Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ойлау жұп
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР
|Сабақтың тақырыбы |Адамның жоғарғы жүйке қызметінің ерекшеліктері. |
|Мақсаты |Адамның жоғарғы жүйке жүйесіне тән қасиеттерін, оның ерекшеліктерін түсіндіру. |
|Оқыту нәтижесі |Оқушылар сана, сөз, есте сақтау, ойлау туралы менгереді, сыни ойлауы қалыптасып, оқушы өз |
| |ойын еркін, нақты жеткізе алады жан-жақтылық қасиеті дамиды. |
|Түйінді идеясы |Адамның жоғары жүйке жүйесіне тән қасиеттерге сана, ойлау, сөз, есте сақтау, еңбек ету |
| |кабілеті, қоғамдық өмірге бейімделуі жатады. |
| | |Сабақтың мазмұны: |
|Уақыты |Ресурсы | |
| | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 минут | |Ұйымдастыру. Сәлемдесу 1 мамыр қарсаңына байланысты сабағымды |Оқушылар әртүрлі тілде |
| | |әртүрлі ұлттың сәлемдесуінен бастадым. |сәлемдесті. |
|2 минут | |Оқушыларды өз қалаулары бойынша 5 жұпқа бөлдім. |Оқушылар өз жұптарын тауып|
| | | |бөлінеді. |
|7 минут |АКТ, слайд |Неден басаймыз? Ой қозғау. Слайдтар арқылы суреттер көрсету. |Оқушылар өз ойларынша |
| | |Суреттерге байланысты сұрақтар қоямын. |Жауап береді. |
|7 минут |Постер, |Жұптарға берілетін тапсырмалар. Кластер бойынша түсіндіріледі. |Тақырыпты оқып, меңгереді |
| |карандаштар, |1 жұп: Жоғарғы жүйке жүйесінің қызметі. | |
| |маркерлер т.б |2 жұп: Сана, түйсіну | |
| | |3 жұп: Сөз. | |
| | |4 жұп: Ойлау | |
| | |5 жұп: Есте сақтау. | |
|7 минут |Постер |Тақырыпты түсіндіруі. |Постер арқылы кластер |
| | | |әдісімен сабақты меңгеріп,|
| | | |түсіндіреді. |
| | | |Үш шапалақ бойынша |
| | | |бағаланады. |
|3 минут | |Сергіту сәті. Әріптер бойынша сергіту сәтін өткіздім. Мысалы, а,|әріптерді менің айтуым |
| | |о, и, х деген әріптер бойынша. |бойынша қайталайды. |
|2 минут | | Не ортақ? Яғни мысалы, бір айда туғандар, жұлдызнамалар бірдей |Оқушылар өз жұптарымен |
| | |оқушыларды жұпқа бөлдім. |бөлінеді. |
|13 минут |Телпектер |Ой қорыту. 6 телпек. |Постер арқылы, сызбалар, |
| |түрлі түсті, |1 жұп: ақ телпек: тақырып бойынша негізгі мәліметтер береді. |суреттер салып қорғайды. |
| |постер, ақ бет|2 жұп: қызыл телпек өздерінің сезімдерін эссе арқылы білдіреді. |Эссе жазады, тақпақ |
| |қағаздар |3 жұп: сары телпек ассоциация құрастырады. |шығарады. |
| | |4 жұп: жасыл телпек шығармашылық ойлар тақпақ шығарады. |Бір бірін, өзара |
| | |5 жұп: Қорытындылайды. |бағалайды. |
|2 минут | |Үйге тапсырма: Өздерінің есте қалған қызықты оқиғаларын туралы | |
| | |шағын щығарма жазып келу. | |
|Сабақтың тақырыбы |Адамның жоғарғы жүйке қызметінің ерекшеліктері. |
|Мақсаты |Адамның жоғарғы жүйке жүйесіне тән қасиеттерін, оның ерекшеліктерін түсіндіру. |
|Оқыту нәтижесі |Оқушылар сана, сөз, есте сақтау, ойлау туралы менгереді, сыни ойлауы қалыптасып, оқушы өз |
| |ойын еркін, нақты жеткізе алады жан-жақтылық қасиеті дамиды. |
|Түйінді идеясы |Адамның жоғары жүйке жүйесіне тән қасиеттерге сана, ойлау, сөз, есте сақтау, еңбек ету |
| |кабілеті, қоғамдық өмірге бейімделуі жатады. |
| | |Сабақтың мазмұны: |
|Уақыты |Ресурсы | |
| | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 минут | |Ұйымдастыру. Сәлемдесу 1 мамыр қарсаңына байланысты сабағымды |Оқушылар әртүрлі тілде |
| | |әртүрлі ұлттың сәлемдесуінен бастадым. |сәлемдесті. |
|2 минут | |Оқушыларды өз қалаулары бойынша 5 жұпқа бөлдім. |Оқушылар өз жұптарын тауып|
| | | |бөлінеді. |
|7 минут |АКТ, слайд |Неден басаймыз? Ой қозғау. Слайдтар арқылы суреттер көрсету. |Оқушылар өз ойларынша |
| | |Суреттерге байланысты сұрақтар қоямын. |Жауап береді. |
|7 минут |Постер, |Жұптарға берілетін тапсырмалар. Кластер бойынша түсіндіріледі. |Тақырыпты оқып, меңгереді |
| |карандаштар, |1 жұп: Жоғарғы жүйке жүйесінің қызметі. | |
| |маркерлер т.б |2 жұп: Сана, түйсіну | |
| | |3 жұп: Сөз. | |
| | |4 жұп: Ойлау | |
| | |5 жұп: Есте сақтау. | |
|7 минут |Постер |Тақырыпты түсіндіруі. |Постер арқылы кластер |
| | | |әдісімен сабақты меңгеріп,|
| | | |түсіндіреді. |
| | | |Үш шапалақ бойынша |
| | | |бағаланады. |
|3 минут | |Сергіту сәті. Әріптер бойынша сергіту сәтін өткіздім. Мысалы, а,|әріптерді менің айтуым |
| | |о, и, х деген әріптер бойынша. |бойынша қайталайды. |
|2 минут | | Не ортақ? Яғни мысалы, бір айда туғандар, жұлдызнамалар бірдей |Оқушылар өз жұптарымен |
| | |оқушыларды жұпқа бөлдім. |бөлінеді. |
|13 минут |Телпектер |Ой қорыту. 6 телпек. |Постер арқылы, сызбалар, |
| |түрлі түсті, |1 жұп: ақ телпек: тақырып бойынша негізгі мәліметтер береді. |суреттер салып қорғайды. |
| |постер, ақ бет|2 жұп: қызыл телпек өздерінің сезімдерін эссе арқылы білдіреді. |Эссе жазады, тақпақ |
| |қағаздар |3 жұп: сары телпек ассоциация құрастырады. |шығарады. |
| | |4 жұп: жасыл телпек шығармашылық ойлар тақпақ шығарады. |Бір бірін, өзара |
| | |5 жұп: Қорытындылайды. |бағалайды. |
|2 минут | |Үйге тапсырма: Өздерінің есте қалған қызықты оқиғаларын туралы | |
| | |шағын щығарма жазып келу. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz