Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кәусар бұлақ МДГ тәрбиешісі
Ақтөбе қаласы
М.Қ.Жумагалиева
№21 «Кәусар бұлақ»МДГ тәрбиешісі
Саялы бақ
Мақсаты:Дәстүрден тыс ойындарды қолданып,балалардын тілдерін
дамыту;логикалық ой-өрістерін арттыру;алған білімдерін қолдана
білу,әңгіме,сөйлем қүрастыруға үйрету;балалларды
ұқыптылыққа,достыққа,қайрымдылыққа тәрбиелеу.
1) Психожаттығу жасау:
Тәрбиеші:-балалар күннің шуағын көргенде сендер не сезесіңдер?
Балалар:-Көңіліміз көтеріледі
- Күнге қүанамыз.
- Күн бізге жылу береді.
- Күн шыққан кезде жарық болады.
Тәрбиеші:-Иә,дұрыс ацтасыңдар.Күн бізге жылу береді.Қане бізде күнге ұқсап
шеңбер қүрайықта бір бірімізге жылы сөз айтайық:
Балалар:Алақанмен жылуды
Айналаға таратайық
Бір-бірімізбен жақындасып
Бақыт, кулкі сыйлайық
Бақыт нұрын шашайық.
Тәрбиеші:Ал енді балалар,мынаукүннің шуағын алып күнге қосайық.Бізге жылу
көп берсін.
Домбыраның дыбысы естіледі. Сол кезде ертек бойынша Гулжайна қыз кіреді.
Қолында қүмыра мен жіп.
Гүлжайна:Сәлеметсізбе,балалар!Мен сендерден көмек сұрауға келдім.Алпамыс
батыр жаудың қылышынан жарақаттанып қалды.Оны емдеу үшін маған «тірі» су
керек. Суды табу үшін көп уақыт керек.Сендер маған көмектесесіңдер ме?
Балалар:-Иә!
Гулбаршын:Ендеше мына қүмыраны және мына жіпті алыңдар.Бүл жіп сендерге жол
көрсетеді.Мен сендерді күтемін.
Тәрбиеші:Балалар Алпамыс қай ертегіден?
Балалар:«Алпамыс батыр» ертегісінен.
Тәрбиеші:Ол кімнен жарақаттанып қалған?
Балалар: Қараман жоңғардан.
Тәрбиеші:Балалар,біз білеміз судың тусі жоқ,дәмі жоқ екекнін.Бірақ суға бір
зат салсаң ол өзгеріп кетеді.Қалай өзгереді?
Балалар:Суға тұз салсам ащы болады.
- Суға шекер салсам тәтті болады.
- Суға бояу салсам боядың түсін береді.
Тәрбиеші:Ертегі бойынша қандай су болады?
Балалар:Өлі су, тірі су болады.
Тәрбиеші:Қыс мезгілінде су не болады?
Балалар:Қыс мезгілінде,су мұз болып қатады.
Тәрбиеші:Балалар, жіп бізге дүрыс жолын көрсетеді.Ол үшін сиқырлы сөз айту
керек.Кім біледі?
Балалар:Арқада алты арқар бар.
Қырқада қырық арқар бар.
Қырық арқада ақ арқар бар.
Алты арқада марқа арқар бар.
Тәрбиеші:-Балалар қазір қай мезгілі?
Балалар:-Қыс мезгілі.
Тәрбиеші:-Қыс жолы қандай түсті болады?
Балалар:-Қыс жолы ақ түсті. Себебі қар ақ.
Тәрбиеші:-Бүл жол кең ба алде тар ма?
Балалар:-Бүл жол өте кең жол.
Тәрбиеші:
Дұрыс айтасыңдар.Міне жіп те осы жолды таңдады.Сапарымызды жалғастырайық.
Балалар: Жаңғақ.
Тәрбиеші:Бұл жаңғақ сыйқырлы,себебіәр жаңғақтың ішінде сөздер тығылып
тұр.Қандай екенін сендер маған айтып беріңдер.
Балалар жаңғақты алып артындағы ребусті шешеді кезекпен.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар кедергілерден құтылдық.,жолымызды жалғастырайық.
Тәрбиеші:Дыбысты естіп тұрмын.Біреулер ұрысып жатқанға ұқсайды.Олар кім
екенін анықтайық.
Ойын-драматизациясы.
Ролдер:Тіл,Қыз,Мысық,Күшік.
Тіл:Мен тілмін ең маңызды менмін,мен үлкенге де, кішіге де керекпін.
Сөз:Мақтаншақ болуға болмайды.Сен жалғыз емессің,саған көмек беретін
көмекшілер көп соның бірі мен сөз боламын.
Тіл:Ой,мақтаншақ!Қане дәлелде.
Сөз:Қане күшік пен мысық,айтыңдаршы,мен туралы не білесіңдер?
Ит:Ав,ав!Сенсіз біз ештеңе айталмаймыз.
Мысық:Мяу,мяу мен неістеугу болатынын білем, балалар айтып беріңдерші.
Мысық:Өте жақсы, ал менің түрім қандай?
Ит:Ав,ав! Ал мен балалар.
Сөз:Міне естідің ғой Тіл.Комекшілеріңмен дос бол,біссіз сен жоқсың,сенсіз
біз жоқпыз.
Тіл:Олай болса бір ойын ойнатып жіберейік.
Ойын «кубик-рубик»
Тәрбиеші:Міне суғада жетіп қалдық.Шамалы дем алайық (Сергіту сәті)
Тәрбиеші:Енді алған суымызды Гулжайнаға апарып берейік.
Гулжайна:Рахмет сендерге балалар!Сендер тез келдіңдер.Мен сендерге сыйлық
алып келдім.Мына алмаларды жесеңдер денсаулықтарың мықты болады.Хош сау
болыңдар.
Тәрбиеші:Балалар Гулжайнаның тапсырмасын орындауға не себеп болды деп
ойлайсыңдар ?
Балалар:Біздің достығымыз.
Тәрбиеші:Дұрыс айтасыңдар.Достық қиындықта білінеді.Кім достық туралы
мақал біледі.Балалар дос туралы мақал айтады.
.
М.Қ.Жумагалиева
№21 «Кәусар бұлақ»МДГ тәрбиешісі
Саялы бақ
Мақсаты:Дәстүрден тыс ойындарды қолданып,балалардын тілдерін
дамыту;логикалық ой-өрістерін арттыру;алған білімдерін қолдана
білу,әңгіме,сөйлем қүрастыруға үйрету;балалларды
ұқыптылыққа,достыққа,қайрымдылыққа тәрбиелеу.
1) Психожаттығу жасау:
Тәрбиеші:-балалар күннің шуағын көргенде сендер не сезесіңдер?
Балалар:-Көңіліміз көтеріледі
- Күнге қүанамыз.
- Күн бізге жылу береді.
- Күн шыққан кезде жарық болады.
Тәрбиеші:-Иә,дұрыс ацтасыңдар.Күн бізге жылу береді.Қане бізде күнге ұқсап
шеңбер қүрайықта бір бірімізге жылы сөз айтайық:
Балалар:Алақанмен жылуды
Айналаға таратайық
Бір-бірімізбен жақындасып
Бақыт, кулкі сыйлайық
Бақыт нұрын шашайық.
Тәрбиеші:Ал енді балалар,мынаукүннің шуағын алып күнге қосайық.Бізге жылу
көп берсін.
Домбыраның дыбысы естіледі. Сол кезде ертек бойынша Гулжайна қыз кіреді.
Қолында қүмыра мен жіп.
Гүлжайна:Сәлеметсізбе,балалар!Мен сендерден көмек сұрауға келдім.Алпамыс
батыр жаудың қылышынан жарақаттанып қалды.Оны емдеу үшін маған «тірі» су
керек. Суды табу үшін көп уақыт керек.Сендер маған көмектесесіңдер ме?
Балалар:-Иә!
Гулбаршын:Ендеше мына қүмыраны және мына жіпті алыңдар.Бүл жіп сендерге жол
көрсетеді.Мен сендерді күтемін.
Тәрбиеші:Балалар Алпамыс қай ертегіден?
Балалар:«Алпамыс батыр» ертегісінен.
Тәрбиеші:Ол кімнен жарақаттанып қалған?
Балалар: Қараман жоңғардан.
Тәрбиеші:Балалар,біз білеміз судың тусі жоқ,дәмі жоқ екекнін.Бірақ суға бір
зат салсаң ол өзгеріп кетеді.Қалай өзгереді?
Балалар:Суға тұз салсам ащы болады.
- Суға шекер салсам тәтті болады.
- Суға бояу салсам боядың түсін береді.
Тәрбиеші:Ертегі бойынша қандай су болады?
Балалар:Өлі су, тірі су болады.
Тәрбиеші:Қыс мезгілінде су не болады?
Балалар:Қыс мезгілінде,су мұз болып қатады.
Тәрбиеші:Балалар, жіп бізге дүрыс жолын көрсетеді.Ол үшін сиқырлы сөз айту
керек.Кім біледі?
Балалар:Арқада алты арқар бар.
Қырқада қырық арқар бар.
Қырық арқада ақ арқар бар.
Алты арқада марқа арқар бар.
Тәрбиеші:-Балалар қазір қай мезгілі?
Балалар:-Қыс мезгілі.
Тәрбиеші:-Қыс жолы қандай түсті болады?
Балалар:-Қыс жолы ақ түсті. Себебі қар ақ.
Тәрбиеші:-Бүл жол кең ба алде тар ма?
Балалар:-Бүл жол өте кең жол.
Тәрбиеші:
Дұрыс айтасыңдар.Міне жіп те осы жолды таңдады.Сапарымызды жалғастырайық.
Балалар: Жаңғақ.
Тәрбиеші:Бұл жаңғақ сыйқырлы,себебіәр жаңғақтың ішінде сөздер тығылып
тұр.Қандай екенін сендер маған айтып беріңдер.
Балалар жаңғақты алып артындағы ребусті шешеді кезекпен.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар кедергілерден құтылдық.,жолымызды жалғастырайық.
Тәрбиеші:Дыбысты естіп тұрмын.Біреулер ұрысып жатқанға ұқсайды.Олар кім
екенін анықтайық.
Ойын-драматизациясы.
Ролдер:Тіл,Қыз,Мысық,Күшік.
Тіл:Мен тілмін ең маңызды менмін,мен үлкенге де, кішіге де керекпін.
Сөз:Мақтаншақ болуға болмайды.Сен жалғыз емессің,саған көмек беретін
көмекшілер көп соның бірі мен сөз боламын.
Тіл:Ой,мақтаншақ!Қане дәлелде.
Сөз:Қане күшік пен мысық,айтыңдаршы,мен туралы не білесіңдер?
Ит:Ав,ав!Сенсіз біз ештеңе айталмаймыз.
Мысық:Мяу,мяу мен неістеугу болатынын білем, балалар айтып беріңдерші.
Мысық:Өте жақсы, ал менің түрім қандай?
Ит:Ав,ав! Ал мен балалар.
Сөз:Міне естідің ғой Тіл.Комекшілеріңмен дос бол,біссіз сен жоқсың,сенсіз
біз жоқпыз.
Тіл:Олай болса бір ойын ойнатып жіберейік.
Ойын «кубик-рубик»
Тәрбиеші:Міне суғада жетіп қалдық.Шамалы дем алайық (Сергіту сәті)
Тәрбиеші:Енді алған суымызды Гулжайнаға апарып берейік.
Гулжайна:Рахмет сендерге балалар!Сендер тез келдіңдер.Мен сендерге сыйлық
алып келдім.Мына алмаларды жесеңдер денсаулықтарың мықты болады.Хош сау
болыңдар.
Тәрбиеші:Балалар Гулжайнаның тапсырмасын орындауға не себеп болды деп
ойлайсыңдар ?
Балалар:Біздің достығымыз.
Тәрбиеші:Дұрыс айтасыңдар.Достық қиындықта білінеді.Кім достық туралы
мақал біледі.Балалар дос туралы мақал айтады.
.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz