Сұрақтарға жауап алу

3-апта
15. 05. 12. 2-күн
1-сабақ
3-апта: Сабақтың тақырыбы:
15. 05. 12. 2-күн: «Шымшық пен көртышқан» Василий Сухомлинский орыс жазушысы.
3-апта: Сілтеме
15. 05. 12. 2-күн: Ана тілі 2сынып Алматы «Атамұра» 2002жыл, интернет.
3-апта: Жалпы мақсаттар
15. 05. 12. 2-күн: Оқушыларды жаңа сабақпен таныстыру, мәтінді түсініп оқу, тіл байлықтарын дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын молайту. Оқушыларды жұптасып, топта жұмыс жасай білуге дағдыландыру, бірін-бірі тыңдай білуге, сыйлауға тәрбиелеу.
3-апта: Оқыту нәтижесі
15. 05. 12. 2-күн:

1. Шымшық пен көртышқанды айыра білу.

2. Шымшықтың қай жақтан оралғанын білу.

3. Шымшықтың жауабын есте сақтап қалу.

3-апта: Негізгі идеялар
15. 05. 12. 2-күн: Шымшық көзге көріне бермейтін, кішкентай ғана сұр құс. Жазда біздің жақта ұя салып, балапандарын өргізеді де, қыста Африкаға ұшып кетеді. Оған ұшу да оңай емес, себебі қанаты кішкентай ғана. Кенет ол көртышқанды кездестіреді. Екеуінің арасында әңгіме болады. Көртышқанның «Неге өзіңді сонша қинайсың? Біреу сені шақырды ма?» деген сұрағына, ол «- Отаным шақырды», деп жауап берді.
3-апта: Тапсырмалар
15. 05. 12. 2-күн:

1. Тірек сөздер.

2. Оқулықпен жұмыс.

3. Ойлан-жұптас-талқыла.

4. Дәптермен жұмыс.

3-апта: Кейінгі тапсырмалар
15. 05. 12. 2-күн:

Өзгерістерді бағалау

Басқа әріптестермен ақылдасу

Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау

3-апта:
15. 05. 12. 2-күн:
3-апта:
15. 05. 12. 2-күн: Жүргізілетін жұмысым
3-апта: Уақыты
15. 05. 12. 2-күн: Мұғалімнің іс-әрекеті
1-сабақ: Оқушылардың іс-әрекеті
3-апта:

3 минут

3 минут

3 минут

10 минут

8 минут

10 минут

4 минут

2 минут

2 минут

15. 05. 12. 2-күн:

1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу.

Сыныптың оқушыларын 3 топ бойынша отырғызу.

Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.

Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерімен таныстыру.

Бағалау критерийлері.

  1. Мәтіннің мазмұнын аша білу.
  2. Шымшық пене көртышқанға мінездеме беру.
  3. Қосымша сұрақтарға жауап беру.
  4. Жыл мезгілдерін атап, құстардың түрлерін айту.

Үй тапсырмасын тексеру.

1-топ: «Ит адамға адал дос» шығарма жазу.

2-топ: Мәтіндегі Бобқа мінездеме беру.

3- топ: Лондон қаласы туралы мәлімет беру.

1. Қызығушылықты ояту.

Слайд көрсету «Шымшық пен көртышқан»

Сұрақтарға жауап алу.

  1. Шымшық пен көртышқанның айырмашылығы мен ұқсастығы неде?
  2. Олардың қандай пайдалары бар?
  3. Екеуін жылдың қай мезгілінде кездестіруге болады?

- Тақтаға тірек сөздерді жазу. ( Африка, жорғалап, көгалда, өлкесі, азабын, қинайсың )

2. Оқулықпен жұмыс.

1-топ: Мәтіннің бірінші бөлігін оқып, талқылайды.

2-топ: Мәтіннің екінші бөлігін оқып, талқылайды.

3-топ: Мәтіннің үшінші бөлігін оқып, талқылайды.

Топ бір-бірін бағалайды.

3. Ойлан-жұптас-талқыла.

Оқушыларға тапсырма беріп постерлерін қорғату

1-топ: «Көктем» мезгілін бейнелейді.

2-топ: Шымшықты бейнелеп, сипаттайды.

3-топ: Көртышқанды бейнелеп, сипаттайды.

- Сұрақтарға жауап беріп болған соң, деңгейлеріне қарай топқа бір-бірден ынталандыру үшін стикерге баға қойып, таратамын.

Сергіту сәті: «Луноход» ойыны.

4. Дәптермен жұмыс.

1-топ: Шымшық қандай? және ол қыста қай жаққа ұшып кетеді?

2-топ: Шымшық нені кездестіреді? Ол шымшықтан не деп сұрайды?

3-топ: Шымшықтың берген жауабы қандай?

6. Бағалау.

Мұғалім: Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Мұғалім: Олай болса, бүгінгі сабақта кім өте жақсы жауап бергенін бағалайық.

7. Үйге тапсырма:

1. Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу.

2. Құстардың пайдасы туралы жазу.

3. Африка жері туралы мәлімет жинақтау.

1-сабақ:

Мұғаліммен сәлемдесу.

Оқушылар түстер бойынша бөлініп, өз үстелдерінің басына жиналады.

Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, жақсы бағалануға ұмтылады. Белсенді қатысады. Сабақтың мақсатына жетеді.

Әр топтың жетекшісі өз тобының жоқ оқушылары туралы мәлімет береді. Үй тапсырмасын түсіндіреді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысады.

Слайд бойынша сұрақтарға жауап береді.

Тірек сөздер оқылады.

Әр топ мәтінмен жұмыс жасайды.

Берілген тапсырманың орындалуымен мұқият танысып, топқа берілген тапсырма бойынша әр оқушы жұмыс жасайды.

Әр оқушы тапсырманы өз бетінше ойланады және жазады. Мұғалімнің тапсырмасы бойынша оқушылар жұптасып бір бірімен ой бөліседі.

Топ бір-бірін бағалайды.

Өздеріне түртіп алады.

Оқушылар орындарынан тұрып, үзіліске шығады.


Ұқсас жұмыстар
Дүниетану- 3сынып
Сабаққа қатысқан оқушылар саны
Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі
Мәтіндерді танып алу программасы. Сканерленген мәтіндерді редакциялау
Оқушыларды өздеріне сөйлем ішіндегі сөздерді сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету
Ми бөліктері
Мектеп кітапханасы
Рульдік Басқару блогы
Бәйшешек. Жауқазын
7.1.Процент
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz