Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Адамгершілік құндылықтар
Жанкелшдин атындағы
орта мектебі
Сынып сағаты
Сынып жетекшісі:
Жантілеуова Бақыт.
Адамгершілік құндылықтар.
Мақсаты: Адамгершілік құндылықтарды бойына жинақтаған, өзіндік
көзқарасы
бар ұрпақ тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Мағзом Сүндетовтың «Қасқалдақ» әңгімесі. Нақыл сөздер.
Мұхаммед пайғамбардың хадистері. Адамгершілік
туралы оқушы
шығармалары, өлеңдер ,салған суреттері.
Интерактивті тақта. Слайд.
Сынып сағатының түрі : конференция сабақ «Кітап оқушылар конференциясы»
Сынып сағатының әдісі: баяндау, пікірлесу, талдау.
Сынып сағатының барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. М. Сүндетовтың «Қасқалдақ» әңгімесінен
адамгершілік
құндылықтар туралы баяндау. 1986 жылғы
желтоқсан оқиғасымен
байланыстыру
3. Адамгершілік балалар көзімен... (шығармашылық
тапсырмамен жұмыс)
4. Мұхаммед пайғамбар хадистеріндегі
адамгершілік құндылықтар туралы.
5. Қорытынды:
Көрермендердің адамгершілік құндылықтары
туралы пікірлерін тыңдау
І-бөлім.
М. Сүндетовтың «Қасқалдақ» әңгімесінің мазмұнын айту.
Оқушылармен пікірлесу арқылы әңгімеден адамгершілік қасиеттерді табу,
талдау.
Слайдта көрсетілген жетекші сұрақтар:
1) «Қасқалдақ» әңгімесінде не туралы айтылған?
2) Ана-қасқалдақтың балапандарына деген сүйіспеншілігі, мейірім,
қамқорлығы, өнегесі
әңгіменің қай жерлерінен көруге болады?
3) Балапандардың қылықтарына қарап біз не аңғарамыз? Ақ мойын балапан
несімен
ерекшелінеді?
4) «Отты таяғы барлар» кімдер? Сендердің ойларыңызша қара мұртты қандай
адам,
аңсары Бектас ше?
5) Әңгімеде қандай адамгершілік құндылықтар келтірілген?
Әңгімеде кездескен адамгершілік қасиеттерді слайдтан көрсетіп мағынасын
түсіну
(Сабырлық, қанағатшылдық, мейірімділік, қамқорлық, имандылық, парасаттылық,
сүйіспеншілік, рақымшылық, еңбекқорлық т.б.
Мұғалім сөзі:
«Қасқалдақ» әңгімесін 1986 жылғы желтоқсан оқиғасымен байланыстыру.
«Қасқалдақтың қанындай» деген халық сөзінің төркіні кең. Қазақ қимас
нәрсесін қасқалдақтың қанына теңеген. Қасқалдақ кішкентай сұр құс. Өзі
кішілігіне қарамастан азат өмірге құштар.
ІІ-Бөлім.
Адамгершілік балалар көзімен...
1. Оқушы шығармасы
2. Өлеңдер оқу.
3. Сурет салу.
ІІІ-Бөлім
Мұхаммед хадистерінде адамгершілік құндылықтар туралы.
83, 44, 142 хадистерді слайдта көрсетіп, оқу.
83 - хадис
- Қолыңнан келсе адамдарға жақсылық етіп, іштей қуаныш ет. Жаман ісіне
қайғырып, алладан қайырымдылық сұра. Бұл имандылық белгісі.
44 - хадис
- Алла –тағала еңбек еткендерді, егін егіп, бау - бақша өсіргендерді
жақсы көреді. Оны адамға еткен ізгілік деп есептейді.
142 - хадис
- Өзіңе кездескен жасы үлкендерге сәлем беріп амандас. Оны тану- танымау
шарт емес. Ол достықты арттырады. Әрі адамдығыңды анықтайды.
Адамдардың айуаннан айырмашылығы осында.
Ислам діні және басқада дүние жүзінде өмір сүретін діндерде адамгершілік
құндылықты уағыздайды. Адамдық, имандылыққа қарсы экстеремизмге жол жоқ
дей отырып, оқушыларды салауатты өмірге шақыру.
ІҮ – бөлім
Қорытынды :
Көрермендердің адамгершілік құндылықтары туралы пікірлерін тыңдау
орта мектебі
Сынып сағаты
Сынып жетекшісі:
Жантілеуова Бақыт.
Адамгершілік құндылықтар.
Мақсаты: Адамгершілік құндылықтарды бойына жинақтаған, өзіндік
көзқарасы
бар ұрпақ тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Мағзом Сүндетовтың «Қасқалдақ» әңгімесі. Нақыл сөздер.
Мұхаммед пайғамбардың хадистері. Адамгершілік
туралы оқушы
шығармалары, өлеңдер ,салған суреттері.
Интерактивті тақта. Слайд.
Сынып сағатының түрі : конференция сабақ «Кітап оқушылар конференциясы»
Сынып сағатының әдісі: баяндау, пікірлесу, талдау.
Сынып сағатының барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. М. Сүндетовтың «Қасқалдақ» әңгімесінен
адамгершілік
құндылықтар туралы баяндау. 1986 жылғы
желтоқсан оқиғасымен
байланыстыру
3. Адамгершілік балалар көзімен... (шығармашылық
тапсырмамен жұмыс)
4. Мұхаммед пайғамбар хадистеріндегі
адамгершілік құндылықтар туралы.
5. Қорытынды:
Көрермендердің адамгершілік құндылықтары
туралы пікірлерін тыңдау
І-бөлім.
М. Сүндетовтың «Қасқалдақ» әңгімесінің мазмұнын айту.
Оқушылармен пікірлесу арқылы әңгімеден адамгершілік қасиеттерді табу,
талдау.
Слайдта көрсетілген жетекші сұрақтар:
1) «Қасқалдақ» әңгімесінде не туралы айтылған?
2) Ана-қасқалдақтың балапандарына деген сүйіспеншілігі, мейірім,
қамқорлығы, өнегесі
әңгіменің қай жерлерінен көруге болады?
3) Балапандардың қылықтарына қарап біз не аңғарамыз? Ақ мойын балапан
несімен
ерекшелінеді?
4) «Отты таяғы барлар» кімдер? Сендердің ойларыңызша қара мұртты қандай
адам,
аңсары Бектас ше?
5) Әңгімеде қандай адамгершілік құндылықтар келтірілген?
Әңгімеде кездескен адамгершілік қасиеттерді слайдтан көрсетіп мағынасын
түсіну
(Сабырлық, қанағатшылдық, мейірімділік, қамқорлық, имандылық, парасаттылық,
сүйіспеншілік, рақымшылық, еңбекқорлық т.б.
Мұғалім сөзі:
«Қасқалдақ» әңгімесін 1986 жылғы желтоқсан оқиғасымен байланыстыру.
«Қасқалдақтың қанындай» деген халық сөзінің төркіні кең. Қазақ қимас
нәрсесін қасқалдақтың қанына теңеген. Қасқалдақ кішкентай сұр құс. Өзі
кішілігіне қарамастан азат өмірге құштар.
ІІ-Бөлім.
Адамгершілік балалар көзімен...
1. Оқушы шығармасы
2. Өлеңдер оқу.
3. Сурет салу.
ІІІ-Бөлім
Мұхаммед хадистерінде адамгершілік құндылықтар туралы.
83, 44, 142 хадистерді слайдта көрсетіп, оқу.
83 - хадис
- Қолыңнан келсе адамдарға жақсылық етіп, іштей қуаныш ет. Жаман ісіне
қайғырып, алладан қайырымдылық сұра. Бұл имандылық белгісі.
44 - хадис
- Алла –тағала еңбек еткендерді, егін егіп, бау - бақша өсіргендерді
жақсы көреді. Оны адамға еткен ізгілік деп есептейді.
142 - хадис
- Өзіңе кездескен жасы үлкендерге сәлем беріп амандас. Оны тану- танымау
шарт емес. Ол достықты арттырады. Әрі адамдығыңды анықтайды.
Адамдардың айуаннан айырмашылығы осында.
Ислам діні және басқада дүние жүзінде өмір сүретін діндерде адамгершілік
құндылықты уағыздайды. Адамдық, имандылыққа қарсы экстеремизмге жол жоқ
дей отырып, оқушыларды салауатты өмірге шақыру.
ІҮ – бөлім
Қорытынды :
Көрермендердің адамгершілік құндылықтары туралы пікірлерін тыңдау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz