Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әнге қояр талабы
Атырау қаласы
И.Тайманов атындағы №27 орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Урынбаева Камшат Еркиновна
7-сынып қазақ әдебиеті
|Оқытудың оқудағы тәсілі |Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында |
| |қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты|
| |пайдалану; |
| |Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін |
| |жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі |
| |олқылықтарды анықтау мақсатында формативті |
| |бағалауды пайдалану; |
| |* Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары |
| |деңгейлі сұрақтар дайындау. |
|Тақырып |Абай «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа» |
|Мақсаты | Оқушыларға сөз өнері, ән туралы жазған |
| |өлеңдерінің идеялық-көркемдік қасиетін жүйелеп, |
| |өз бетімен іздене білуге, өлең композициясындағы|
| |түйінді ойлар мен сырлы сөздерге өзіндік пікір |
| |қалыптастыра білуге ықпал ету; |
|Оқытудың нақты нәтижесі |Оқушылар өлеңмен толық танысады, мән-мағынасын |
| |ұғынады.Әннің құдіреті туралы біледі. |
|Уақыты |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс|
| | |- әрекеті |
| |Оқушылармен амандасу |1. |
|Ұйымдастыру |Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру. Ауыз |Мұғаліммен |
| |әдебиетінің түрлері бойынша топқа бөлінеді. |сәлемдесу. |
|Үй | |2. Өздері |
|тапсырмасын |Өлеңді жатқа сұрау. |суырған |
|сұрау |Өлеңді өлең құрылысына талдау. |сөздер |
| | |бойынша |
| | |топтарына |
| | |барып |
| | |отырады. |
| | |3. Бағалау |
| | |парағымен |
| | |танысады. |
|«Ой шақыру» |Білу |-Қойылған |
| |Ән дегеніміз не? |сұрақтарға |
| |Қандай ән білеміз? |жауап |
| |Абайдың әндері туралы не білеміз? |береді. |
| | |- Өз |
| | |білетіндері|
| | |н ортаға |
| | |салады. |
| | |- Ой |
| | |жинақтайды.|
| | Түсіну. | |
|«Ой қозғау» |Тірек сөздермен жұмыс |Берілген |
|статегиясы |Өнер. Ән. Табиғат. Білім-ғылым. Махаббат |тірек |
| | |сөздерді |
| | |қолданып өз|
| | |ойларын |
| | |айтады. |
| «Талаптыға| Қазақ халқының ұлы ақыны, кемеңгер ұстазы, | |
|нұр жауар» |рухани айбары, туған елінің мың жылдық мұңын | |
|кезеңі |шерткен Абай мұрасы – мәңгілік мұра. 19 ғ.-дың | |
| |90-жылдардың аяғында жазған «Көңіл құсы құйқылжыр| |
| |шартарапқа», «Құлақтан кіріп бойды алар» атты | |
| |өлеңдерін Абай өнердің қоғамдық күшін, адам | |
| |өміріндегі қызметін тереңдей көрсетуге | |
| |арнаған.Абайдың сөз, ән өнері туралы көзқарасы | |
| |Өлең аттары | |
| |Эстетикалық көзқарас | |
| | | |
| |Өлең – сөздің патшасы | |
| |Өлеңге анықтама беру, ақын мақсаты, тыңдаушыға, | |
| |ақынға қояр талабы | |
| | | |
| |Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін | |
| |Өлеңді жастарға үлгі беру мақсатында жазу; | |
| |жастарға қояр талабы; өнерді қор етпеу | |
| |туралы пікірі | |
| | | |
| |Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа | |
| |Адам өміріндегі әннің орны, | |
| |әнге,әншіге,тыңдаушыға қояр талабы. Ақын мақсаты | |
| | |Берілген |
| |Құлақтан кіріп бойды алар |өлеңді |
| |Жақсы ән, тәтті күйдің адам өміріндегі орны. |оқып, бір –|
| |Ақынның махаббаты. Ақын және өнер |біріне |
| | |түсіндіреді|
| |Адамның кейбір кездері |. |
| |Сөздің, өлеңнің туу сипаттары. Ақын және | |
| |халық мұңы, зары. Ақын және замана. | |
| |Ақынға қояр талабы | |
| | | |
| |Қолдану |Оқушылар |
|Топпен жұмыс|- Ақынның айтайын деген ойы қандай? |өздеріне |
| |- Адам,қоғам,әдебиет, өнер проблемасын |берілген |
| |қалай көтерді? (әдебиет пен өнердің қоғам,адам |сұрақтарға |
| |тіршілігіндегі ролі жайлы эстетикалық көзқарас |сыни |
| |қалыптастырды) |тұрғыдан |
| |3.Мына салыстырмалы бағандарды пайдалана отырып, |ойлана |
| |өлеңдедегі ақынның эстетикалық көзқарасын, |отырып |
| |көркемдік тәсілін талда. |жауап |
| |Өлеңі |береді. |
| |Әнге қояр талабы | |
| |Тыңдаушы және әнші | |
| |Поэтикалық ерекшелігі | |
| |Ақынның жетістігі, табысы | |
| | | |
| |«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа» | |
| |«Әннің де естісі бар» «көбінесе ән басы келеді | |
| |ащы» | |
| |«Жақсы әнді тыңдасаң ой көзіңмен, Өмір сәуле | |
| |көрсетер судай тұнық» | |
| |Ұйықтап жатқан ойды ән оятар | |
| |Әннің адам өміріндегі маңызын ашып береді.Әншіге,| |
| |әнге эстетикалық талап қоя біледі. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сергіту сәті | |
|«» |Талдау | Өлеңді |
| |Өлең құрылысына талдау |талдайды. |
| | | |
|«Бірге |. 1. «Менің сүйікті әншім» 2. «Сүйікті әншім» | |
|ойлаймыз» | | |
| |«Әнді сүйсең менше сүй» | |
| «RAFT» |Қорытындылау |Оқушылар |
|әдісі |«Мен қазақтың қарапайым әнімін» тақырыбына әр |рөлге еніп |
| |оқушы сол рольге еніп, өз ойын жазады. Ойын жазба|ойларын |
| |түрде, бірінші жақта хабарлайды. |еркін |
| |Өткен тақырып бойынша түсінгендерін жіпке тізіп |жазады. |
| |айтып шығады. | |
| | | |
| |Бағалау. |Оқушылар өз|
|«Авторға |«Авторға хат жазу» |ойларын |
|хат» | |айтады. |
|Үйге |1. Өз қалаулары бойынша өнерге, әнге байланысты | |
|тапсырма |өлең жаттап келу. (Абай шығармашылығынан) | |
| |2. Шығарма «Абай — сазгер», «Абай – тұңғыш | |
| |өнер, әдебиет сыншысы» | |
|Кері |Рефлексия | |
|байланыс |- Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыз? |Кері |
| |Оқушылардың лебіздерін білдіріп ілулі тұрған |байланысты |
| |суреттерге салады. |іске |
| | |асырады. |
|Қорытынды |Абай ағам болмаса не бедел бар өлеңде? | |
|сөз | Шақырмаса жолға сап, мен өлеңге келем бе? | |
| |Қиналғанда қияға қанат қақпай аппақ құс, | |
| | Басқа біреу қол ұшын келіп маған бере ме?-деп | |
| |Т.Молдағалиев жырлағандай, Абай-дара,дана ақын. | |
| |Ол бүгінгі күні өзіміздің досымыздай, ғұлама | |
| |сапарлас серігіміздей болып, сәулетті болашаққа | |
| |қарай бізбен бірге аршындап адымдап келеді. | |
И.Тайманов атындағы №27 орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Урынбаева Камшат Еркиновна
7-сынып қазақ әдебиеті
|Оқытудың оқудағы тәсілі |Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында |
| |қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты|
| |пайдалану; |
| |Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін |
| |жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі |
| |олқылықтарды анықтау мақсатында формативті |
| |бағалауды пайдалану; |
| |* Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары |
| |деңгейлі сұрақтар дайындау. |
|Тақырып |Абай «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа» |
|Мақсаты | Оқушыларға сөз өнері, ән туралы жазған |
| |өлеңдерінің идеялық-көркемдік қасиетін жүйелеп, |
| |өз бетімен іздене білуге, өлең композициясындағы|
| |түйінді ойлар мен сырлы сөздерге өзіндік пікір |
| |қалыптастыра білуге ықпал ету; |
|Оқытудың нақты нәтижесі |Оқушылар өлеңмен толық танысады, мән-мағынасын |
| |ұғынады.Әннің құдіреті туралы біледі. |
|Уақыты |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс|
| | |- әрекеті |
| |Оқушылармен амандасу |1. |
|Ұйымдастыру |Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру. Ауыз |Мұғаліммен |
| |әдебиетінің түрлері бойынша топқа бөлінеді. |сәлемдесу. |
|Үй | |2. Өздері |
|тапсырмасын |Өлеңді жатқа сұрау. |суырған |
|сұрау |Өлеңді өлең құрылысына талдау. |сөздер |
| | |бойынша |
| | |топтарына |
| | |барып |
| | |отырады. |
| | |3. Бағалау |
| | |парағымен |
| | |танысады. |
|«Ой шақыру» |Білу |-Қойылған |
| |Ән дегеніміз не? |сұрақтарға |
| |Қандай ән білеміз? |жауап |
| |Абайдың әндері туралы не білеміз? |береді. |
| | |- Өз |
| | |білетіндері|
| | |н ортаға |
| | |салады. |
| | |- Ой |
| | |жинақтайды.|
| | Түсіну. | |
|«Ой қозғау» |Тірек сөздермен жұмыс |Берілген |
|статегиясы |Өнер. Ән. Табиғат. Білім-ғылым. Махаббат |тірек |
| | |сөздерді |
| | |қолданып өз|
| | |ойларын |
| | |айтады. |
| «Талаптыға| Қазақ халқының ұлы ақыны, кемеңгер ұстазы, | |
|нұр жауар» |рухани айбары, туған елінің мың жылдық мұңын | |
|кезеңі |шерткен Абай мұрасы – мәңгілік мұра. 19 ғ.-дың | |
| |90-жылдардың аяғында жазған «Көңіл құсы құйқылжыр| |
| |шартарапқа», «Құлақтан кіріп бойды алар» атты | |
| |өлеңдерін Абай өнердің қоғамдық күшін, адам | |
| |өміріндегі қызметін тереңдей көрсетуге | |
| |арнаған.Абайдың сөз, ән өнері туралы көзқарасы | |
| |Өлең аттары | |
| |Эстетикалық көзқарас | |
| | | |
| |Өлең – сөздің патшасы | |
| |Өлеңге анықтама беру, ақын мақсаты, тыңдаушыға, | |
| |ақынға қояр талабы | |
| | | |
| |Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін | |
| |Өлеңді жастарға үлгі беру мақсатында жазу; | |
| |жастарға қояр талабы; өнерді қор етпеу | |
| |туралы пікірі | |
| | | |
| |Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа | |
| |Адам өміріндегі әннің орны, | |
| |әнге,әншіге,тыңдаушыға қояр талабы. Ақын мақсаты | |
| | |Берілген |
| |Құлақтан кіріп бойды алар |өлеңді |
| |Жақсы ән, тәтті күйдің адам өміріндегі орны. |оқып, бір –|
| |Ақынның махаббаты. Ақын және өнер |біріне |
| | |түсіндіреді|
| |Адамның кейбір кездері |. |
| |Сөздің, өлеңнің туу сипаттары. Ақын және | |
| |халық мұңы, зары. Ақын және замана. | |
| |Ақынға қояр талабы | |
| | | |
| |Қолдану |Оқушылар |
|Топпен жұмыс|- Ақынның айтайын деген ойы қандай? |өздеріне |
| |- Адам,қоғам,әдебиет, өнер проблемасын |берілген |
| |қалай көтерді? (әдебиет пен өнердің қоғам,адам |сұрақтарға |
| |тіршілігіндегі ролі жайлы эстетикалық көзқарас |сыни |
| |қалыптастырды) |тұрғыдан |
| |3.Мына салыстырмалы бағандарды пайдалана отырып, |ойлана |
| |өлеңдедегі ақынның эстетикалық көзқарасын, |отырып |
| |көркемдік тәсілін талда. |жауап |
| |Өлеңі |береді. |
| |Әнге қояр талабы | |
| |Тыңдаушы және әнші | |
| |Поэтикалық ерекшелігі | |
| |Ақынның жетістігі, табысы | |
| | | |
| |«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа» | |
| |«Әннің де естісі бар» «көбінесе ән басы келеді | |
| |ащы» | |
| |«Жақсы әнді тыңдасаң ой көзіңмен, Өмір сәуле | |
| |көрсетер судай тұнық» | |
| |Ұйықтап жатқан ойды ән оятар | |
| |Әннің адам өміріндегі маңызын ашып береді.Әншіге,| |
| |әнге эстетикалық талап қоя біледі. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сергіту сәті | |
|«» |Талдау | Өлеңді |
| |Өлең құрылысына талдау |талдайды. |
| | | |
|«Бірге |. 1. «Менің сүйікті әншім» 2. «Сүйікті әншім» | |
|ойлаймыз» | | |
| |«Әнді сүйсең менше сүй» | |
| «RAFT» |Қорытындылау |Оқушылар |
|әдісі |«Мен қазақтың қарапайым әнімін» тақырыбына әр |рөлге еніп |
| |оқушы сол рольге еніп, өз ойын жазады. Ойын жазба|ойларын |
| |түрде, бірінші жақта хабарлайды. |еркін |
| |Өткен тақырып бойынша түсінгендерін жіпке тізіп |жазады. |
| |айтып шығады. | |
| | | |
| |Бағалау. |Оқушылар өз|
|«Авторға |«Авторға хат жазу» |ойларын |
|хат» | |айтады. |
|Үйге |1. Өз қалаулары бойынша өнерге, әнге байланысты | |
|тапсырма |өлең жаттап келу. (Абай шығармашылығынан) | |
| |2. Шығарма «Абай — сазгер», «Абай – тұңғыш | |
| |өнер, әдебиет сыншысы» | |
|Кері |Рефлексия | |
|байланыс |- Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыз? |Кері |
| |Оқушылардың лебіздерін білдіріп ілулі тұрған |байланысты |
| |суреттерге салады. |іске |
| | |асырады. |
|Қорытынды |Абай ағам болмаса не бедел бар өлеңде? | |
|сөз | Шақырмаса жолға сап, мен өлеңге келем бе? | |
| |Қиналғанда қияға қанат қақпай аппақ құс, | |
| | Басқа біреу қол ұшын келіп маған бере ме?-деп | |
| |Т.Молдағалиев жырлағандай, Абай-дара,дана ақын. | |
| |Ол бүгінгі күні өзіміздің досымыздай, ғұлама | |
| |сапарлас серігіміздей болып, сәулетті болашаққа | |
| |қарай бізбен бірге аршындап адымдап келеді. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz