Тірек сөздер өзектендіру

Сабақтың тақырыбы : Асқорыту мүшелерінің аурулары және олардың алдын алу.
Сабақтың мақсаты:
Оқу материалын оқушыларға 63% өз бетінше шығармашыл-ізденіс жұмысы арқылы меңгерту, оқу техникасының көлемін, сапасын және шапшаңдығын арттыру, ойлау шапшаңдығын, жады мен зейінді дамыту.
Міндеті: Технологиялық картаның регламентін орындау.
ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;
есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;
пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;
өз бетінше білім алуға үйрету, ең негізгіні бөліп алу, салыстыра білуге дағдыландыру;
өзін-өзі бақылау және бағалауға үйрету, өзін-өзі түзету біліктілігін дамыту.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету
Көрнекілігі, дидактикалық материалдар:тірек-конспект, интерактивті тақта,
ООМ,
Сабақтың барысы:
Сабақтың
құрылымы
1 кезең.
Ұйымдастыру
кезеңі.
ООМ
Ұжымды белсендіру үшін көшбасшыға сөз беріледі
2 кезең.
Оқушылардың субъекті тәжірибесін өзектендіру.
Жетекші білім метод амалдарын өзектендіру кезеңі
Үй тапсырмасы бойынша ТСҚ жазу.
Жаңа тақырып тірек-конспект арқылы түсіндірілді
Тірек сөздер
1. Қарын және ішек аурулары.
2. Дизентерия.
3. Іш сүзегі.
4. Тырысқақ, тырысқақ вибрионы
5. Ішекте болатын аурулар.
6. Таспақұрттар.
7. Ішексорғы.
8. Қылқұрттар.
9. Эхинококк.
10. Гигиена.
11. Тағамнан улану.
12. Диетология.
13. Дұрыс тамақтану.
14. Тамақтану ережесі.
3 кезең.
Стандарттық
және өзгермелі жағдайларда білімді қолдану үлгісін құру
Мәтінмен және тірек сөздермен жұмыс.
Оқушылар мәтінмен өз бетінше жұмыс жасап, тірек сөздерді табады:
Мұғалімнің тірек сөздерімен сәйкес келген сөздердің маңыздылығы анықталынып, тақтаға жазылады.
Тақтадағы тірек сөздерді оқушылар есте сақтайды, уақыт біткен соң сөздер жабылып, есте қалғандарын дәптерге жазады.
Сөздер ашылып, салыстырылады, ұмытып кеткен сөздермен толықтырады
Мәтінді оқу жылдамдығы 1бетке 3мин. ООМ-да оқушылардың тапқан сөздері «+», «- » таңбамен белгіленеді.
Тірек сөздерді дәптерге жазу. 14 сөзге2мин уақыт беріледі. ООМ-да
Неше сөз жазғандығы тексеріліп. бормен сөз саны жазылады
Аталған тірек сөздердің мағынасын ашу мақсатында, қиылыс сұрақтар қойылады
1. Қарын және ішек аурулары не арқылы таралады(ауру қоздырғыш микробтар)
2. Қарын және ішектің қауіпті ауруларына қандай аурулар жатады(дизентерия, іш сүзегі, тырысқақ,, т. б.
3. Ауру белгілерін атап айтыңыз. (дене қызуы көтеріледі, құсады, ішек қызметі бұзылып, іш өтеді)
4. Тіршілікке ерекше бейім микоробтарды атаңыз(тырысқақ ауруының қоздырғышы-тырысқақ вибрионы)
5. Тырысқақ ауруына тез әсер ететін зат(хлорлы әк)
6. Тырысқақ індеті таралған жерде не істеу керек(алдымен қолды сабынмен жуады, одан кейін арнайы дезинфекциялық ерітіндімен қолды шайып, артынан таза сумен жуады) .
7. Ішек қарын ауруларын не таратады(шыбындар, тарақандар)
8. Тағамдарды қалай сақтау керек(тоңазытқышта, арнайы ыдыстарда, қораптарда)
9. Ішек құрттарымен зақымданған жағдайдағы ауру белгілері. (тез шаршайды, басы ауырады, лоқсиды, құсады. )
10. Адам ағзасы көбіне неден зақымданады(таспақұрттар, ішексорғы, қылқұрттар, эхинококкпен, )
11. Ішек құрттарынан сақтану үшін нені сақтауымыз керек(гигиенаны)
12. Тамақпен уланғанда қандай алғашқы жәрдем көрсетіледі(ішекті қарынды жуып тазалау, олүшін 1 стакан жылы суға 1 шай қасық ас содасын қосып, немесе марганцовка ерітіндісін ішкізеді, ішті тазалауды бірнеше рет қайталау керек. Ішті тазалағаннан кейін ауру адамға қою шай беріп, төсекке жатқызады.
13. Диетология қандай ғылым. (Тамақты дұрыс пайдалану туралы ғылым)
14. Тамақтану ережесі бойынша адам қүнделікті қалай тамақтануы дұрыс( бір мезгілде)
15. Күніне неше рет тамақтануға дағдылану керек(4 рет)
16. Бір күн ішінде пайдаланатын тамақ калориясының мезгілге байланысты қандай үлесте болғаны тиімді(таңертеңгілік және кешкі асқа 20%, ал сәскелік және түскі астың әрқайсысына 30% үлестен келу керек)
17. Кешкі асты ұйықтаудан неше сағат бұрын іщу керек(2сағ)
5 кезең.
Бақылау және өзін-өзі бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz