Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ежелгі адамдар
Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы №3 жалпы
орта білім беретін қазақ мектебінің биология пәні мұғалімі Қарасаева
Ғарипа Утаровна
Адам және адам нәсілдері. Антропогенездің қозғаушы күші.
Адам –биосферадағы жоғары санамен ақыл –ойдың иесі. Адам әрекеті
табиғаттағы ең қуатты антропогендік факторға айналып отыр. Ол адамдар
туысының қазіргі кезде тіршілік ететін жалғыз түрі –саналы адам. Оның
бүгінгі дәрежеге жетуіне еңбек пен қоғамдасып өмір сүрудің басты ықпалы
болды.
Мақсаты: Адам және оның саналы тіршілік иесі екендігіне, нәсілдеріне
сипаттама беру. Антропогенездің қозғаушы күштерін
сипаттап,
антропосоциогенездің мәнін айқындау.
Күтілетін нәтижелер: Адамды, оның нәсілдерін сипаттап жүйелейді.
Адамды ата –тектерімен
салыстырмалы түрде
зерделейді, оның туыстарынан
кесте құрастырады.
Адам ағзасын зерттеудің жобасын
құрастырып,
қорғайды.
Көрнекті жабдықтар: Электрондық оқулық. Тестілік құрылғы. Оқулықтар.
Аппликация. АКТ мүмкіндіктері.
Сабақ барысы:
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Тапсырма мазмұны |Оқушы әрекеті |Бағалау |
|кезеңдері | | | | |
|Кіріспе |І. Ұйымдастыру. |1 топ. |Әр топ мүшесі | |
| |Психологиялық дайындық. |Адам, эволюциясы және |қиықшадағы | |
| |Бағдаршам түстеріне |зерттелуі туралы ұғымдар.|ұғымдарды | |
| |сәйкес қиықшалар арқылы 3|2топ |атап, | |
| |топқа бөлу. |Адамды зерттеуші |қиықшаның | |
| | |ғалымдар. |түстеріне | |
| | |3 топ |қарай топтасып| |
| | |Адам туыстары. |отырады. | |
|Үй |ІІ. Үй тапсырмасы |1.Ежелгі адамдар? |Тестілік | |
|тапсырмасын |тестілік құрылғы арқылы |2.Ертедегі адамдар? |құрылғылар |Тестілік|
|тексеру |тексеріледі. |3.Осы заманғы адамдар |арқылы 10 |құрылғы |
| |Интербелсенді тақтадағы |4.Адамды зерттеген |сұраққа жауап |арқылы |
| |қорытындысын бағалау |ғалымдар? |беріп, |бағалау.|
| |парағына түсіруді |5.Атавизм және рудимент |қорытынды | |
| |ұсынады. |6.Архантроптар |бағасын топ | |
| | |7.Синантроптар |басшылары | |
| | |8.Неоантроптар |бағалау | |
| | |9.Кроманьондар |парағына | |
| | |10.Саналы адам |түсіреді. | |
|Тұсаукесер |ІІІ. Қызығушылығын ояту. |Нәсіл түрге жата ма? |Сұраққа жауап | |
| |Адам нәсілдері, олардың |Нәсілдер қалай таралған? |береді, | |
| |тіршілігі мен таралуы. |Қанша нәсіл бар? |ойланады. | |
| |Слайдтан көрсету арқылы |Самбо, мулат, метис | | |
| |сұрақтар қояды. |туралы не білесің? | | |
|Негізгі бөлім|Әр топқа ойлаудың алты |Ақ қалпаққа: |Оқушылар | |
| |дағдысына негізделген 2 |«Саналы адамның |таратылған | |
| |қалпақ беріледі. 3 топқа |қалыптасуы және оның |ресурс | |
| |барлығы 6 қалпақ |нәсілдері» |парақтарымен | |
| |таратылады. Орындайтын |Сары: «Адамның |танысып, | |
| |тапсырмалары нақты |жағымды қасиеттерімен іс |ойлаудың 6 | |
| |түсіндіріледі. |-әрекеттері» |дағдысына сай |Топтық |
| | |Қара: «Адамның |ой бөліседі. |бағалау |
| | |жағымсыз қасиеттері мен |Ой толғауда | |
| | |іс –әрекеттері» |М.Мақатаевтың | |
| | |Қызыл: «Адам туралы |өлеңдерінен | |
| | |ой толғауы» |үзінді оқиды. | |
| | |Жасыл: «Адамды зерттеу |Топ мүшелері | |
| | |жобасын құрастыру» |сұрақ –жауап | |
| | | Жасыл: «Адамды |арқылы пікір | |
| | |зерттеу жобасын |сайыс | |
| | |құрастыру» |ұйымдастырады.| |
| | |Көк: «Адам ақыл –ой |Зерделейді ой | |
| | |мен сананың иесі» (барлық|түйін жасап, | |
| | |басқа қалпақ иелерінің |шешімге | |
| | |ой-пікірлерін |келеді. | |
| | |түйіндейді). | | |
|Қорытынды: |Көк қалпақ иесінің |Тип Хордалылар |Оқушылар | |
| |тақтаға «Саналы адамды» | |көмектеседі. | |
| |жүйелеуін, сипаттауын |Тип тарм.Омыртқалы- |Тақтаға | |
| |ұсынады. |лар |аппликациялард| |
| | |Класс Сүтқоректілер |ы ретімен | |
| | |Класс тарм.Қағанақ- |орналастырады.| |
| | |тылар | | |
| | |Отряд Приматтар | | |
| | |Отряд тарм.Тар- | | |
| | |танаулылар | | |
| |Адам –табиғаттың ең |Тұқымдас Гоми- | | |
| |тамаша туындысы. |нидтер | | |
| |Ч.Дарвин |Туыс Адам | | |
| | |Түр Саналы | | |
| | |адам | | |
| | | |Үйге тапсырма | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
-----------------------
Өмір
Тіршілік
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz