Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сұрақтарға жауап алу

|3-апта |15.05.12. 2-күн |1-сабақ |
|Сабақтың тақырыбы: |«Шымшық пен көртышқан» Василий Сухомлинский орыс жазушысы. |
|Сілтеме |Ана тілі 2сынып Алматы «Атамұра» 2002жыл, интернет. |
|Жалпы мақсаттар |Оқушыларды жаңа сабақпен таныстыру, мәтінді түсініп оқу, тіл|
| |байлықтарын дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру, |
| |сөздік қорларын молайту. Оқушыларды жұптасып, топта жұмыс |
| |жасай білуге дағдыландыру, бірін-бірі тыңдай білуге, |
| |сыйлауға тәрбиелеу. |
|Оқыту нәтижесі |1.Шымшық пен көртышқанды айыра білу. |
| |2.Шымшықтың қай жақтан оралғанын білу. |
| |3.Шымшықтың жауабын есте сақтап қалу. |
|Негізгі идеялар |Шымшық көзге көріне бермейтін, кішкентай ғана сұр құс. Жазда|
| |біздің жақта ұя салып, балапандарын өргізеді де, қыста |
| |Африкаға ұшып кетеді.Оған ұшу да оңай емес, себебі қанаты |
| |кішкентай ғана. Кенет ол көртышқанды кездестіреді. Екеуінің |
| |арасында әңгіме болады. Көртышқанның «Неге өзіңді сонша |
| |қинайсың? Біреу сені шақырды ма?» деген сұрағына, ол «- |
| |Отаным шақырды», деп жауап берді. |
|Тапсырмалар |1.Тірек сөздер. |
| |2.Оқулықпен жұмыс. |
| |3.Ойлан-жұптас-талқыла. |
| |4.Дәптермен жұмыс. |
|Кейінгі тапсырмалар |Өзгерістерді бағалау |
| |Басқа әріптестермен ақылдасу |
| |Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау |
| | |
| |Жүргізілетін жұмысым |
|Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың |
| | |іс-әрекеті |
|3 минут | |Мұғаліммен |
| |1.Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен |сәлемдесу. |
| |сәлемдесу. |Оқушылар түстер |
| |Сыныптың оқушыларын 3 топ бойынша |бойынша бөлініп, өз |
| |отырғызу. |үстелдерінің басына |
| |Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.|жиналады. |
| |Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбы | |
| |және мақсатымен таныстыру. Бағалау |Оқушылар бағалау |
| |критерийлерімен таныстыру. |критерийлерін ескере|
| | |отырып, жақсы |
| | |бағалануға ұмтылады.|
| | |Белсенді қатысады. |
| |Бағалау критерийлері. |Сабақтың мақсатына |
| |Мәтіннің мазмұнын аша білу. |жетеді. |
|3 минут |Шымшық пене көртышқанға мінездеме беру.| |
| |Қосымша сұрақтарға жауап беру. |Әр топтың жетекшісі |
| |Жыл мезгілдерін атап, құстардың |өз тобының жоқ |
| |түрлерін айту. |оқушылары туралы |
| | |мәлімет береді.Үй |
| |Үй тапсырмасын тексеру. |тапсырмасын |
| |1-топ: «Ит адамға адал дос» шығарма |түсіндіреді. |
| |жазу. |Оқушылар бүгінгі |
|3 минут |2-топ: Мәтіндегі Бобқа мінездеме беру.|сабақтың тақырыбымен|
| | |және мақсатымен |
| |3- топ: Лондон қаласы туралы мәлімет |танысады. |
| |беру. |Слайд бойынша |
| | |сұрақтарға жауап |
| |1. Қызығушылықты ояту. |береді. |
| |Слайд көрсету «Шымшық пен көртышқан» |Тірек сөздер |
|10 минут |Сұрақтарға жауап алу. |оқылады. |
| |Шымшық пен көртышқанның айырмашылығы | |
| |мен ұқсастығы неде? |Әр топ мәтінмен |
| |Олардың қандай пайдалары бар? |жұмыс жасайды. |
| |Екеуін жылдың қай мезгілінде | |
| |кездестіруге болады? | |
| |- Тақтаға тірек сөздерді жазу. (Африка,| |
| |жорғалап, көгалда, өлкесі, азабын, | |
| |қинайсың) | |
| |2. Оқулықпен жұмыс. | |
| |1-топ: Мәтіннің бірінші бөлігін оқып, | |
| |талқылайды. |Берілген тапсырманың|
| |2-топ: Мәтіннің екінші бөлігін оқып, |орындалуымен мұқият |
|8 минут |талқылайды. |танысып, топқа |
| |3-топ: Мәтіннің үшінші бөлігін оқып, |берілген тапсырма |
| |талқылайды. |бойынша әр оқушы |
| |Топ бір-бірін бағалайды. |жұмыс жасайды. |
| |3. Ойлан-жұптас-талқыла. | |
| |Оқушыларға тапсырма беріп постерлерін | |
| |қорғату | |
| |1-топ: «Көктем» мезгілін бейнелейді. | |
|10 минут |2-топ: Шымшықты бейнелеп, сипаттайды. | |
| |3-топ: Көртышқанды бейнелеп, | |
| |сипаттайды. | |
| | | |
| |- Сұрақтарға жауап беріп болған соң, | |
| |деңгейлеріне қарай топқа бір-бірден | |
| |ынталандыру үшін стикерге баға қойып, | |
| |таратамын. | |
| |Сергіту сәті: «Луноход» ойыны. | |
| | | |
| |4.Дәптермен жұмыс. | |
| |1-топ: Шымшық қандай? және ол қыста |Әр оқушы тапсырманы |
| |қай жаққа ұшып кетеді? |өз бетінше ойланады |
| |2-топ: Шымшық нені кездестіреді? Ол |және |
| |шымшықтан не деп сұрайды? |жазады.Мұғалімнің |
|4 минут |3-топ: Шымшықтың берген жауабы қандай? |тапсырмасы бойынша |
| | |оқушылар жұптасып |
| |6.Бағалау. |бір бірімен ой |
| |Мұғалім: Бүгінгі сабақ ұнады ма? |бөліседі. |
| |Мұғалім: Олай болса, бүгінгі сабақта | |
| |кім өте жақсы жауап бергенін |Топ бір-бірін |
| |бағалайық. |бағалайды. |
| | | |
|2 минут | | |
| |7.Үйге тапсырма: | |
| |1. Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу. |Өздеріне түртіп |
| |2.Құстардың пайдасы туралы жазу. |алады. |
| |3.Африка жері туралы мәлімет жинақтау.|Оқушылар орындарынан|
| | |тұрып, үзіліске |
| | |шығады. |
|2 минут | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Дүниетану- 3сынып
Сабаққа қатысқан оқушылар саны
Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі
Мәтіндерді танып алу программасы. Сканерленген мәтіндерді редакциялау
Оқушыларды өздеріне сөйлем ішіндегі сөздерді сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету
Ми бөліктері
Мектеп кітапханасы
Рульдік Басқару блогы
Бәйшешек. Жауқазын
7.1.Процент
Пәндер