Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Paint редакторының терезе

Бекітемін:____________
|Сабақтың № |№ 13 |
|Мерзімі: |28.11.2014 |
|Сыныбы |5 «А» |
|Пәні |Информатика |
|Сабақтың тақырыбы: |Қарапайым графикалық редакторы. Суретті ашу, сақтау |
|Сілтеме (дереккөздері) |5 сынып оқулық, Информатика негіздері |
| |журналдары,www.ustaz.kz, www.google.kz |
|Мақсаты |Оқушыларға PAINT графикалық редакторы туралы мағұлмат |
| |бере отырып, салынған суретті сақтау тәсілдерін |
| |түсіндіру. Редактордың құрал- саймандарын дұрыс |
| |пайдалана отырып, өз бетімен жұмыс жасау дағдысын |
| |қалыптастыру. |
|Міндеттері | |
|Білімділік |Оқушыларды Paint графикалық редакторымен, редактордың |
| |терезе элементтерімен таныстыру. Paint графикалық |
| |редакторында жұмыс істеу тәртібін үйрету. |
| | |
| |Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен |
| |іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын |
|Дамытушылық |дамыта отырып, олардың пәнге, PAINT графикалық |
| |редакторына деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру,|
| |өз ойын сауатты түрде жеткізе білуді қалыптастыру. |
| | |
| |Компьютермен жұмыс істеу барысында ұқыптылыққа баулу. |
| |Қауіпсіздік ережесіне байланысты балаларды сақтыққа |
|Тәрбиелік |үйрету. |
|Оқыту нәтижелері |Оқушылар тақырыпты өз бетінше түсіне алады, топтық, |
| |ұжымдық жұмыс арқылы ұйымшылдықпен жұмыс жасап, |
| |компьютерде тапсырмаларды орындай алады және де |
| |ақпараттық сауаттылықты арта алады. |
|Сабақтың көрнекілігі |Оқулық, жұмыс дәптер, компьютер, қима қағаздар, |
| |презентация |
|Сабақтың әдіс- тәсілдері | Топқа бөлу, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, миға шабуыл, |
| |жеке жұмыс, бағалау |
|Сабақтағы | | | |
|орындалатын |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |
|жұмыстар | | |әрекеті |
|Қызығушылықты |2 мин |Сәлеметсіздер ме? |Сәлеметсізбе! |
|ояту | |Көңіл күйлерің қалай? |Керемет! |
| | |Сабаққа дайындық қалай? |Жақсы! |
| | |Оқушыларды түгендеу. Оқушылапды | |
| | |компьютердің құрылғылары арқылы топқа | |
| | |бөлу. | |
| | |1- топ Монитор | |
| | |2- топ Процессор |Топқа бөлінеді.|
| | |3- топ Жүйелік блок | |
|Блум таксаномиясы|5 мин |Файл дегеніміз не? |Файл- аты бар |
|(жіңішке | |Компьютердің қанша түрі бар? |бірқатар |
|сұрақтар) | |Ақпаратты қалай түсінеміз? |байттар |
| | |Бума дегеніміз не? |тізбегі. |
| | |Пернетақта туралы не білеміз? | |
|Мағынаны тану |2 мин |Әріптерді сандардың кему реттілігіне |Тақырыпты өз |
| |ауызша |қарай орналастырса қандай сөз шығады? |бетінше |
| | |1 |әріптерді |
| | |3 |сандардың кему |
| | |5 |реттілігіне |
| | |2 |қарай |
| | |4 |орналастыру |
| | | |арқылы |
| | |t |үйренеді, |
| | |i |Paint |
| | |P |графикалық |
| | |n |редакторы |
| | |a |анықталады. |
| |8 мин | | |
| | |Жауабы: Paint | |
| | | |Оқушылар сұрақ |
| | | |қою арқылы |
| | | |білмегендерін |
| | | |біліп, |
| | | |білімдерін |
| | |Paint графикалық редакторы туралы не |толықтырады. |
| | |білеміз? | |
| | |Бүгінгі біздің өтентін тақырыбымыз | |
| | |Қарапайым графикалық редакторы. Суретті | |
| | |ашу, сақтау. | |
| | |Қосымша мәлімет презентация арқылы | |
| | |көрсетемін. | |
|Ой толғаныс |15 мин |Ал, енді сурет саламыз.Берілген |Оқушылар |
| | |фигуралардан жұмбақ жауабының суретін |жеке-жеке |
| | |құрастырып, Paint терезесінде саламыз. |компьютерде |
| | |1- тапсырма: |жұмыс жасайды. |
| | |Бір көзіңмен «кідір» дейді, | |
| | |Бір көзім «жүгір» дейді. | |
| | |Бір көзім «абайла» дейді | |
| | |«Қарап ал маңайға» дейді | |
| | |(бағдаршам) | |
| | | | |
| | |2- тапсырма: | |
| | |Ұзынды-қысқа қос тіл, | |
| | |Он екі цифрмен дос бұл. | |
| | |(сағат) | |
|Сергіту сәті |2 мин |Видео көрсетіледі, видео арқылы оқушылар|Оқушылар видео |
| | |билейді. |арқылы бойларын|
| | | |жазады. |
|Талдау |5 мин |1. Paint редакторының терезе |Paint |
| | |элементтерін, арнайы параққа толтыру. |редакторының |
| | | |терезе |
| | |2.Компьютерде салынған сурет пен қағазға|элементтерін, |
| | |салынған суреттің айырмашылығы. Венн |арнайы параққа |
| | |диаграммасы арқылы салыстыру |толтырып, |
| | |Компьютерде салынған Қағазға |компьютерде |
| | |салынған |салынған сурет |
| | |сурет |пен қағазға |
| | |сурет |салынған |
| | | |суреттің |
| | | |айырмашылығын |
| | | |табу арқылы |
| | |айырмашылығы |оқушылар |
| | | |бүгінгі тақырып|
| | | |талдайды. |
|Бағалау |3 мин |Топ басшыларын тыңдау. бағалау |Топ мүшелерін |
| | | |әділ бағалайды.|
| | |Бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. |Өз ойларын |
|Рефлекция |2 мин |Білемін |жазады. |
| | |Білдім | |
| | |Білгім келеді? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Үй тапсырмасы |1 мин |Қарапайым графикалық редакторы. Суретті |Күнделіктеріне |
| | |ашу, сақтау «Менің отбасым» тақырыбында |жазады. |
| | |сурет салу | |


Ұқсас жұмыстар
Paint гафикалық редакторының құралдары
Paint графикалық редакторының мүмкіндіктері
Paint графикалық редакторының терезе элементтері
Ашу командасы
Графикалық редактор
Редакторды ашу жолдары
PAINT графикалық редакторы. Суретті сақтау, суретті ашу
Қарапайым графикалық редакторы жайлы ақпарат
Paint сурет салу программасы
Қарапайым графикалық редакторы. суретті ашу. 7-сынып
Пәндер