Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қайда шықтық
Ш.Батталова атындағы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі:Жандилдина А.Е.
2011-2012
Тақырыбы:Жануарлардың қысқы мекені.
Мақсаты:Жануарлардың қысқы тіршілігі (Азық дайындауы,қыс бойы ұйқыда болуы)
туралы әңгімелеу.
Туған өлкенің жануарларын қорғау, қамқорлыққа алу сезімін дамыту.
Қамқорлыққа, сүйіспеншілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі:Тренинг сабақ
Әдісі:Сұрақ –жауап, ойын
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.Топтарға бөлу
2.Психологиялық дайындық.Амандасу
3.Жаңа сабақ – бүгінгі сабағымыз тренинг түрінде өтеді.Тренинг сабақтың
негізгі мақсаты-сендерді ұйымшылдыққа, топтасып жұмыс істеуге баулып,
ойларынды бөлісіп ашық айтуға дағдыландыру.
4.Жұмбақ шешу.
Шанамен зырғып желдетіп,
Шаңғы, коньки тебемін,
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?(Қыс)
Бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы:Жануарлардың қысқы мекені деп
аталады.Аңдардың қысқы тіршілігін бақылау үшін орманға саяхатқа барамыз.Ол
үшін біз шанамызға мініп, жолға шығамыз.
-Ал балалар сендер қыста тонасындар ма?
-Иә
-Олай болса жануарларда қыста тонады екен.
5.Слаид орманға саяхат:
Жұмбақ шешу.
Ырғып қозғалатын қорқақ,құйрығы бір тұтам,құлағы сала құлаш,киімі екі
түрлі.Бұл қандай аң? (Қоян)
Халық қу деп,
Қылығы күлкі,
Айласы көп
Бұл қандай аң? (Түлкі)
Түлкі -өте иісшіл,сақ құлақ,қырағы көз аң.
Проблемалық сұрақ: Аңға не қауіпті, әрі не қиын деп ойлайсын тамақ табу ма?
Әлде суық аяз ба? Неге? - дәлелде.
Қосымша түсініктер:Ұйқыға кететін жануарлар:аю, бақа, борсық, тышқан,
кірпі.
-Жануарлардың ұйқыда болу мерзімі бірдей емес кейбіреуі қыста мезгіл-мезгіл
сыртқа шығып қайта келіп жатып жүреді.
Буындардан сөз құрау:
| |ян | | | |
|А | |Еш |Бор |қыр |
| |Ю | | | |
|Қо | |Қас |кі |сық |
6.Сергіту сәті: Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп –теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
8.Ауылға оралу: (Үй жануарларының суретін көрсету).
-Ал үй жануарлары қалай қыстайды? (оқушылар жауабы)
-Олардың қандай пайдасы бар?
9.Шығармашылық жұмыс:№2 слаид берілген суреттен артығын тап ортақ атаумен
ата.
10.Оқулықпен жұмыс: Ақ тиін Қ.Жұмағалиев өлеңді оқып беру.
«Қоян» Ж.Карбозин өлеңді жаттату.
Дидактикалық ойын:”Қай жануар қайда мекендейді?”Аңдар айтысы.
Дала жануарларын айтқанда секіреміз, үй жануарларын айтқанда қол
шапалақтаймыз.
11.Қорытындылау:
-Бүгін нелерді бақыладық?
-Қайда шықтық?
-Нелерді көрдік?
-Аңдар өз қорегін қалай табады?
-Саған ұнағаны?
Бағалап, мадақтау.
Бастауыш сынып мұғалімі:Жандилдина А.Е.
2011-2012
Тақырыбы:Жануарлардың қысқы мекені.
Мақсаты:Жануарлардың қысқы тіршілігі (Азық дайындауы,қыс бойы ұйқыда болуы)
туралы әңгімелеу.
Туған өлкенің жануарларын қорғау, қамқорлыққа алу сезімін дамыту.
Қамқорлыққа, сүйіспеншілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі:Тренинг сабақ
Әдісі:Сұрақ –жауап, ойын
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.Топтарға бөлу
2.Психологиялық дайындық.Амандасу
3.Жаңа сабақ – бүгінгі сабағымыз тренинг түрінде өтеді.Тренинг сабақтың
негізгі мақсаты-сендерді ұйымшылдыққа, топтасып жұмыс істеуге баулып,
ойларынды бөлісіп ашық айтуға дағдыландыру.
4.Жұмбақ шешу.
Шанамен зырғып желдетіп,
Шаңғы, коньки тебемін,
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?(Қыс)
Бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы:Жануарлардың қысқы мекені деп
аталады.Аңдардың қысқы тіршілігін бақылау үшін орманға саяхатқа барамыз.Ол
үшін біз шанамызға мініп, жолға шығамыз.
-Ал балалар сендер қыста тонасындар ма?
-Иә
-Олай болса жануарларда қыста тонады екен.
5.Слаид орманға саяхат:
Жұмбақ шешу.
Ырғып қозғалатын қорқақ,құйрығы бір тұтам,құлағы сала құлаш,киімі екі
түрлі.Бұл қандай аң? (Қоян)
Халық қу деп,
Қылығы күлкі,
Айласы көп
Бұл қандай аң? (Түлкі)
Түлкі -өте иісшіл,сақ құлақ,қырағы көз аң.
Проблемалық сұрақ: Аңға не қауіпті, әрі не қиын деп ойлайсын тамақ табу ма?
Әлде суық аяз ба? Неге? - дәлелде.
Қосымша түсініктер:Ұйқыға кететін жануарлар:аю, бақа, борсық, тышқан,
кірпі.
-Жануарлардың ұйқыда болу мерзімі бірдей емес кейбіреуі қыста мезгіл-мезгіл
сыртқа шығып қайта келіп жатып жүреді.
Буындардан сөз құрау:
| |ян | | | |
|А | |Еш |Бор |қыр |
| |Ю | | | |
|Қо | |Қас |кі |сық |
6.Сергіту сәті: Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп –теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
8.Ауылға оралу: (Үй жануарларының суретін көрсету).
-Ал үй жануарлары қалай қыстайды? (оқушылар жауабы)
-Олардың қандай пайдасы бар?
9.Шығармашылық жұмыс:№2 слаид берілген суреттен артығын тап ортақ атаумен
ата.
10.Оқулықпен жұмыс: Ақ тиін Қ.Жұмағалиев өлеңді оқып беру.
«Қоян» Ж.Карбозин өлеңді жаттату.
Дидактикалық ойын:”Қай жануар қайда мекендейді?”Аңдар айтысы.
Дала жануарларын айтқанда секіреміз, үй жануарларын айтқанда қол
шапалақтаймыз.
11.Қорытындылау:
-Бүгін нелерді бақыладық?
-Қайда шықтық?
-Нелерді көрдік?
-Аңдар өз қорегін қалай табады?
-Саған ұнағаны?
Бағалап, мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz