Ежелгі адамдар

Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы №3 жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің биология пәні мұғалімі Қарасаева Ғарипа Утаровна

Адам және адам нәсілдері. Антропогенездің қозғаушы күші.

Адам -биосферадағы жоғары санамен ақыл -ойдың иесі. Адам әрекеті табиғаттағы ең қуатты антропогендік факторға айналып отыр. Ол адамдар туысының қазіргі кезде тіршілік ететін жалғыз түрі -саналы адам. Оның бүгінгі дәрежеге жетуіне еңбек пен қоғамдасып өмір сүрудің басты ықпалы болды.

Мақсаты: Адам және оның саналы тіршілік иесі екендігіне, нәсілдеріне

сипаттама беру. Антропогенездің қозғаушы күштерін сипаттап,

антропосоциогенездің мәнін айқындау.

Күтілетін нәтижелер: Адамды, оның нәсілдерін сипаттап жүйелейді.

Адамды ата -тектерімен салыстырмалы түрде

зерделейді, оның туыстарынан кесте құрастырады.

Адам ағзасын зерттеудің жобасын құрастырып,

қорғайды.

Көрнекті жабдықтар: Электрондық оқулық. Тестілік құрылғы. Оқулықтар.

Аппликация. АКТ мүмкіндіктері.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Тапсырма мазмұны
Оқушы әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері: Кіріспе
Мұғалім әрекеті:

І. Ұйымдастыру.

Психологиялық дайындық. Бағдаршам түстеріне сәйкес қиықшалар арқылы 3 топқа бөлу.

Тапсырма мазмұны:

1 топ.

Адам, эволюциясы және зерттелуі туралы ұғымдар.

2топ

Адамды зерттеуші ғалымдар.

3 топ

Адам туыстары.

Оқушы әрекеті: Әр топ мүшесі қиықшадағы ұғымдарды атап, қиықшаның түстеріне қарай топтасып отырады.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалім әрекеті: ІІ. Үй тапсырмасы тестілік құрылғы арқылы тексеріледі. Интербелсенді тақтадағы қорытындысын бағалау парағына түсіруді ұсынады.
Тапсырма мазмұны:

1. Ежелгі адамдар?

2. Ертедегі адамдар?

3. Осы заманғы адамдар

4. Адамды зерттеген

ғалымдар?

5. Атавизм және рудимент

6. Архантроптар

7. Синантроптар

8. Неоантроптар

9. Кроманьондар

10. Саналы адам

Оқушы әрекеті: Тестілік құрылғылар арқылы 10 сұраққа жауап беріп, қорытынды бағасын топ басшылары бағалау парағына түсіреді.
Бағалау: Тестілік құрылғы арқылы бағалау.
Сабақ кезеңдері: Тұсаукесер
Мұғалім әрекеті: ІІІ. Қызығушылығын ояту. Адам нәсілдері, олардың тіршілігі мен таралуы. Слайдтан көрсету арқылы сұрақтар қояды.
Тапсырма мазмұны:

Нәсіл түрге жата ма? Нәсілдер қалай таралған?

Қанша нәсіл бар?

Самбо, мулат, метис туралы не білесің?

Оқушы әрекеті: Сұраққа жауап береді, ойланады.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері: Негізгі бөлім
Мұғалім әрекеті: Әр топқа ойлаудың алты дағдысына негізделген 2 қалпақ беріледі. 3 топқа барлығы 6 қалпақ таратылады. Орындайтын тапсырмалары нақты түсіндіріледі.
Тапсырма мазмұны:

Ақ қалпаққа:

«Саналы адамның қалыптасуы және оның нәсілдері»

Сары: «Адамның жағымды қасиеттерімен іс -әрекеттері»

Қара: «Адамның жағымсыз қасиеттері мен іс -әрекеттері»

Қызыл: «Адам туралы ой толғауы»

Жасыл: «Адамды зерттеу жобасын құрастыру»

Жасыл : «Адамды зерттеу жобасын құрастыру»

Көк: «Адам ақыл -ой мен сананың иесі» (барлық басқа қалпақ иелерінің ой-пікірлерін түйіндейді) .

Оқушы әрекеті: Оқушылар таратылған ресурс парақтарымен танысып, ойлаудың 6 дағдысына сай ой бөліседі. Ой толғауда М. Мақатаевтың өлеңдерінен үзінді оқиды. Топ мүшелері сұрақ -жауап арқылы пікір сайыс ұйымдастырады. Зерделейді ой түйін жасап, шешімге келеді.
Бағалау: Топтық бағалау
Сабақ кезеңдері: Қорытынды:
Мұғалім әрекеті:

Көк қалпақ иесінің тақтаға «Саналы адамды» жүйелеуін, сипаттауын ұсынады.

Адам -табиғаттың ең тамаша туындысы.

Ч. Дарвин

Тапсырма мазмұны:

Тип Хордалылар

Тип тарм. Омыртқалы-

лар

Класс Сүтқоректілер

Класс тарм. Қағанақ-

тылар

Отряд Приматтар

Отряд тарм. Тар-

танаулылар

Тұқымдас Гоми-

нидтер

Туыс Адам

Түр Саналы

адам

Оқушы әрекеті:

Оқушылар көмектеседі. Тақтаға аппликацияларды ретімен орналастырады.

Үйге тапсырма

Бағалау:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Тапсырма мазмұны:
Оқушы әрекеті:
Бағалау:

Ұқсас жұмыстар
Ең алғашқы адамдар
Ежелгі Қазақстан тарихы
Ежелгі тас ғасыры
Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?
Ертедегі адамдар
Қазақ хандығының мемлекеттік -әкімшілік құрылымы. . ,ғұндар сабақ презентациямен 6 сынып, тас дәуіріндегі Қазақстан 6 сынып
Суретке қарап
Тік жүретін адам
Ертедегі және осы заманғы алғашқы адамдар
Дүниетану пәнінен тірексызбалар. 4 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz