Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар жалпы

Алгебра- 9 сынып
Мұғалім : Жаменкенова Назгуль Зайнуллиновна
Тақырыбы: Прогрессиялар

Сабақтың ақпараттық картасы:
• Мақсаты: Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар жайлы есептер
шығару барысында білімдерін кеңейту, тереңдету және жалпылау.
• Іскерліктері мен дағдыларының қалыптасуын тексеру;
• Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын дамыту,пәнді терең
ұғынуларына жағдай туғызу,жеке және топтық, ұжымдық жұмыс жасау
дағыдларын күшейту.
• Өзара достық және өзара көмек сезімдерін тәрбиелеу

Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: жаттықтыру- практикум
Технолгия: Деңгейлік дифференциалдық, сыни тұрғысынан ойлау /тарихи мәлімет
, жеке тұлғаға бағытталған және тестік бақылау технологиясының элементтері
Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс
Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Көрнекі құрал: Интерактивті құрылғы
Түсінік хат
-9-сыныпқа арналған алгебра сабағы
- Сабақ жалпы білім берітін мектеп оқушыларына арналып құрылған
Оқу материалының мазмұнын таңдау қағидасы: оқу мазмұны оқушылардың жас
және психологиялық ерекшеліктеріне сай таңдап алынған
Сабақтың материалдық техникалық базасы:
• компьютер
• микрофон
интерактивті тақта ActivBoard, флипчарт беттері, деңгейлік тапсырмалар,
білім өлшеуіштері/ тестер құралы/, интернет рессурстары

Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі- 3мин
ІІ. Прогрессияның , формулаларының есептерді шығаруда қажетті
анықтамалар мен формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада
қажеттілігін сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты ,міндеттерімен таныстыру.
Сабақта одан әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру -10
мин
ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі-
16 мин
ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы- тест/ 8
мин
V. Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу-3 мин
VI. Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру-5 мин
Резерв тапсырмалары

Сабақтың моделі/барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт аралығы 3 мин
• Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
• Мотивация/ /

|Кезеңдер|Мұғалімнің |Оқушының |Интеративті |ескерту |
| |іс-әрекеті |іс-әрекеті |тақтаның | |
| | | |пайдаланылатын| |
| | | |мүмкіндігі | |
|2 |Өтілген |Оқушылар |«қалам» арқылы| |
| |прогрессиялар |анықтаманы |көп нүктенің | |
| |бойынша |жалғастырып |орнына қажетті| |
| |оқушылардың |аяқтайды |сөздерді жазу | |
| |анықтамаларды | | | |
| |қалай игергенін | | | |
| |сұрап тексереді | | | |
|3 |Пргрессиялар |Арифметикалық |« контейнер» | |
| |тақырыптары |және |қасиеті | |
| |бойынша өтілген |геометриялық | | |
| |барлық |пргрессиялардың| | |
| |формулаларды |кез келген | | |
| |қайталау |мүшесін таба | | |
| | |білу және | | |
| | |қосындыларын | | |
| | |есептеуге | | |
| | |арналған | | |
| | |формулаларды | | |
| | |сәйкестендіру | | |
| | |арқылы топтарға| | |
| | |бөлу | | |
|4 |Оқушылардың алған|Тақтада 3 | | |
| |ББД жүйелеу үшін |оқушы, қалғаны | | |
| |деңгейлік |орындарында | | |
| |тапсырмаларды |қалаған | | |
| |орындатады |есептерін | | |
| | |таңдап | | |
| | |шығарады. | | |
|5 |Шығармашылық |2 топ өз |« Интернет» | |
| |жұмыс / |тақырыптары |сілтемесі | |
| |оқушылардың |бойынша тарихи |бойынша | |
| |әкелген |мағлұматтарын |он-лайн | |
| |ақпараттарын |баяндайды |режимде | |
| |тексеріп, | |ақпарат | |
| |интернеттен | |жинау,талдау | |
| |қосымша | | | |
| |мәліметтерге шолу| | | |
| |жасайды | | | |
|6. |1.Ұлттық Біріңғай|1 Оқушылар өз |Бейне-жазу | |
| |тестілеуге |беттерімен |арқылы тексеру| |
| |дайындық есебі/ |дәптерлеріне | | |
| |Рустюмовалардың |орындайды. | | |
| |авторлығымен | | | |
| |құрылған кітап | | | |
| |бойынша, | | | |
| |берілгенін | | | |
| |түсіндіреді | | | |
|7 |Тест | 3 оқушы тестер|Activoit | |
| |тапсырмаларын |құрылғысымен, |құрылғысымен | |
| |өткізу арқылы |ал қалғаны |орындау | |
| |тексеру жүргізу |орындарында | | |
| | |параққа | | |
| | |орындайды | | |
|8 |Сабақты |Оқушылар жалпы |Қабаттар/ | |
| |қорытындылайды |бүгінгі сабақ |«Слои»/ | |
| |Үйге тапсырма |бойынша |қасиеті | |
| |беру. Бағалау |рефлексия |бойынша | |
| | |жасайды | | |

Ұқсас жұмыстар
Өзін-өзі танудағы мониторингтің жүйесі
Орта және қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жалқы және жалпы есім, қазақ тілі, 2- сынып
Ресурстарға ресурстардың кеткен шығын саны
Жалқы есім мен жалпы есім. қазақ тілі, 2-сынып
Сабақтың максаттары. Сабақтың барысы
Мектеп спорт алаңы
Тұсаукесер туралы жалпы мәліметтер. 6 сынып
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Зат есімнің түрленуі. Зат есімнің көптелуі
Пәндер