Өсімдік мүшелерін ата

Сабақтың тақырыбы: Өсімдік мүшелері. Тамыр.
Сабақтың мақсаттары:
- Оқушыларға өсімдік және оның мүшелері жайында ұғым қалыптастыру. Тамыр туралы түсінік беру.
- Оқушылардың дүниетанымын, шығармашылық қабілеттерін арттыру.
- Табиғатты сүюге, аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері : сұрақ-жауап, әңгімелеу, суреттермен жұмыс, топпен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері : слайдтар, суреттер.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жылы лебіздерін білдіру.
3. Топқа бөліну.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
1-топ: өсімдіктің балауса шағы
2-топ: өсімдіктің «жастық шағы»
3-топ: өсімдіктің «қартайған шағы» туралы әңгімелеу.
III. Білімдерін жан-жақты тексеру . Ой қозғау стратегиясы.
«Бәйге ойыны»
- Табиғат дегеніміз не?
- Табиғат нешеге бөлінеді?
- Өсімдік қандай ағзаға жатады?
- Өсімдік мүшелерін ата. Ауаның қасиетін ата.
- Өз жеріңде таза ауа болу үшін не істеуге болады?
- Судың қасиетін ата.
- Судың үш күйін ата.
- Топырақ деген не?
- Топырақтың құрамын ата.
- Қандай топырақта өсімдіктер жақсы өседі?
- Өсімдіктердің қандай пайдасы бар?
- Оларды қорғау үшін неістеу керек?
IV. Жаңа білімді меңгерту.
Сұрақ-жауап бойынша:Өсімдік мүшелеріне нелер жатады?
Сызбаны оқушыларға толтырту.
Миға шабуыл. Қызығушылықтарын арттыру. Сөзжұмбақ шешу.
1. Күзде себілетін дән.
2. Өсімдіктің барлық мүшесін бір-бірімен жалғастырып тұратын мүшесі.
3. Табиғат құбылысы.
4. Өсімдік өсетін жұмсақ, борпылдақ қабат.
5. Ағаш.
- Сызба бойынша тамыр туралы түсінік беру.
- Сурет бойынша түсіндіру.
Оқулықпен жұмыс. Тізбектей оқыту. Талдау.
1-топ: Ағаштар
2-топ : Бұталар
3- топ: Шөптер
Тақтамен жұмыс.
1 тапсырма : Ағаштарға, бұталарға, шөптерге нелер жатады?
2тапсырма: Ауызша әңгімелеу. Сол өсімдіктер туралы жалпы түсінік беру.
3тапсырма : Жеке оқушылармен жұмыс:
А) тест орындату.
Ә үлестірмелер беру.
Сергіту сәті.
4- тапсырма: Әр топқа жеке тапсырмалар (топпен орындау, тақтаға ілу. )
1-топ: Суреттегі өсімдіктің тамырын сипаттау. Сол өсімдік туралы әңгімеле.
2-топ: Бұтаның тамыры қандай тамыр түріне жатады? Бұтаны сипаттау.
3-топ: Шөптесін өсімдіктер туралы әңгімеле.
Өсімдік неге тірі ағза?
Сызба толтырту
V. Сабақты бекіту.
Г) Дәптермен жұмыс. Танымдық диктант.
Өсімдіктің жер асты мүшесін . . . дейміз.
Тұқымынан тікелей шығатын тамырды . . . дейді.
Шашақ тамырлы өсімдіктер:
Шөлді жерде өсетін өсімдіктер:
Сызба толтыру.
V. Бекіту
VI. Үйге тапсырма: Мәтінді оқу. Тамырдың суретін салу.
VII. Бағалау.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Өткізген: Кітапбаева Ә. М
«Берел орта мектебі» кмм
2013-2014 оқу жылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz