Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Paint редакторының терезе
Бекітемін:____________
|Сабақтың № |№ 13 |
|Мерзімі: |28.11.2014 |
|Сыныбы |5 «А» |
|Пәні |Информатика |
|Сабақтың тақырыбы: |Қарапайым графикалық редакторы. Суретті ашу, сақтау |
|Сілтеме (дереккөздері) |5 сынып оқулық, Информатика негіздері |
| |журналдары,www.ustaz.kz, www.google.kz |
|Мақсаты |Оқушыларға PAINT графикалық редакторы туралы мағұлмат |
| |бере отырып, салынған суретті сақтау тәсілдерін |
| |түсіндіру. Редактордың құрал- саймандарын дұрыс |
| |пайдалана отырып, өз бетімен жұмыс жасау дағдысын |
| |қалыптастыру. |
|Міндеттері | |
|Білімділік |Оқушыларды Paint графикалық редакторымен, редактордың |
| |терезе элементтерімен таныстыру. Paint графикалық |
| |редакторында жұмыс істеу тәртібін үйрету. |
| | |
| |Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен |
| |іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын |
|Дамытушылық |дамыта отырып, олардың пәнге, PAINT графикалық |
| |редакторына деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру,|
| |өз ойын сауатты түрде жеткізе білуді қалыптастыру. |
| | |
| |Компьютермен жұмыс істеу барысында ұқыптылыққа баулу. |
| |Қауіпсіздік ережесіне байланысты балаларды сақтыққа |
|Тәрбиелік |үйрету. |
|Оқыту нәтижелері |Оқушылар тақырыпты өз бетінше түсіне алады, топтық, |
| |ұжымдық жұмыс арқылы ұйымшылдықпен жұмыс жасап, |
| |компьютерде тапсырмаларды орындай алады және де |
| |ақпараттық сауаттылықты арта алады. |
|Сабақтың көрнекілігі |Оқулық, жұмыс дәптер, компьютер, қима қағаздар, |
| |презентация |
|Сабақтың әдіс- тәсілдері | Топқа бөлу, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, миға шабуыл, |
| |жеке жұмыс, бағалау |
|Сабақтағы | | | |
|орындалатын |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |
|жұмыстар | | |әрекеті |
|Қызығушылықты |2 мин |Сәлеметсіздер ме? |Сәлеметсізбе! |
|ояту | |Көңіл күйлерің қалай? |Керемет! |
| | |Сабаққа дайындық қалай? |Жақсы! |
| | |Оқушыларды түгендеу. Оқушылапды | |
| | |компьютердің құрылғылары арқылы топқа | |
| | |бөлу. | |
| | |1- топ Монитор | |
| | |2- топ Процессор |Топқа бөлінеді.|
| | |3- топ Жүйелік блок | |
|Блум таксаномиясы|5 мин |Файл дегеніміз не? |Файл- аты бар |
|(жіңішке | |Компьютердің қанша түрі бар? |бірқатар |
|сұрақтар) | |Ақпаратты қалай түсінеміз? |байттар |
| | |Бума дегеніміз не? |тізбегі. |
| | |Пернетақта туралы не білеміз? | |
|Мағынаны тану |2 мин |Әріптерді сандардың кему реттілігіне |Тақырыпты өз |
| |ауызша |қарай орналастырса қандай сөз шығады? |бетінше |
| | |1 |әріптерді |
| | |3 |сандардың кему |
| | |5 |реттілігіне |
| | |2 |қарай |
| | |4 |орналастыру |
| | | |арқылы |
| | |t |үйренеді, |
| | |i |Paint |
| | |P |графикалық |
| | |n |редакторы |
| | |a |анықталады. |
| |8 мин | | |
| | |Жауабы: Paint | |
| | | |Оқушылар сұрақ |
| | | |қою арқылы |
| | | |білмегендерін |
| | | |біліп, |
| | | |білімдерін |
| | |Paint графикалық редакторы туралы не |толықтырады. |
| | |білеміз? | |
| | |Бүгінгі біздің өтентін тақырыбымыз | |
| | |Қарапайым графикалық редакторы. Суретті | |
| | |ашу, сақтау. | |
| | |Қосымша мәлімет презентация арқылы | |
| | |көрсетемін. | |
|Ой толғаныс |15 мин |Ал, енді сурет саламыз.Берілген |Оқушылар |
| | |фигуралардан жұмбақ жауабының суретін |жеке-жеке |
| | |құрастырып, Paint терезесінде саламыз. |компьютерде |
| | |1- тапсырма: |жұмыс жасайды. |
| | |Бір көзіңмен «кідір» дейді, | |
| | |Бір көзім «жүгір» дейді. | |
| | |Бір көзім «абайла» дейді | |
| | |«Қарап ал маңайға» дейді | |
| | |(бағдаршам) | |
| | | | |
| | |2- тапсырма: | |
| | |Ұзынды-қысқа қос тіл, | |
| | |Он екі цифрмен дос бұл. | |
| | |(сағат) | |
|Сергіту сәті |2 мин |Видео көрсетіледі, видео арқылы оқушылар|Оқушылар видео |
| | |билейді. |арқылы бойларын|
| | | |жазады. |
|Талдау |5 мин |1. Paint редакторының терезе |Paint |
| | |элементтерін, арнайы параққа толтыру. |редакторының |
| | | |терезе |
| | |2.Компьютерде салынған сурет пен қағазға|элементтерін, |
| | |салынған суреттің айырмашылығы. Венн |арнайы параққа |
| | |диаграммасы арқылы салыстыру |толтырып, |
| | |Компьютерде салынған Қағазға |компьютерде |
| | |салынған |салынған сурет |
| | |сурет |пен қағазға |
| | |сурет |салынған |
| | | |суреттің |
| | | |айырмашылығын |
| | | |табу арқылы |
| | |айырмашылығы |оқушылар |
| | | |бүгінгі тақырып|
| | | |талдайды. |
|Бағалау |3 мин |Топ басшыларын тыңдау. бағалау |Топ мүшелерін |
| | | |әділ бағалайды.|
| | |Бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. |Өз ойларын |
|Рефлекция |2 мин |Білемін |жазады. |
| | |Білдім | |
| | |Білгім келеді? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Үй тапсырмасы |1 мин |Қарапайым графикалық редакторы. Суретті |Күнделіктеріне |
| | |ашу, сақтау «Менің отбасым» тақырыбында |жазады. |
| | |сурет салу | |
|Сабақтың № |№ 13 |
|Мерзімі: |28.11.2014 |
|Сыныбы |5 «А» |
|Пәні |Информатика |
|Сабақтың тақырыбы: |Қарапайым графикалық редакторы. Суретті ашу, сақтау |
|Сілтеме (дереккөздері) |5 сынып оқулық, Информатика негіздері |
| |журналдары,www.ustaz.kz, www.google.kz |
|Мақсаты |Оқушыларға PAINT графикалық редакторы туралы мағұлмат |
| |бере отырып, салынған суретті сақтау тәсілдерін |
| |түсіндіру. Редактордың құрал- саймандарын дұрыс |
| |пайдалана отырып, өз бетімен жұмыс жасау дағдысын |
| |қалыптастыру. |
|Міндеттері | |
|Білімділік |Оқушыларды Paint графикалық редакторымен, редактордың |
| |терезе элементтерімен таныстыру. Paint графикалық |
| |редакторында жұмыс істеу тәртібін үйрету. |
| | |
| |Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен |
| |іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын |
|Дамытушылық |дамыта отырып, олардың пәнге, PAINT графикалық |
| |редакторына деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру,|
| |өз ойын сауатты түрде жеткізе білуді қалыптастыру. |
| | |
| |Компьютермен жұмыс істеу барысында ұқыптылыққа баулу. |
| |Қауіпсіздік ережесіне байланысты балаларды сақтыққа |
|Тәрбиелік |үйрету. |
|Оқыту нәтижелері |Оқушылар тақырыпты өз бетінше түсіне алады, топтық, |
| |ұжымдық жұмыс арқылы ұйымшылдықпен жұмыс жасап, |
| |компьютерде тапсырмаларды орындай алады және де |
| |ақпараттық сауаттылықты арта алады. |
|Сабақтың көрнекілігі |Оқулық, жұмыс дәптер, компьютер, қима қағаздар, |
| |презентация |
|Сабақтың әдіс- тәсілдері | Топқа бөлу, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, миға шабуыл, |
| |жеке жұмыс, бағалау |
|Сабақтағы | | | |
|орындалатын |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |
|жұмыстар | | |әрекеті |
|Қызығушылықты |2 мин |Сәлеметсіздер ме? |Сәлеметсізбе! |
|ояту | |Көңіл күйлерің қалай? |Керемет! |
| | |Сабаққа дайындық қалай? |Жақсы! |
| | |Оқушыларды түгендеу. Оқушылапды | |
| | |компьютердің құрылғылары арқылы топқа | |
| | |бөлу. | |
| | |1- топ Монитор | |
| | |2- топ Процессор |Топқа бөлінеді.|
| | |3- топ Жүйелік блок | |
|Блум таксаномиясы|5 мин |Файл дегеніміз не? |Файл- аты бар |
|(жіңішке | |Компьютердің қанша түрі бар? |бірқатар |
|сұрақтар) | |Ақпаратты қалай түсінеміз? |байттар |
| | |Бума дегеніміз не? |тізбегі. |
| | |Пернетақта туралы не білеміз? | |
|Мағынаны тану |2 мин |Әріптерді сандардың кему реттілігіне |Тақырыпты өз |
| |ауызша |қарай орналастырса қандай сөз шығады? |бетінше |
| | |1 |әріптерді |
| | |3 |сандардың кему |
| | |5 |реттілігіне |
| | |2 |қарай |
| | |4 |орналастыру |
| | | |арқылы |
| | |t |үйренеді, |
| | |i |Paint |
| | |P |графикалық |
| | |n |редакторы |
| | |a |анықталады. |
| |8 мин | | |
| | |Жауабы: Paint | |
| | | |Оқушылар сұрақ |
| | | |қою арқылы |
| | | |білмегендерін |
| | | |біліп, |
| | | |білімдерін |
| | |Paint графикалық редакторы туралы не |толықтырады. |
| | |білеміз? | |
| | |Бүгінгі біздің өтентін тақырыбымыз | |
| | |Қарапайым графикалық редакторы. Суретті | |
| | |ашу, сақтау. | |
| | |Қосымша мәлімет презентация арқылы | |
| | |көрсетемін. | |
|Ой толғаныс |15 мин |Ал, енді сурет саламыз.Берілген |Оқушылар |
| | |фигуралардан жұмбақ жауабының суретін |жеке-жеке |
| | |құрастырып, Paint терезесінде саламыз. |компьютерде |
| | |1- тапсырма: |жұмыс жасайды. |
| | |Бір көзіңмен «кідір» дейді, | |
| | |Бір көзім «жүгір» дейді. | |
| | |Бір көзім «абайла» дейді | |
| | |«Қарап ал маңайға» дейді | |
| | |(бағдаршам) | |
| | | | |
| | |2- тапсырма: | |
| | |Ұзынды-қысқа қос тіл, | |
| | |Он екі цифрмен дос бұл. | |
| | |(сағат) | |
|Сергіту сәті |2 мин |Видео көрсетіледі, видео арқылы оқушылар|Оқушылар видео |
| | |билейді. |арқылы бойларын|
| | | |жазады. |
|Талдау |5 мин |1. Paint редакторының терезе |Paint |
| | |элементтерін, арнайы параққа толтыру. |редакторының |
| | | |терезе |
| | |2.Компьютерде салынған сурет пен қағазға|элементтерін, |
| | |салынған суреттің айырмашылығы. Венн |арнайы параққа |
| | |диаграммасы арқылы салыстыру |толтырып, |
| | |Компьютерде салынған Қағазға |компьютерде |
| | |салынған |салынған сурет |
| | |сурет |пен қағазға |
| | |сурет |салынған |
| | | |суреттің |
| | | |айырмашылығын |
| | | |табу арқылы |
| | |айырмашылығы |оқушылар |
| | | |бүгінгі тақырып|
| | | |талдайды. |
|Бағалау |3 мин |Топ басшыларын тыңдау. бағалау |Топ мүшелерін |
| | | |әділ бағалайды.|
| | |Бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. |Өз ойларын |
|Рефлекция |2 мин |Білемін |жазады. |
| | |Білдім | |
| | |Білгім келеді? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Үй тапсырмасы |1 мин |Қарапайым графикалық редакторы. Суретті |Күнделіктеріне |
| | |ашу, сақтау «Менің отбасым» тақырыбында |жазады. |
| | |сурет салу | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz