырағы - Доға жүйкелі

4. Тамыры - Шашақ

5. Пайдасы - Ұн, нан, талқан

ІІІ. «Проблема шешімін қолдану кезеңі»

Пирамидамен жұмыс жүргізу

1: 1
Гүл: Гүл
1: 2
Гүл: Жеміс, аталық
1: 3
Гүл: Аналық, түр, тозаң
1: 4
Гүл: Ұрықтанады көктемде, ағаш су
1: 5
Гүл: Құрғақ, шырынды, тосап, тамақ, күту

Барлық өсімдіктер гүлдейді. Аталық пен аналықтың қосылуы нәтижесінде жеміс пайда болады. Жеміс ағаштары көктемде гүлдейді. Жемістер құрғақ, шырынды болып екіге бөлінеді. Жемістер тез пісу үшін су керек.

2 топ оқушыларымен венн диограммасымен жұмыс жүргізу.

Құрғақ жеміс: Құрғақ жеміс
Ұқсастығы: Ұқсастығы
Шырынды жеміс: Шырынды жеміс
Құрғақ жеміс:

асбұршақорамжапырақ

шалқан

меңдуана

үйеңкі

қайың

бидай

жүгері

бақбақ

жаңғақ

Ұқсастығы:

гүлжеміс

ұрықтанады

тозаңданады

тамыр

пайдасы бар

витамин

тамақ

тұқым

жасуша

Шырынды жеміс:

қызанақжүзім

картоп

мандарин

апельсин

лимон

өрік

шие

алхоры

шабдалы

пияз

Кестемен жұмыс жүргізу


Ұқсас жұмыстар
Жемістер түрлері
Тақырып - Жемістер
Жемістер. Жемістердің құрылысы,түрлері
Жемістер туралы ақпарат ( 6-сынып )
Шырынды жемістер
Құрғақ жемістер
Жемістер жайлы ақпарат ( 6 сынып )
Дүниетану, 2 сынып, тұқым және жеміс
Тұқым. тұқым құрылысы
Жапырақ. Тұқым және жеміс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz