Шұғылалы әлем

Өзін- өзі тану өмірді тану.

Мақсаты:

  • оқушыларға өзін-өзі тану пәні арқылы өзінің кім екенін таныту;

Міндеттері:

- «Өзін-өзі тану», «өмір» құндылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру;

- 4 сыныпқа арналған өзін-өзі тану пәнінің мазмұнын меңгерту;

- адамгершілік құндылықтарын білуге, өзін және өмірді тануға қызығушылықтарын арттыру;

Көрнекілігі: Қазақстан картасы, түрлі суреттер, әуендер таспасы.

Сабақ барысы.

1. Ұйымдастыру:

2. Шаттық шеңбері:

Шұғылалы әлем. А. Асылбеков.

Осындай әлем бар,

Қызықты, Шуақты.

Әлемде әр ел бар,

Бақытты,

Қуатты.

Ондағы балалар

Жайдары,

Көңілді.

Бәрі де керемет!

3. Ойланайық, пікірлесейік:

  • Жазғы демалыстарыңды қалай өткіздіңдер?
  • Сыныптастарыңның бойынан қандай өзгерістер байқадыңдар?

4. Оқып үйренейік:

Мақтай неге мақталар? Е. Өтетілеуов.

Мақтайды жұрт Мақтайды,

Өйткені ол жақтайды:

Әдептілік, адамдықты,

Әділеттік, адалдықты,

Білімділік, батырлықты,

Дарындылық, даналықты,

Қайырымдылық, тазалықты,

Табандылық, қайсарлықты,

Талаптылық, жайсыңдықты,

Намыстылық, даралықты,

Жарқындылық, дарқандықты,

Сыпайылық, сыйластықты,

Сапалылық, қимастықты,

Елгезектік, ептілікті,

Ізеттілік, еркіндікті,

Зейінділік, зеректікті,

Мейірімділік, сергектікті,

Тәртіптілік, ісмерлікті,

Тұрақтылық, іскерлікті,

Өжеттілік, кішілікті,

Өнерлілік, кісілікті,

Міне, осындай Мақтайды

Үлкен-кіші жақтайды,

Мадақтайды, мақтайды!

5. Әңгімелесу:

  • Өз бойларыңда мақтауға лайықты қандай жақсы қасиеттер бар деп ойлайсыңдар?
  • Күнделікті өмірде осы қасиеттеріңді қай әрекеттеріңнен байқадыңдар?

6. Жағдаяттарды талдау:

Мұғалім: Сен қай балаға ұқсағың келеді?Неліктен?

Оқушы:

7. Оқып үйренейік:

«Екі дос» аңыз. 9-бет.

8. Дәйексөзбен жұмыс:

« Адам өміріндегі ең қажетті білім- өзін-өзі тану». Б. Фонтеннель.

9. Жаңа ақпарат:

Өзін-өзі тану өмір бойы жалғасып отыратын үздіксіз үдеріс. Ол адамның өзін - өзі, өзінің жан дүниесін танып білуіне, түрлі өмір белестерінен жаңылмай өтуіне көмектеседі. Жалпы-адамзаттық және ұлттық құндылықтарды жақсы меңгерген адам өмірдің мәнін терең түсіне алады.

10. Тапсырма:

Өз бойларыңнан қандай қасиеттерді көргілерің келетінін әңгімелеп беріңдер.

11. Дәптермен жұмыс:

Берілген сұрақтарға жауап жаз.

  • Мен кіммін?
  • Менің мінезім қандай?
  • Менің мінезімнің жағымды жақтары қандай?
  • Менің мінезімнің осал жақтары қандай?
  • Мен қандай болуым керек?

12. Жүректер жүрекке:

Керек. А. Асылбеков.

Үлкенге иман керек,

Кішіге иба керек.

Адамдар бірін-бірі

Құрметтеп, сыйлау керек.

Жастарға білім керек,

Бәрін де білу керек.

Азамат болсаң алғыр,

Анашың: «Күнім!», -демек.

Сол үшін талмау керек,

Биікке самғау керек.

Бойыңда бар жақсыны

Халқыңа арнау керек.

иман КЕРЕК иба

Білім құрмет сыйластық

Достық адалдық

13. Қорытынды: «Өмір өзен » әнін қосылып роындау.

Қандыағаш қалалық № 1 мектеп

САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ

Өткізген: Жаумитова. : Х.

Алға 2010-2011 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Мемлекеттік рәміздер - ұлт мақтанышы
Балаларды ауылдағы адамдардың еңбегімен таныстыру, ауылдағы басты еңбек түрін ажырата білуге үйрету
Тәуелсіз елім Қазақстан
Тақырып Менің елім - Қазақстан
Даңқ сөзінің синонимін тап
Табиғатымыз - адамға баға жетпес байлық
Астана және Президент
Табиғат-анамыз
Елін сүйген, елі сүйген - eлбасым
Біздің Елбасымыз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz