Өсімдік мүшелерін ата

Сабақтың тақырыбы: Өсімдік мүшелері. Тамыр.

Сабақтың мақсаттары:

  1. Оқушыларға өсімдік және оның мүшелері жайында ұғым қалыптастыру. Тамыр туралы түсінік беру.
  2. Оқушылардың дүниетанымын, шығармашылық қабілеттерін арттыру.
  3. Табиғатты сүюге, аялауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : аралас сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері : сұрақ-жауап, әңгімелеу, суреттермен жұмыс, топпен жұмыс.

Сабақтың көрнекіліктері : слайдтар, суреттер.

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі

1. Оқушылармен сәлемдесу.

2. Шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жылы лебіздерін білдіру.

3. Топқа бөліну.

II. Үй тапсырмасын тексеру.

1-топ: өсімдіктің балауса шағы

2-топ: өсімдіктің «жастық шағы»

3-топ: өсімдіктің «қартайған шағы» туралы әңгімелеу.

III. Білімдерін жан-жақты тексеру . Ой қозғау стратегиясы.

«Бәйге ойыны»

  • Табиғат дегеніміз не?
  • Табиғат нешеге бөлінеді?
  • Өсімдік қандай ағзаға жатады?
  • Өсімдік мүшелерін ата. Ауаның қасиетін ата.
  • Өз жеріңде таза ауа болу үшін не істеуге болады?
  • Судың қасиетін ата.
  • Судың үш күйін ата.
  • Топырақ деген не?
  • Топырақтың құрамын ата.
  • Қандай топырақта өсімдіктер жақсы өседі?
  • Өсімдіктердің қандай пайдасы бар?
  • Оларды қорғау үшін неістеу керек?

IV. Жаңа білімді меңгерту.

Сұрақ-жауап бойынша:Өсімдік мүшелеріне нелер жатады?

Сызбаны оқушыларға толтырту.

Миға шабуыл. Қызығушылықтарын арттыру. Сөзжұмбақ шешу.

Т
Ұ
Қ
Ы
М
:
Т:
Ұ: С
Қ: А
Ы: Б
М: А
Қ
:
Т: Т
Ұ: Ұ
Қ: М
Ы: А
М: Н
: Т
Т: О
Ұ: П
Қ: Ы
Ы: Р
М: А
Қ
:
Т: Т
Ұ: Е
Қ: Р
Ы: Е
М: К

1. Күзде себілетін дән.

2. Өсімдіктің барлық мүшесін бір-бірімен жалғастырып тұратын мүшесі.

3. Табиғат құбылысы.

4. Өсімдік өсетін жұмсақ, борпылдақ қабат.

5. Ағаш.

  • Сызба бойынша тамыр туралы түсінік беру.
  • Сурет бойынша түсіндіру.

Оқулықпен жұмыс. Тізбектей оқыту. Талдау.

1-топ: Ағаштар

2-топ : Бұталар

3- топ: Шөптер

Тақтамен жұмыс.

1 тапсырма : Ағаштарға, бұталарға, шөптерге нелер жатады?

2тапсырма: Ауызша әңгімелеу. Сол өсімдіктер туралы жалпы түсінік беру.

3тапсырма : Жеке оқушылармен жұмыс:

А) тест орындату.

Ә үлестірмелер беру.

Сергіту сәті.

4- тапсырма: Әр топқа жеке тапсырмалар (топпен орындау, тақтаға ілу. )

1-топ: Суреттегі өсімдіктің тамырын сипаттау. Сол өсімдік туралы әңгімеле.

2-топ: Бұтаның тамыры қандай тамыр түріне жатады? Бұтаны сипаттау.

3-топ: Шөптесін өсімдіктер туралы әңгімеле.

Өсімдік неге тірі ағза?

Сызба толтырту

V. Сабақты бекіту.

Г) Дәптермен жұмыс. Танымдық диктант.

Өсімдіктің жер асты мүшесін . . . дейміз.

Тұқымынан тікелей шығатын тамырды . . . дейді.

Шашақ тамырлы өсімдіктер:

Шөлді жерде өсетін өсімдіктер:

Сызба толтыру.

V. Бекіту

VI. Үйге тапсырма: Мәтінді оқу. Тамырдың суретін салу.

VII. Бағалау.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

Өткізген: Кітапбаева Ә. М

«Берел орта мектебі» кмм

2013-2014 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Өсімдік бөліктері
Әдеміліер әлемінде
Өсімдіктердің көптүрлілігі. 3-сынып
Өсімдіктердің көбеюі
Өсімдіктердің тіршілігі
Тақырыптың басты идеясын жаз
Білгір биолог жайлы ақпарат
Өсімдік мүшелері
Күзде жапырақтар неге сарғаяды және түседі
Мұрын - иіс сезу мұшесі. тіл- дәм сезу мүшесі. 3 сынып дүниетану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz