Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Торричелли тәжірибесі

Бекітемін
«№10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сі
Оқу ісі меңгерушісі:
____________Абдықадырова К.Қ.

Мұнайлы ауданы №10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сінің
Әбдіхалық Айнұр Таңатарқызының 7 «а» сыныбына арналған
физика пәнінен қысқа мерзімдік жоспары

сабақ  жоспары             физика              7 сынып
|Мұғалімнің аты- |Әбдіхалық Айнұр Таңатарқызы | |
|жөні, мектептің | | |
|атауы | | |
| |25.02.2014ж               | |
| |                               4 – сабақ | |
|Тақырыбы: |Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі. | |
| |Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруі | |
|Мақсаты: |Модульдерді қолдана отырып, оқушылардың жаңаша | |
|  |білім алуларына қабілеттерін арттыру, атмосфералық | |
| |қысымды білуге және тәжірибе арқылы өмірмен | |
| |байланыстыра отырып білімдерін кеңейтеді. | |
|Оқу нәтижесі: |Атмосфералық қысым адам өміріндегі  маңызын біледі.| |
|  |Өз деңгейлері бойынша жаттығулар, тапсырмаларды өз | |
| |беттерімен орындайды. | |
| |Уақыт үнемдей отыра,  берілген тапсырмаларды топта | |
| |талқылап бірлесе жұмыс жасайды. Өз ойларын толық | |
| |әрі ашық айта алады. Жалпы және арнайы сұрақтарға | |
| |дұрыс жауап береді.  Жұмыс парақшасымен жұмыс | |
| |істейді. | |
|Әдіс –тәсілдер, |Топпен, жеке, жұппан жұмыс (Сыни тұрғыдан ойлау),  | |
|модульдер |әңгіме, нұсқау беру (қалай оқыту керектігін | |
|  |үйрету), демонстрация,  түсінік беру(ақпараттық | |
| |коммуникациялық  технология), | |
| |оқуды бағалау, сұрақ – жауап, түсіндіру (диалогтік | |
| |оқыту | |
|дереккөздер |Интербелсенді тақта, электрондық оқулық, ресурстар,| |
| |оқулық мәтіндері, кесте, | |
|Барлығын | | |
|қосқанда | | |
|бағалау |топтық, жұптық жұмыстарда  әділ бағалау. | |
| |Формативтік баға қоюды үйрету, суммативтік бағаны | |
| |шығару. | |
|Тапсырмалар |Оқушыларды топқа бөлу | |
| |Оқулықты  пайдаланып, түсінгендерін көрсету | |
| |Демонстрациялық тәжірибе | |
| |Есептер шығару | |
| |Сәйкестендіру тестісі | |
| |Бағалау | |
| |Кері байланыс | |
|Жоспарланған |Жоспарланған іс- әрекет |ресурс | |
|мерізім | | | |
|0-2 минут |Оқушыларды топқа бөлу | | |
|2-12 минут |Оқушылардың алдыңғы  сабақтағы |Плакат, стикер | |
| |білімдерін қысқаша шолу жасай | | |
| |отырып, оқулықтан алған | | |
| |білімдерін ортаға салу | | |
|12-22 минут |Демонстрациялық тәжірибе : Топқа|Электрондық оқулық| |
| |арнайы құрылғылар беріледі | | |
| |топтаса отырып, тәжірибені | | |
| |орындап, дәлелдейді. | | |
|22-32 минут |Мықты болсаң, шешіп көр! |Таныстырылым | |
| |Оқушыларды тез ойлауға, |бойынша | |
| |шапшаңдыққа, ойын жинақтауға |көрсетіледі | |
| |арналған | | |
|32-37 минут |Сәйкестендіру тестісі: |Плакат, маркер, | |
| |Интербелсенді тақтадан |кесте беріледі. | |
| |сәйкестендіру тестісі | | |
|37-42 минут |Бағалау (геометриялық фигуралар |Бағалау  стикерлер| |
| |арқылы бағалау) | | |
|42-45 |Кері байланыс: |стикер | |
| |                           Не | | |
| |білдім? Не білгім келеді? | | |
| | | | |
|Сабақ бойынша талдау:__________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|________________________________________________________ |
|  |
|  |
|  |
|Рефлексия: |Сабақтан кейінгі түзетулер: |
|Бүгінгі күн керемет, |_______________________________________ |
|өйткені……………… |_______________________________________ |
|_______________________________|_______________________________________ |
|____________ |_______________________________________ |
|_______________________________|_______________________________________ |
|____________ |_______________________________________ |
|Сіз үшін сабақта ең негізгі |  |
|болған сәт? | |
|_______________________________| |
|____________ | |
|_______________________________| |
|____________ | |
|Сіз үшін не қиын және | |
|түсініксіз болды? | |
|_______________________________| |
|____________ | |
|_______________________________| |
|____________ | |
|  | |

| | | | | | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ұқсас жұмыстар
Атмосфералық қысым. торричелли тәжірибесі. барометр
Атмосфералық қысым
Атмосфералық қысымды өлшеу
Осыдан соң Атмосфералық қысым
Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруін көрсететін құрал
Тақырып Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі. Барометр
Атмосфералық қысым. атмосфералық қысым, атмосфералық қысымның пайда болу себептері
Атмосфералық қысым туралы
Жұлдызды сағат
К і м б і л г і р
Пәндер