Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ежелгі Қазақстан тарихы
Ақмола облысы Аршалы ауданы
№3 Аршалы орта мектебінің
тарих пәні мұғалімі Айкынбаева
Мадина
Ежелгі адамдардың өмірі мен еңбек құралдары
Сыныбы: 6 сынып
Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: : Оқытушылық –Адамның пайда болуы туралы эволюциялық және діни
ілімдердің қалыптасып, даму тарихы және адамның даму сатысы туралы
білім беру.
Дамытушылық: Адамның дамуының әр сатысындағы қол жеткізген жетістіктерін
салыстыра отырып, айырмашылығын, ортақтығын тауып, ой қорытындылай білу
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларға бүгінгі адамзат баласы осындай қалыпқа жетуі үшін
ұзақ та қиын кезеңді басынан кешіргенін, оған еңбектің арқасында жеткенін
айта отырып еңбексүйгіштікке, ал адамның пайда болуы туралы діни түсінікті
қалыптастыра отырып имандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Ауызша баяндау, сұрақ жауап түрінде өткізу.
Сабақтың түрі: 1)жаңа материалды меңгеру;2) біліктерін,іскерлік пен
дағдыларын жетілдіру және пысықтау;3) Алған білімдерін тиімді
пайдалану;4)меңгерілген материалдарды
жүйелеу,қорытындылау;5)аралас;6)іздену,ой-қорытындылау
Сабақтың көрнекілігі: тірек-сызба, интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс: Этнология, антропология, дүние жүзі тарихы
Қолданылған әдебиеттер: Қазақстан тарихының очеркі. Алматы; 1993 ж.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут)
А) Оқушылармен амандасу
В) Оқушылардың сабаққа қатысу деңгейін анықтау
С) Ынта-зейіндерін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
І. «Менен сұрақ , сенен жауап»
1. Ертедегі адамдар қандай кәсіптермен айналысты?
(аңшылық, терімшілік)
2. Жиі – жиі қоныс аудару алғашқы адамдар тіршілігіне қандай өзгерістер
әкелді?
(жаңа жерлерді игерді. Ой - өрісі жетіле түсті)
3. Ежелгіі адамдар қандай жерлерге қоныстанған? (табиғи үңгір, тау
шатқалында)
4. Адамдар тіршілігінде қандай қиындықтар кездесті? (аяздан тоңды, тамақ
жоқ болды, ауру – сырқау көбейді, жабайы аңдар шабуылы)
5. Ежелгі адамдар қандай жетістіктерге жетті?
(еңбек құралдарын жасады: шапқы, қырғыш , шоқпар , киім киді, от жақты,
аңды қолға үйретті, топ – топ болып өмір сүрді.
6. Алғашқы адамдардың өмір сүрген жасы? (30 -40 жас)
7. Қазақстан жерінен ежелгі адамдардың сүйектері табылды ма? (Сүйегі
табылған жоқ)
8. Ежелгі тас ғасырын қалай атады?
( палеолит)
9. Ежелгі тас ғасыры нешеге бөлінеді. (2- ге бөлінеді 1- төменгі кезең. 2-
жоғарғы кезең.)
10. Ежелгі тас ғасыры адамдары немен қоректенді? (дәнді дақылдар, жеміс –
жидектер, аңдардың еті
ІІ. «Ойланып көр!!!»
1. Ежелгі адамдардың өмір сүрген дәуірі қалай аталады?
Археологтар адамзат дәуірін еңбек құралдарының ерекшеліктеріне қарай
бөледі.
Ежелгі адамдар жыртқыш аңдардан қорғану үшін топтанып жүріп күнелткен. Бұл
топтарды ғалымдар қалай атайды?
2. Ежелгі адамдар тобыры тамырлармен, жеміс- жидекпен, құстардың
жұмыртқаларымен т.б табиғаттың дайын өнімдерімен қоректенді.
Ол үшін немен айналысу керек? Алғашқы адамдар не істей алды?
IІІ. Сөзжұмбақ «Палеолит»
| | | |
|Епті адам | | |
|Питекантроп адам | | |
|Синантроп адам | | |
|Неандерталь адам | | |
|Саналы адам | | |
V. Оқушыларды бағалау:
VI. Үйге тапсырма беру: Алғашқы адамдардың өмірі мен еңбек құралдары оқу,
мазмұнын айту. Қосымша мәліметтер.
№3 Аршалы орта мектебінің
тарих пәні мұғалімі Айкынбаева
Мадина
Ежелгі адамдардың өмірі мен еңбек құралдары
Сыныбы: 6 сынып
Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: : Оқытушылық –Адамның пайда болуы туралы эволюциялық және діни
ілімдердің қалыптасып, даму тарихы және адамның даму сатысы туралы
білім беру.
Дамытушылық: Адамның дамуының әр сатысындағы қол жеткізген жетістіктерін
салыстыра отырып, айырмашылығын, ортақтығын тауып, ой қорытындылай білу
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларға бүгінгі адамзат баласы осындай қалыпқа жетуі үшін
ұзақ та қиын кезеңді басынан кешіргенін, оған еңбектің арқасында жеткенін
айта отырып еңбексүйгіштікке, ал адамның пайда болуы туралы діни түсінікті
қалыптастыра отырып имандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Ауызша баяндау, сұрақ жауап түрінде өткізу.
Сабақтың түрі: 1)жаңа материалды меңгеру;2) біліктерін,іскерлік пен
дағдыларын жетілдіру және пысықтау;3) Алған білімдерін тиімді
пайдалану;4)меңгерілген материалдарды
жүйелеу,қорытындылау;5)аралас;6)іздену,ой-қорытындылау
Сабақтың көрнекілігі: тірек-сызба, интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс: Этнология, антропология, дүние жүзі тарихы
Қолданылған әдебиеттер: Қазақстан тарихының очеркі. Алматы; 1993 ж.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут)
А) Оқушылармен амандасу
В) Оқушылардың сабаққа қатысу деңгейін анықтау
С) Ынта-зейіндерін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
І. «Менен сұрақ , сенен жауап»
1. Ертедегі адамдар қандай кәсіптермен айналысты?
(аңшылық, терімшілік)
2. Жиі – жиі қоныс аудару алғашқы адамдар тіршілігіне қандай өзгерістер
әкелді?
(жаңа жерлерді игерді. Ой - өрісі жетіле түсті)
3. Ежелгіі адамдар қандай жерлерге қоныстанған? (табиғи үңгір, тау
шатқалында)
4. Адамдар тіршілігінде қандай қиындықтар кездесті? (аяздан тоңды, тамақ
жоқ болды, ауру – сырқау көбейді, жабайы аңдар шабуылы)
5. Ежелгі адамдар қандай жетістіктерге жетті?
(еңбек құралдарын жасады: шапқы, қырғыш , шоқпар , киім киді, от жақты,
аңды қолға үйретті, топ – топ болып өмір сүрді.
6. Алғашқы адамдардың өмір сүрген жасы? (30 -40 жас)
7. Қазақстан жерінен ежелгі адамдардың сүйектері табылды ма? (Сүйегі
табылған жоқ)
8. Ежелгі тас ғасырын қалай атады?
( палеолит)
9. Ежелгі тас ғасыры нешеге бөлінеді. (2- ге бөлінеді 1- төменгі кезең. 2-
жоғарғы кезең.)
10. Ежелгі тас ғасыры адамдары немен қоректенді? (дәнді дақылдар, жеміс –
жидектер, аңдардың еті
ІІ. «Ойланып көр!!!»
1. Ежелгі адамдардың өмір сүрген дәуірі қалай аталады?
Археологтар адамзат дәуірін еңбек құралдарының ерекшеліктеріне қарай
бөледі.
Ежелгі адамдар жыртқыш аңдардан қорғану үшін топтанып жүріп күнелткен. Бұл
топтарды ғалымдар қалай атайды?
2. Ежелгі адамдар тобыры тамырлармен, жеміс- жидекпен, құстардың
жұмыртқаларымен т.б табиғаттың дайын өнімдерімен қоректенді.
Ол үшін немен айналысу керек? Алғашқы адамдар не істей алды?
IІІ. Сөзжұмбақ «Палеолит»
| | | |
|Епті адам | | |
|Питекантроп адам | | |
|Синантроп адам | | |
|Неандерталь адам | | |
|Саналы адам | | |
V. Оқушыларды бағалау:
VI. Үйге тапсырма беру: Алғашқы адамдардың өмірі мен еңбек құралдары оқу,
мазмұнын айту. Қосымша мәліметтер.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz