Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың жаттығуды орындау қабілетіне қарай

Байқоңыр қаласы М.Әуезов атындағы
№6 орта мектептін

дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
Рзабай
Ғанибек Имангазыулы

Сабақтың тақырыбы Екпін алып ұзындыққа секіру. 9 класс
Мақсаты: дамытушылық - жылдамдық,ептілік,күштілік,қасиетін дамыту
білімділік - жеңіл атлетика жаттығуларының оқу
процесіне байланыстырылған түрімен танысу
тәрбиелік - жас жеткіншектерге салауаттық өмір салтын
қалыптастыру бұқаралық спортқа деген көзқарасты қалыптастыру

Сабақтың типі: жаңа материалды меңгеру
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Үйрету тәсілі: жекелей және топтық жұмыс
Көрнекті құрал: ысқырық,спорттық пирамидалар,секіртпелі ризиналар

|Бөлім |Сабақ барысы |Уақыты |Методикалық нұсқаулар |
| |Кіріспе бөлімі | 2мин |Саптың түзулігі.Оқушылардың |
| |1.Сапқа тұрғызу | |сапта тұру кезінде өзара ара|
| |2.Сәлемдесу | |қашықтықты сақтауы спорттық |
| |3.Сабақ тақырыбын түсіндіру | |форманың ережеге сай болуын |
| |4.Техника қауіпсіздік ережесін | |қадағалау.Cәлемдесу кезінде |
| |ескерту | |синхрондық дауыс ырғағына |
| | | |көңіл бөлу |
| | | |Бұрылыс жаттығулары кезінде |
| | | |қолдың және аяқтың саптық |
| |1.Орындағы бұрылыс жаттығулары |2мин |ережеге сай болуын |
| |А)Оң-ға | |қадағалау.Ескертуші және |
| |Б)Сол-ға | |орындаушы командаларын дұрыс|
| |В)Арт-қа | |орындалуына назар |
| | | |аудару.Оқушылардың жаттығуды|
| | | |орындау қабілетіне қарай 2 |
| | | |немесе 3 реттен қайталау |
| | | |Қол жоғары көтеріліп алақан |
| | | |ішке қарайды.Денені тік |
| |Дайындық бөлімі | |ұстап көздің қиығымен саусақ|
| | |2мин |ұшымен қарау |
| |2.Жүру жаттығулары |0,5мин | |
| |а)Аяқтың ұшымен | |Қол белде,шынтақ көлденен |
| | | |аяқтың ұшын жерге тигізбей |
| | | |дене тік ұсталады |
| | | | |
| |б)Өкшемен |0,5мин |Екі қол иықта шынтақ |
| | | |көлденен дене тік ұсталады |
| | | | |
| | | | |
| |в)Табанның сыртқы жағымен |0,5мин | |
| |11)15-20 метрден жүгіріп келіп |2-3рет |Тақтайшаға аяқтын дұрыс |
| |секіру | |қойылуын қамтамасыз ету |
| | | |1)Жүгіру екпіні қатты болса |
| | | |ұзаққа туседі. |
| | | |2) Серпілу неғұрлым жоғары |
| | | |болса алысқа түседі. |
| | | |3) Ұшу, Аяқ алға қатты |
| | | |сермелсе, жерге түсу ұзаққа |
| | | |созылады. |
| | | |4) Қону, Жүрелей отыру, алға|
| | | |құлау. Дене күшін барынша |
| | | |алға қарай түсіру. |
| |Командалық «Торкөз» ойыны |2-3рет |Сынып екі топқа бөлінеді. |
| | | |Ойын бастаушы белгі берілген|
| | | |уақытта өздерін 10-15м |
| | | |қашыктықта сызылған тор көз |
| | | |ішімен секіріп өтеді. |
| | | |Торкөзде секіру кезінде |
| | | |міндетті түрде екі аяқпен |
| | | |жерден итеріле серпілу |
| | | |қажет. |
| | | |Әр торкөздің ара қашықтығы |
| | | |1,5 метр болу шарт. Алты |
| | | |сызықтың құрылған бірінші |
| | | |аяқталған команда жеңіске |
| | | |жетеді. |
| |Қорытынды бөлім |2мин |Саптың тузулігі. Оқушылардың|
| | | |қалыпты демалуын қамтамасыз |
| | | |ету |
| |Жалпы сапқа тұрғызу | |Әр оқушының сабақ өту |
| | | |кезіндегі жетістерімен |
| | | |кемшілңктеріне қысқаша |
| |Сабақты қортындылау | |тоқталу. Қабілеті жақсы |
| | | |оқушының тегін атап мадақтау|
| | | | |
| |Үйг тапсырма | |Қабілеттеріне қарай |
| | | |сәйкестендіріліп үйге |
| | | |тапсырма.Үйде жаттығу жасау |
| | | |кезінде техника |
| | | |қауіпсіздігін сақтауды қатан|
| | | |тапсыру. Жаттығуды ересек |
| | | |кісілердің көмегімен жасау |
| |Бағалау | |Оқушылардың жаттығу жасау |
| | | |қабілетіне қарай баға |
| | | |қойылады |

Өзіндік талдау

Ашық сабақ екпін алып ұзындыққа секіру тақырыбы бойынша 9 «Д»
сыныбында өтілді. Сабаққа он төрт оқушы қатысты, екі оқущы сабаққа
себепті жағдаймен келеген жоқ.
Сабақтың мақсаты: 1) Оқушылардың жылдамдығын, ептілігін арттыру
және кіші допты, лақтыру техникасын фазаға бөліп үйрету; 2) Оқущылардың
ептілік, төзімділік, шалттық қабілеттерін дамыту; 3) Оқушы денсаулығын
нығайту.
Кіріспе бөліміне 15 миут уақыт бөлінді. Онда оқушылар
сапқа тұрғызылды. Оқушылар рапорт берді. Сәлемдесу. Тексеру рәсімдері
жүргізілді. Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстырылды. Жүру, жүгіру, дамыту жаттығулары жасалып орындалды.
Негізгі бөлімге жиырма жеті минут уақыт бөлінді. Оқушылар сабақ тақырыбы
бойынша , екпіналып ұзындыққа секіру техникасы орындалды. Бұл
жаттығуларды оқушылардың ұзындықа алға қарай дұрыс секіру теxникасына
үлкен мән берілді. Содан соң оқушылар жаттыға келе,екі топқа
бөлініп,эстафеталық ойын секіру тәсілін орындады. Бұл теxника тәсілі
күрделі болғандықтан оқушылар барынша орындап жатты. Негізінен
оқушылар бұл техника тәсілін жақсы орындап шықты деп айтуға болады.
Оқушылардың қателіктерін сол мезетте айтылып,көрсетіліп тұрджы.

Қорытынджы бөлімге үш минут уақыт берілді. Оқушылар саппен
жүріп дем алу жаттығуларын жасады да, барлығы бастапқы сапқа
тұрды.Ұзындыққа жақсы секірген оқушылардың аттары аталып,кейбір оқушыға
ескертулер берілді. Сабақа аяқталып қоштасу рәсімі өтілді. Негізінен
сабақ ойымдағыдай өтті деп санаймын

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Рзабаи Ғ.И.

Ұқсас жұмыстар
Лампаларды бөлшектеу жұмыстарын орындау
Фонетикадан сабақтар топтамасы
Энергия. потенциалдық және кинетикалық энергия. 7-сынып
Жаттығуды дұрыс орындау
Волейбол – допты төменнен тіке ойынға қосу. 7-сынып
Ауыр доппен жаттығулар
Танымдық тапсырма
Көпір жасау. 7- сынып
Ұлттық ойындар. Арқан тартыс , Әтештер қақтығысы , Теңге шашу
Эстафета таяқшасын төменнен беру және алу әдісі
Пәндер