Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шұғылалы әлем
Өзін- өзі тану өмірді тану.
Мақсаты:
- оқушыларға өзін-өзі тану пәні арқылы өзінің кім екенін таныту;
Міндеттері:
- «Өзін-өзі тану», «өмір» құндылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру;
- 4 сыныпқа арналған өзін-өзі тану пәнінің мазмұнын меңгерту;
- адамгершілік құндылықтарын білуге, өзін және өмірді тануға
қызығушылықтарын арттыру;
Көрнекілігі: Қазақстан картасы, түрлі суреттер, әуендер таспасы.
Сабақ барысы.
1. Ұйымдастыру:
2. Шаттық шеңбері:
Шұғылалы әлем. А.Асылбеков.
Осындай әлем бар,
Қызықты,Шуақты.
Әлемде әр ел бар,
Бақытты,
Қуатты.
Ондағы балалар
Жайдары,
Көңілді.
Бәрі де керемет!
3. Ойланайық,пікірлесейік:
• Жазғы демалыстарыңды қалай өткіздіңдер?
• Сыныптастарыңның бойынан қандай өзгерістер байқадыңдар?
4. Оқып үйренейік:
Мақтай неге мақталар? Е.Өтетілеуов.
Мақтайды жұрт Мақтайды,
Өйткені ол жақтайды:
Әдептілік,адамдықты,
Әділеттік,адалдықты,
Білімділік,батырлықты,
Дарындылық,даналықты,
Қайырымдылық,тазалықты,
Табандылық,қайсарлықты,
Талаптылық,жайсыңдықты,
Намыстылық,даралықты,
Жарқындылық,дарқандықты,
Сыпайылық,сыйластықты,
Сапалылық,қимастықты,
Елгезектік,ептілікті,
Ізеттілік,еркіндікті,
Зейінділік,зеректікті,
Мейірімділік,сергектікті,
Тәртіптілік,ісмерлікті,
Тұрақтылық,іскерлікті,
Өжеттілік,кішілікті,
Өнерлілік,кісілікті,
Міне,осындай Мақтайды
Үлкен-кіші жақтайды,
Мадақтайды,мақтайды!
5. Әңгімелесу:
- Өз бойларыңда мақтауға лайықты қандай жақсы қасиеттер бар деп
ойлайсыңдар?
- Күнделікті өмірде осы қасиеттеріңді қай әрекеттеріңнен байқадыңдар?
6. Жағдаяттарды талдау:
Мұғалім: Сен қай балаға ұқсағың келеді?Неліктен?
Оқушы:
7. Оқып үйренейік:
«Екі дос» аңыз. 9-бет.
8. Дәйексөзбен жұмыс:
« Адам өміріндегі ең қажетті білім- өзін-өзі тану». Б.Фонтеннель.
9. Жаңа ақпарат:
Өзін-өзі тану өмір бойы жалғасып отыратын үздіксіз үдеріс.Ол адамның өзін -
өзі, өзінің жан дүниесін танып білуіне, түрлі өмір белестерінен жаңылмай
өтуіне көмектеседі.Жалпы-адамзаттық және ұлттық құндылықтарды жақсы
меңгерген адам өмірдің мәнін терең түсіне алады.
10. Тапсырма:
Өз бойларыңнан қандай қасиеттерді көргілерің келетінін әңгімелеп беріңдер.
11. Дәптермен жұмыс:
Берілген сұрақтарға жауап жаз.
- Мен кіммін?
- Менің мінезім қандай?
- Менің мінезімнің жағымды жақтары қандай?
- Менің мінезімнің осал жақтары қандай?
- Мен қандай болуым керек?
12. Жүректер жүрекке:
Керек. А.Асылбеков.
Үлкенге иман керек,
Кішіге иба керек.
Адамдар бірін-бірі
Құрметтеп,сыйлау керек.
Жастарға білім керек,
Бәрін де білу керек.
Азамат болсаң алғыр,
Анашың: «Күнім!»,-демек.
Сол үшін талмау керек,
Биікке самғау керек.
Бойыңда бар жақсыны
Халқыңа арнау керек.
иман КЕРЕК
иба
Білім құрмет
сыйластық
Достық
адалдық
13. Қорытынды: «Өмір өзен » әнін қосылып роындау.
Қандыағаш қалалық № 1 мектеп
САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ
Өткізген: Жаумитова.: Х.
Алға 2010-2011 оқу жылы
Мақсаты:
- оқушыларға өзін-өзі тану пәні арқылы өзінің кім екенін таныту;
Міндеттері:
- «Өзін-өзі тану», «өмір» құндылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру;
- 4 сыныпқа арналған өзін-өзі тану пәнінің мазмұнын меңгерту;
- адамгершілік құндылықтарын білуге, өзін және өмірді тануға
қызығушылықтарын арттыру;
Көрнекілігі: Қазақстан картасы, түрлі суреттер, әуендер таспасы.
Сабақ барысы.
1. Ұйымдастыру:
2. Шаттық шеңбері:
Шұғылалы әлем. А.Асылбеков.
Осындай әлем бар,
Қызықты,Шуақты.
Әлемде әр ел бар,
Бақытты,
Қуатты.
Ондағы балалар
Жайдары,
Көңілді.
Бәрі де керемет!
3. Ойланайық,пікірлесейік:
• Жазғы демалыстарыңды қалай өткіздіңдер?
• Сыныптастарыңның бойынан қандай өзгерістер байқадыңдар?
4. Оқып үйренейік:
Мақтай неге мақталар? Е.Өтетілеуов.
Мақтайды жұрт Мақтайды,
Өйткені ол жақтайды:
Әдептілік,адамдықты,
Әділеттік,адалдықты,
Білімділік,батырлықты,
Дарындылық,даналықты,
Қайырымдылық,тазалықты,
Табандылық,қайсарлықты,
Талаптылық,жайсыңдықты,
Намыстылық,даралықты,
Жарқындылық,дарқандықты,
Сыпайылық,сыйластықты,
Сапалылық,қимастықты,
Елгезектік,ептілікті,
Ізеттілік,еркіндікті,
Зейінділік,зеректікті,
Мейірімділік,сергектікті,
Тәртіптілік,ісмерлікті,
Тұрақтылық,іскерлікті,
Өжеттілік,кішілікті,
Өнерлілік,кісілікті,
Міне,осындай Мақтайды
Үлкен-кіші жақтайды,
Мадақтайды,мақтайды!
5. Әңгімелесу:
- Өз бойларыңда мақтауға лайықты қандай жақсы қасиеттер бар деп
ойлайсыңдар?
- Күнделікті өмірде осы қасиеттеріңді қай әрекеттеріңнен байқадыңдар?
6. Жағдаяттарды талдау:
Мұғалім: Сен қай балаға ұқсағың келеді?Неліктен?
Оқушы:
7. Оқып үйренейік:
«Екі дос» аңыз. 9-бет.
8. Дәйексөзбен жұмыс:
« Адам өміріндегі ең қажетті білім- өзін-өзі тану». Б.Фонтеннель.
9. Жаңа ақпарат:
Өзін-өзі тану өмір бойы жалғасып отыратын үздіксіз үдеріс.Ол адамның өзін -
өзі, өзінің жан дүниесін танып білуіне, түрлі өмір белестерінен жаңылмай
өтуіне көмектеседі.Жалпы-адамзаттық және ұлттық құндылықтарды жақсы
меңгерген адам өмірдің мәнін терең түсіне алады.
10. Тапсырма:
Өз бойларыңнан қандай қасиеттерді көргілерің келетінін әңгімелеп беріңдер.
11. Дәптермен жұмыс:
Берілген сұрақтарға жауап жаз.
- Мен кіммін?
- Менің мінезім қандай?
- Менің мінезімнің жағымды жақтары қандай?
- Менің мінезімнің осал жақтары қандай?
- Мен қандай болуым керек?
12. Жүректер жүрекке:
Керек. А.Асылбеков.
Үлкенге иман керек,
Кішіге иба керек.
Адамдар бірін-бірі
Құрметтеп,сыйлау керек.
Жастарға білім керек,
Бәрін де білу керек.
Азамат болсаң алғыр,
Анашың: «Күнім!»,-демек.
Сол үшін талмау керек,
Биікке самғау керек.
Бойыңда бар жақсыны
Халқыңа арнау керек.
иман КЕРЕК
иба
Білім құрмет
сыйластық
Достық
адалдық
13. Қорытынды: «Өмір өзен » әнін қосылып роындау.
Қандыағаш қалалық № 1 мектеп
САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ
Өткізген: Жаумитова.: Х.
Алға 2010-2011 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz