Әнге қояр талабы

Атырау қаласы

И. Тайманов атындағы №27 орта мектеп

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Урынбаева Камшат Еркиновна

7-сынып қазақ әдебиеті

Оқытудың оқудағы тәсілі
  • Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;
  • Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;

* Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.

Оқытудың оқудағы тәсілі: Тақырып
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.: Абай «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»
Оқытудың оқудағы тәсілі: Мақсаты
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.: Оқушыларға сөз өнері, ән туралы жазған өлеңдерінің идеялық-көркемдік қасиетін жүйелеп, өз бетімен іздене білуге, өлең композициясындағы түйінді ойлар мен сырлы сөздерге өзіндік пікір қалыптастыра білуге ықпал ету;
Оқытудың оқудағы тәсілі: Оқытудың нақты нәтижесі
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.: Оқушылар өлеңмен толық танысады, мән-мағынасын ұғынады. Әннің құдіреті туралы біледі.
Оқытудың оқудағы тәсілі: Уақыты
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.: Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Оқытудың оқудағы тәсілі:

Ұйымдастыру

Үй тапсырмасын сұрау

Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:

Оқушылармен амандасу

Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру. Ауыз әдебиетінің түрлері бойынша топқа бөлінеді.

  1. Өлеңді жатқа сұрау.
  2. Өлеңді өлең құрылысына талдау.

1. Мұғаліммен сәлемдесу.

2. Өздері суырған сөздер бойынша топтарына барып отырады.

3. Бағалау парағымен танысады.

Оқытудың оқудағы тәсілі: «Ой шақыру»
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:

Білу

  • Ән дегеніміз не?
  • Қандай ән білеміз?
  • Абайдың әндері туралы не білеміз?

-Қойылған сұрақтарға жауап береді.

- Өз білетіндерін ортаға салады.

- Ой жинақтайды.

Оқытудың оқудағы тәсілі: «Ой қозғау» статегиясы
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:

Түсіну.

Тірек сөздермен жұмыс

Өнер. Ән. Табиғат. Білім-ғылым. Махаббат

Берілген тірек сөздерді қолданып өз ойларын айтады.
Оқытудың оқудағы тәсілі: «Талаптыға нұр жауар» кезеңі
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:

Қазақ халқының ұлы ақыны, кемеңгер ұстазы, рухани айбары, туған елінің мың жылдық мұңын шерткен Абай мұрасы - мәңгілік мұра. 19 ғ. -дың 90-жылдардың аяғында жазған «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа», «Құлақтан кіріп бойды алар» атты өлеңдерін Абай өнердің қоғамдық күшін, адам өміріндегі қызметін тереңдей көрсетуге арнаған. Абайдың сөз, ән өнері туралы көзқарасы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Өлең аттары
Эстетикалық көзқарас
Өлең - сөздің патшасы
Өлеңге анықтама беру, ақын мақсаты, тыңдаушыға, ақынға қояр талабы
Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін

Өлеңді жастарға үлгі беру мақсатында жазу;

жастарға қояр талабы; өнерді қор етпеу

туралы пікірі

Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа
Адам өміріндегі әннің орны, әнге, әншіге, тыңдаушыға қояр талабы. Ақын мақсаты
Құлақтан кіріп бойды алар
Жақсы ән, тәтті күйдің адам өміріндегі орны. Ақынның махаббаты. Ақын және өнер
Адамның кейбір кездері

Сөздің, өлеңнің туу сипаттары. Ақын және

халық мұңы, зары. Ақын және замана.

Ақынға қояр талабы

Берілген өлеңді оқып, бір - біріне түсіндіреді.
Оқытудың оқудағы тәсілі:
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:
Оқытудың оқудағы тәсілі:
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:
Оқытудың оқудағы тәсілі:
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:
Оқытудың оқудағы тәсілі:
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:
Оқытудың оқудағы тәсілі:
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:
Оқытудың оқудағы тәсілі:
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:
Оқытудың оқудағы тәсілі: Топпен жұмыс
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:

Қолдану

- Ақынның айтайын деген ойы қандай?

- Адам, қоғам, әдебиет, өнер проблемасын қалай көтерді? (әдебиет пен өнердің қоғам, адам тіршілігіндегі ролі жайлы эстетикалық көзқарас қалыптастырды)

3. Мына салыстырмалы бағандарды пайдалана отырып, өлеңдедегі ақынның эстетикалық көзқарасын, көркемдік тәсілін талда.

:
:
:
:
:

Сергіту сәті

Өлеңі
Әнге қояр талабы
Тыңдаушы және әнші
Поэтикалық ерекшелігі
Ақынның жетістігі, табысы
«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»
«Әннің де естісі бар» «көбінесе ән басы келеді ащы»
«Жақсы әнді тыңдасаң ой көзіңмен, Өмір сәуле көрсетер судай тұнық»
Ұйықтап жатқан ойды ән оятар
Әннің адам өміріндегі маңызын ашып береді. Әншіге, әнге эстетикалық талап қоя біледі.
Оқушылар өздеріне берілген сұрақтарға сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.
Оқытудың оқудағы тәсілі:
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:
Оқытудың оқудағы тәсілі:
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:
Оқытудың оқудағы тәсілі: «»
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:

Талдау

Өлең құрылысына талдау

Өлеңді талдайды.
Оқытудың оқудағы тәсілі: «Бірге ойлаймыз»
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында формативті бағалауды пайдалану;*Оқушыларды сыни ойлауға жетелеу, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындау.:

. 1. «Менің сүйікті әншім» 2. «Сүйікті әншім»

  1. «Әнді сүйсең менше сүй»
Оқытудың оқудағы тәсілі: «RAFT» әдісі
Бірлесіп ойлау мақсатында оқушылар арасында қарым-қатынасты ынталандыру үшін топтағы жұмысты пайдалану;Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін жинақтау, жетістіктерін ескеріп, біліміндегі олқылықтарды анықтау мақсатында

Ұқсас жұмыстар
Қазанғаптың күйі
Оқушылар сұрақтары
Қоршаған ортаның экологиялық жайсыздығы
Аяулы түлектер
Береке бастауы-тынымсыз еңбек
Сексек ата өсірген ешкінің төлі - лақ
Тақырып - Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар
Тәрбие сағаты Ана - өмір шуағы
Оқушылардың құптап отырған мамандықтарына бағыт беру
Отан отбасынан басталады
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz