Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұрақтарға жауап алу
|3-апта |15.05.12. 2-күн |1-сабақ |
|Сабақтың тақырыбы: |«Шымшық пен көртышқан» Василий Сухомлинский орыс жазушысы. |
|Сілтеме |Ана тілі 2сынып Алматы «Атамұра» 2002жыл, интернет. |
|Жалпы мақсаттар |Оқушыларды жаңа сабақпен таныстыру, мәтінді түсініп оқу, тіл|
| |байлықтарын дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру, |
| |сөздік қорларын молайту. Оқушыларды жұптасып, топта жұмыс |
| |жасай білуге дағдыландыру, бірін-бірі тыңдай білуге, |
| |сыйлауға тәрбиелеу. |
|Оқыту нәтижесі |1.Шымшық пен көртышқанды айыра білу. |
| |2.Шымшықтың қай жақтан оралғанын білу. |
| |3.Шымшықтың жауабын есте сақтап қалу. |
|Негізгі идеялар |Шымшық көзге көріне бермейтін, кішкентай ғана сұр құс. Жазда|
| |біздің жақта ұя салып, балапандарын өргізеді де, қыста |
| |Африкаға ұшып кетеді.Оған ұшу да оңай емес, себебі қанаты |
| |кішкентай ғана. Кенет ол көртышқанды кездестіреді. Екеуінің |
| |арасында әңгіме болады. Көртышқанның «Неге өзіңді сонша |
| |қинайсың? Біреу сені шақырды ма?» деген сұрағына, ол «- |
| |Отаным шақырды», деп жауап берді. |
|Тапсырмалар |1.Тірек сөздер. |
| |2.Оқулықпен жұмыс. |
| |3.Ойлан-жұптас-талқыла. |
| |4.Дәптермен жұмыс. |
|Кейінгі тапсырмалар |Өзгерістерді бағалау |
| |Басқа әріптестермен ақылдасу |
| |Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау |
| | |
| |Жүргізілетін жұмысым |
|Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың |
| | |іс-әрекеті |
|3 минут | |Мұғаліммен |
| |1.Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен |сәлемдесу. |
| |сәлемдесу. |Оқушылар түстер |
| |Сыныптың оқушыларын 3 топ бойынша |бойынша бөлініп, өз |
| |отырғызу. |үстелдерінің басына |
| |Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.|жиналады. |
| |Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбы | |
| |және мақсатымен таныстыру. Бағалау |Оқушылар бағалау |
| |критерийлерімен таныстыру. |критерийлерін ескере|
| | |отырып, жақсы |
| | |бағалануға ұмтылады.|
| | |Белсенді қатысады. |
| |Бағалау критерийлері. |Сабақтың мақсатына |
| |Мәтіннің мазмұнын аша білу. |жетеді. |
|3 минут |Шымшық пене көртышқанға мінездеме беру.| |
| |Қосымша сұрақтарға жауап беру. |Әр топтың жетекшісі |
| |Жыл мезгілдерін атап, құстардың |өз тобының жоқ |
| |түрлерін айту. |оқушылары туралы |
| | |мәлімет береді.Үй |
| |Үй тапсырмасын тексеру. |тапсырмасын |
| |1-топ: «Ит адамға адал дос» шығарма |түсіндіреді. |
| |жазу. |Оқушылар бүгінгі |
|3 минут |2-топ: Мәтіндегі Бобқа мінездеме беру.|сабақтың тақырыбымен|
| | |және мақсатымен |
| |3- топ: Лондон қаласы туралы мәлімет |танысады. |
| |беру. |Слайд бойынша |
| | |сұрақтарға жауап |
| |1. Қызығушылықты ояту. |береді. |
| |Слайд көрсету «Шымшық пен көртышқан» |Тірек сөздер |
|10 минут |Сұрақтарға жауап алу. |оқылады. |
| |Шымшық пен көртышқанның айырмашылығы | |
| |мен ұқсастығы неде? |Әр топ мәтінмен |
| |Олардың қандай пайдалары бар? |жұмыс жасайды. |
| |Екеуін жылдың қай мезгілінде | |
| |кездестіруге болады? | |
| |- Тақтаға тірек сөздерді жазу. (Африка,| |
| |жорғалап, көгалда, өлкесі, азабын, | |
| |қинайсың) | |
| |2. Оқулықпен жұмыс. | |
| |1-топ: Мәтіннің бірінші бөлігін оқып, | |
| |талқылайды. |Берілген тапсырманың|
| |2-топ: Мәтіннің екінші бөлігін оқып, |орындалуымен мұқият |
|8 минут |талқылайды. |танысып, топқа |
| |3-топ: Мәтіннің үшінші бөлігін оқып, |берілген тапсырма |
| |талқылайды. |бойынша әр оқушы |
| |Топ бір-бірін бағалайды. |жұмыс жасайды. |
| |3. Ойлан-жұптас-талқыла. | |
| |Оқушыларға тапсырма беріп постерлерін | |
| |қорғату | |
| |1-топ: «Көктем» мезгілін бейнелейді. | |
|10 минут |2-топ: Шымшықты бейнелеп, сипаттайды. | |
| |3-топ: Көртышқанды бейнелеп, | |
| |сипаттайды. | |
| | | |
| |- Сұрақтарға жауап беріп болған соң, | |
| |деңгейлеріне қарай топқа бір-бірден | |
| |ынталандыру үшін стикерге баға қойып, | |
| |таратамын. | |
| |Сергіту сәті: «Луноход» ойыны. | |
| | | |
| |4.Дәптермен жұмыс. | |
| |1-топ: Шымшық қандай? және ол қыста |Әр оқушы тапсырманы |
| |қай жаққа ұшып кетеді? |өз бетінше ойланады |
| |2-топ: Шымшық нені кездестіреді? Ол |және |
| |шымшықтан не деп сұрайды? |жазады.Мұғалімнің |
|4 минут |3-топ: Шымшықтың берген жауабы қандай? |тапсырмасы бойынша |
| | |оқушылар жұптасып |
| |6.Бағалау. |бір бірімен ой |
| |Мұғалім: Бүгінгі сабақ ұнады ма? |бөліседі. |
| |Мұғалім: Олай болса, бүгінгі сабақта | |
| |кім өте жақсы жауап бергенін |Топ бір-бірін |
| |бағалайық. |бағалайды. |
| | | |
|2 минут | | |
| |7.Үйге тапсырма: | |
| |1. Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу. |Өздеріне түртіп |
| |2.Құстардың пайдасы туралы жазу. |алады. |
| |3.Африка жері туралы мәлімет жинақтау.|Оқушылар орындарынан|
| | |тұрып, үзіліске |
| | |шығады. |
|2 минут | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақтың тақырыбы: |«Шымшық пен көртышқан» Василий Сухомлинский орыс жазушысы. |
|Сілтеме |Ана тілі 2сынып Алматы «Атамұра» 2002жыл, интернет. |
|Жалпы мақсаттар |Оқушыларды жаңа сабақпен таныстыру, мәтінді түсініп оқу, тіл|
| |байлықтарын дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру, |
| |сөздік қорларын молайту. Оқушыларды жұптасып, топта жұмыс |
| |жасай білуге дағдыландыру, бірін-бірі тыңдай білуге, |
| |сыйлауға тәрбиелеу. |
|Оқыту нәтижесі |1.Шымшық пен көртышқанды айыра білу. |
| |2.Шымшықтың қай жақтан оралғанын білу. |
| |3.Шымшықтың жауабын есте сақтап қалу. |
|Негізгі идеялар |Шымшық көзге көріне бермейтін, кішкентай ғана сұр құс. Жазда|
| |біздің жақта ұя салып, балапандарын өргізеді де, қыста |
| |Африкаға ұшып кетеді.Оған ұшу да оңай емес, себебі қанаты |
| |кішкентай ғана. Кенет ол көртышқанды кездестіреді. Екеуінің |
| |арасында әңгіме болады. Көртышқанның «Неге өзіңді сонша |
| |қинайсың? Біреу сені шақырды ма?» деген сұрағына, ол «- |
| |Отаным шақырды», деп жауап берді. |
|Тапсырмалар |1.Тірек сөздер. |
| |2.Оқулықпен жұмыс. |
| |3.Ойлан-жұптас-талқыла. |
| |4.Дәптермен жұмыс. |
|Кейінгі тапсырмалар |Өзгерістерді бағалау |
| |Басқа әріптестермен ақылдасу |
| |Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау |
| | |
| |Жүргізілетін жұмысым |
|Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың |
| | |іс-әрекеті |
|3 минут | |Мұғаліммен |
| |1.Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен |сәлемдесу. |
| |сәлемдесу. |Оқушылар түстер |
| |Сыныптың оқушыларын 3 топ бойынша |бойынша бөлініп, өз |
| |отырғызу. |үстелдерінің басына |
| |Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.|жиналады. |
| |Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбы | |
| |және мақсатымен таныстыру. Бағалау |Оқушылар бағалау |
| |критерийлерімен таныстыру. |критерийлерін ескере|
| | |отырып, жақсы |
| | |бағалануға ұмтылады.|
| | |Белсенді қатысады. |
| |Бағалау критерийлері. |Сабақтың мақсатына |
| |Мәтіннің мазмұнын аша білу. |жетеді. |
|3 минут |Шымшық пене көртышқанға мінездеме беру.| |
| |Қосымша сұрақтарға жауап беру. |Әр топтың жетекшісі |
| |Жыл мезгілдерін атап, құстардың |өз тобының жоқ |
| |түрлерін айту. |оқушылары туралы |
| | |мәлімет береді.Үй |
| |Үй тапсырмасын тексеру. |тапсырмасын |
| |1-топ: «Ит адамға адал дос» шығарма |түсіндіреді. |
| |жазу. |Оқушылар бүгінгі |
|3 минут |2-топ: Мәтіндегі Бобқа мінездеме беру.|сабақтың тақырыбымен|
| | |және мақсатымен |
| |3- топ: Лондон қаласы туралы мәлімет |танысады. |
| |беру. |Слайд бойынша |
| | |сұрақтарға жауап |
| |1. Қызығушылықты ояту. |береді. |
| |Слайд көрсету «Шымшық пен көртышқан» |Тірек сөздер |
|10 минут |Сұрақтарға жауап алу. |оқылады. |
| |Шымшық пен көртышқанның айырмашылығы | |
| |мен ұқсастығы неде? |Әр топ мәтінмен |
| |Олардың қандай пайдалары бар? |жұмыс жасайды. |
| |Екеуін жылдың қай мезгілінде | |
| |кездестіруге болады? | |
| |- Тақтаға тірек сөздерді жазу. (Африка,| |
| |жорғалап, көгалда, өлкесі, азабын, | |
| |қинайсың) | |
| |2. Оқулықпен жұмыс. | |
| |1-топ: Мәтіннің бірінші бөлігін оқып, | |
| |талқылайды. |Берілген тапсырманың|
| |2-топ: Мәтіннің екінші бөлігін оқып, |орындалуымен мұқият |
|8 минут |талқылайды. |танысып, топқа |
| |3-топ: Мәтіннің үшінші бөлігін оқып, |берілген тапсырма |
| |талқылайды. |бойынша әр оқушы |
| |Топ бір-бірін бағалайды. |жұмыс жасайды. |
| |3. Ойлан-жұптас-талқыла. | |
| |Оқушыларға тапсырма беріп постерлерін | |
| |қорғату | |
| |1-топ: «Көктем» мезгілін бейнелейді. | |
|10 минут |2-топ: Шымшықты бейнелеп, сипаттайды. | |
| |3-топ: Көртышқанды бейнелеп, | |
| |сипаттайды. | |
| | | |
| |- Сұрақтарға жауап беріп болған соң, | |
| |деңгейлеріне қарай топқа бір-бірден | |
| |ынталандыру үшін стикерге баға қойып, | |
| |таратамын. | |
| |Сергіту сәті: «Луноход» ойыны. | |
| | | |
| |4.Дәптермен жұмыс. | |
| |1-топ: Шымшық қандай? және ол қыста |Әр оқушы тапсырманы |
| |қай жаққа ұшып кетеді? |өз бетінше ойланады |
| |2-топ: Шымшық нені кездестіреді? Ол |және |
| |шымшықтан не деп сұрайды? |жазады.Мұғалімнің |
|4 минут |3-топ: Шымшықтың берген жауабы қандай? |тапсырмасы бойынша |
| | |оқушылар жұптасып |
| |6.Бағалау. |бір бірімен ой |
| |Мұғалім: Бүгінгі сабақ ұнады ма? |бөліседі. |
| |Мұғалім: Олай болса, бүгінгі сабақта | |
| |кім өте жақсы жауап бергенін |Топ бір-бірін |
| |бағалайық. |бағалайды. |
| | | |
|2 минут | | |
| |7.Үйге тапсырма: | |
| |1. Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу. |Өздеріне түртіп |
| |2.Құстардың пайдасы туралы жазу. |алады. |
| |3.Африка жері туралы мәлімет жинақтау.|Оқушылар орындарынан|
| | |тұрып, үзіліске |
| | |шығады. |
|2 минут | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz