Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушының ұпайы
Жаратылыстану пәні
Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Табиғи қоршаған орта
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға табиғи қоршаған орта туралы түсінік беру, сұрақ-жауап арқылы
сыни ойлау дағдысын арттыру, өзара ынтымақтастық орнату.
Күтілетін нәтиже:
1. Табиғи қоршаған орта туралы білім алады.
2. Білімді өз беттерімен меңгереді.
3. Сөздік қоры артады.
4. Бірін-бірі тыңдауға үйренеді.
5. Сыни ойлайды.
Құралдар: АКТ, интерактивті тақта, слайд, флипчарт, ғаламтор мәліметтері.
Сабақтың әдісі:Блум таксономиясы,АКТ, әңгімелесу, диалог, сұрақ-жауап.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушыларды топқа бөлу тренингі:
Жануарлардың аттары қағазға жазылып, оқушылар суырады, сол жануардың
дауысын дыбыстау арқылы өз топтарын табады.
Топ ережелерін еске түсіру.
Әр топта топ басшысын, хатшысын, репортер, тәлімгер сайлау.
(Оқушылар өзара келісіп, сайлайды)
Бағалау критерийлерін ұсыну.
|Ойлау деңгейі |Сұрақтар мен тапсырмалар | Балл |
|Білу |Тіршілік ортасы дегеніміз не? |5 |
| | | |
|Түсіну |Тірі ағзалар жер бетінде қалай таралған? |2 |
| |Неліктен жер шарында өсімдіктер мен жануарлар |3 |
| |әркелкі таралған? | |
| | | |
|Қолдану |Өсімдіктер мен жануарлардың қандай түрлері |10 |
| |жергілікті өлкеде кездеседі? Олардың тіршілігі | |
| |туралы | |
| |қызықты әңгімелерді есіңе түсіріп ,айтып беріңдер. | |
|Талдау |Оқулықпен жұмыс. |5 |
| |(Оқушылар мәтінмен танысып шығады.) | |
| |Слайдтар көрсету арқылы жануарлар мен өсімдіктердің| |
| |қоршаған ортаға бейімделуін көрсету. | |
| |Суретті көре отырып өздері қорытындылап отырады. | |
| |Адаптация терминіне өздері анықтама жасап, мағынасын| |
| |ашады, дәптерге жазады. | |
|Жинақтау |Сөзтізбек «Амур жолбарысы» | | |
| | | | |
| |а | | |
| |Д | | |
| |А | | |
| |п | | |
| |т | | |
| |а | | |
| |ц | | |
| |и | | |
| |я | | |
| | | | |
| | | | |
| |М | | |
| |А | | |
| |у | | |
| |з | | |
| |е | | |
| |р | | |
| |қ | | |
| |ұ | | |
| |с | | |
| | | | |
| | | | |
| |У | | |
| |с | | |
| |с | | |
| |у | | |
| |р | | |
| |и | | |
| |й | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |а | | |
| |Р | | |
| |қ | | |
| |ы | | |
| |л | | |
| |д | | |
| |а | | |
| |Қ | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Ж | | |
| |а | | |
| |й | | |
| |р | | |
| |А | | |
| | | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |О | | |
| |я | | |
| |Н | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |ұ | | |
| |Л | | |
| |а | | |
| |Қ | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |ұ | | |
| |р | | |
| |Б | | |
| |а | | |
| |қ | | |
| |А | | |
| | | | |
| |ж | | |
| |и | | |
| |р | | |
| |А | | |
| |Ф | | |
| | | | |
| | | | |
| |ж | | |
| |а | | |
| |Р | | |
| |ы | | |
| |Қ | | |
| | | | |
| |б | | |
| |а | | |
| |л | | |
| |Ы | | |
| |қ | | |
| |ш | | |
| |Ы | | |
| | | | |
| |б | | |
| |ә | | |
| |С | | |
| |е | | |
| |к | | |
| |е | | |
| |л | | |
| |е | | |
| |с | | |
| |т | | |
| |і | | |
| |к | | |
| | | | |
| |д | | |
| |ы | | |
| |р | | |
| |к | | |
| |е | | |
| |п | | |
| |т | | |
| |е | | |
| |р | | |
| | | | |
| |Жануарлардың қоршаған ортасына бейімделуі. | | |
| |Емен ағашының төменгі бөлігінен жемін аулайтын| | |
| |құс. | | |
| |Амур жолбарысы тіршілік ететін орманды-сулы | | |
| |аймақ. | | |
| |Жұмыртқасы айналасындағы тасқа ұқсайтын құс. | | |
| |Өткір инелері бұл жануардың қорғанышы. | | |
| |Су жүрек дала жануары. | | |
| |Сүтқоректілердің ыстық ауамен күресуде ерекше | | |
| |рөл атқаратын дене мүшесі. | | |
| |Ұзын жабысқыш тілді қосмекенді . | | |
| |Ұзын мойынды жануар. | | |
| |Барлық тіршілік иесі үшін маңызды жағдай. | | |
| |Қайың ағашының төменгі бөлігінен азығын | | |
| |табатын құс. | | |
| |Қорегіне байланысты жануарлардың арасында | | |
| |туындайтын жанжал. | | |
| |Қарағай ағашының төменгі бөлігіне азығын | | |
| |аулайтын құс. | | |
|Бағалау |Венн диаграммасы |5 |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Құрлық жануарлары Су жануарлары | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Кері байланыс |«Не үйрендім? Не үйренгім келеді?» әдісі бойынша сабақты |
| |бекіту |
| | |
Бағалау: Критерий бойынша оқушылардың өзін-өзі бағалау қорытындысына
талдау, қорытынды баға.
|Тапсырмалар мен сұрақтар |Ұпай саны |Оқушының ұпайы |
|Тіршілік ортасы дегеніміз не? |5 | |
|Тірі ағзалар жер бетінде қалай |3 | |
|таралған? |2 | |
|Неліктен жер шарында өсімдіктер мен | | |
|жануарлар әркелкі таралған? | | |
|Өсімдіктер мен жануарлардың қандай |10 | |
|түрлері жергілікті өлкеде кездеседі?| | |
|Олардың тіршілігі туралы қызықты | | |
|әңгімелерді есіңе түсіріп ,айтып | | |
|беріңдер. | | |
|Оқулықпен жұмыс. |10 | |
|Сөзтізбек |10 | |
| |(10-13 жауап | |
| |10 ұпай) | |
|Венн диаграммасы |5 | |
|Жалпы ұпайы |45 | |
35-45 ұпай «5»
24-34 ұпай «4»
13-23 ұпай «3»
0-12 ұпай «2»
Үйге тапсырма:
1. §53 оқуға
2. Табиғат көрінісі бейнеленген сурет салып келуді тапсыру.
Зекешова Арайлым,
Бостандық ОЖББМ,
Казталов ауданы,
Батыс Қазақстан облысы.
Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Табиғи қоршаған орта
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға табиғи қоршаған орта туралы түсінік беру, сұрақ-жауап арқылы
сыни ойлау дағдысын арттыру, өзара ынтымақтастық орнату.
Күтілетін нәтиже:
1. Табиғи қоршаған орта туралы білім алады.
2. Білімді өз беттерімен меңгереді.
3. Сөздік қоры артады.
4. Бірін-бірі тыңдауға үйренеді.
5. Сыни ойлайды.
Құралдар: АКТ, интерактивті тақта, слайд, флипчарт, ғаламтор мәліметтері.
Сабақтың әдісі:Блум таксономиясы,АКТ, әңгімелесу, диалог, сұрақ-жауап.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушыларды топқа бөлу тренингі:
Жануарлардың аттары қағазға жазылып, оқушылар суырады, сол жануардың
дауысын дыбыстау арқылы өз топтарын табады.
Топ ережелерін еске түсіру.
Әр топта топ басшысын, хатшысын, репортер, тәлімгер сайлау.
(Оқушылар өзара келісіп, сайлайды)
Бағалау критерийлерін ұсыну.
|Ойлау деңгейі |Сұрақтар мен тапсырмалар | Балл |
|Білу |Тіршілік ортасы дегеніміз не? |5 |
| | | |
|Түсіну |Тірі ағзалар жер бетінде қалай таралған? |2 |
| |Неліктен жер шарында өсімдіктер мен жануарлар |3 |
| |әркелкі таралған? | |
| | | |
|Қолдану |Өсімдіктер мен жануарлардың қандай түрлері |10 |
| |жергілікті өлкеде кездеседі? Олардың тіршілігі | |
| |туралы | |
| |қызықты әңгімелерді есіңе түсіріп ,айтып беріңдер. | |
|Талдау |Оқулықпен жұмыс. |5 |
| |(Оқушылар мәтінмен танысып шығады.) | |
| |Слайдтар көрсету арқылы жануарлар мен өсімдіктердің| |
| |қоршаған ортаға бейімделуін көрсету. | |
| |Суретті көре отырып өздері қорытындылап отырады. | |
| |Адаптация терминіне өздері анықтама жасап, мағынасын| |
| |ашады, дәптерге жазады. | |
|Жинақтау |Сөзтізбек «Амур жолбарысы» | | |
| | | | |
| |а | | |
| |Д | | |
| |А | | |
| |п | | |
| |т | | |
| |а | | |
| |ц | | |
| |и | | |
| |я | | |
| | | | |
| | | | |
| |М | | |
| |А | | |
| |у | | |
| |з | | |
| |е | | |
| |р | | |
| |қ | | |
| |ұ | | |
| |с | | |
| | | | |
| | | | |
| |У | | |
| |с | | |
| |с | | |
| |у | | |
| |р | | |
| |и | | |
| |й | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |а | | |
| |Р | | |
| |қ | | |
| |ы | | |
| |л | | |
| |д | | |
| |а | | |
| |Қ | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Ж | | |
| |а | | |
| |й | | |
| |р | | |
| |А | | |
| | | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |О | | |
| |я | | |
| |Н | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |ұ | | |
| |Л | | |
| |а | | |
| |Қ | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |ұ | | |
| |р | | |
| |Б | | |
| |а | | |
| |қ | | |
| |А | | |
| | | | |
| |ж | | |
| |и | | |
| |р | | |
| |А | | |
| |Ф | | |
| | | | |
| | | | |
| |ж | | |
| |а | | |
| |Р | | |
| |ы | | |
| |Қ | | |
| | | | |
| |б | | |
| |а | | |
| |л | | |
| |Ы | | |
| |қ | | |
| |ш | | |
| |Ы | | |
| | | | |
| |б | | |
| |ә | | |
| |С | | |
| |е | | |
| |к | | |
| |е | | |
| |л | | |
| |е | | |
| |с | | |
| |т | | |
| |і | | |
| |к | | |
| | | | |
| |д | | |
| |ы | | |
| |р | | |
| |к | | |
| |е | | |
| |п | | |
| |т | | |
| |е | | |
| |р | | |
| | | | |
| |Жануарлардың қоршаған ортасына бейімделуі. | | |
| |Емен ағашының төменгі бөлігінен жемін аулайтын| | |
| |құс. | | |
| |Амур жолбарысы тіршілік ететін орманды-сулы | | |
| |аймақ. | | |
| |Жұмыртқасы айналасындағы тасқа ұқсайтын құс. | | |
| |Өткір инелері бұл жануардың қорғанышы. | | |
| |Су жүрек дала жануары. | | |
| |Сүтқоректілердің ыстық ауамен күресуде ерекше | | |
| |рөл атқаратын дене мүшесі. | | |
| |Ұзын жабысқыш тілді қосмекенді . | | |
| |Ұзын мойынды жануар. | | |
| |Барлық тіршілік иесі үшін маңызды жағдай. | | |
| |Қайың ағашының төменгі бөлігінен азығын | | |
| |табатын құс. | | |
| |Қорегіне байланысты жануарлардың арасында | | |
| |туындайтын жанжал. | | |
| |Қарағай ағашының төменгі бөлігіне азығын | | |
| |аулайтын құс. | | |
|Бағалау |Венн диаграммасы |5 |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Құрлық жануарлары Су жануарлары | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Кері байланыс |«Не үйрендім? Не үйренгім келеді?» әдісі бойынша сабақты |
| |бекіту |
| | |
Бағалау: Критерий бойынша оқушылардың өзін-өзі бағалау қорытындысына
талдау, қорытынды баға.
|Тапсырмалар мен сұрақтар |Ұпай саны |Оқушының ұпайы |
|Тіршілік ортасы дегеніміз не? |5 | |
|Тірі ағзалар жер бетінде қалай |3 | |
|таралған? |2 | |
|Неліктен жер шарында өсімдіктер мен | | |
|жануарлар әркелкі таралған? | | |
|Өсімдіктер мен жануарлардың қандай |10 | |
|түрлері жергілікті өлкеде кездеседі?| | |
|Олардың тіршілігі туралы қызықты | | |
|әңгімелерді есіңе түсіріп ,айтып | | |
|беріңдер. | | |
|Оқулықпен жұмыс. |10 | |
|Сөзтізбек |10 | |
| |(10-13 жауап | |
| |10 ұпай) | |
|Венн диаграммасы |5 | |
|Жалпы ұпайы |45 | |
35-45 ұпай «5»
24-34 ұпай «4»
13-23 ұпай «3»
0-12 ұпай «2»
Үйге тапсырма:
1. §53 оқуға
2. Табиғат көрінісі бейнеленген сурет салып келуді тапсыру.
Зекешова Арайлым,
Бостандық ОЖББМ,
Казталов ауданы,
Батыс Қазақстан облысы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz