Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Торричелли тәжірибесі
Бекітемін
«№10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сі
Оқу ісі меңгерушісі:
____________Абдықадырова К.Қ.
Мұнайлы ауданы №10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сінің
Әбдіхалық Айнұр Таңатарқызының 7 «а» сыныбына арналған
физика пәнінен қысқа мерзімдік жоспары
сабақ жоспары физика 7 сынып
|Мұғалімнің аты- |Әбдіхалық Айнұр Таңатарқызы | |
|жөні, мектептің | | |
|атауы | | |
| |25.02.2014ж | |
| | 4 – сабақ | |
|Тақырыбы: |Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі. | |
| |Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруі | |
|Мақсаты: |Модульдерді қолдана отырып, оқушылардың жаңаша | |
| |білім алуларына қабілеттерін арттыру, атмосфералық | |
| |қысымды білуге және тәжірибе арқылы өмірмен | |
| |байланыстыра отырып білімдерін кеңейтеді. | |
|Оқу нәтижесі: |Атмосфералық қысым адам өміріндегі маңызын біледі.| |
| |Өз деңгейлері бойынша жаттығулар, тапсырмаларды өз | |
| |беттерімен орындайды. | |
| |Уақыт үнемдей отыра, берілген тапсырмаларды топта | |
| |талқылап бірлесе жұмыс жасайды. Өз ойларын толық | |
| |әрі ашық айта алады. Жалпы және арнайы сұрақтарға | |
| |дұрыс жауап береді. Жұмыс парақшасымен жұмыс | |
| |істейді. | |
|Әдіс –тәсілдер, |Топпен, жеке, жұппан жұмыс (Сыни тұрғыдан ойлау), | |
|модульдер |әңгіме, нұсқау беру (қалай оқыту керектігін | |
| |үйрету), демонстрация, түсінік беру(ақпараттық | |
| |коммуникациялық технология), | |
| |оқуды бағалау, сұрақ – жауап, түсіндіру (диалогтік | |
| |оқыту | |
|дереккөздер |Интербелсенді тақта, электрондық оқулық, ресурстар,| |
| |оқулық мәтіндері, кесте, | |
|Барлығын | | |
|қосқанда | | |
|бағалау |топтық, жұптық жұмыстарда әділ бағалау. | |
| |Формативтік баға қоюды үйрету, суммативтік бағаны | |
| |шығару. | |
|Тапсырмалар |Оқушыларды топқа бөлу | |
| |Оқулықты пайдаланып, түсінгендерін көрсету | |
| |Демонстрациялық тәжірибе | |
| |Есептер шығару | |
| |Сәйкестендіру тестісі | |
| |Бағалау | |
| |Кері байланыс | |
|Жоспарланған |Жоспарланған іс- әрекет |ресурс | |
|мерізім | | | |
|0-2 минут |Оқушыларды топқа бөлу | | |
|2-12 минут |Оқушылардың алдыңғы сабақтағы |Плакат, стикер | |
| |білімдерін қысқаша шолу жасай | | |
| |отырып, оқулықтан алған | | |
| |білімдерін ортаға салу | | |
|12-22 минут |Демонстрациялық тәжірибе : Топқа|Электрондық оқулық| |
| |арнайы құрылғылар беріледі | | |
| |топтаса отырып, тәжірибені | | |
| |орындап, дәлелдейді. | | |
|22-32 минут |Мықты болсаң, шешіп көр! |Таныстырылым | |
| |Оқушыларды тез ойлауға, |бойынша | |
| |шапшаңдыққа, ойын жинақтауға |көрсетіледі | |
| |арналған | | |
|32-37 минут |Сәйкестендіру тестісі: |Плакат, маркер, | |
| |Интербелсенді тақтадан |кесте беріледі. | |
| |сәйкестендіру тестісі | | |
|37-42 минут |Бағалау (геометриялық фигуралар |Бағалау стикерлер| |
| |арқылы бағалау) | | |
|42-45 |Кері байланыс: |стикер | |
| | Не | | |
| |білдім? Не білгім келеді? | | |
| | | | |
|Сабақ бойынша талдау:__________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
| |
| |
| |
|Рефлексия: |Сабақтан кейінгі түзетулер: |
|Бүгінгі күн керемет, |_______________________________________ |
|өйткені……………… |_______________________________________ |
|_______________________________|_______________________________________ |
|____________ |_______________________________________ |
|_______________________________|_______________________________________ |
|____________ |_______________________________________ |
|Сіз үшін сабақта ең негізгі | |
|болған сәт? | |
|_______________________________| |
|____________ | |
|_______________________________| |
|____________ | |
|Сіз үшін не қиын және | |
|түсініксіз болды? | |
|_______________________________| |
|____________ | |
|_______________________________| |
|____________ | |
| | |
| | | | | |
«№10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сі
Оқу ісі меңгерушісі:
____________Абдықадырова К.Қ.
Мұнайлы ауданы №10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сінің
Әбдіхалық Айнұр Таңатарқызының 7 «а» сыныбына арналған
физика пәнінен қысқа мерзімдік жоспары
сабақ жоспары физика 7 сынып
|Мұғалімнің аты- |Әбдіхалық Айнұр Таңатарқызы | |
|жөні, мектептің | | |
|атауы | | |
| |25.02.2014ж | |
| | 4 – сабақ | |
|Тақырыбы: |Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі. | |
| |Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруі | |
|Мақсаты: |Модульдерді қолдана отырып, оқушылардың жаңаша | |
| |білім алуларына қабілеттерін арттыру, атмосфералық | |
| |қысымды білуге және тәжірибе арқылы өмірмен | |
| |байланыстыра отырып білімдерін кеңейтеді. | |
|Оқу нәтижесі: |Атмосфералық қысым адам өміріндегі маңызын біледі.| |
| |Өз деңгейлері бойынша жаттығулар, тапсырмаларды өз | |
| |беттерімен орындайды. | |
| |Уақыт үнемдей отыра, берілген тапсырмаларды топта | |
| |талқылап бірлесе жұмыс жасайды. Өз ойларын толық | |
| |әрі ашық айта алады. Жалпы және арнайы сұрақтарға | |
| |дұрыс жауап береді. Жұмыс парақшасымен жұмыс | |
| |істейді. | |
|Әдіс –тәсілдер, |Топпен, жеке, жұппан жұмыс (Сыни тұрғыдан ойлау), | |
|модульдер |әңгіме, нұсқау беру (қалай оқыту керектігін | |
| |үйрету), демонстрация, түсінік беру(ақпараттық | |
| |коммуникациялық технология), | |
| |оқуды бағалау, сұрақ – жауап, түсіндіру (диалогтік | |
| |оқыту | |
|дереккөздер |Интербелсенді тақта, электрондық оқулық, ресурстар,| |
| |оқулық мәтіндері, кесте, | |
|Барлығын | | |
|қосқанда | | |
|бағалау |топтық, жұптық жұмыстарда әділ бағалау. | |
| |Формативтік баға қоюды үйрету, суммативтік бағаны | |
| |шығару. | |
|Тапсырмалар |Оқушыларды топқа бөлу | |
| |Оқулықты пайдаланып, түсінгендерін көрсету | |
| |Демонстрациялық тәжірибе | |
| |Есептер шығару | |
| |Сәйкестендіру тестісі | |
| |Бағалау | |
| |Кері байланыс | |
|Жоспарланған |Жоспарланған іс- әрекет |ресурс | |
|мерізім | | | |
|0-2 минут |Оқушыларды топқа бөлу | | |
|2-12 минут |Оқушылардың алдыңғы сабақтағы |Плакат, стикер | |
| |білімдерін қысқаша шолу жасай | | |
| |отырып, оқулықтан алған | | |
| |білімдерін ортаға салу | | |
|12-22 минут |Демонстрациялық тәжірибе : Топқа|Электрондық оқулық| |
| |арнайы құрылғылар беріледі | | |
| |топтаса отырып, тәжірибені | | |
| |орындап, дәлелдейді. | | |
|22-32 минут |Мықты болсаң, шешіп көр! |Таныстырылым | |
| |Оқушыларды тез ойлауға, |бойынша | |
| |шапшаңдыққа, ойын жинақтауға |көрсетіледі | |
| |арналған | | |
|32-37 минут |Сәйкестендіру тестісі: |Плакат, маркер, | |
| |Интербелсенді тақтадан |кесте беріледі. | |
| |сәйкестендіру тестісі | | |
|37-42 минут |Бағалау (геометриялық фигуралар |Бағалау стикерлер| |
| |арқылы бағалау) | | |
|42-45 |Кері байланыс: |стикер | |
| | Не | | |
| |білдім? Не білгім келеді? | | |
| | | | |
|Сабақ бойынша талдау:__________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
| |
| |
| |
|Рефлексия: |Сабақтан кейінгі түзетулер: |
|Бүгінгі күн керемет, |_______________________________________ |
|өйткені……………… |_______________________________________ |
|_______________________________|_______________________________________ |
|____________ |_______________________________________ |
|_______________________________|_______________________________________ |
|____________ |_______________________________________ |
|Сіз үшін сабақта ең негізгі | |
|болған сәт? | |
|_______________________________| |
|____________ | |
|_______________________________| |
|____________ | |
|Сіз үшін не қиын және | |
|түсініксіз болды? | |
|_______________________________| |
|____________ | |
|_______________________________| |
|____________ | |
| | |
| | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz