Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушының ұпайы

Жаратылыстану пәні

Сыныбы: 5

Сабақтың тақырыбы: Табиғи қоршаған орта

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға табиғи қоршаған орта туралы түсінік беру, сұрақ-жауап арқылы
сыни ойлау дағдысын арттыру, өзара ынтымақтастық орнату.

Күтілетін нәтиже:

1. Табиғи қоршаған орта туралы білім алады.

2. Білімді өз беттерімен меңгереді.

3. Сөздік қоры артады.

4. Бірін-бірі тыңдауға үйренеді.

5. Сыни ойлайды.

Құралдар: АКТ, интерактивті тақта, слайд, флипчарт, ғаламтор мәліметтері.

Сабақтың әдісі:Блум таксономиясы,АКТ, әңгімелесу, диалог, сұрақ-жауап.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушыларды топқа бөлу тренингі:

Жануарлардың аттары қағазға жазылып, оқушылар суырады, сол жануардың
дауысын дыбыстау арқылы өз топтарын табады.

Топ ережелерін еске түсіру.

Әр топта топ басшысын, хатшысын, репортер, тәлімгер сайлау.

(Оқушылар өзара келісіп, сайлайды)

Бағалау критерийлерін ұсыну.

|Ойлау деңгейі |Сұрақтар мен тапсырмалар | Балл |
|Білу |Тіршілік ортасы дегеніміз не? |5 |
| | | |
|Түсіну |Тірі ағзалар жер бетінде қалай таралған? |2 |
| |Неліктен жер шарында өсімдіктер мен жануарлар |3 |
| |әркелкі таралған? | |
| | | |
|Қолдану |Өсімдіктер мен жануарлардың қандай түрлері |10 |
| |жергілікті өлкеде кездеседі? Олардың тіршілігі | |
| |туралы | |
| |қызықты әңгімелерді есіңе түсіріп ,айтып беріңдер. | |
|Талдау |Оқулықпен жұмыс. |5 |
| |(Оқушылар мәтінмен танысып шығады.) | |
| |Слайдтар көрсету арқылы жануарлар мен өсімдіктердің| |
| |қоршаған ортаға бейімделуін көрсету. | |
| |Суретті көре отырып өздері қорытындылап отырады. | |
| |Адаптация терминіне өздері анықтама жасап, мағынасын| |
| |ашады, дәптерге жазады. | |
|Жинақтау |Сөзтізбек «Амур жолбарысы» | | |
| | | | |
| |а | | |
| |Д | | |
| |А | | |
| |п | | |
| |т | | |
| |а | | |
| |ц | | |
| |и | | |
| |я | | |
| | | | |
| | | | |
| |М | | |
| |А | | |
| |у | | |
| |з | | |
| |е | | |
| |р | | |
| |қ | | |
| |ұ | | |
| |с | | |
| | | | |
| | | | |
| |У | | |
| |с | | |
| |с | | |
| |у | | |
| |р | | |
| |и | | |
| |й | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |а | | |
| |Р | | |
| |қ | | |
| |ы | | |
| |л | | |
| |д | | |
| |а | | |
| |Қ | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Ж | | |
| |а | | |
| |й | | |
| |р | | |
| |А | | |
| | | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |О | | |
| |я | | |
| |Н | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |ұ | | |
| |Л | | |
| |а | | |
| |Қ | | |
| | | | |
| |қ | | |
| |ұ | | |
| |р | | |
| |Б | | |
| |а | | |
| |қ | | |
| |А | | |
| | | | |
| |ж | | |
| |и | | |
| |р | | |
| |А | | |
| |Ф | | |
| | | | |
| | | | |
| |ж | | |
| |а | | |
| |Р | | |
| |ы | | |
| |Қ | | |
| | | | |
| |б | | |
| |а | | |
| |л | | |
| |Ы | | |
| |қ | | |
| |ш | | |
| |Ы | | |
| | | | |
| |б | | |
| |ә | | |
| |С | | |
| |е | | |
| |к | | |
| |е | | |
| |л | | |
| |е | | |
| |с | | |
| |т | | |
| |і | | |
| |к | | |
| | | | |
| |д | | |
| |ы | | |
| |р | | |
| |к | | |
| |е | | |
| |п | | |
| |т | | |
| |е | | |
| |р | | |
| | | | |
| |Жануарлардың қоршаған ортасына бейімделуі. | | |
| |Емен ағашының төменгі бөлігінен жемін аулайтын| | |
| |құс. | | |
| |Амур жолбарысы тіршілік ететін орманды-сулы | | |
| |аймақ. | | |
| |Жұмыртқасы айналасындағы тасқа ұқсайтын құс. | | |
| |Өткір инелері бұл жануардың қорғанышы. | | |
| |Су жүрек дала жануары. | | |
| |Сүтқоректілердің ыстық ауамен күресуде ерекше | | |
| |рөл атқаратын дене мүшесі. | | |
| |Ұзын жабысқыш тілді қосмекенді . | | |
| |Ұзын мойынды жануар. | | |
| |Барлық тіршілік иесі үшін маңызды жағдай. | | |
| |Қайың ағашының төменгі бөлігінен азығын | | |
| |табатын құс. | | |
| |Қорегіне байланысты жануарлардың арасында | | |
| |туындайтын жанжал. | | |
| |Қарағай ағашының төменгі бөлігіне азығын | | |
| |аулайтын құс. | | |
|Бағалау |Венн диаграммасы |5 |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Құрлық жануарлары Су жануарлары | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Кері байланыс |«Не үйрендім? Не үйренгім келеді?» әдісі бойынша сабақты |
| |бекіту |
| | |

Бағалау: Критерий бойынша оқушылардың өзін-өзі бағалау қорытындысына
талдау, қорытынды баға.

|Тапсырмалар мен сұрақтар |Ұпай саны |Оқушының ұпайы |
|Тіршілік ортасы дегеніміз не? |5 | |
|Тірі ағзалар жер бетінде қалай |3 | |
|таралған? |2 | |
|Неліктен жер шарында өсімдіктер мен | | |
|жануарлар әркелкі таралған? | | |
|Өсімдіктер мен жануарлардың қандай |10 | |
|түрлері жергілікті өлкеде кездеседі?| | |
|Олардың тіршілігі туралы қызықты | | |
|әңгімелерді есіңе түсіріп ,айтып | | |
|беріңдер. | | |
|Оқулықпен жұмыс. |10 | |
|Сөзтізбек |10 | |
| |(10-13 жауап | |
| |10 ұпай) | |
|Венн диаграммасы |5 | |
|Жалпы ұпайы |45 | |

35-45 ұпай «5»

24-34 ұпай «4»

13-23 ұпай «3»

0-12 ұпай «2»

Үйге тапсырма:

1. §53 оқуға

2. Табиғат көрінісі бейнеленген сурет салып келуді тапсыру.

Зекешова Арайлым,

Бостандық ОЖББМ,

Казталов ауданы,

Батыс Қазақстан облысы.

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды топқа бөлу
Ортақ ұпайы
Сабақ барысы. Ашық сабақ
Primary, secondary school. 9 сынып
Сынып дарабозы - 2014
Ақылды тақия
ТЕХНОЛОГИЯ - ҒАЖАЙЫПТАР АЛАҢЫ
Ата жұрт танымдық ойын кеші
Эстафеталық есептер
Үшінші сайысымыз
Пәндер