Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспар. 4 сынып

Жазба

«Әдебиеттік оқу» 4-сынып, Авторлары: З. Муфтибекова, П. Қ. Жаманқұл; Алматыкітап баспасы 2011. Әдебиеттік оқу пәні бойынша құрылған орта мерзімдік жоспар «Арналы бұлақ- асыл сөз» тарауы және тізбектелген 4 сабаққа құрылған. Орта мерзімді жоспардың бөлімдері: Реті; Сағат саны; Тарау, Сабақ тақырыбы; Мақсаты; Күтілетін нәтиже; Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер; Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау; Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар.

Әдебиеттік оқытудағы мақсат:

1. Өз ойын екін айуына мүмкіндік беру;

2. Ойын дамыта өзгеруіне мүмкіндік беру;

3. Шығармашылық жұмыстағы еркіндікке мүмкіндік беру;

4. Баға беруге, таңдау жасауға мүмкіндік беру;

5. Оқиғаны өмірмен байланыстыруна, өмірде қолдана алуына мүмкіндік беру.

Күтілетін нәтиже: Минутқа оқу техникасын меңгерген. Сөздің мағынасын аша алатын, берілген сөздерден мәтін құрайтын, мәтін немесе өлеңнің идеясын тауып, өмірдегі жақсылық пен жамандық, әділеттілік пен қиянат сияқты іс-әректтерді ажырататын, оқиғаның әрі қарай қалай өрлейтінін болжай алатын, сұрақтарға нақты жауап беретін, жұмбақтарды шеше алатын, мақал - мәтелдердің тәрбиелік идеясын аша алатын, критерийлерге сүйеніп өзін, жұбын, тобын бағалай алатын, мәтіннің идеясын болжай алатын, өмірден мысал келтіретін, өз ойларын дәлелдей алатын жан- жақты оқушы дайындау.

Орта мерзімді жоспарлау. Әдебиеттік оқу 4 сынып

Сағат саны
Тарау, сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Үйрену барысын бағалау
Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар
№: 1
Сағат саны: 2
Тарау, сабақ тақырыбы, мақсаты: 3
Күтілетін нәтиже: 4
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 5
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: 6
Үйрену барысын бағалау: 7
Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар: 8
№:
Сағат саны: 4
Тарау, сабақ тақырыбы, мақсаты:

Тақырыбы: «Арналы бұлақ - асыл сөз» тарауы

Мақсаты:

«Төрт тентек», «Дау шешімі», «Киелі жеті саны», «Шешендік сөз», «Атымтай жомарт», «Сөз мәйегі»,

«Қожанасыр әңгіме-лерінен», «Алдаркөсе- нің алдауы», Абай өлеңдері, «Балықшы мен бақалшы» сияқты аңыз - әңгімелердің

мазмұнын түсіну, идеясын ашуға мүмкіндік беру. Өмірдегі шындыққа көзқарасының қалыптасуына негіз дайындау .

Күтілетін нәтиже:

Минутқа оқу техникасын меңгерген. Сөздің мағынасын аша алады. Берілген сөздерден мәтін құрайды. Мәтін немесе өлеңнің идеясын тауып, өмірдегі жақсылық пен жамандық, әділеттілік пен қиянат сияқты іс-әректтерді ажыратады. Оқиғаның әрі қарай қалай өрлейтінін болжай алады. Сұрақтарға нақты жауап береді. Қиялдайды, арман-ын айқындайды. Жұмбақтарды шеше алады, мақал - мәтелдердің тәрбиелік идеясын аша алады.

Критерийлерге сүйеніп өзін, жұбын,

тобын бағалай алады. Мәтіннің идеясын болжайды. Өмірден мысал келтіреді. Өз ойларын дәлелдей алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1) Білім берумен білім алудағы жаңа тәсілдер: диалогті оқыту әдістері

2) Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3) Оқытуда ақпараттық-коммуникация- лық технология- ларды пайдалану.

4) Ынталандыру әдістері

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Қабілеттері әртүрлі оқушыларға арналған деңгейлік тапсырмалар,

маршруттық карта, талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген, дамытушы тапсырмалар, оқуда кедергісі бар оқушыларға «жақын даму аймағы» деңгейіндегі арнайы тапсырмалар

Оқытудың қиындықтарын анықтау

Үйрену барысын бағалау:

Оқыту үшін бағалау:

1. Минутқа оқу техникасының болуы;

2. Берілген сөздер- ден мәтін құрастыруы;

Тақырыптарды сипаттап айта алуы;

2. Ақпараттарды қабылдауы және талқылап, тапсырмаларды орындауда қолдана алуы;

3. 2 жұлдыз, 1 ұсыныс

4. Өзін-өзі, өзара, топтық бағалау

5. Оқу үдерісіне нұсқау, кеңес беру

Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, қос -ымша мәліметтер, сандық аппарат, тірек сызбалар, мультфильм, шәй жабдықтары (көрініске), флипчарт, мақал-мәтел жинақтары, үлестірмелі бағалау парағтары.
№: 1
Сағат саны: 1
Тарау, сабақ тақырыбы, мақсаты:

Атымтай жомарт

Мақсаты: «Жомарт» сөзінің мағынасын ашу. Неге мәтін Атымтай жомарт деп аталды?

Күтілетін нәтиже: Минутқа оқу техникасын меңгерген. Сөздің мағы- насын аша алады. Берілген сөздерден мәтін құрады, . Мәтіннің идеясын балжайды. Өмірден мысал келтіреді. Өз ойларын дәлелдей алады. Жомарт сөздің мағынасын аша алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Жаңа тәсілдер, Диалогтық әдіс

Жұптық, топтық жұмыс. «Алдын ала болжау»,

зерттеушілік әңгіме. Түрткі сұрақтары, қайта бағыттау сұрақтары.

АКТ , интерактивті тақтаға «жомарт» сөзін топтасты- рады.

рефлексиялық парақ

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Минутқа оқу. Тізбектей оқу. Қабілеттері әртүрлі оқушыларға арналған деңгейлік тапсырмалар. талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген, дамытушы тапсырмалар,
Үйрену барысын бағалау:

1. Өзін - өзі бағалау, (Минутқа оқу техникасының болуы; )

2. Өзара жұптық бағалау, (Берілген сөздер- ден мәтін құрастыруы; ) . 3. Топтық бағалау, (Блум таксоно- миясы бойынша деңгейлік сұрақтарды құруы, жауап беруі, қосымша ізденуі)

Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, интерактивті тақта, флипчарт,

үлестірмелі бағалау парақтары.

№: 2
Сағат саны: 1
Тарау, сабақ тақырыбы, мақсаты:

Б. Үсенбаев Сөз мәйегі

Мақсаты: Сөз мәйегі дегеніміз не? « Сөз мәйегі» өліңінің идеясын ашу. Мақал- мәтелдердің тәрбиелік мәнін түсіну, өмірде қолдану .

Күтілетін нәтиже:

Мақал-мәтелдерді біледі, тәрбиелік мәнін түсіндіреді;

Мақалдардың мағынасын аша алады;

Мағынасына қарай топтастырады;

Өз ойын еркін жеткізеді;

Өлең шумақтарынан негізгі идеясын табады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Жаңа тәсіл -дер, Диалогтық оқыту, Топтық, жеке жұмыс зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме

АКТ , қажетті ақпарат -ты алады.

зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме

СТО, ассоциация, ынта үзілісі,

Көшбасшылық, алдын ала ойлану, түртіп алу

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Тізбектей оқу,

өлең шумақтарын мәнерлеп оқу. оқуда кедергісі бар оқушыларға «жақын даму аймағы» деңгейіндегі арнайы тапсырмалар

Үйрену барысын бағалау:

1) Оқыту үшін бағалау: Өзін - өзі және жұпта өзара бағалау, (Сөйлеу мәдениетін бағалау)

2Топтық баға- лау, (Тапсырмаларды орындауға ба- ғыт беру, үдеріс барысында кеңес беру; Оқушының жеке ой-пікірінің болуы)

Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар:

Мақал - мәтелдер жазылған плакаттар.

Оқулық, флипчарт, маркер.

ноутбук, телефон

Үлестірмелі қағаздар, бағалау парақтары, рефлексиялық парақ

№: 3
Сағат саны: 1
Тарау, сабақ тақырыбы, мақсаты:

Қожанасыр елінде

Мақсаты: Қожанасырдың әңгімелерінен біз өзімізге не аламыз?(Алаңғасарлық, қиялға берілу, шектен тыс армандау сияқты мінездерден бойды аулақ ұстау) Аңыздық кейіпкер Қожанасыр және оның басынан кешкендері туралы не білеміз?

Күтілетін нәтиже: Жұмбақты шешеді. Алдын ала болжайды. Сұрақтарға нақты жауап береді. Қиял- дайды, арманын айқындай- ды. Мәтіндіоқиды, түсінді- реді, топта талқылайды. Рольге бөледі және оны сахналайды. . Қожанасыр және оның басынан өткен қызықты оқиғаларды біледі; Жақсы мен жаманды айыра біледі. Рольге бөледі және оны сахналайды. Сабақ бойынша не білетіндерін, нені білу керектігін кері байла- ныс парағына түсіреді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Жаңа тәсілдер, Диалогтық оқыту. Топтық, жеке жұмыс (постер құрау)

Блум таксономиясы бойынша деңгейлік сұрақтар. Түрткі болу, қайта бағыттау сұрақтары.

СТО «Алдын ала болжау», Венн диаграммсы, БКТЗО кестесі арқылы жұмыстану. Талантты жә- не дарынды балаларды оқы-

ту. Мәтінді сахналау, рольге ену

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Талантты және дарынды оқушыларға


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың мақсатын түсіндіру
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. Сабақтың тақырыбы
Қысқа мерзімді жоспар
Мүшел жас
Бесік жыры таныстырылым
Тапсырмалар уақыт
Әдебиеттік оқу пәніне -омж-3 сынып
Барлық оқушылар. Сабақ тақырыбы
Алғашқы кітаптардың суреттері
Түйенің пайдасына тоқталу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz