Тест тапсырмаларының жауаптары

Алгебра- 9 сынып
Мұғалім : Жаменкенова Назгуль Зайнуллиновна
Тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Сабақтың ақпараттық картасы:
Мақсаты:
1) Білімділік: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру жайлы алған білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау.
2) Дамытушылық : Есептеу дағдыларын, шығармашылық және стандарттан тыс ойлау қабілеттерін, шығармашылық белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік : Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзіндік және өзара бақылау дағдыларын, коммуникативтік құзырлықтарын қалыптастыру.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: жаттықтыру- практикум
Сабақ құрылымы: Модульдік технология негізінде
Технолгия: Деңгейлік дифференциалдық, сыни тұрғысынан ойлау, жеке тұлғаға бағытталған және тестік бақылау технологиясының элементтері
Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс
Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Көрнекі құрал : Интерактивті құрылғы
Түсінік хат
-9-сыныпқа арналған алгебра сабағы
- Сабақ жалпы білім берітін мектеп оқушыларына арналып құрылған
Оқу материалының мазмұнын таңдау қағидасы: оқу мазмұны оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктеріне сай таңдап алынған
Сабақтың материалдық техникалық базасы:
- компьютер
- интерактивті тақта ActivBoard
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі- 3мин
ІІ. Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қажетті анықтамалар мен формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада қажеттілігін сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты, міндеттерімен таныстыру. Сабақта одан әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру - 10 мин
ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі- 16 мин
ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы- тест/ 8 мин
- Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу-3 мин
- Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру-5 мин
- Резерв тапсырмалары
Сабақтың моделі/барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт аралығы 3 мин
- Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
- Мотивация
ІІ. Сәлеметсіздерме! Сіздермен бірге Қостанай қаласындағы №10 орта мектептің 9 «а»-сынып оқушылары мен математика пәнінің мұғалімі Жаменкенова Назгуль Зайнуллақызы
Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, құрылымы айтылады.
- Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: « Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру »
Біздің сабағымыз « Қазақстанға саяхат» яғни . . .
1) блиц- сұрақтардан тұрады.
Мұғалім: Сіздердің назарларыңызды мынадай мәселеге аударғым келеді.
« тригонометрияға» байланыстының бәрін жаттап есте сақтау қажет емес, тек сандық шеңберде қалай іздеу керек екенін түсіну жеткілікті.
1-сұрақ : /1 мектеп/
Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар. ?
Жауап:
-градустық өлшем
, а-радиандық өлшем
![]()
2 тапсырма :/1-мектеп/
Оң және сол бөліктерде тұрған тұжырымдарды сәйкестендіріп бағыт арқылы анықтама шығатындай етіп қосыңдар.
![]()
Жауап:
3- сұрақ /2-мектеп/
У= sin
функциясының анықталу және мәндер аймағын атаңыздар
Жауап:
У= sin
функциясының анықталу облысы
аралығы, ал мәндер облысы
аралығы
Тапсырма №4 /2 мектеп/
бұрышы қай ширекке тиісті екенін бағыт арқылы қосып көрсетіңдер / сәйкес жауаптарды байланыстырыңдар/
Жауап:
5- сұрақ /3 мектеп/
Қандай тригонометриялық функцияларды жұп функциялар қайсысын тақ функциялар деп атаймыз ?
Жауап:
Жұп функция- косинус, ал тақ функциялар :синус, тангенс, котангенс
6 -тапсырма /3 мектеп/
Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктерді жалғастырыңыздар :
Жауап:
1+
1
Ш . Жаттығулар кезеңі
№1 есепті /4-мектеп/ жолдаймыз
Өрнекті ықшамдаңдар:
1)
Жауабы:
1)
=
№2 есепті/ 5-мектепке/ жолдаймыз
1)
жауабы ;
1)
Рахмет! Бәрекелді жарайсыңдар!
№3 есепті ---/6 мектепке / ; жолдаймыз
, мұндағы
болса
f(x) - табыңыздар
Жауабы:
№4 есеп ті /7 мектепке / жолдаймыз
Өрнекті ықшамдаңдар
Жауабы:
№5 есепті Қостанай қаласының № 10 орта мектеп оқушылары орындайды/
,
болса
мәнін табыңдар
Жауабы:
Берілгені бойынша
бұрышы ІІ ширектің бұрышы, демек косинустың таңбасы теріс болады.
( 1) формула бойынша
- ны табамыз
2)
Ал, балалар, сендер ертең бәрің де Ұлттық Біріңғай Тест тапсыратындарың өздеріңе белгілі. Сонда, көп формулаларды есте сақтау мүмкін емес. Кейбір тригонометриялық есептерді шығаруда формулаларды қолданбаса да болады. Ол үшін тікбұрышты үшбұрышты қолданып, синус, косинус, тангенс, котангенстің нақты анықтамаларын білу жеткілікті. Мысалы:
Sin
-?
8 17
α
α
15
Бұл үшін синустың анықтамасын пайдаланамыз. / Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы және синус III- ширекте таңбасы (- ) / Ендеше, Sin
IV-кезең
Енді, бүгінгі сабақтан алған білім, біліктерімізді тиянақтау үшін қазір тест тапсырмаларын орындайсыңдар. Тапсырмалардың әрқайсысын орындау барысында сәйкес торларда «белгі» қойып отырыңдар. /Кері байланыс/
( -қайталауды қажет етпейді бәрін түсіндім)
( - келесі сабақта осы тапсырма жайлы есіме түсірсе екен)
( -қиын, сыныпта тағыда ұқсас есеп шығарғым келеді)
Тест









Өрнекті ықшамдаңдар


V. Орындалған тапсырмаларды жүйелеу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz