Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тест тапсырмаларының жауаптары

Алгебра- 9 сынып
Мұғалім : Жаменкенова Назгуль Зайнуллиновна
Тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Сабақтың ақпараттық картасы:
Мақсаты:
1) Білімділік: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру жайлы алған
білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау.
2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын , шығармашылық және стандарттан тыс
ойлау қабілеттерін, шығармашылық белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік : Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзіндік және өзара
бақылау дағдыларын, коммуникативтік құзырлықтарын қалыптастыру.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: жаттықтыру- практикум
Сабақ құрылымы: Модульдік технология негізінде
Технолгия: Деңгейлік дифференциалдық, сыни тұрғысынан ойлау, жеке тұлғаға
бағытталған және тестік бақылау технологиясының элементтері
Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс
Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Көрнекі құрал: Интерактивті құрылғы
Түсінік хат
-9-сыныпқа арналған алгебра сабағы
- Сабақ жалпы білім берітін мектеп оқушыларына арналып құрылған
Оқу материалының мазмұнын таңдау қағидасы: оқу мазмұны оқушылардың жас
және психологиялық ерекшеліктеріне сай таңдап алынған
Сабақтың материалдық техникалық базасы:
• компьютер
• интерактивті тақта ActivBoard
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі- 3мин
ІІ. Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қажетті анықтамалар мен
формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада қажеттілігін
сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты, міндеттерімен таныстыру. Сабақта одан
әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру -10 мин
ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі-
16 мин
ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы- тест/ 8
мин
V. Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу-3 мин
VI. Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру-5 мин
VII. Резерв тапсырмалары
Сабақтың моделі/барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт аралығы 3 мин
• Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
• Мотивация
ІІ. Сәлеметсіздерме! Сіздермен бірге Қостанай қаласындағы №10 орта
мектептің 9 «а»-сынып оқушылары мен математика пәнінің мұғалімі
Жаменкенова Назгуль Зайнуллақызы
Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, құрылымы айтылады.
- Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: « Тригонометриялық өрнектерді
түрлендіру »
Біздің сабағымыз « Қазақстанға саяхат» яғни ......
1) блиц- сұрақтардан тұрады.

Мұғалім: Сіздердің назарларыңызды мынадай мәселеге аударғым келеді.
« тригонометрияға» байланыстының бәрін жаттап есте сақтау қажет емес,
тек сандық шеңберде қалай іздеу керек екенін түсіну жеткілікті.
1-сұрақ : /1 мектеп/
Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде
берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар.?
Жауап: -градустық өлшем , а-радиандық өлшем
2 тапсырма :/1-мектеп/
Оң және сол бөліктерде тұрған тұжырымдарды сәйкестендіріп бағыт арқылы
анықтама шығатындай етіп қосыңдар.

Жауап:

3- сұрақ /2-мектеп/
У= sin функциясының анықталу және мәндер аймағын атаңыздар
Жауап:
У= sin функциясының анықталу облысы аралығы, ал мәндер облысы
аралығы

Тапсырма №4 /2 мектеп/
бұрышы қай ширекке тиісті екенін бағыт арқылы қосып көрсетіңдер /
сәйкес жауаптарды байланыстырыңдар/

Жауап:
5- сұрақ /3 мектеп/
Қандай тригонометриялық функцияларды жұп функциялар қайсысын тақ
функциялар деп атаймыз ?
Жауап:
Жұп функция- косинус,ал тақ функциялар :синус, тангенс, котангенс
6 –тапсырма /3 мектеп/
Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктерді жалғастырыңыздар :

Жауап:

1+

1

Ш . Жаттығулар кезеңі
№1 есепті _____/4-мектеп/_____________________ жолдаймыз
Өрнекті ықшамдаңдар:
1)
Жауабы:
1) =

№2 есепті/ 5-мектепке/ жолдаймыз
1)
жауабы ;
1)

Рахмет! Бәрекелді жарайсыңдар!

№3 есепті ---/6 мектепке /---------------- ;жолдаймыз
, мұндағы болса f(x)- табыңыздар
Жауабы:

№4 есеп ті /7 мектепке / жолдаймыз
Өрнекті ықшамдаңдар

Жауабы:

№5 есепті Қостанай қаласының № 10 орта мектеп оқушылары орындайды/
, болса мәнін табыңдар
Жауабы: Берілгені бойынша бұрышы ІІ ширектің бұрышы, демек косинустың
таңбасы теріс болады.
( 1) формула бойынша
- ны табамыз

2)
Ал, балалар , сендер ертең бәрің де Ұлттық Біріңғай Тест тапсыратындарың
өздеріңе белгілі. Сонда , көп формулаларды есте сақтау мүмкін емес.
Кейбір тригонометриялық есептерді шығаруда формулаларды қолданбаса да
болады. Ол үшін тікбұрышты үшбұрышты қолданып, синус, косинус, тангенс,
котангенстің нақты анықтамаларын білу жеткілікті. Мысалы:

Sin -?

8 17
α
α

15

Бұл үшін синустың анықтамасын пайдаланамыз./ Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір
бұрышының синусы қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы және синус III-
ширекте таңбасы (- ) / Ендеше, Sin

IV-кезең
Енді, бүгінгі сабақтан алған білім ,біліктерімізді тиянақтау үшін қазір
тест тапсырмаларын орындайсыңдар. Тапсырмалардың әрқайсысын орындау
барысында сәйкес торларда «белгі» қойып отырыңдар. /Кері байланыс/
( -қайталауды қажет етпейді бәрін
түсіндім)
( – келесі сабақта осы
тапсырма жайлы есіме түсірсе екен)
( -қиын, сыныпта тағыда
ұқсас есеп шығарғым келеді)

Тест
|№|Тапсырмалар |Жауаптар | | | |
|1|800 бұрыш қай ширекке тиісті |А) I B)II C)III D)IV | | | |
|2|Cos 600 –ң мәнін табыңдар |А) B) C) | | | |
| | |D) | | | |
|3|Сандардың қайсысы нөлден |А) sin1500B)cos 1200 C) | | | |
| |кіші |sin 600 D)cos 500 | | | |
|4|Егер , болса , |А) B) C)0 D)1 | | | |
| |онда табыңдар | | | | |
|5|Өрнекті ықшамдаңдар |А) B)0 C) D) 2 | | | |
| | | | | | |

V. Орындалған тапсырмаларды жүйелеу
Мұғалім :Оқушылар, мұндай тест тапсырмаларын орындау барысында тек
анықтамалар мен тригонометриялық функциялардың таңбасын ғана емес,
өрнектерді ықшамдауда формулаларды да білуді талап етеді . Мұндағы 4 есепті
мен көрсеткен әдіспен есептесеңдер уақыт үнемдеуге көмектеседі. Ал 2-ші
тапсырманы орындағанда кестедегі мәндерді есте сақтау үшін өзіміздің
алақанымызды пайдалансақ болады.

Синусты табу ережесін қарастырайық. – Үлкен бармақ пен ең кіші саусақтың
қиылысуында Ай ортасы бар. Саусақтарды кеңірек айқара ашу керек. . Егер
саусақтарды Ай ортасы шығатын сәулелер десек, онда кішкентай саусақтың
бағыты 00 береді.
№0 мен №1 арасы 300 , №0 мен №2 арасы 450 ,№0 мен №3 арасы 600 №0 мен №4
арасы 900
Саусақтарды нөмірлесек,
1) №0 сәйкесінше 00
2) №1 сәйкесінше 300
3) №2 сәйкесінше 450
4) №3 сәйкесінше 600
5) №4 сәйкесінше 900
Мына формуланы есте сақтау керек: , мұндағы n- саусақ нөмірі.
Sin 450 =№2/2 =, ал косинусты табу үшін кері нөмірлейміз.

Тест тапсырмаларының жауаптары
|№ |Жауаптар |
|1 |А |
|2 |А |
|3 |В |
|4 |А |
|5 |С |

IV . Сабақты қорытындылау және үй тапсырмасына нұсқау беру
1. Мұғалім - Ал, енді бүгінгі сабақтан алған білімдерің мен біліктеріңді үй
тапсырмасын орындағанда дұрыс қолдана білесіңдер деп ойлаймын.
1. Теориялық материалдарды қайталау
2. А №301
В № 304
С №328
2 . Мұғалім : - Балалар, бүгінгі сабақ туралы қандай ойларың бар және келер
сабақтарды құрғанда қандай тапсырмаларға көңіл бөлсек деп ойлайсыңдар
Жауап : /Оқушылардың сабақтағы, топтағы және өздерінің жұмысы жайлы
жауаптары

Сабаққа рахмет! Сау болыңыздар!
-----------------------
А нүктесінің ординатасының абсциссасына қатынасын атайды

бұрышының синусы деп

В нүктесінің ординатасының радиусқа қатынасын атайды

бұрышының косинусы деп

В нүктесінің абсциссасының ординатасына қатынасын атайды

бұрышының тангенсі деп

В нүктесінің абсциссасының радиусқа қатынасын атайды

бұрышының котангенсі деп

В нүктесінің абсциссасының радиусқа қатынасын атайды

В нүктесінің абсциссасының ординатасына қатынасын атайды

А нүктесінің ординатасының абсциссасына қатынасын атайды

бұрышының котангенсі деп

бұрышының тангенсі деп

бұрышының косинусы деп

бұрышының синусы деп

В нүктесінің ординатасының радиусқа қатынасын атайды

І ширек

ІІ ширек

е tg>0

ІІІ ширек

ctg>0 ж/е sin <0

Cos <0 ж/е tg <0

ІV ширек

ctg>0 ж/е sin <0

е tg>0

ІV ширек

ІІІ ширек

ІІ ширек

І ширек

Cos <0 ж/е tg <0

Ұқсас жұмыстар
Тамақтануды тиімді пайдалану
Ашық сабақ тақырыбы
Деңгейлік тапсырмалар орындау
Үшбұрыштың қабырғалары
Оқушыларды ұлттық бірыңғай тестіге дайындаудың тиімді жолдары туралы іс-тәжірибем
Информатика. ақпарат. ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Тікбұрышты үшбұрыштың катеттерін табу
Таңдау тестісі
Бүйір қабырғасын табыңдар
Теңдеуді графиктік тәсілмен шешу
Пәндер