Оқушылар жалпы

Алгебра- 9 сынып

Мұғалім : Жаменкенова Назгуль Зайнуллиновна

Тақырыбы: Прогрессиялар

Сабақтың ақпараттық картасы:

  • Мақсаты:Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар жайлы есептер шығару барысында білімдерін кеңейту, тереңдету және жалпылау.
  • Іскерліктері мен дағдыларының қалыптасуын тексеру;
  • Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын дамыту, пәнді терең ұғынуларына жағдай туғызу, жеке және топтық, ұжымдық жұмыс жасау дағыдларын күшейту.
  • Өзара достық және өзара көмек сезімдерін тәрбиелеу

Типі: Жалпылау сабағы

Сабақ түрі: жаттықтыру- практикум

Технолгия: Деңгейлік дифференциалдық, сыни тұрғысынан ойлау /тарихи мәлімет, жеке тұлғаға бағытталған және тестік бақылау технологиясының элементтері

Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс

Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау

Көрнекі құрал : Интерактивті құрылғы

Түсінік хат

-9-сыныпқа арналған алгебра сабағы

- Сабақ жалпы білім берітін мектеп оқушыларына арналып құрылған

Оқу материалының мазмұнын таңдау қағидасы: оқу мазмұны оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктеріне сай таңдап алынған

Сабақтың материалдық техникалық базасы:

  • компьютер
  • микрофон

интерактивті тақта ActivBoard, флипчарт беттері, деңгейлік тапсырмалар, білім өлшеуіштері/ тестер құралы/, интернет рессурстары

Сабақтың құрылымы:

І. Ұйымдастыру кезеңі- 3мин

ІІ. Прогрессияның, формулаларының есептерді шығаруда қажетті анықтамалар мен формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада қажеттілігін сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты, міндеттерімен таныстыру. Сабақта одан әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру - 10 мин

ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі- 16 мин

ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы- тест/ 8 мин

  1. Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу-3 мин
  2. Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру-5 мин

Резерв тапсырмалары

Сабақтың моделі/барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі

Уақыт аралығы 3 мин

  • Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
  • Мотивация/ /
Кезеңдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Интеративті тақтаның пайдаланылатын мүмкіндігі
ескерту
Кезеңдер: 2
Мұғалімнің іс-әрекеті: Өтілген прогрессиялар бойынша оқушылардың анықтамаларды қалай игергенін сұрап тексереді
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар анықтаманы жалғастырып аяқтайды
Интеративті тақтаның пайдаланылатын мүмкіндігі: «қалам» арқылы көп нүктенің орнына қажетті сөздерді жазу
ескерту:
Кезеңдер: 3
Мұғалімнің іс-әрекеті: Пргрессиялар тақырыптары бойынша өтілген барлық формулаларды қайталау
Оқушының іс-әрекеті: Арифметикалық және геометриялық пргрессиялардың кез келген мүшесін таба білу және қосындыларын есептеуге арналған формулаларды сәйкестендіру арқылы топтарға бөлу
Интеративті тақтаның пайдаланылатын мүмкіндігі: « контейнер» қасиеті
ескерту:
Кезеңдер: 4
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылардың алған ББД жүйелеу үшін деңгейлік тапсырмаларды орындатады
Оқушының іс-әрекеті: Тақтада 3 оқушы, қалғаны орындарында қалаған есептерін таңдап шығарады.
Интеративті тақтаның пайдаланылатын мүмкіндігі:
ескерту:
Кезеңдер: 5
Мұғалімнің іс-әрекеті: Шығармашылық жұмыс / оқушылардың әкелген ақпараттарын тексеріп, интернеттен қосымша мәліметтерге шолу жасайды
Оқушының іс-әрекеті: 2 топ өз тақырыптары бойынша тарихи мағлұматтарын баяндайды
Интеративті тақтаның пайдаланылатын мүмкіндігі: « Интернет» сілтемесі бойынша он-лайн режимде ақпарат жинау, талдау
ескерту:
Кезеңдер: 6.
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1. Ұлттық Біріңғай тестілеуге дайындық есебі/ Рустюмовалардың авторлығымен құрылған кітап бойынша, берілгенін түсіндіреді
Оқушының іс-әрекеті: 1 Оқушылар өз беттерімен дәптерлеріне орындайды.
Интеративті тақтаның пайдаланылатын мүмкіндігі: Бейне-жазу арқылы тексеру
ескерту:
Кезеңдер: 7
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тест тапсырмаларын өткізу арқылы тексеру жүргізу
Оқушының іс-әрекеті: 3 оқушы тестер құрылғысымен, ал қалғаны орындарында параққа орындайды
Интеративті тақтаның пайдаланылатын мүмкіндігі: Activoit құрылғысымен орындау
ескерту:
Кезеңдер: 8
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабақты қорытындылайды

Үйге тапсырма беру. Бағалау

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар жалпы бүгінгі сабақ бойынша рефлексия жасайды
Интеративті тақтаның пайдаланылатын мүмкіндігі: Қабаттар/ «Слои»/ қасиеті бойынша
ескерту:

Ұқсас жұмыстар
Өзін-өзі танудағы мониторингтің жүйесі
Орта және қысқа мерзімді сабақ жоспары
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау. Сабақтың тақырыбы
Жалқы және жалпы есім, қазақ тілі, 2- сынып
Ресурстарға ресурстардың кеткен шығын саны
Жалқы есім мен жалпы есім. қазақ тілі, 2-сынып
Сабақтың максаттары. Сабақтың барысы
Мектеп спорт алаңы
Тұсаукесер туралы жалпы мәліметтер. 6 сынып
Диалог құрыңдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz